Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Livets lyse side

Den store vitsetråden!

Livets lyse side Har du en suksesshistorie, nådd et delmål, gått ned et kilo eller to? Føler du for å dele suksess og glede, så er dette stedet.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 13-01-05, 14:16   #26
Marianne
Livsdesigner
 
Marianne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 4.596
Marianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastisk

Sitat:

fedonisten

Jeg velger å ta innlegget til Marianne som en vits - og fortsetter med en annen vits...

__________________
Marianne

I expand my life to include the possibilities of miracles!
Marianne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg m/egne tilpasninger Svar med sitat
Gammel 13-01-05, 14:17   #27
Aline
Admin
 
Aline sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 15.345
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

__________________
Aline

Nybegynnerinfo!


Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 13-01-05, 14:19   #28
Fedonisten
Supermoderator
 
Fedonisten sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 53
Innlegg: 6.447
Fedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastisk

Eva: Adam, elsker du meg?

Adam: Nei!

Eva (gråtende): Men hvorfor elsket du med meg nå nettopp da??

Adam: Halloooo? Har jeg noe valg...?

__________________
Etter en rask titt i speilet ser jeg at jeg har kropp som en gud!!
Riktignok en Buddah, men likevel en gud...

Fedonisten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 13-01-05, 14:20   #29
Fedonisten
Supermoderator
 
Fedonisten sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 53
Innlegg: 6.447
Fedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastisk

Er det lov med grove "guttevitser" da? Sånne "stygge" altså?


fra Fedonisten

__________________
Etter en rask titt i speilet ser jeg at jeg har kropp som en gud!!
Riktignok en Buddah, men likevel en gud...

Fedonisten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 13-01-05, 14:24   #30
elian
Stressa 4-barns mor
 
elian sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2004
Hvor: Sarpsborg
Alder: 45
Innlegg: 2.216
elian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Fedonisten

Er det lov med grove "guttevitser" da? Sånne "stygge" altså?


fra Fedonisten

Ryli er så slem mot meg hele tiden atte' han fortjener å få igjen litt!!!!!

Skal virkelig surfe etter fæle manne/gutte vitser i dag jeg, det skal jeg det!

__________________

elian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon (frem til p-hormonene har forlatt kroppen) Svar med sitat
Gammel 13-01-05, 14:26   #31
guro
Sterk og fri!
 
guro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Alder: 58
Innlegg: 9.453
guro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastisk

Jeg fikk bar lyst til ta en jeg kan (Ikke ta dere nær av denne nå da gutter, det var noen som gjorde det engang og det var ikke meningen). Som dere sikkert vet lar skottene det henge fritt og luftig under kilten.



How do you tell a Scotsmans clan?

Look under his kilt, if he’s got a quarter-pounder he is a MacDonald.

__________________
-lig hilsen Guro
guro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Rent og naturlig, uten melk, hvete, sukker, gjær, svin og sånt Svar med sitat
Gammel 13-01-05, 14:27   #32
guro
Sterk og fri!
 
guro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Alder: 58
Innlegg: 9.453
guro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Fedonisten

Er det lov med grove "guttevitser" da? Sånne "stygge" altså?

Gi oss et eksempel så vi skjønne hvadu mener ....

__________________
-lig hilsen Guro
guro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Rent og naturlig, uten melk, hvete, sukker, gjær, svin og sånt Svar med sitat
Gammel 13-01-05, 14:31   #33
Fedonisten
Supermoderator
 
Fedonisten sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 53
Innlegg: 6.447
Fedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av guro

Gi oss et eksempel så vi skjønne hvadu mener ....

...vi får se om det kommer en på fest i kveld eller no'....

Men en annen kan jeg ta...

Når du har det vondt,
ser ingen din smerte...


Er du glad,
ser ingen ditt smil...


Når du gråter,
ser ingen dine tårer....


Men onanerer du på bussen
- da skal alle bry seg!!

__________________
Etter en rask titt i speilet ser jeg at jeg har kropp som en gud!!
Riktignok en Buddah, men likevel en gud...

Fedonisten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 13-01-05, 14:32   #34
Fedonisten
Supermoderator
 
Fedonisten sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 53
Innlegg: 6.447
Fedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastisk

Vet dere forresten at det har kommet en ny type kondomer på markedet?

Type ekstra følsom: Den ligger igjen og prater med dama etter at mannen har sovna!!!

*fniiiiiis*

__________________
Etter en rask titt i speilet ser jeg at jeg har kropp som en gud!!
Riktignok en Buddah, men likevel en gud...

Fedonisten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 13-01-05, 14:33   #35
Aline
Admin
 
Aline sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 15.345
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

det er stort marked for dem, vil jeg tro

__________________
Aline

Nybegynnerinfo!


Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 13-01-05, 15:03   #36
elian
Stressa 4-barns mor
 
elian sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2004
Hvor: Sarpsborg
Alder: 45
Innlegg: 2.216
elian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastisk

Fantasi maskinen



En bonde og hans lille sønn var en tur til byen og vandret i det store kjøpesenteret. De var begge imponert av det meste de så, men spesielt betatt av to skinnende, sølvaktige vegger som kunne bevege seg fra hverandre og i sammen igjen.
"Hva er det?" spurte sønnen faren sin.
"Sønn, jeg har aldri sett liknende i mitt liv. Jeg har ingen anelse." svarte faren.
Mens far og sønn fulgte nøye med, rullet en dame i rullestol frem til de bevegelige veggene og trykket på en lysende knapp. Veggen åpnet seg og damen kjørte inn i det lille rommet som skjulte seg bak. Veggen lukket seg, og far og sønn studerte små sirkler av lys med nummer over veggen som flyttet seg. Etter en tid lyste numrene opp i motsatt retning. Veggen åpnet seg igjen og ut kommer en lekker ung blondine. "Gå og hent mor di med en gang" sa faren til sønnen sin.


Elgjakt


En elgjeger og hans kjentmann var på vei innover fjellet da jegeren sa:

- Du, jeg er jo en kraftig mann på vel over 100 kg, hva gjør vi hvis jeg får hjertetrøbbel eller brekker et bein. Hvordan vil du få meg ned til bygda?

- Ingen problemer. I fjor skjøt jeg en elgokse på 400 kilo, og jeg fikk den ned uten problemer jeg.

- Å? sa jegeren imponert. - Hvordan i all verden klarte du det? - Sju turer frem og tilbake…..!





Innpåsliten hare


En dag kom det en hare inn på en dagligvarebutikk. "Har du gulrøtter?", lurte haren på.

Kjøpmannen svarte: "Nei, desverre, det selger vi ikke her".

Da gikk haren. Neste dag kom haren inn igjen og spurte igjen om kjøpmannen solgte gulrøtter. Men haren fikk samme svaret om og om igjen. Slik foregikk det dag etter dag.

Til slutt ble kjøpmannen lei av haren og sa: "Hvis du kommer inn igjen på butikken og spør etter gulrøtter en gang til, skal jeg ta en spiker og spikre deg opp på veggen!". Haren stakk av. Men, så neste dag kom haren inn på butikken igjen og spurte: "Har du spiker?" "NEI!", svarte kjøpmannen. "Har du gulrøtter?", spurte haren.





Fødeavdeling

På Rikshospitalets fødeavdeling kommer legevisitten.
På et rom ligger seks unge damer som skal føde, og legen spør når de venter sine nedkomsten.
Fem av damene svarer at terminen er 20. april.
Legen går bort til den sjette damen og spør: - De har vel termin den 20. april, De også?
- Nei, svarer hun. jeg har ikke termin før den 29. april, jeg var ikke med på denne firmafesten.

__________________

elian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon (frem til p-hormonene har forlatt kroppen) Svar med sitat
Gammel 13-01-05, 15:58   #37
Karin
Seniormedlem
 
Karin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Bergen
Alder: 68
Innlegg: 1.550
Karin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressurs

Jeg går ut fra at mange kjenner den om Fedon Lindberg: Han er ikke den første grekeren som har lurt norske kvinner med brødet sitt...

__________________
Karin

Karin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins/ketolyse Svar med sitat
Gammel 13-01-05, 16:00   #38
Gir
Seniormedlem
 
Gir sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Trondheim
Alder: 45
Innlegg: 610
Gir er virkelig snillGir er virkelig snillGir er virkelig snillGir er virkelig snill

Hvordan kan du merke at partneren er død?

Hvordan kan du merke at din kone er død?

– Sexen er den samme, men oppvasken hoper seg opp

Hvordan kan du merke at ektemannen din er død?

– Sexen er den samme, men du får fjernkontrollen

__________________
Folk som sier de sover som et barn, er som regel barnløse

Delmål:


Gir er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Gudene vet .... Jeg vet ikke Svar med sitat
Gammel 13-01-05, 16:14   #39
Fedonisten
Supermoderator
 
Fedonisten sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 53
Innlegg: 6.447
Fedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastisk

Hvem sa at sekretæren er usynlig?

I et rådgivningsfirma blir 5 kannibaler ansatt som assistenter. Ved tiltredelse sier sjefen: "Dere har nå fast arbeid, tjener godt og kan spise i vår kantine. Så la de andre være i fred." Kannibalene lover at de ikke
skal røre kollegene.


Etter fire uker kommer sjefen igjen, og sier: "Det mangler en sekretær, er det noen av dere som vet hvor det er blitt av henne?"

Alle kannibalene rister på hodet og sverger at de ikke har noe med saken ågjøre.

Da sjefen er gått, vender den ene av kannibalene seg om til de andre: "Hvem av dere fjols har spist sekretæren?" Den bakerste melder seg med svak stemme; " Det var meg".

"Din idiot! De siste fire ukene har vi spist avdelingsledere, teamledere og prosjektledere uten at noen har oppdaget det, og så skulle du absolutt spise en sekretær!"

__________________
Etter en rask titt i speilet ser jeg at jeg har kropp som en gud!!
Riktignok en Buddah, men likevel en gud...

Fedonisten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 13-01-05, 16:26   #40
Gir
Seniormedlem
 
Gir sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Trondheim
Alder: 45
Innlegg: 610
Gir er virkelig snillGir er virkelig snillGir er virkelig snillGir er virkelig snill

En reisende selger skrev seg inn på et futuristisk hotell. Han kom
på at han virkelig trengte en hårklipp før møtet dagen etter og ringte
ned til resepsjonen for å høre om det fantes en frisør på hotellet.

- Jeg er redd vi ikke har det, min herre, sa resepsjonisten, - men i
inngangspartiet står det en spesiell maskin som kan hjelpe deg med
ditt problem.

Skeptisk, men også litt nysgjerrig, fant selgeren den rette maskinen,
la på en tier og stakk hodet inn i åpningen. I det samme begynte
maskinen å lage skramle lyder. Femten sekunder senere trakk
selgeren hodet ut, gransket seg selv i speilet, og så den beste frisyren
han noensinne hadde hatt.

Litt bortenfor stod det en annen maskin med et skilt påskrevet:
"Manikyr- pris 5 kr."

Hvorfor ikke? tenkte selgeren. Han betalte pengene, stakk inn
hendene i et hull, og trakk dem ut igjen med perfekt manikyr.

Den neste maskinen hadde følgende skilt:
"Denne maskinen gir menn det de trenger aller mest når de er
langt borte fra sin kone - Pris 10 kr."

Selgeren ble lit forlegen og så seg godt omkring. Det var ingen
å se, så han la en tier på maskinen, åpnet buksesmekken og stakk
"dingsen" inn i åpningen.

Han hadde store forventninger, siden han hadde vært borte fra sin
kone i to uker.

Da maskinen satte i gang skrek salgsmannen ut i smerte. Femten
sekunder senere var det hele over, og med skjelvende hender dro
salgsmannen ut "dingsen" sin......nå med en knapp fastsydd på tuppen.

__________________
Folk som sier de sover som et barn, er som regel barnløse

Delmål:


Gir er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Gudene vet .... Jeg vet ikke Svar med sitat
Gammel 14-01-05, 02:47   #41
smosje
Seniormedlem
 
smosje sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Oslo
Alder: 43
Innlegg: 1.334
smosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisk

En ung pønker med hanekam kom inn på t-banen og satte seg ned. Rett overfor ham satt en gammel mann. Den gamle mannen stirret og stirret på den unge pønkeren. Den unge gutten ble mer og mer irritert over den gamle mannens glaning, og klarte til slutt ikke dy seg og sa: "Herregud gammern - hva f* er det du glaner på! Gjorde du aldri noe galt da du var ung eller?!?!"
"Jo," svarte den gamle mannen rolig. "Jeg gjorde masse sprell. En gang traff jeg ei lekker høne, og nå sitter jeg og lurer på om du kan være sønnen min"

__________________
- - The most important thing to bear in mind is not to become obsessed with weight or body shape - -
smosje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Økologisk, naturlig, supermat Svar med sitat
Gammel 14-01-05, 02:53   #42
Gir
Seniormedlem
 
Gir sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Trondheim
Alder: 45
Innlegg: 610
Gir er virkelig snillGir er virkelig snillGir er virkelig snillGir er virkelig snill

Utfordrende kledd dame på bar

Ei meget utfordrende kledd dame sitter alene på en bar da en lettere beruset mann kommer bort til henne, drar henne i nettingstrømpene og sier:

- Hei, snuppa. Hva er dette her for noe rart ?

- Det er varmetråedene til kokeplata mi det, svarer dama og himler med øynene.

- Er det mulig å få varmet en pølse og to små poteter? spurte mannen, med et sleskt smil.

- Det går nok ikke, jeg har akkurat satt over tomatsuppa.

__________________
Folk som sier de sover som et barn, er som regel barnløse

Delmål:


Gir er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Gudene vet .... Jeg vet ikke Svar med sitat
Gammel 14-01-05, 09:00   #43
Musti
Seniormedlem
 
Musti sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2004
Hvor: Østfold
Innlegg: 1.003
Musti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressurs

Det var en mann som ikke var særlig fornøyd med utstyret sitt. Den var rett
og slett for lang. Den var hele 50 cm og han visste ikke sine arme råd og
gikk til en heks for å få råd.
Heksa tenkte lenge før hun sa: - Går du inn i skogen vil du møte en frosk.
Spør frosken om han vil gifte seg med deg. Om frosken svarer "nei" krymper
redskapen din med 10 cm, men om den svarer "ja" vokser den med 10 cm. Det
er altså en sjanse å ta.

Mannen veide for og imot, men fant til slutt ut at det var verdt å ta
sjansen. Han la i vei ut i skogen, fant frosken og spurte:
- Vil du gifte deg med meg?
- Nei sa frosken.

Mannen løp hjem og tok av seg buksa og målte. Jammen hadde den krympa.
Den var nå bare 40 cm. Mannen fikk blod på tann og løp ut i skogen igjen,
traff frosken og spurte: - Vil du gifte deg med meg? - Nei sa frosken.
Mannen løp hjem igjen og målte. Nå var den bare 30 cm. "20 cm", tenkte
mannen, "20 cm hadde vært helt perfekt" og dermed løp han til skogs igjen,
traff frosken og
spurte: - Vil du gifte deg med meg?



- Men kjære deg, svarte frosken, - Er du tunghørt eller?
Jeg har sagt det før og jeg sier det igjen: NEI, NEI, NEI......!

__________________
Klem fra Musti


"Snille" jenter får ingenting....



Musti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 14-01-05, 10:08   #44
snoopygirl
Seniormedlem
 
snoopygirl sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: oppland
Alder: 56
Innlegg: 1.821
snoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt av

hi-hi-hi....den med gutten i badekaret var kuuuuuul


ja hva slags vitser blir det igjen da tru hvis vi skal ta bort de andre....itte veit je....er jo det som er kult da..ler

__________________
snoopygirl

snoopygirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 14-01-05, 12:00   #45
ryli
Danseløve
 
ryli sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2004
Alder: 46
Innlegg: 890
ryli er bare helt fantastiskryli er bare helt fantastiskryli er bare helt fantastiskryli er bare helt fantastiskryli er bare helt fantastiskryli er bare helt fantastiskryli er bare helt fantastiskryli er bare helt fantastiskryli er bare helt fantastiskryli er bare helt fantastiskryli er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av snoopygirl

ja hva slags vitser blir det igjen da tru hvis vi skal ta bort de andre....itte veit je....er jo det som er kult da..ler

Trenger ikke å ta bort noe for min del. Det var bare en spøk. Vi gutter tåler da litt mobbing. Men jeg blir litt sjokkert over nivået her , trodde dere var en gjeng med snille og beskjedne jenter, jeg. Men der tok jeg visst feil.

__________________

Ryli

ryli er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Varierende... Svar med sitat
Gammel 14-01-05, 12:10   #46
snoopygirl
Seniormedlem
 
snoopygirl sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: oppland
Alder: 56
Innlegg: 1.821
snoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt av

trur kansje du tok litt feil der ja...hi-hi-hi


har nok kule groviser her jeg...kremt...men veit ikke helt jeg,,ikke bare pene ord der.....kremt....

ikke sikkert alle er så begeistra for det liksom

__________________
snoopygirl

snoopygirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 14-01-05, 12:51   #47
Begod
Seniormedlem
 
Begod sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Nordland
Alder: 55
Innlegg: 1.900
Begod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Fedonisten

...


Men onanerer du på bussen
- da skal alle bry seg!!

Ja, akkurat sånn er det skjønner ikke at folk må bry seg

__________________
Hvis du vet at noe ikke er bra for deg, så ikke spis det.

Sist redigert av Begod : 14-01-05 kl 13:09.
Begod er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eat + DVP og egne erfaringer Svar med sitat
Gammel 14-01-05, 13:43   #48
Gir
Seniormedlem
 
Gir sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Trondheim
Alder: 45
Innlegg: 610
Gir er virkelig snillGir er virkelig snillGir er virkelig snillGir er virkelig snill

Beklager vennen..

Etter at ekteparet har lagt seg for å sove, begynner mannen å stryke kona på armen. Kona snur seg rundt og sier:
- Beklager, vennen min, jeg har en time hos gynekologen min i morgen, og jeg vil ikke gjøre noe som kan gi feil utslag på prøvene.
Mannen legger seg så til å sove, men etter noen minutter stryker han kona over armen igjen og hvisker:
- Kjære, har du time hos tannlegen i morgen også?

__________________
Folk som sier de sover som et barn, er som regel barnløse

Delmål:


Gir er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Gudene vet .... Jeg vet ikke Svar med sitat
Gammel 14-01-05, 16:33   #49
Fedonisten
Supermoderator
 
Fedonisten sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 53
Innlegg: 6.447
Fedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av ryli

Men jeg blir litt sjokkert over nivået her , trodde dere var en gjeng med snille og beskjedne jenter, jeg.

*blafre-blafre*

Jeg er veeeeeeldig snill og beskjeden......


__________________
Etter en rask titt i speilet ser jeg at jeg har kropp som en gud!!
Riktignok en Buddah, men likevel en gud...

Fedonisten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 14-01-05, 17:58   #50
smosje
Seniormedlem
 
smosje sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Oslo
Alder: 43
Innlegg: 1.334
smosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Fedonisten

Jeg er veeeeeeldig snill og beskjeden......

Var det også en vits, Fedonisten?

__________________
- - The most important thing to bear in mind is not to become obsessed with weight or body shape - -
smosje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Økologisk, naturlig, supermat Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Fakta og feiloppfatinger om Atkins Ernæringsmessige Tilnærming HP Atkins kosthold 22 24-06-08 17:56
Melk Kristian Generell ernæringsdebatt 39 06-06-05 05:52
En liten själ talar med Gud Fedonisten Livets lyse side 1 05-05-04 20:57


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:39.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no