Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Generell ernæringsdebatt

Sukrin på Kiwi

Generell ernæringsdebatt Tema som ikke har med begrenset karbohydratinntak å gjøre.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 23-02-12, 23:04   #1
Engelen
Medlem
 
Engelen sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Sør Norge
Alder: 55
Innlegg: 124
Engelen er ny på veien

Sukrin på Kiwi

I dag var jeg innom to Kiwi butikker, og begge solgte Sukrin. Det er jammen meg ikke værst!!!

__________________





Engelen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 23-02-12, 23:12   #2
Lindemor
Seniormedlem
 
Lindemor sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 2.412
Lindemor er en juvelLindemor er en juvelLindemor er en juvel

Sv: Sukrin på Kiwi

Hurra!!!

__________________
Min journal:
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=45466

Lindemor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 23-02-12, 23:16   #3
senka
Seniormedlem
 
senka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2011
Hvor: Sandvika Bærum
Alder: 64
Innlegg: 2.580
senka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt av

Sv: Sukrin på Kiwi

Så flott,den må være billigere enn på helsekost

senka er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 23-02-12, 23:21   #4
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Sukrin på Kiwi

Opprinnelig lagt inn av Engelen, her.

I dag var jeg innom to Kiwi butikker, og begge solgte Sukrin. Det er jammen meg ikke værst!!!

Jøss! Nå bruker jeg fint lite av det, men det er jo positivt. Hva kostet det for en pose der da? På helsekosten er det vel 50-60,- for en pose?

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 23-02-12, 23:34   #5
index
Seniormedlem
 
index sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 2.187
index er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressurs

Sv: Sukrin på Kiwi

Så det i forrige uke jeg også. Verden går fremover, var første tanke...

index er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fritt etter S.Hexeberg Svar med sitat
Gammel 23-02-12, 23:41   #6
Sanney
Seniormedlem
 
Sanney sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Horten
Alder: 40
Innlegg: 1.220
Sanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlys

Sv: Sukrin på Kiwi

meny selger sukrin og sukrin melis for ca 65-69 kr posen. samme som helsekost mao. men man har gjerne butikken nærmere enn helsekosten. samt at man slipper å dra innom ørten butikker for å få tak i alt.

__________________

Sanney er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf Svar med sitat
Gammel 23-02-12, 23:46   #7
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: Sukrin på Kiwi

Opprinnelig lagt inn av index, her.

Så det i forrige uke jeg også. Verden går fremover, var første tanke...

Akkurat det tenkte jeg også, sakte men sikkert

__________________
Den som venter på no' godt.....
Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort.... Svar med sitat
Gammel 23-02-12, 23:49   #8
Engelen
Medlem
 
Engelen sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Sør Norge
Alder: 55
Innlegg: 124
Engelen er ny på veien

Re: Sukrin på Kiwi

Lurer på om det var 67 kr. De hadde også Møllerens lavkarbobrød. Jeg har ikke sett det på Kiwi før. Har aldri prøvd brødet da jeg synes det har litt for mange karber for meg.

I tillegg hadde de fått en lavkarbo-bar fra Nutrislim. Det sto lavkarbo på den og den hadde rett over 2 gram karbo tror jeg.

Flott å se at det blir satset på lavkarboprodukter.

__________________





Engelen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 23-02-12, 23:50   #9
Mariann S
Seniormedlem
 
Mariann S sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Hvor: Sunnmøre
Alder: 55
Innlegg: 1.353
Mariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt av

Sv: Sukrin på Kiwi

Og i bygda mi har Mega tatt inn tagatesse - JIPPI, i tillegg til bl.anna lavkarbobrødbakemiks.
Fleire butikkar har hatt sukrin ei stund.
Bakdelen med tagatessen var at på Mega kosta den 9 kr meir pr pk enn på helsekosten i 2. etasje

Mariann S er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo, BMI 21 ♥ Svar med sitat
Gammel 24-02-12, 09:21   #10
Tiki
Seniormedlem
 
Tiki sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Innlegg: 642
Tiki er på en erverdig vei

Re: Sv: Sukrin på Kiwi

Opprinnelig lagt inn av Sanney, her.

meny selger sukrin og sukrin melis for ca 65-69 kr posen. samme som helsekost mao. men man har gjerne butikken nærmere enn helsekosten. samt at man slipper å dra innom ørten butikker for å få tak i alt.

Har også sett mandelmel på meny, og flere lavkarboprodukter.
De tar sikkert inn i takt med etterspørsel, og at det tross alt har blitt mye mere fokus på lavkarbo generelt.

__________________
Tiki
xxxxxxx
Tiki er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF, ca. 20 kh/dag Svar med sitat
Gammel 24-02-12, 13:33   #11
Jabba
Seniormedlem
 
Jabba sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Rogaland
Innlegg: 3.348
Jabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlys

Sv: Sukrin på Kiwi

På min lokale MEGA kan jeg kjøpe Sukrin, SukrinMelis, BakePro, Funksjonellmats lavkarbobrød og noen Atkins barer! Så fremgang er det tydeligvis rundt omkring!

__________________
<A href="http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wqoHp4L/" target=_blank>

Jabba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 24-02-12, 16:47   #12
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Sukrin på Kiwi

Opprinnelig lagt inn av Mariann S, her.

Og i bygda mi har Mega tatt inn tagatesse - JIPPI, i tillegg til bl.anna lavkarbobrødbakemiks.
Fleire butikkar har hatt sukrin ei stund.
Bakdelen med tagatessen var at på Mega kosta den 9 kr meir pr pk enn på helsekosten i 2. etasje

Leste forleden dag at tagatesse inneholder bl.a. sucralose - om det stemmer er hele poenget borte for min del, sucralose er fyfy, det brytes bl.a. ikke ned i naturen og er i ferd med å bli et lite forurensningsproblem faktisk.

Kan ikke myndighetene få ut fingeren og godkjenne stevia NÅ!

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 24-02-12, 19:28   #13
Hamster59
Medlem
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Tromsø
Innlegg: 425
Hamster59 er på en erverdig vei

Sv: Sukrin på Kiwi

Opprinnelig lagt inn av TrillTrall, her.

Leste forleden dag at tagatesse inneholder bl.a. sucralose - om det stemmer er hele poenget borte for min del, sucralose er fyfy, det brytes bl.a. ikke ned i naturen og er i ferd med å bli et lite forurensningsproblem faktisk.

Kan ikke myndighetene få ut fingeren og godkjenne stevia NÅ!


Av den grunn kjøper ikke jeg heller tagatesse.
Funksjonell mat kommer med en variant med stevia i april. Men det er kommet noe som heter cocosa sukker, som jeg kan tenke meg å prøve. Tror den har litt høyere GI enn sukrin, men den smaker kanskje litt bedre.

Hamster59 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 24-02-12, 22:38   #14
Mariann S
Seniormedlem
 
Mariann S sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Hvor: Sunnmøre
Alder: 55
Innlegg: 1.353
Mariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt av

Sv: Sukrin på Kiwi

Opprinnelig lagt inn av TrillTrall, her.

Leste forleden dag at tagatesse inneholder bl.a. sucralose - om det stemmer er hele poenget borte for min del, sucralose er fyfy, det brytes bl.a. ikke ned i naturen og er i ferd med å bli et lite forurensningsproblem faktisk.

Kan ikke myndighetene få ut fingeren og godkjenne stevia NÅ!

Ja, den innholder 0,02 % sucralose.

Mariann S er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo, BMI 21 ♥ Svar med sitat
Gammel 24-02-12, 22:45   #15
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Sukrin på Kiwi

Opprinnelig lagt inn av Hamster59, her.

Av den grunn kjøper ikke jeg heller tagatesse.
Funksjonell mat kommer med en variant med stevia i april. Men det er kommet noe som heter cocosa sukker, som jeg kan tenke meg å prøve. Tror den har litt høyere GI enn sukrin, men den smaker kanskje litt bedre.

Det er veldig mye usikkerhet rundt dette med stevia - noen har alt fått kjøpt det over disk her i landet, andre sier at det ikke er godkjent ennå, men at det kommer i handelen til sommeren eller høsten. Tror jeg må sende en mail til Mattilsynet, de må vel vite dette sikkert?

Cocosa sukker - hva i all verden er det? Og hvor får man kjøpt det?

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 25-02-12, 13:50   #16
Huldr
Gudinne
 
Huldr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 51
Innlegg: 11.131
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: Sukrin på Kiwi

Opprinnelig lagt inn av TrillTrall, her.


Cocosa sukker - hva i all verden er det? Og hvor får man kjøpt det?

Google er et fint dyr vet du

http://soma.no/produkter/cocosa-sukker/

Det er vel det samme som palmesukker. Har kjøpt det en gang, det er ikke noe å si på smaken i alle fall

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat
Gammel 25-02-12, 22:39   #17
Rebeldama
Medlem
 
Rebeldama sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Hvor: Østfold
Innlegg: 67
Rebeldama er ny på veien

Sv: Sukrin på Kiwi

Kommer akkurat fra Kiwi (som er min butikk borti gata her) og gjett om jeg ble glad når jeg så de hadde plassert sukrinen i hylla (pris på hyllekanten var ikke oppe ennå da).. også hadde jeg akkurat kjøpt inn igår på meny i S.borg.
Og her for et par uker siden så fant jeg ut at min kiwi hadde lavkarbobrød mix.. Ja, det er deilig når innkjøpene kan forenkles med mindre butikker "å fly i"

__________________

Min Journal:
Rebeldama er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 25-02-12, 22:52   #18
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Sukrin på Kiwi

Opprinnelig lagt inn av Huldr, her.

Google er et fint dyr vet du

http://soma.no/produkter/cocosa-sukker/

Det er vel det samme som palmesukker. Har kjøpt det en gang, det er ikke noe å si på smaken i alle fall

Frekkas.

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/

Sist redigert av TrillTrall : 25-02-12 kl 22:53. Årsak: Et fullstendig unødvendig spørsmål. :o
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 25-02-12, 23:41   #19
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Sukrin på Kiwi

Opprinnelig lagt inn av TrillTrall, her.

Det er veldig mye usikkerhet rundt dette med stevia - noen har alt fått kjøpt det over disk her i landet, andre sier at det ikke er godkjent ennå, men at det kommer i handelen til sommeren eller høsten. Tror jeg må sende en mail til Mattilsynet, de må vel vite dette sikkert?

Her er litt oppdatert info!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 25-02-12, 23:45   #20
Huldr
Gudinne
 
Huldr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 51
Innlegg: 11.131
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: Sukrin på Kiwi

Opprinnelig lagt inn av TrillTrall, her.

Frekkas.

Hehe Var tilfeldigvis innom den andre tråden rett før, så kunne ikke dy meg

Glemte å si at jeg kjøpte palmesukkeret på iHerb, forresten

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat
Gammel 26-02-12, 02:11   #21
Opheliia
Seniormedlem
 
Opheliia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Trondheim
Alder: 34
Innlegg: 661
Opheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlys

Sv: Sukrin på Kiwi

Opprinnelig lagt inn av TrillTrall, her.

Leste forleden dag at tagatesse inneholder bl.a. sucralose - om det stemmer er hele poenget borte for min del, sucralose er fyfy, det brytes bl.a. ikke ned i naturen og er i ferd med å bli et lite forurensningsproblem faktisk.

Kan ikke myndighetene få ut fingeren og godkjenne stevia NÅ!

Du kan jo kjøpe via iherb da? Ikke så veldig dyrt..holder du deg under 200 kroner er det jo enda bedre

__________________
Livet er ikke perfekt, men det er alltid perfekte øyeblikk
Opheliia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Litt av alt og masse vektløfting :D Svar med sitat
Gammel 26-02-12, 10:45   #22
Rebeldama
Medlem
 
Rebeldama sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Hvor: Østfold
Innlegg: 67
Rebeldama er ny på veien

Sv: Sukrin på Kiwi

Første gang jeg kjøpte stevia var på altshop.no.
Det var før jeg "fant" IHerb vel og merke (med tanke på pris)...
Men altshop er jo et norsk firma tilhørende i Horten og underlagt norske regler?!!

__________________

Min Journal:
Rebeldama er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 26-02-12, 11:29   #23
Tiki
Seniormedlem
 
Tiki sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Innlegg: 642
Tiki er på en erverdig vei

Re: Sukrin på Kiwi

Har også kjøpt Stevia under disken på en Sunkostforetning for ca. 1,5 år siden. Nå har jeg skapet fullt av Stevia flyende med div. smaker, nøytral, pulver og suketter, alt kjøpt på iHerb

__________________
Tiki
xxxxxxx
Tiki er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF, ca. 20 kh/dag Svar med sitat
Gammel 26-02-12, 11:42   #24
Yrla
Seniormedlem
 
Yrla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 4.612
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: Re: Sukrin på Kiwi

Opprinnelig lagt inn av Tiki, her.

Har også kjøpt Stevia under disken på en Sunkostforetning for ca. 1,5 år siden. Nå har jeg skapet fullt av Stevia flyende med div. smaker, nøytral, pulver og suketter, alt kjøpt på iHerb

Hvordan smaker sukettene? Har du et bilde eller navn?

__________________
Do what you like!
Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 26-02-12, 11:52   #25
Tiki
Seniormedlem
 
Tiki sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Innlegg: 642
Tiki er på en erverdig vei

Re: Sv: Re: Sukrin på Kiwi

Opprinnelig lagt inn av Yrla, her.

Hvordan smaker sukettene? Har du et bilde eller navn?

KAL pure stevia

De er ganske så søte, men har overhode ikke den bitre anissmaken, så jeg liker de. Så ønsker jeg meg en kopp med søt te så bruker jeg denne, hvis ikke tar jeg noen dråper uten smak.

__________________
Tiki
xxxxxxx
Tiki er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF, ca. 20 kh/dag Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Holdbarhetsgaranti - Kiwi <insert_scary_name_here> Generell diskusjon 1 03-10-11 23:06
Lavkarbobrød på Kiwi? halkatlala Spørsmål og svar 8 12-04-11 13:25
Lavkarbopølser på kiwi Supera Lavkarbo generelt 8 13-04-10 00:36
Kiwi camryn Generell diskusjon 4 12-02-10 14:30
Kiwi? ninni Spørsmål og svar 11 09-09-08 11:03


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:31.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no