Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Trenger tips og hjelp med å starte med lavkarbo!

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 01-10-12, 23:09   #1
MissyJ
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Oct 2012
Innlegg: 1
MissyJ er på en erverdig vei

Trenger tips og hjelp med å starte med lavkarbo!

Hei! Jeg er en jente på 21 år som har fått påvist PCOS, og fikk beskjed av lege i dag at det som faktisk kan hjelpe meg med å bli gravid og gå ned i vekt var lavkarbo!

Jeg har ikke Serlig peiling på hva jeg bør spise eller hvordan eg lager ting og håper noen her inne kunne gitt meg en liten peke pinn på hva jeg burde gjøre!

Håper noen kan hjelpe !
Mvh jente 21

MissyJ er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vil prøve ut lavkarbo Svar med sitat
Gammel 02-10-12, 00:03   #2
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: Trenger tips og hjelp med å starte med lavkarbo!

Opprinnelig lagt inn av MissyJ, her.

Hei! Jeg er en jente på 21 år som har fått påvist PCOS, og fikk beskjed av lege i dag at det som faktisk kan hjelpe meg med å bli gravid og gå ned i vekt var lavkarbo!

Jeg har ikke Serlig peiling på hva jeg bør spise eller hvordan eg lager ting og håper noen her inne kunne gitt meg en liten peke pinn på hva jeg burde gjøre!

Håper noen kan hjelpe !
Mvh jente 21

Fokuser på REN mat, uten tlsettningstoffer

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 02-10-12, 08:09   #3
ToreH
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Trenger tips og hjelp med å starte med lavkarbo!

Opprinnelig lagt inn av MissyJ, her.

Hei! Jeg er en jente på 21 år som har fått påvist PCOS, og fikk beskjed av lege i dag at det som faktisk kan hjelpe meg med å bli gravid og gå ned i vekt var lavkarbo!

Jeg har ikke Serlig peiling på hva jeg bør spise eller hvordan eg lager ting og håper noen her inne kunne gitt meg en liten peke pinn på hva jeg burde gjøre!

Håper noen kan hjelpe !
Mvh jente 21

Send også noen ord til Vibeke-67 her inne. Hun har PCOS og er aktiv her inne. Hun har vel også brukt lavkarbo for å håndtere sin sykdom på en god måte. Tipper hun kan gi noen råd ihvertfall

  Svar med sitat
Gammel 02-10-12, 11:43   #4
synsegulla
Seniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2012
Hvor: Vestlandet
Innlegg: 575
synsegulla har en fantastisk aura rundt segsynsegulla har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Trenger tips og hjelp med å starte med lavkarbo!

Vet du hva? Det spørsmålet syns jeg at legen din burde svare på. Legen burde gitt deg tydelige svar på hva du skal spise, hva du ikke bør spise, trening ol. Hvis legen mener at det er det viktigste du kan gjøre for kroppen din bør du jo få lære om hva du skal gjøre og hva som skjer i kroppen din når du gjør det. Gå tilbake og krev svar! Og lykke til

__________________




Følg min vei ned i vekt på bloggen min synsegulla.wordpress.com
synsegulla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse på vei mot paleo Svar med sitat
Gammel 03-10-12, 15:18   #5
Furine
Supermoderator
 
Furine sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Heime på berget, ved havet
Innlegg: 4.044
Furine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressurs

Sv: Trenger tips og hjelp med å starte med lavkarbo!

Les! Få kunnskap om kva lavkarbo er, og kva du kan ete, det er det beste rådet eg kan gi trur eg. Lavkarbo kan nemlig vere ganske mykje forskjellig, og det som passar for ein person, er ikkje nødvendigvis OK for andre. Gå ein tur på biblioteket og lån bøker, eller kjøp, men først av alt, ta ein tur innom nybyrjartråden, der er det mykje informasjon samla på ein stad. Skriv ut lavkarbo på tre minutter, heng på kjøleskap, ta med i butikken når du handlar.

Vi er fleire her inne som har PCOS og mykje anna "moro" i tillegg, lavkarbo fungerer i alle fall for meg.

Furine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 04-10-12, 19:35   #6
Klara
Seniormedlem
 
Klara sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Oslo
Alder: 43
Innlegg: 1.341
Klara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt likt

Sv: Trenger tips og hjelp med å starte med lavkarbo!

Opprinnelig lagt inn av MissyJ, her.

Hei! Jeg er en jente på 21 år som har fått påvist PCOS, og fikk beskjed av lege i dag at det som faktisk kan hjelpe meg med å bli gravid og gå ned i vekt var lavkarbo!

Jeg har ikke Serlig peiling på hva jeg bør spise eller hvordan eg lager ting og håper noen her inne kunne gitt meg en liten peke pinn på hva jeg burde gjøre!

Håper noen kan hjelpe !
Mvh jente 21

Hei og velkommen hit

Jeg har selv PCOS og begynte å spise lavkarbo da jeg strevde med å bli gravid. I utgangspunktet kan du velge hvilken som helst lavkarboretning, så finn en du synes virker mest tiltalende, og hold deg til den, i hvert fall til du har fått grep om lavkarbokostholdet

Gå inn på PCOS-delen av forumet, les litt rundt der først, og heng deg gjerne med på skravletråden vår.

__________________
PCOS type 2 og gravid på 2. IVF-forsøk!
Klara er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ren mat og lite karber, men kake så ofte som mulig! Nå tilpasset bolle i ovnen! Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hjelp til å starte igjen på lavkarbo/ er student dunia Lavkarbokosthold for prøvere, gravide og ammende 5 10-11-11 08:09
Ny her - trenger hjelp/tips/råd amifor Lavkarbo generelt 7 30-03-11 17:17
HJELP -Trenger tips til erstatning av brød Tutta86 Spørsmål om matvarer og oppskrifter 1 14-04-09 15:20
Skal starte lavkarbo livsstil, men reiser mye. Hjelp! tullann Lavkarbo generelt 3 11-01-09 08:41
Hjelp. Jeg skal til Spania en uke og trenger tips Magga Dutti Ketolysekuren 7 13-08-08 11:07


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:04.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no