Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Helserelatert > Trening

Vondt mange dager etter trening

Trening Forumet for tips, diskusjoner og spørsmål angående trening og lavkarbokosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 28-08-05, 13:49   #1
Tingeling
Medlem
 
Tingeling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2005
Alder: 40
Innlegg: 182
Tingeling er en juvelTingeling er en juvelTingeling er en juvel

Vondt mange dager etter trening

Hoho!

Jeg trente styrketrening i sal (eikopump heter det. time med vektstang og instruktør) på tirsdag.. (lenge siden sist) I dag er det søndag - og jeg klarer fremdeles nesten ikke å strekke ut armene helt.. (enda jeg overdrev ikke med tyngde på stanga altså) Det gjør veldig vondt rett ovenfor albuen, på baksiden av armen.. I muskelfestet omtrent kjennes det ut som.. ISJ !

Sikkert ikkeno farlig, og det går sikkert over etterhvert..
Måtte bare klage litt

Ferdig nå

__________________
Tingeling
-Medlem av Ren Mat Klubben-

Tingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins/lavkarbo Svar med sitat
Gammel 28-08-05, 13:53   #2
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Kansje har du tatt for mye i i forhold til noen muskler der?

Det er i allefall signaler på at muskelen trenger hvile seg mer før du belaster på nytt med trening. Så dersom du vil trene mer før det er over, så bør du gjøre andre øvelser.

__________________
Fremgang er umulig om du gjør ting slik du alltid har gjort ...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Gammel 29-08-05, 11:05   #3
Marianne
Livsdesigner
 
Marianne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 4.596
Marianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastisk

Stakkars!

Styrketrening i sal er jo kjempehardt da!
Hvis du ikke har trent på en stund, er det jo ikke bare det at musklene ikke er vant til å løfte så tungt, men sener og senefester, nervebaner og alt det andre rare som finnes inni der må venne seg til å jobbe også.

Jeg har også blitt ødelagt en gang etter den type trening. Veldig viktig å ta på mindre vekter enn du tror du greier, tror jeg da. Når jeg trente dette, kikket jeg på de andre som lasset på med vekter og skulle selvsagt ikke være noe dårligere. Det så ikke så tungt ut og det føltes ikke så tungt når jeg løftet første gangen. Men øvelsene skulle gjentas i løpet av en hel sang, og da blir det tungt! Ja, ja - det var mine erfaringer.

__________________
Marianne

I expand my life to include the possibilities of miracles!
Marianne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg m/egne tilpasninger Svar med sitat
Gammel 30-08-05, 03:40   #4
Kristian
Seniormedlem
 
Kristian sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: M & R
Alder: 57
Innlegg: 1.443
Kristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt av

Ikke uvanlig å ha vondt en hel uke etter første trening med ny treningsform. To dager etter trening er da som regel verst. De neste treningene blir lettere og lettere.

Kristian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins og jeg dietten Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Matvare inntoleranser: Hvorfor hver enkelt trenger en unik diett HP Atkins kosthold 0 15-07-04 22:45


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:02.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no