Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Torkil er det blitt stille fra

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 09-03-09, 15:57   #26
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Sv: Torkil er det blitt stille fra

Torkil er god å ha

__________________
2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP Svar med sitat
Gammel 09-03-09, 19:00   #27
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Torkil er det blitt stille fra

Opprinnelig lagt inn av Anne, her.

Torkil er god å ha

Enig

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 09-03-09, 19:08   #28
Nynne♥
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Torkil er det blitt stille fra

Enig.. TORKIL kom kom kom kom kom til lavkarbo.no..

  Svar med sitat
Gammel 09-03-09, 19:27   #29
magdalena
Seniormedlem
 
magdalena sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Langt Nord
Innlegg: 1.852
magdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressurs

Sv: Torkil er det blitt stille fra

Signerer denne ja

__________________



Justice for Baby P!
magdalena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 09-03-09, 19:33   #30
Fungirl
Supermoderator
 
Fungirl sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Alder: 43
Innlegg: 3.021
Fungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressurs

Sv: Torkil er det blitt stille fra

Men han er jo her så litt vanskelig å komme tilbake da
Han har svart på en tråd i dag faktisk

__________________
Følg gjerne min journal:
Fungirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Gastric Bypass utført 07.02.11 Svar med sitat
Gammel 09-03-09, 23:27   #31
Karbosara
Seniormedlem
 
Karbosara sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Fjerdingby
Alder: 57
Innlegg: 7.302
Karbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastisk

Sv: Torkil er det blitt stille fra

Opprinnelig lagt inn av Anne, her.

Torkil er god å ha

Opprinnelig lagt inn av Gerd, her.

Enig

Vi trenger Torkil !

__________________
fra Karbosara... vei mot lettere
tider!
Den siste nedtur-Velkommen hjem til meg! Blogg


Karbosara er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren, startet 1.nov, 2007 Svar med sitat
Gammel 09-03-09, 23:32   #32
lokkebiff
Seniormedlem
 
lokkebiff sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2006
Hvor: Tromsø
Alder: 46
Innlegg: 10.266
lokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisk

Sv: Torkil er det blitt stille fra

Opprinnelig lagt inn av Karbosara, her.

Vi trenger Torkil !

ABSOLUTT!!!! (og Torkil trenger oss... )

__________________
..lev livet carpe diem..


-35 kilo er jeg stolt av
Men jeg er enda stoltere over å ha holdt vekta i 5 år
lokkebiff er avlogget   Min kostholdsfilosofi: streng Skaldeman Svar med sitat
Gammel 10-03-09, 11:24   #33
moea
Juniormedlem
 
moea sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Hvor: Lindås, utafor bergen
Alder: 40
Innlegg: 46
moea er på en erverdig vei

Sv: Torkil er det blitt stille fra

kom kom

moea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose mat:) Svar med sitat
Gammel 10-03-09, 17:25   #34
mizzzzy
Medlem
 
mizzzzy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Kristiansand
Innlegg: 103
mizzzzy er på en erverdig vei

Sv: Torkil er det blitt stille fra

signerer!

__________________



mizzzzy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 10-03-09, 22:30   #35
Damita
Seniormedlem
 
Damita sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Lillehammer
Alder: 58
Innlegg: 3.243
Damita er veldig godt liktDamita er veldig godt liktDamita er veldig godt liktDamita er veldig godt liktDamita er veldig godt liktDamita er veldig godt liktDamita er veldig godt likt

Sv: Torkil er det blitt stille fra

Opprinnelig lagt inn av lokkebiff, her.

Da signèrer vi her på at vi vil ha ham tilbake!!!!

Signerer!

__________________
Under opplæring


Damita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 11-03-09, 11:31   #36
Torkil
Seniormedlem
 
Torkil sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Arendal
Alder: 65
Innlegg: 1.714
Torkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastisk

Sv: Torkil er det blitt stille fra

Hei
Jeg har da ikke vært borte heller, bare ikke skrevet så mye, bla på grunn av at jeg var på Atlantis medical college i Spania en uke og underviste der.
Jeg kom da opp i en dødsulykke og måtte fungere som krisepsykiater slik at det var jobb i døgndrift. På vei hjem tok jeg med en campylobakterinfeksjon som satte meg ut en uke.
Men jeg har da vært inne å se i forumet og har skrevet et par svar.

Som før står jeg frem med navn og bilde slik man vet hvem jeg er og hva jeg står for og så fortsetter jeg med å gi svar på spørsmål (PM) og innlegg der jeg mener jeg kan bidra med kunnskap.
Jeg vil tone ned positive støttemeldinger og liknende, selv om jeg synes det er leit, men det oppfattes av noen som "dytting".

Jeg lar meg ikke kaste ut av anonyme personer som av en eller annen grunn misliker min tilstedeværelse, men er meget lydhør overfor meningene til forumeier,administrator mv.

Vennlig Hilsen
Torkil P. Andersen


Sist redigert av Torkil : 11-03-09 kl 13:02.
Torkil er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 11-03-09, 12:00   #37
Karbosara
Seniormedlem
 
Karbosara sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Fjerdingby
Alder: 57
Innlegg: 7.302
Karbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastisk

Sv: Torkil er det blitt stille fra

__________________
fra Karbosara... vei mot lettere
tider!
Den siste nedtur-Velkommen hjem til meg! Blogg


Karbosara er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren, startet 1.nov, 2007 Svar med sitat
Gammel 11-03-09, 12:18   #38
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Sv: Torkil er det blitt stille fra

Opprinnelig lagt inn av Torkil, her.

Som før står jeg frem med navn og bilde slik man vet hvem jeg er og hva jeg står for og så fortsetter jeg med å gi svar på spørsmål (PM) og innlegg der jeg mener jeg kan bidra med kunnskap.

Takk!Veldig nyttig for oss.

__________________
2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP Svar med sitat
Gammel 11-03-09, 13:08   #39
Fungirl
Supermoderator
 
Fungirl sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Alder: 43
Innlegg: 3.021
Fungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressurs

Sv: Torkil er det blitt stille fra

Flott, vi setter stor pris på din tilstedeværelse her på lavkarbo

__________________
Følg gjerne min journal:
Fungirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Gastric Bypass utført 07.02.11 Svar med sitat
Gammel 11-03-09, 15:42   #40
fagremøy79
Medlem
 
fagremøy79 sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Alder: 44
Innlegg: 80
fagremøy79 er på en erverdig vei

Sv: Torkil er det blitt stille fra

Opprinnelig lagt inn av Torkil, her.

Hei
Jeg har da ikke vært borte heller, bare ikke skrevet så mye, bla på grunn av at jeg var på Atlantis medical college i Spania en uke og underviste der.
Jeg kom da opp i en dødsulykke og måtte fungere som krisepsykiater slik at det var jobb i døgndrift. På vei hjem tok jeg med en campylobakterinfeksjon som satte meg ut en uke.
Men jeg har da vært inne å se i forumet og har skrevet et par svar.

Som før står jeg frem med navn og bilde slik man vet hvem jeg er og hva jeg står for og så fortsetter jeg med å gi svar på spørsmål (PM) og innlegg der jeg mener jeg kan bidra med kunnskap.
Jeg vil tone ned positive støttemeldinger og liknende, selv om jeg synes det er leit, men det oppfattes av noen som "dytting".

Jeg lar meg ikke kaste ut av anonyme personer som av en eller annen grunn misliker min tilstedeværelse, men er meget lydhør overfor meningene til forumeier,administrator mv.

Vennlig Hilsen
Torkil P. Andersen

flott du er tilbake

__________________




fagremøy79 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 11-03-09, 15:54   #41
Pearl
Seniormedlem
 
Pearl sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Stavanger
Alder: 66
Innlegg: 3.622
Pearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt av

Sv: Torkil er det blitt stille fra

Jeg er også glad for å se at du fremdeles er her.

__________________
Min Journal
Pearl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 12-03-09, 09:56   #42
Schmoopy
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 131
Schmoopy er på en erverdig vei

Sv: Torkil er det blitt stille fra

Opprinnelig lagt inn av Fungirl, her.

Flott, vi setter stor pris på din tilstedeværelse her på lavkarbo

Jepp!

__________________

Slankestart 1. januar 09:
Schmoopy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Jeg er blitt en kokk wollafruen Ketolysekuren 9 22-03-09 18:35
Nå er jeg blitt usikker Endelig Ketolysekuren 9 06-02-09 07:32
har jeg blitt lurt...? luringen Lavkarbo generelt 4 12-02-06 07:47
Alt er blitt så søtt.... Iset Ketolysekuren 8 13-05-05 16:33


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:50.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no