Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Helserelatert > Trening

Shaping?!

Trening Forumet for tips, diskusjoner og spørsmål angående trening og lavkarbokosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 19-03-05, 10:45   #1
sunbeam
Medlem
 
sunbeam sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2004
Hvor: Oslo
Alder: 46
Innlegg: 235
sunbeam er virkelig snillsunbeam er virkelig snillsunbeam er virkelig snillsunbeam er virkelig snillsunbeam er virkelig snill

Shaping?!

Noen som har forsøkt Shaping-metoden?!?

Leste i Norsk Ukeblad om denne måten for figurforming, de testpersonene så jo helt syke ut, ble jo seende ut som kylie minouge-kropp etter all den treninga jo...er det virkelig mulig?!
Synd det opplegget foreløpig bare er i Bergen!

hmmm ..me wanna do that..

www.shaping.no

sunbeam er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo (inspirert av atkins) Svar med sitat
Gammel 19-03-05, 15:27   #2
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Lurer på om Fedonisten har prøvd shaping..

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 19-03-05, 16:13   #3
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Fedonisten har prøvd shape massasje, det er noe annet !

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 19-03-05, 16:27   #4
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Åja

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 30-08-05, 08:46   #5
shaping
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Aug 2005
Alder: 68
Innlegg: 1
shaping er på en erverdig vei
Wink

Shaping trening i Oslo

Opprinnelig lagt inn av sunbeam

Noen som har forsøkt Shaping-metoden?!?

Leste i Norsk Ukeblad om denne måten for figurforming, de testpersonene så jo helt syke ut, ble jo seende ut som kylie minouge-kropp etter all den treninga jo...er det virkelig mulig?!
Synd det opplegget foreløpig bare er i Bergen!

hmmm ..me wanna do that..

www.shaping.no


Sist redigert av HP : 30-08-05 kl 15:23. Årsak: Reklame
shaping er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 30-08-05, 10:24   #6
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Det ligner veldig på Pilates Body Scultping da....... slik som Mari Winsor også driver med ?? De DVD'ene jeg fikk fra USA forteller om de samme prinsippene bak treningen. Hun er jo også tidligere danser.

Har tro på dette jeg. Hadde jeg bodd i Oslo eller Bergen hadde jeg nok vært med ja ! ...PÅ treningen altså. Kostholdet mitt er allerede bra nok !!

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 30-08-05, 10:59   #7
sunbeam
Medlem
 
sunbeam sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2004
Hvor: Oslo
Alder: 46
Innlegg: 235
sunbeam er virkelig snillsunbeam er virkelig snillsunbeam er virkelig snillsunbeam er virkelig snillsunbeam er virkelig snill

Oi! Må prøve ut dette.. Var inne og kikket på hjemmesidene. Kanskje prøve dette neste uke. Gleder meg..

sunbeam er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo (inspirert av atkins) Svar med sitat
Gammel 30-08-05, 15:58   #8
AnnaV
Medlem
 
AnnaV sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Bergen
Alder: 47
Innlegg: 397
AnnaV begynner å bli godt kjentAnnaV begynner å bli godt kjentAnnaV begynner å bli godt kjentAnnaV begynner å bli godt kjentAnnaV begynner å bli godt kjentAnnaV begynner å bli godt kjent

Funker som f**n

Jeg prøvde shape-massage i fjor høst, da jeg begynte som nytt og bedre menneske . Jeg gikk ned 10 cm rundt midjen på de 10 gangene (anbefales 1 gang i uken i 10 uker), 12 cm rundt stumpen (hehe), og ellers masse på hvert lår. Jeg har kun en ting å si om du vurderer dette - KJØR på. Jeg anbefaler det til ALLE. Det endret kroppen min totalt! La ikke om kosthold, treningshyppigeht eller noe annet i perioden, så det kan kun skyldes en ting.

AnnaV er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins - egenkomponert Svar med sitat
Gammel 30-08-05, 22:28   #9
Eponine
Juniormedlem
 
Eponine sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: Mellom7 fjell
Alder: 44
Innlegg: 14
Eponine er ny på veien

Dumt kanskje å ha dette som mitt første innlegg. Men jeg kjenner noen som har gått i Bergen. Ho virker nå fornøyd, men etter det ho har fortalt meg om opplegget deres vil ikke jeg anbefale noen dette. Det er særlig kostholdsplanen ho fikk jeg tar avstand fra.(Delvis vegetarisk, minimalt med kjøtt) Det at ho ikke skulle spise 3t etter trening og at jenter kun skulle trene med egen kroppsvekt som belastning er heller ikke helt "riktig" ut fra alle andre skoler.

Det er ikke helt som pilates da pilates har mer statisk styrketrening. Så gå heller for det altså...mitt tips

Eponine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Interessert i Lindeberg Svar med sitat
Gammel 30-08-05, 23:23   #10
sunbeam
Medlem
 
sunbeam sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2004
Hvor: Oslo
Alder: 46
Innlegg: 235
sunbeam er virkelig snillsunbeam er virkelig snillsunbeam er virkelig snillsunbeam er virkelig snillsunbeam er virkelig snill

hummm...

sunbeam er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo (inspirert av atkins) Svar med sitat
Gammel 31-08-05, 14:44   #11
Eponine
Juniormedlem
 
Eponine sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: Mellom7 fjell
Alder: 44
Innlegg: 14
Eponine er ny på veien

Opprinnelig lagt inn av sunbeam

hummm...

Beklager hvis du blei litt forvirra. Jeg bare forteller hva min venninne har fotalt om sitt opplegg. Det er mulig det er litt annerledes i Oslo??? Får nesten håpe det. Jeg syns det virket bra (siden man får kostholdsplan og oppfølging og liknende) helt til jeg fikk vite hva de faktisk gjorde på det senteret. Jeg ble nesten litt provosert! Jeg har diskutert med en del venner og bekjente med ulike grader fra idrettshøgskolen og de liker heller ikke opplegget.

Håper ikke du blir lei deg nå. Ta en prøvetime du og sjekk hva de driver med, og om du trives med det. Det viktigste er at man finner en treningsform man liker å drive med. Men vær litt obs på kostholdsopplegget...syns du det virker rart det du får beskjed om så hør heller på all ekspertisen her inne. For det virker som en del med litt peiling

Eponine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Interessert i Lindeberg Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:03.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no