Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Helserelatert > Trening

Driver dere eller har dere drevet med noen sportstyper

Trening Forumet for tips, diskusjoner og spørsmål angående trening og lavkarbokosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 10-01-06, 19:59   #26
205gti16v
Medlem
 
205gti16v sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2005
Hvor: Kristiansand
Alder: 44
Innlegg: 324
205gti16v er et fyrlys205gti16v er et fyrlys205gti16v er et fyrlys205gti16v er et fyrlys205gti16v er et fyrlys205gti16v er et fyrlys

Sv: Driver dere eller har dere drevet med noen sportstyper

Friidrett(løp og hopp).
Fotballkeeper på 1.div.junior i Rogaland, spelte mot haugesund,viking,vidar,bryne o.l. Høgdepungtet var når me tapte 11-1 for vidar og eg blei kåra til lagets bestespiller! Var sikkert over 30 skudd på mål

__________________
Medlem av rein matklubben
Medlem av Barnehageliga'n


Drevon: Fedmeepidemien har ingen god forklaring som kan dokumenteres vitenskapelig.

Ønsker meg eit bombekalorimeter sånn at eg kan forbrenne maten sånn som ernæringsrådet vil eg skal http://www.houm.no/produkter/bombekalorimetre.htm




Shut up, Brain, or I'll stab you with a Q-tip!
Homer Simpson
205gti16v er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lutz,Skaldeman,Polezynski,Kwaznievski. Svar med sitat
Gammel 10-01-06, 22:43   #27
Ziggy
Gjest
 
Medlem siden: Sep 2005
Alder: 56
Innlegg: 1.123
Ziggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastisk

Sv: Driver dere eller har dere drevet med noen sportstyper

Har drevet en del med idrett jeg og, med orientering og terrengløp som basis på sommeren, og utfor og storslalom på vinterstid. Ellers så trente jeg klassisk ballett og jazzbalett i flere år som et supplement til alpintreningen inntil jeg var 18 år. Ellers så drev jeg og med dressurridning i 6 år.

Dro så til USA, og begynte med amerikansk fotball og bryting, fikk stipend, og studerte i USA samtidig som jeg spilte amerikansk fotball. (drømmen for en trønder.... omsider var det lov å "ta" litt tak i motstanderen... det med ballen var ikke så nøye... mye morsommenre enn bare å løpe etter den derre oppblåste lærkula spør du meg...)

Har også trent tae kwon do, tai chi og lærte med en gammel filipinsk kampsport, Balisong, når jeg var i USA.

Fikk knust kneet under en fotballkamp, og det var den karrieren.... etter det har det bare gått nedover med de sportslige prestasjonene, da kneet ikke tillater all verden av utskeielser... noe som også ga seg utslag i vekta etter hvert...


Sist redigert av Ziggy : 11-01-06 kl 00:51.
Ziggy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Wolfgang Lutz / Optimal Ernæring Svar med sitat
Gammel 11-01-06, 00:50   #28
Gamla
Potius sero, quam numquam
 
Gamla sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Innlegg: 1.103
Gamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressurs

Sv: Driver dere eller har dere drevet med noen sportstyper

Jeg har spillt endel vollyball,- men bare i det lokale laget i heimbygda min i min barndom og ungdom. Skigåing, fotturer og sykling har ellers vært det jeg har drevet mest med. I senere år har jeg ikke hverken kunne sykle (bortsett fra på ergometersykkel)eller gå på ski ,-desverre!

__________________
Stor klem fra Gamla!

Medlem av Ren mat-klubben
Gamla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo vedlikehold Svar med sitat
Gammel 17-01-06, 15:54   #29
Mambo
Medlem
 
Mambo sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2006
Hvor: Østlandet
Alder: 54
Innlegg: 64
Mambo er på en erverdig vei

Sv: Driver dere eller har dere drevet med noen sportstyper

Har i mesteparten av livet mitt vært aktiv med noe. Gjennom barne- og ungdomsskolen var jeg innom turnforeningen, håndball og fotball. Gikk 3 år på TaeKwonDoe. Som student syklet jeg mye ( Syklet Trondheim - Oslo), men de siste 10 årene har det vært treningsstudio. Jeg går fast på Step, Dance og Xcykling, og varierer litt i styrkesalen eller med Total.
Om vinteren er det MYE skigåing, både bortover og nedover, og om sommeren blir det stavgang når innetrening ikke frister. Står også på vannski, noe som er virkelig trening for armene.

__________________

















Mambo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Light Svar med sitat
Gammel 02-02-06, 21:52   #30
Fjonken
Seniormedlem
 
Fjonken sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Sola
Alder: 58
Innlegg: 4.132
Fjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressurs

Sv: Driver dere eller har dere drevet med noen sportstyper

Ja, hva skal jeg si? Langrenn og friidrett i barneåra. Så et laaangt opphold hvor jeg for det meste øvde opp potetgullarmen og slet baken i sofaen. Så ble jeg voksen og fikk sans for Nordic Walking. På samme tid var barnevongskjøring en daglig aktivitet. Litt aerobic har jeg prøvd meg på, men hadde for dårlig kondis og for stor og tung kropp.. Slanket meg ned fra 125 kilo til rundt 90 og fant glede i styrketrening på helsestudio. En stakken stund var det ok. Men så ble jeg litt tynnere og fikk sans for fitnessball og tredemølle og roing. Nå er det det som gjelder. Sammen med litt stepping nå og da på min supernye ministepper. Så nå trener jeg fitnessball 2 kvelder i uka og gløping på tredemølle 2-3 dager i uka, ispedd noe roing og bakkeklatring. Merker jeg begynner å bli hekta på trening, herlig!

Fjonken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
PCO noen med erfaring eller kunnskap? Maz PCOS og karbohydratkontroll 10 08-04-08 11:34
Lavt stoffskifte MHM Stoffskifte / hormonproblemer 64 18-03-07 15:58


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:48.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no