Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Oktoberstarterne!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 26-11-13, 15:30   #226
Aequitas
Juniormedlem
 
Medlem siden: Oct 2013
Innlegg: 12
Aequitas er på en erverdig vei

Sv: Oktoberstarterne!

Har vært ute av huset noen timer i dag og ikke fått i meg drikke. Er i tillegg litt sjuk, så det smaker ikke med vann, må blande i litt fun light, men kom hjem- holdt på å omkomme av tørst- men det var tomt for saft!
Desverre sto det ei flaske Fanta i kjøleskapet, så jeg helte i meg en slurk (men bare en, og det er jeg stolt av). Men nå har jeg så inderlig lyst på mer brus! Og gløgg... Kan man drikke gløgg uten sukker på ketolyse? Har ikke nøtter i uansett, siden jeg ikke liker det...

Gleder meg til mannen kommer hjem med saft nå!

Men for å være litt positiv så føles kroppen så lett og deilig i dag at jeg nesten blir skuffa når jeg ser i speilet at jeg ikke er slank allikvel

Aequitas er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 28-11-13, 14:13   #227
Nupsida
Seniormedlem
 
Nupsida sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Hamar
Alder: 31
Innlegg: 1.449
Nupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlys

Sv: Oktoberstarterne!

Da er jeg tilbake etter noen dagers pause! Jeg hadde en lapraskopi på tirsdag og har vært skikkelig dårlig både tirsdag og onsdag! Ble høykarbo mat begge dagene. Idag er jeg tilbake igjen på lavkarbo og føler meg så mye bedre! Den dårlige samvittigheten man får når man skeier ut er helt (unnskyld språket) jævlig!

Men, nå er jeg tilbake igjen og det føles bra!

Jeg har også lagt ut et innlegg på bloggen om å innse sannheten om seg selv! Jeg tok noen bilder av meg selv her om dagen i helfigur og jeg ble mildere sagt sjokket!

Dette innlegget er et skritt jeg tar for å hjelpe meg selv til å akseptere meg selv som den jeg er, noe jeg tror er viktig for å kunne komme videre i min livsstilsendring!

http://www.nadjamichelle.no/a-se-seg...om-den-man-er/

Hadde blitt veldig glad om noen leste det

__________________


Nupsida er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 28-11-13, 15:01   #228
Nupsida
Seniormedlem
 
Nupsida sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Hamar
Alder: 31
Innlegg: 1.449
Nupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlys

Sv: Oktoberstarterne!

Lenken ble ikke riktig! Her er den http://www.nadjamichelle.no/a-se-seg...om-den-man-er/

__________________


Nupsida er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 28-11-13, 21:19   #229
pådetfjerde
Medlem
 
Medlem siden: Oct 2013
Innlegg: 201
pådetfjerde er på en erverdig vei

Sv: Oktoberstarterne!

Modig gjort, Nupsida! Og jeg er så enig, hva hjelper det å bryte seg selv ned? Fokuset må være på å nå målene våre, det være seg vekt, størrelse eller helt andre mål man har.


Jeg har begynt å trene.. Det var litt samme følelsen, for jeg kunne da vel ikke være SÅ dårlig trent? Jeg holder meg jo tross alt i aktivitet, med to små og turgåing og utelek og mere til. Jeg tok feil. Jeg var SÅ dårlig trent, og mer til. Første økt var på onsdag, og i morgen er det i gang med neste. Jeg er så støl og stiv, kan ikke gå ordentlig på flatmark og iallefall ikke trapper...
Pain is just weakness leaving the body

__________________


Kone og mamma til 2, skaper en bedre hverdag for hele familien

Min journal, velkommen innom
pådetfjerde er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo... Svar med sitat
Gammel 29-11-13, 14:02   #230
Nupsida
Seniormedlem
 
Nupsida sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Hamar
Alder: 31
Innlegg: 1.449
Nupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlys

Sv: Oktoberstarterne!

Opprinnelig lagt inn av pådetfjerde, her.

Modig gjort, Nupsida! Og jeg er så enig, hva hjelper det å bryte seg selv ned? Fokuset må være på å nå målene våre, det være seg vekt, størrelse eller helt andre mål man har.


Jeg har begynt å trene.. Det var litt samme følelsen, for jeg kunne da vel ikke være SÅ dårlig trent? Jeg holder meg jo tross alt i aktivitet, med to små og turgåing og utelek og mere til. Jeg tok feil. Jeg var SÅ dårlig trent, og mer til. Første økt var på onsdag, og i morgen er det i gang med neste. Jeg er så støl og stiv, kan ikke gå ordentlig på flatmark og iallefall ikke trapper...
Pain is just weakness leaving the body

Så flink du er! Savner å trene (det høres skikkelig rart i mine ører!) og gleder meg til å begynne litt smått etter jul en gang
Det som er så bra med trening er at man merker forandring ganske fort, det er kjempemorro

__________________


Nupsida er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 30-11-13, 20:48   #231
pådetfjerde
Medlem
 
Medlem siden: Oct 2013
Innlegg: 201
pådetfjerde er på en erverdig vei

Sv: Oktoberstarterne!

Opprinnelig lagt inn av Nupsida, her.

Så flink du er! Savner å trene (det høres skikkelig rart i mine ører!) og gleder meg til å begynne litt smått etter jul en gang
Det som er så bra med trening er at man merker forandring ganske fort, det er kjempemorro

Jeg var på trening igjen i går morges, og jeg trodde aldri i verden at jeg kom til å klare hele programmet siden jeg enda var veldig støl og hadde vondt i beina. Etter en god oppvarming på sykkel klarte jeg å gjennomføre alt sammen Fornøyd og glad

Nå har jeg pakket inn adventskalender og hengt opp til storebror, han er så spent! Å gjenoppleve spenning og glede fra barndommen er nesten det morsomste med å ha barn, jeg husker akkurat hvor vondt jeg hadde i magen på denne tiden Adventsstjernene er hengt opp og venter på å bli plugget i i morgen tidlig, lilla lys, duker og gardiner (men gardinene var allerede oppe...) er klare og jeg kan nesten ikke vente selv!

God advent alle sammen En tid med forventning, kos og stress.. Kosen innebærer ofte mat, stresset gjør gjerne at jeg tar lettvinte løsninger og forventningene er delvis også knyttet opp mot mat, kaker og godteri. Ikke i år! Jeg skal kose meg, ja. Jeg skal glede meg og vente spent, ja. Men jeg vil ikke stresse, jeg vil ikke falle for fristelser, jeg vil ha god samvittighet og hodet hevet denne adventen. I jula blir det noen dager med fri flyt av karbo, og jeg håper at jeg klarer å se forbi alle fristelser og se mot disse dagene. Ingen tvil om at julestemning for meg er nært knyttet opp mot mat, dessverre..

__________________


Kone og mamma til 2, skaper en bedre hverdag for hele familien

Min journal, velkommen innom
pådetfjerde er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo... Svar med sitat
Gammel 30-11-13, 23:36   #232
Nutta
Medlem
 
Nutta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Innlegg: 447
Nutta er ny på veien

Sv: Oktoberstarterne!

God advent! Høres ut som du har satt deg gode mål for både adventstiden og julefeiringen. Jeg sliter også med høytider og mat, desverre! Kanskje spesielt når det kommer til jul, for jeg har bursdagsfeiring midt oppi det hele, og da blir det alltid en del ekstra. Men målet mitt i år er å være flink, å styre unna alle fristelser. jeg har til og med gått så langt at jeg har sagt at jeg skal spise ketolysevennlig mat hele jula - og ikke skeie ut på noen som helst måte. Det skal jo være enkelt og greit sånn egentlig, men jeg er klar over at det blir en utfordring likevel. Men nå prøver jeg å fokusere på målene jeg har satt meg, og jeg kjenner jeg er veldig motivert denne gangen. Så jeg satser på at jeg får det til, og at det går min vei i år

__________________


Nutta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 01-12-13, 15:43   #233
pådetfjerde
Medlem
 
Medlem siden: Oct 2013
Innlegg: 201
pådetfjerde er på en erverdig vei

Sv: Oktoberstarterne!

Opprinnelig lagt inn av Nutta, her.

God advent! Høres ut som du har satt deg gode mål for både adventstiden og julefeiringen. Jeg sliter også med høytider og mat, desverre! Kanskje spesielt når det kommer til jul, for jeg har bursdagsfeiring midt oppi det hele, og da blir det alltid en del ekstra. Men målet mitt i år er å være flink, å styre unna alle fristelser. jeg har til og med gått så langt at jeg har sagt at jeg skal spise ketolysevennlig mat hele jula - og ikke skeie ut på noen som helst måte. Det skal jo være enkelt og greit sånn egentlig, men jeg er klar over at det blir en utfordring likevel. Men nå prøver jeg å fokusere på målene jeg har satt meg, og jeg kjenner jeg er veldig motivert denne gangen. Så jeg satser på at jeg får det til, og at det går min vei i år

Så bra! Bare du har bestemt deg, så det er bare du som kan ombestemme deg Nothing tastes as good as healthy feels

__________________


Kone og mamma til 2, skaper en bedre hverdag for hele familien

Min journal, velkommen innom
pådetfjerde er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo... Svar med sitat
Gammel 02-12-13, 08:15   #234
Nutta
Medlem
 
Nutta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Innlegg: 447
Nutta er ny på veien

Sv: Oktoberstarterne!

Det har du helt rett i!

__________________


Nutta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 03-12-13, 11:02   #235
pådetfjerde
Medlem
 
Medlem siden: Oct 2013
Innlegg: 201
pådetfjerde er på en erverdig vei

Sv: Oktoberstarterne!

Jeg liker trening Haha, ikke misforstå.. Jeg er ikke, og kommer nok ikke til å bli, en av disse som danser til treningsstudioet og jublende spretter fra apparat til apparat mens ansiktet gløder av forventning. Det jeg liker med trening er at når man har et utgangspunkt som var så elendig som mitt, skal det ikke så veldig mye til før man merker at kroppen gir respons! I går hadde jeg mye kortere pauser mellom hver repetisjon, jeg klarte flere runder og jeg var ikke like støl som de andre gangene. Og dette var bare gang nummer tre! Tro så bra dette kommer til å bli

__________________


Kone og mamma til 2, skaper en bedre hverdag for hele familien

Min journal, velkommen innom
pådetfjerde er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo... Svar med sitat
Gammel 05-12-13, 19:43   #236
Nupsida
Seniormedlem
 
Nupsida sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Hamar
Alder: 31
Innlegg: 1.449
Nupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlys

Sv: Oktoberstarterne!

Weeee, idag viste vekta mi 100g mindre enn minstenoteringa! Det var morro etter å ha gått opp 2 kg pga utskeielser forrige uke! Gleder meg til tirsdag og veiedag, dette ble en fin motivasjon til å ikke skeie ut

Hvordan går det med dere andre her inne da?

__________________


Nupsida er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 05-12-13, 20:32   #237
Nutta
Medlem
 
Nutta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Innlegg: 447
Nutta er ny på veien

Sv: Oktoberstarterne!

Så bra! dette klarer du, nupsida!

Det går litt opp og ned for min del. Litt småfrustrert, og har akkurat vært igjennom et par litt kjipe dager…erfaringen min er at jeg i sånne perioder havner på sukkerfylla. Men faktisk ikke denne gangen. Det er en ny erfaring! Men jeg klarer ikke helt å glede meg over det… jeg tenker heller på hva jeg har gått glipp av. Logisk, ikke sant?

__________________


Nutta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 05-12-13, 22:01   #238
pådetfjerde
Medlem
 
Medlem siden: Oct 2013
Innlegg: 201
pådetfjerde er på en erverdig vei

Sv: Oktoberstarterne!

Nutta: Hvor mange logiske følelser har man egentlig rundt mat? Gratulerer med sukkerseier!

Det går fint med meg, sånn kostmessig. Jeg er sliten for tiden, men det er ikke så mye å gjør med det. Nattevåk og lange dager "alene" med to små. Mannen er så plaget med armene at han kan ikke kan gjøre noe som helst, så alt faller på meg. Det tar på innimellom...

__________________


Kone og mamma til 2, skaper en bedre hverdag for hele familien

Min journal, velkommen innom
pådetfjerde er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo... Svar med sitat
Gammel 08-12-13, 13:46   #239
Nutta
Medlem
 
Nutta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Innlegg: 447
Nutta er ny på veien

Sv: Oktoberstarterne!

Nei si det..det er nok ikke mange! takk!

Uffda! jeg skjønner mye faller på deg da ja. Håper du får det litt lettere snart. Sender en styrkeklem Syns forresten du også er tøff som klarer å følge planen kostholdsmessig!

__________________


Nutta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 08-12-13, 20:39   #240
pådetfjerde
Medlem
 
Medlem siden: Oct 2013
Innlegg: 201
pådetfjerde er på en erverdig vei

Sv: Oktoberstarterne!

Opprinnelig lagt inn av Nutta, her.

Nei si det..det er nok ikke mange! takk!

Uffda! jeg skjønner mye faller på deg da ja. Håper du får det litt lettere snart. Sender en styrkeklem Syns forresten du også er tøff som klarer å følge planen kostholdsmessig!

Takk for det
Nå har han endelig kommet til en behandler som kanskje kan hjelpe, så jeg er optimistisk!

Jeg har endelig invilget meg en smak på sarah bernard-kaken som jeg lagde. Den var god, men ikke så god som karbo-varianten. Jeg har laget med sukrin, sukrinmelis og cocosa, og det ble en slags liten bismak. Men absolutt spisende!

__________________


Kone og mamma til 2, skaper en bedre hverdag for hele familien

Min journal, velkommen innom
pådetfjerde er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo... Svar med sitat
Gammel 09-12-13, 17:42   #241
Nutta
Medlem
 
Nutta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Innlegg: 447
Nutta er ny på veien

Sv: Oktoberstarterne!

Pådetfjerde: Optimistisk er bra det liker vi! Sarah bernard kake? Hva er det egentlig? Har aldri smakt det jeg. Men jg pleier å blande sukrin melis og natreen når jeg baker, og da slipper jeg den bismaken. Kanskje du skulle prøve det? Verdt et forsøk iallefall

__________________


Nutta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 09-12-13, 23:01   #242
pådetfjerde
Medlem
 
Medlem siden: Oct 2013
Innlegg: 201
pådetfjerde er på en erverdig vei

Sv: Oktoberstarterne!

Opprinnelig lagt inn av Nutta, her.

Pådetfjerde: Optimistisk er bra det liker vi! Sarah bernard kake? Hva er det egentlig? Har aldri smakt det jeg. Men jg pleier å blande sukrin melis og natreen når jeg baker, og da slipper jeg den bismaken. Kanskje du skulle prøve det? Verdt et forsøk iallefall

mandelbunn med sjokoladesmørkrem og sjokoladeglasur. Veldig mektig og mektig godt
HER er oppskrifta jeg gikk ut fra, men gjorde den litt større og lagde i langpanne heller enn små durter.

__________________


Kone og mamma til 2, skaper en bedre hverdag for hele familien

Min journal, velkommen innom
pådetfjerde er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo... Svar med sitat
Gammel 10-12-13, 22:23   #243
Nupsida
Seniormedlem
 
Nupsida sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Hamar
Alder: 31
Innlegg: 1.449
Nupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlys

Sv: Oktoberstarterne!

Idag har jeg hatt min første treningsøkt på 3 måneder! Begynte med 30 min rask gåtur også 20 min styrke på matte Kjenner det er lenge siden sist da jeg fikk en del hodepine og ble litt svimmel, så var ikke alle øvelsene jeg rakk å gjøre ferdig. Men! Jeg klarte det!

Er deilig å sette igang igjen og gleder meg til å fortsette Har bestilt en sånn gymball fra XXL også har jeg en sånn treningsstrikk som jeg skal begynne å bruke så nå blir det trening

__________________


Nupsida er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 10-12-13, 23:43   #244
pådetfjerde
Medlem
 
Medlem siden: Oct 2013
Innlegg: 201
pådetfjerde er på en erverdig vei

Sv: Oktoberstarterne!

Så bra Nupsida! Heier på deg =)
Jeg skal på trening i morgen igjen, og nå kjenner jeg faktisk at det er ganske okei å dra dit. Det er fint

__________________


Kone og mamma til 2, skaper en bedre hverdag for hele familien

Min journal, velkommen innom
pådetfjerde er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo... Svar med sitat
Gammel 11-12-13, 18:16   #245
Nutta
Medlem
 
Nutta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Innlegg: 447
Nutta er ny på veien

Sv: Oktoberstarterne!

Så flink du er, nupsida!

Jeg har prøvd å komme igang med trening leeenge nå, og den dårlige samvittigheten vokser for hver gang jeg ikke får trent (det skal sies at jeg akkurat har lagt bak meg en lang sykdomsperiode da, men...) Jeg har tenkt å prøve meg på trening igjen på Lørdag. Da er jeg ferdig med alle må - ting, og kan fokusere litt mer på meg selv. Håper det går som jeg ønsker, og at jeg kommer meg igang igjen iløpet av juleferien

__________________


Nutta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 11-12-13, 23:48   #246
Nupsida
Seniormedlem
 
Nupsida sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Hamar
Alder: 31
Innlegg: 1.449
Nupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlys

Sv: Oktoberstarterne!

Idag var jeg hos tanten min som er kjempeglad i å bake og laget masse konfekt. Jeg ble veldig sulten etterhvert og endte opp med å spise en mozartball (kule), litt hjemmelaget yoghurt (Laget av kumelk rett fra jura altså med myyye fløte i, litt sukker og jordbær), en bit hjemmelaget seigemann og en bitte bitteliten klump peppermyntekonfekt laget på melis, tragant, egg og peppermynteolje.

Alt dette er helt naturlig og uten tilsetningsstoffer.

På en måte så føler jeg meg veldig skyldig da jeg føler jeg burde unngått det, men samtidig så lager hun så ufattelig mye godt og om jeg unner meg 3 godtebiter samt litt hjemmelaget yoghurt, er det så farlig om jeg da smaker litt?

Målet mitt var å ikke skeie ut i hele desember (med unntak i jula som skal være mer generell lavkarbo enn ketolyse) og sånn sett har jeg jo brutt målet mitt, men jeg fortsatte med å spise litt spekemat når jeg kom hjem da det er null karbo i.

Så, hvor ille er dette? Jeg føler meg faktisk ikke så skyldbetynget som jeg føler jeg burde vært da det var så "lite" men allikevel veldig smakfullt! Dette var ikke noe jeg trøstet meg med i et svakt øyeblikk, men nøt i store drag. Det at jeg fortsetter som normalt nå synes jeg også er veldig viktig..

__________________


Nupsida er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 12-12-13, 00:53   #247
pådetfjerde
Medlem
 
Medlem siden: Oct 2013
Innlegg: 201
pådetfjerde er på en erverdig vei

Sv: Oktoberstarterne!

Du får selv avgjøre hvor ille det er. Jeg synes det er kjipt å skeie ut, siden jeg "ødelegger" for flere dager hver gang. Men samtidig, du må lære deg å takle fristelsene, og dette er en livsstil, ikke en kortvarig diett. Derfor skal du ha ros og klapp på skulderen for at du ikke fråtset og for at du fortsetter som normalt etterpå. Og ikke minst, for at du nøt det Hva er poenget med å skeie ut hvis man uansett ikke nyter det?

Jeg har vært på trening i dag igjen. Det er deilig å kjenne at jeg klarer mer, men jeg er helt slakta når jeg kommer ut derfra. Må som oftest sitte og slappe av en stund før jeg klarer å komme meg i dusjen.. Ellers er det julestri, innkjøp, pakking av gaver og skrive julekort som står på tapeten, koser meg

__________________


Kone og mamma til 2, skaper en bedre hverdag for hele familien

Min journal, velkommen innom
pådetfjerde er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo... Svar med sitat
Gammel 12-12-13, 20:43   #248
Zvezi
Nytt Medlem
 
Zvezi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2013
Hvor: Oslo
Alder: 31
Innlegg: 6
Zvezi er på en erverdig vei

Sv: Oktoberstarterne!

Hei folkens!
Tenkte jeg skulle høre med dere!
Jeg skal hjem og feire jul med familien min i 5 dager. Vi skal alle spise det samme mest sannsynlig. Lurer på om dere har noe tips til Ukesmeny eller Oppskrifter? Noe litt julete og kosete, men helst uten ingredienser fra helsekost og Iherb.

Ellers har jeg nå gått ned 16 kg og er kjempe fornøyd! Skeiet litt ut dagene før og etter bursdagen min, men nå er det back on track. Målet er å nå - 32 kg tilsammen før 1 Mars. Can i do it?

Zvezi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Torkil P. Andersen Svar med sitat
Gammel 13-12-13, 22:31   #249
swirre
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2011
Innlegg: 57
swirre er på en erverdig vei

Sv: Oktoberstarterne!

Heia! Da har jeg vært ganske så fraværende de wiste 5-6 ukene , og på den tiden har jeg klart å gå opp 4 kg (!!) . Har vært i to dåper, vært en uke i synden ( på Allinclusive som faktisk burde ha vært veldig enkelt å spise rett) og lidd av generell latskap. Så da sitter jeg igjen med vonde følelser for meg selv og jula. Hvordan skal dette gå liksom? Nå har jeg brukt bare noen uker på å ødelegge det jeg har jobbet for ib6mnd påb"vanlig" kosthold og trening. ... æsj! Det er så drit å gå med så mange dumme tanker som seg selv. Hvorfor er vi så flinke til å tenke oss selv ned??
Men. Nå skal jeg tenke fremover. Lage lavkarbobrød og prøve å komme igang igjenn...
God jul liksom! (Sorry de depressive tankene mine...)

swirre er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 15-12-13, 21:46   #250
Nupsida
Seniormedlem
 
Nupsida sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Hamar
Alder: 31
Innlegg: 1.449
Nupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlys

Sv: Oktoberstarterne!

http://www.nadjamichelle.no/sukkerfrie-seigmenn/

Vil bare tipse om disse "seigemennene" jeg laget idag! Supergode, veldig enkle å lage og nesten helt uten karber

__________________


Nupsida er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hvordan går det med oktoberstarterne? Gladlaksen Spørsmål og svar 4 08-03-10 13:22
Resultater på oktoberstarterne? Gladlaksen Ketolysekuren 24 05-12-08 12:21


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:05.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no