Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Oktoberstarterne!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 16-12-13, 11:21   #251
Nutta
Medlem
 
Nutta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Innlegg: 447
Nutta er ny på veien

Sv: Oktoberstarterne!

Opprinnelig lagt inn av Zvezi, her.

Hei folkens!
Tenkte jeg skulle høre med dere!
Jeg skal hjem og feire jul med familien min i 5 dager. Vi skal alle spise det samme mest sannsynlig. Lurer på om dere har noe tips til Ukesmeny eller Oppskrifter? Noe litt julete og kosete, men helst uten ingredienser fra helsekost og Iherb.

Ellers har jeg nå gått ned 16 kg og er kjempe fornøyd! Skeiet litt ut dagene før og etter bursdagen min, men nå er det back on track. Målet er å nå - 32 kg tilsammen før 1 Mars. Can i do it?

Det finnes mye godt man kan lage! Jeg selv lager for eksempel sausen min selv, og tjukner med et par eggeplommer (den skal ikke koke etter eggeplommene er i) Jeg koker også surkål selv, og smaker til med karve, natreen og edikk. Når jeg spiser "riskrem" så pisker jg krem, blander i like mye cottage cheese, smaker til med søtning og evnt mandeldråper. Sausen er enkel: jg tjukner varm saft (sterk) med litt JBK og avkjøler. Det blir kjempegodt! Ellers finnes det mange fine oppskrifter i oppskriftsforumet med julegodt. Det er bare fantasien som stopper en!

YOU CAN DO IT!!!

__________________


Nutta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 16-12-13, 11:27   #252
Nutta
Medlem
 
Nutta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Innlegg: 447
Nutta er ny på veien

Sv: Oktoberstarterne!

Opprinnelig lagt inn av swirre, her.

Heia! Da har jeg vært ganske så fraværende de wiste 5-6 ukene , og på den tiden har jeg klart å gå opp 4 kg (!!) . Har vært i to dåper, vært en uke i synden ( på Allinclusive som faktisk burde ha vært veldig enkelt å spise rett) og lidd av generell latskap. Så da sitter jeg igjen med vonde følelser for meg selv og jula. Hvordan skal dette gå liksom? Nå har jeg brukt bare noen uker på å ødelegge det jeg har jobbet for ib6mnd påb"vanlig" kosthold og trening. ... æsj! Det er så drit å gå med så mange dumme tanker som seg selv. Hvorfor er vi så flinke til å tenke oss selv ned??
Men. Nå skal jeg tenke fremover. Lage lavkarbobrød og prøve å komme igang igjenn...
God jul liksom! (Sorry de depressive tankene mine...)

Opp med hodet gjort er gjort, og spist er spist! Jeg har selv opplevd å gå opp i vekt etter en uke i syden med all inclusive (da gikk jg opp 10 kg!!!) og jeg ble veldig motløs. Det hjalp ikke så veldig mye, siden jeg endte opp med å spise enda mer. Så det beste er å komme seg igang igjen så fort som mulig

__________________


Nutta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 16-12-13, 11:46   #253
Nupsida
Seniormedlem
 
Nupsida sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Hamar
Alder: 31
Innlegg: 1.449
Nupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlys

Sv: Oktoberstarterne!

Jeg vet jeg lovet å ikke sjekke vekta før imorgen, men gjorde det idag og jeg ble kjempeskuffa! Vekta viste opp en kg, jeg har gjort ALT som jeg skulle, jeg har tilogmed gått tur!!

Jeg blir mer og mer bekymret siden lavkarbo tydelig ikke funker like bra denne gangen som sist. Dette var jo siste utveien min!

Dette var ikke en fin måte å starte uka på..

__________________


Nupsida er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 16-12-13, 16:47   #254
Nutta
Medlem
 
Nutta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Innlegg: 447
Nutta er ny på veien

Sv: Oktoberstarterne!

Opprinnelig lagt inn av Nupsida, her.

Jeg vet jeg lovet å ikke sjekke vekta før imorgen, men gjorde det idag og jeg ble kjempeskuffa! Vekta viste opp en kg, jeg har gjort ALT som jeg skulle, jeg har tilogmed gått tur!!

Jeg blir mer og mer bekymret siden lavkarbo tydelig ikke funker like bra denne gangen som sist. Dette var jo siste utveien min!

Dette var ikke en fin måte å starte uka på..

Sjekker du vekta dagen før veiedagen, så kan det jo vise en kilo forskjell. Det har jeg erfart mange ganger selv. Syns du nevnte noe om den vekt forskjellen på 2 dager sist uke, eller uka før der også? Og du har jo gått ned flere uker på rad, så det beviser ikke at det du gjør ikke fungerer! Kroppen kan jo også være litt ustabil hvis man ikke gjør det samme over en lenger periode. Du nevnte jo at du har hatt flere utskeielser, og du har jo gått jevnt ned i vekt tross alt. Nedgang er uansett nedgang Så opp med hodet, and keep up the good work!! ikke gi deg, selv om du møter på noen utfordringer. Det er ikke verdt det jeg lover!

__________________


Nutta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 18-12-13, 14:31   #255
Nupsida
Seniormedlem
 
Nupsida sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Hamar
Alder: 31
Innlegg: 1.449
Nupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlys

Sv: Oktoberstarterne!

Opprinnelig lagt inn av Nutta, her.

Sjekker du vekta dagen før veiedagen, så kan det jo vise en kilo forskjell. Det har jeg erfart mange ganger selv. Syns du nevnte noe om den vekt forskjellen på 2 dager sist uke, eller uka før der også? Og du har jo gått ned flere uker på rad, så det beviser ikke at det du gjør ikke fungerer! Kroppen kan jo også være litt ustabil hvis man ikke gjør det samme over en lenger periode. Du nevnte jo at du har hatt flere utskeielser, og du har jo gått jevnt ned i vekt tross alt. Nedgang er uansett nedgang Så opp med hodet, and keep up the good work!! ikke gi deg, selv om du møter på noen utfordringer. Det er ikke verdt det jeg lover!

Vekta viste det samme på veiedagen og ble skikkelig lei meg, men etter en god snakk med kjæresten bestemte vi oss for at nå skal vekta bort!
Den bringer bare mye negativt med seg og jeg er for opptatt av den, så nå skal den bort til sommeren.

Jeg kommer til å veie meg i slutten av februar på et års kontroll etter jeg begynte på livsstilsendringskurset (Er veldig spent på hva de sier da de er totalt mot lavkarbo) og der bruker de en sånn tanita vekt som viser vann, muskler og fett så da er målet mitt å være under 100 til da, men klarer jeg det ikke så skal jeg ikke bringes ned av det!

Jeg kommer til å måle meg ca. annehver måned for å sjekke at det ikke går helt feil vei da så det er jo en trøst

En annen grunn til at vi må fjerne vekta er at jeg sliter med at jeg hele tiden må ha kontroll og at det skal ikke så mye til før jeg blir skikkelig deprimert, men jeg kjenner allerede at skuldrene har senket seg flere vekt og at jeg ikke skal kjempe hver uke mot vekta

__________________


Nupsida er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 18-12-13, 14:37   #256
Nupsida
Seniormedlem
 
Nupsida sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Hamar
Alder: 31
Innlegg: 1.449
Nupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlys

Sv: Oktoberstarterne!

Igår hadde jeg en skikkelig merkelig opplevelse, jeg hadde verdens kjappeste omgangssyke :P Ilpet av 2 min gikk jeg fra helt frisk til skikkelig spyklar! :S Lå 2 timer på badet og drakk et glass med masse sitron og ingefær som jeg har hørt skal hjelpe på kvalme. Etter 2 timer var jeg nesten helt frisk igjen, men fristet virkelig ikke med lavkarbo mat så da endte jeg opp med en pose popcorn, en pose sånn luftige salte "pomfri" ting, noen boller med sjokolade og litt pølse og potetmos gjennom dagen. Skikkelig dårlig samvittighet idag, men er tilbake på lavkarbosporet og gjør meg bare enda mer motivert til å fortsette i jula!

Samtidig tenker jeg at om man gjør en feil er det ikke det som teller og at om jeg klarer å holde kostholdet i hele jula så betyr ikke den dagen noen ting! Av og til blir det bare sånn og den kvalmefølelsen er utrolig vanskelig og kjempemot. Jeg har også skikkelig kraftig Emetofobi (fobi mot kvalme) som har fulgt meg hele livet og får derfor helt panikk om jeg blir skikkelig dårlig og er sikker på å kaste opp.

__________________


Nupsida er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 18-12-13, 15:22   #257
Nutta
Medlem
 
Nutta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Innlegg: 447
Nutta er ny på veien

Sv: Oktoberstarterne!

Opprinnelig lagt inn av Nupsida, her.

Vekta viste det samme på veiedagen og ble skikkelig lei meg, men etter en god snakk med kjæresten bestemte vi oss for at nå skal vekta bort!
Den bringer bare mye negativt med seg og jeg er for opptatt av den, så nå skal den bort til sommeren.

Jeg kommer til å veie meg i slutten av februar på et års kontroll etter jeg begynte på livsstilsendringskurset (Er veldig spent på hva de sier da de er totalt mot lavkarbo) og der bruker de en sånn tanita vekt som viser vann, muskler og fett så da er målet mitt å være under 100 til da, men klarer jeg det ikke så skal jeg ikke bringes ned av det!

Jeg kommer til å måle meg ca. annehver måned for å sjekke at det ikke går helt feil vei da så det er jo en trøst

En annen grunn til at vi må fjerne vekta er at jeg sliter med at jeg hele tiden må ha kontroll og at det skal ikke så mye til før jeg blir skikkelig deprimert, men jeg kjenner allerede at skuldrene har senket seg flere vekt og at jeg ikke skal kjempe hver uke mot vekta

Syns det høres ut som en plan jeg vekta den ødelegger ofte humøret, og kan gjøre en skikkelig motløs. Jeg selv har opplevd at humøret kan snu med en gang jeg står på vekta - og hele dagen kan bli ødelagt. Det er jo egentlig ikke verdt det. Hadde jeg kunnet, så hadde jeg nok lagt bort vekta selv. Men akkurat nå kan jeg ikke. Uansett så er jeg helt sikker på at jeg kommer til å legge bort vekta når jeg er under 30 i bmi det viktigste er jo tross alt at man tar vare på helsa, og at man er sunn og frisk!

__________________


Nutta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 18-12-13, 22:49   #258
Nupsida
Seniormedlem
 
Nupsida sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Hamar
Alder: 31
Innlegg: 1.449
Nupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlys

Sv: Oktoberstarterne!

Postet denne på journalen min, men legger den inn her også

Imorgen reiser jeg og kjæresten min til mamma som bor 9 timer unna med bil. Vi skal være der til første juledag, så da får vi litt tid der oppe

Gleder meg enormt da det er flere år siden jeg feira jul med mamma sist også blir det koselig å vise kjæresten hvordan vi feirer jul og våre tradisjoner

Så var det kostholdet da..

Vi reiser her hjemmefra klokken 16.00 og derfor tenker jeg å spise frokost, lunsj og middag før vi drar. Så kommer vi til å stoppe en plass i spise som er 3 timer unna så da blir det ca. klokken 19.00 (der har de sånn ordentlig middag og jeg tenker bestille meg biffsnadder med ekstra grønnsaker istedenfor potet. Bestilte det en gang før og det var kjempegodt!)

Jeg tenker også ha med meg to skiver lavkarbobrød og to kokte egg til om jeg skulle bli sulten istedenfor å ta et impulsivt stopp på en bensinstasjon

Ellers i jula så skal jeg som sagt holde meg til så likt ketolyse som mulig, men kommer nok til å bli litt mer karber mtp middager og slikt (der jeg kommer til å spise kjøtt, saus og grønnsaker men aner jo ikke hvor mange karbohydrater det er i sausen feks.).

Jeg kommer også til å lage litt seigemenn, brente mandler og kokosmakroner som jeg kan kose meg med når de andre spiser godterier

Julaften blir det full utskeiing.

Føler dette blir en god jul og håper veldig jeg klarer å holde denne planen! Middag for 25 og 26 er også handlet inn slik at vi slipper noen impulsive stopp der også


Har dere noen plan for hvordan dere skal spise i jula?

__________________


Nupsida er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 30-12-13, 23:16   #259
Nupsida
Seniormedlem
 
Nupsida sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Hamar
Alder: 31
Innlegg: 1.449
Nupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlys

Sv: Oktoberstarterne!

Heihei og god jul!

Da er jula snart over og jeg kjenner det skal bli deilig å komme tilbake til rutiner og hverdagen igjen

Siden januar er rett rundt hjørnet sitter jeg å funderer litt over hvilke nyttårsforsetter jeg skal ha i år, men jeg har jo også noen mål som jeg jobber med for hver måned og her er mine mål for januar

Treningsmål:

- Gå tur eller bruke ellipsemaskin minst 5 ganger i uka (helst 7 dager i uka så langt det går).

- Begynne med styrketreningen igjen, både hjemmetrening og på studio.

Kostholdsmål:

- Bli flinkere til å legge inn alt jeg spiser på diett.no

- Holde meg i ketose

- Holde meg unna alkohol (bortsett fra bursdagsfest den 14, da skal jeg feires!) for å starte ketosen igjen på en grei måte.

- Holde meg unna vekta! Eneste veiedag blir 8. januar for å sjekke hva skade jula har gjort, neste veiedag blir i slutten av februar.

Har dere noen mål for januar? Og har dere hatt ei fin jul forresten?

__________________


Nupsida er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 07-01-14, 21:24   #260
pådetfjerde
Medlem
 
Medlem siden: Oct 2013
Innlegg: 201
pådetfjerde er på en erverdig vei

Sv: Oktoberstarterne!

Ikke så mye aktivitet her inne, jeg selv har vært totalt fraværende fra forumet hele jula... Det har blitt mye karbo, men det var også planen. Jula handler mye om mat og snop, og jeg vil ikke sitte og se på at alle de andre koser seg. Da får jeg heller ta de ekstra kiloene. Resultatet ble 3 kg opp, og nå er vi på tur nedover igjen =)

__________________


Kone og mamma til 2, skaper en bedre hverdag for hele familien

Min journal, velkommen innom
pådetfjerde er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo... Svar med sitat
Gammel 10-01-14, 23:32   #261
pådetfjerde
Medlem
 
Medlem siden: Oct 2013
Innlegg: 201
pådetfjerde er på en erverdig vei

Sv: Oktoberstarterne!

Hvor er dere, oktoberstartere? Føler det er ekko her inne

__________________


Kone og mamma til 2, skaper en bedre hverdag for hele familien

Min journal, velkommen innom
pådetfjerde er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo... Svar med sitat
Gammel 11-01-14, 11:25   #262
Nutta
Medlem
 
Nutta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Innlegg: 447
Nutta er ny på veien

Sv: Oktoberstarterne!

Jeg er her! Hvordan går det?

Her ble det en pangstart på det nye året. Jeg begynte jula med et virus, som slo meg helt ut. Har ikke fått gjort så mye av det jeg tenkte, annet enn å fokusere på å bli frisk igjen. Jeg klarte målet mitt ganske bra i jula...med unntak av å holde seg heeelt unna utskeielser. Det ble lavkarbo vanilje is, og lavkarbo marsipan, økosjokolade og peppernøtter. En dag spiste jeg popcorn på kino (da feiret jeg bursdagen min) men det ble små mengder, så jeg sier meg fornøyd. Jeg gikk opp 2 kg, men jeg vil tro at jeg bare samlet vann. Nå er jeg på vei nedover igjen, og jobber for å nå målet iløpet av nyåret en gang

__________________


Nutta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 12-01-14, 19:53   #263
pådetfjerde
Medlem
 
Medlem siden: Oct 2013
Innlegg: 201
pådetfjerde er på en erverdig vei

Sv: Oktoberstarterne!

Wow, så flink du er å holde deg unna utskeielser! Jeg gjorde ikke det.. Men nå går det mye bedre, jeg synes det er deilig å ikke spise karbo nå. Jeg har hatt mye besøk i helga, med dertilhørende spising og snop. Jeg har ikke rørt noenting, og det er veldig godt.

Når jeg satt og så på potetmos, potetgull og smash prøvde jeg å tenke om det var verdt det. Er det verdt å ødelegge for flere dagers nedgang? Er det verdt å stadig forvirre kroppen, når den såvidt er kommet i ketose etter jula? Svaret er som oftest nei.. Og da er det så mye lettere å la snop og annen mat stå i fred

__________________


Kone og mamma til 2, skaper en bedre hverdag for hele familien

Min journal, velkommen innom
pådetfjerde er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo... Svar med sitat
Gammel 12-01-14, 20:37   #264
Nutta
Medlem
 
Nutta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Innlegg: 447
Nutta er ny på veien

Sv: Oktoberstarterne!

Så bra!!! du er kjempeflink som holdt deg unna utskeielser i helga! Du har helt rett i det. Det føles SÅ mye bedre når man klarer å stå imot alle fristelsene. Når man tenker seg om, så er det jo sjeldent verdt det jeg pleier faktisk å angre hver gang jeg skeier ut... spesielt med all den magevondten, vannsamlingene i kroppen og når jeg er slapp og kvisete i lang tid etterpå...

__________________


Nutta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 12-01-14, 20:48   #265
pådetfjerde
Medlem
 
Medlem siden: Oct 2013
Innlegg: 201
pådetfjerde er på en erverdig vei

Sv: Oktoberstarterne!

Ja, jeg har det akkurat likedan. Det er sjeldent verdt det, selv om det er godt i øyeblikket. Jeg skal planlegge ukas middager i dag, kjenner det er litt utfordrende.. Jeg på lavkarbo, gubben på lavkalori/lavfett og to unger midt oppi alt =P

__________________


Kone og mamma til 2, skaper en bedre hverdag for hele familien

Min journal, velkommen innom
pådetfjerde er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo... Svar med sitat
Gammel 12-01-14, 20:59   #266
Nutta
Medlem
 
Nutta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Innlegg: 447
Nutta er ny på veien

Sv: Oktoberstarterne!

Ja, ukesplanlegging er ikke alltid like lett...jeg er så heldig at både jeg og mannen spiser det samme. Men jeg kjenner på utfordringene når vi får besøk, eller er på besøk hos noen andre. Men jeg kan forsøke med noen tips: grønnsakssuppe med soddkjøtt eller pølsebiter (kyllingpølse feks), kyllingform med de grønnsakene du/dere liker toppet med creme fraiche og ost (gratineres i ovnen) og de som vil kan spise litt pasta til (alltid en klassiker!), laks og broccoli og agurksalat (vi pleier også lage rapid salat blandet med dressing: rømme, litt edikk og en dæsj søtstoff. fantastisk digg til fisk!) eller rett og slett en wook med favorittgrønnsakene? og så er det jo digg med en skikkelig tacokveld med masse småskåler med tilbehør til - så kan alle velge det de vil ha

Håper det hjalp litt på

__________________


Nutta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 12-01-14, 21:16   #267
pådetfjerde
Medlem
 
Medlem siden: Oct 2013
Innlegg: 201
pådetfjerde er på en erverdig vei

Sv: Oktoberstarterne!

Opprinnelig lagt inn av Nutta, her.

Ja, ukesplanlegging er ikke alltid like lett...jeg er så heldig at både jeg og mannen spiser det samme. Men jeg kjenner på utfordringene når vi får besøk, eller er på besøk hos noen andre. Men jeg kan forsøke med noen tips: grønnsakssuppe med soddkjøtt eller pølsebiter (kyllingpølse feks), kyllingform med de grønnsakene du/dere liker toppet med creme fraiche og ost (gratineres i ovnen) og de som vil kan spise litt pasta til (alltid en klassiker!), laks og broccoli og agurksalat (vi pleier også lage rapid salat blandet med dressing: rømme, litt edikk og en dæsj søtstoff. fantastisk digg til fisk!) eller rett og slett en wook med favorittgrønnsakene? og så er det jo digg med en skikkelig tacokveld med masse småskåler med tilbehør til - så kan alle velge det de vil ha

Håper det hjalp litt på

Aah, takk for gode tips! Jeg noterer ivrig

__________________


Kone og mamma til 2, skaper en bedre hverdag for hele familien

Min journal, velkommen innom
pådetfjerde er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo... Svar med sitat
Gammel 12-01-14, 21:18   #268
Nutta
Medlem
 
Nutta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Innlegg: 447
Nutta er ny på veien

Sv: Oktoberstarterne!

Så bra!!

__________________


Nutta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 13-01-14, 23:43   #269
pådetfjerde
Medlem
 
Medlem siden: Oct 2013
Innlegg: 201
pådetfjerde er på en erverdig vei

Sv: Oktoberstarterne!

Det ble taco i dag I morgen blir det kyllingfilet med salat og rømme til, onsdag laks i form. Jeg gleder meg og håper det blir litt rester som jeg kan ha dagen etter

__________________


Kone og mamma til 2, skaper en bedre hverdag for hele familien

Min journal, velkommen innom
pådetfjerde er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo... Svar med sitat
Gammel 14-01-14, 11:06   #270
Nupsida
Seniormedlem
 
Nupsida sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Hamar
Alder: 31
Innlegg: 1.449
Nupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlys

Sv: Oktoberstarterne!

Hei hei!

I helga som var skeia jeg ut siden jeg feira bursdagen min som egentlig er i dag
Ellers ble det litt utskeielser i jula men gikk ned 1,5 kg fra 17.12 til 08.01 så det er jo bra! Neste veiedag blir 12. Mars

Leser ketolyseboken nå for tiden og det er så deilig å friske opp litt! Gir en ekstra motivasjon til å bare komme ordentlig igang! Så nå er det NULL utskeielser ihvertfall frem til 12. Mars for da skal jeg på en "reunion" sammen med noen andre jeg gikk på kurs med i fjor, da skal vi sjekke kondisjonen, samt stå på ei sånn vekt som måler vann, fett, muskler osv

Jeg gikk over til januarstarterne siden det ble så stille her jeg :P

__________________


Nupsida er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 14-01-14, 20:40   #271
pådetfjerde
Medlem
 
Medlem siden: Oct 2013
Innlegg: 201
pådetfjerde er på en erverdig vei

Sv: Oktoberstarterne!

Gratulerer med dagen Nupsida!
Ikke verst med nedgang i jula, til tross for utskeielser!

__________________


Kone og mamma til 2, skaper en bedre hverdag for hele familien

Min journal, velkommen innom
pådetfjerde er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo... Svar med sitat
Gammel 14-01-14, 20:53   #272
Nutta
Medlem
 
Nutta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Innlegg: 447
Nutta er ny på veien

Sv: Oktoberstarterne!

pådetfjerde: det høres ut som en veldig bra meny ja

nupsida: gratulerer så mye med dagen!
kjekt å friske opp litt ja. Jeg leser også ketolyse boka innimellom. Syns jeg leser noe nytt hver gang hehe!

__________________


Nutta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 14-01-14, 23:19   #273
Nupsida
Seniormedlem
 
Nupsida sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Hamar
Alder: 31
Innlegg: 1.449
Nupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlys

Sv: Oktoberstarterne!

Opprinnelig lagt inn av pådetfjerde, her.

Gratulerer med dagen Nupsida!
Ikke verst med nedgang i jula, til tross for utskeielser!

Opprinnelig lagt inn av Nutta, her.

pådetfjerde: det høres ut som en veldig bra meny ja

nupsida: gratulerer så mye med dagen!
kjekt å friske opp litt ja. Jeg leser også ketolyse boka innimellom. Syns jeg leser noe nytt hver gang hehe!

Ja, hadde ikke forventet nedgang, men hadde en utskeielse i helga pga bursdagstur så har nok gjerne gått opp igjen! Skal ikke veie meg før 12. mars igjen så er jo ikke noe som kommer til å merkes nevneverdig.
Idag er jeg tilbake på ketolyse for fullt og har feiret bursdagen min med masse god mat allikevel! Skikkelig god biffmiddag med bearnaisesaus, salat og blomkålris, holdt meg stappmett i flere timer!!

Nå har jeg og kjæresten nettopp kost oss med nannahs vafler (han med is og sjokoladesaus, meg med tagatesse-sjokoladepålegg) og nå ligger vi på hver vår ende av sofaen med friends med mette mager. Har vært en kjempefin bursdag og jeg har bare kommet opp i 10 karbohydrater idag!

__________________


Nupsida er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 14-01-14, 23:21   #274
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Oktoberstarterne!

Gratulerer med dagen, Nupsida!

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 15-01-14, 00:09   #275
Nupsida
Seniormedlem
 
Nupsida sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Hamar
Alder: 31
Innlegg: 1.449
Nupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlys

Sv: Oktoberstarterne!

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

Gratulerer med dagen, Nupsida!

Tusen takk nellie!

__________________


Nupsida er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hvordan går det med oktoberstarterne? Gladlaksen Spørsmål og svar 4 08-03-10 13:22
Resultater på oktoberstarterne? Gladlaksen Ketolysekuren 24 05-12-08 12:21


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:10.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no