Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Hva er dette for noe?

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 11-01-08, 18:00   #1
martefie
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Østlandet
Innlegg: 276
martefie er en juvelmartefie er en juvelmartefie er en juvel

Hva er dette for noe?

OK, nå har jeg vært på fase 1 av South Beach i 5 dager. Og jeg tisser og drikker hele tiden. Noen som vet hvorfor? Kan ikke huske at jeg holdt på slik forrige gang.

Det mest karborike jeg spiser er belgfrukter, til maks ett måltid pr dag, ellers rimelig lavkarbo og normalfett om jeg skal si det selv. Drikker kaffe...

martefie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Kjernesunnere for hver dag... Svar med sitat
Gammel 11-01-08, 19:54   #2
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Hva er dette for noe?

Det er absolutt helt normalt. Dietten i seg selv er vanndrivende og enkelt sagt så skal all faenskapen ut ! Det er derfor viktig at du drikker mye og tar vitamin og mineraltilskudd, siden så mye av det også skylles ut gjennom urinen.

Det hjelper ikke å IKKE drikke. Da blir du dehydrert og slaggstoffene blir ikke skylt ut !

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 11-01-08, 20:38   #3
martefie
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Østlandet
Innlegg: 276
martefie er en juvelmartefie er en juvelmartefie er en juvel

Sv: Hva er dette for noe?

Jeg drikker vann stup i ett og tar to multivitamin hver morgen. Må være mye slagg og dritt, ja, for til tross for vanninntakets størrelse virker det ikke som om jeg har drukket noen ting når det er på vei ut, sånn fargemessig. Om du forstår.

martefie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Kjernesunnere for hver dag... Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Vann og vanndrikking slaskalainen Generell ernæringsdebatt 13 21-06-10 20:09
Grønnsaker - nødvendig eller ikke? slaskalainen Generell ernæringsdebatt 161 15-04-07 21:25
Hva synes dere om dette? stemmer det? Dolly Lavkarbo generelt 2 01-04-07 00:12
Hva syns dere om dette? CKD-diet Iset Lavkarbo generelt 15 15-07-05 14:20
Utdanningstråden! mofe Generell diskusjon 44 16-04-05 21:58


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:56.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no