Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Oktoberstarterne!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 17-01-14, 11:57   #276
pådetfjerde
Medlem
 
Medlem siden: Oct 2013
Innlegg: 201
pådetfjerde er på en erverdig vei

Sv: Oktoberstarterne!

trening i dag.. det er altså steintungt å trene for tida. Kan det være ketosens skyld? Jeg orker lite, må ha mye pauser og bruker lengre tid føles det som. Jeg har jo forsåvidt ikke treng uten ketose på en stund, men det gir seg liksom ikke. Jaja, gjennomførte i alle fall, kanskje ikke 20 i stil, men danker ut alle sofasliterne uansett

__________________


Kone og mamma til 2, skaper en bedre hverdag for hele familien

Min journal, velkommen innom
pådetfjerde er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo... Svar med sitat
Gammel 17-01-14, 14:19   #277
Nutta
Medlem
 
Nutta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Innlegg: 447
Nutta er ny på veien

Sv: Oktoberstarterne!

Opprinnelig lagt inn av pådetfjerde, her.

trening i dag.. det er altså steintungt å trene for tida. Kan det være ketosens skyld? Jeg orker lite, må ha mye pauser og bruker lengre tid føles det som. Jeg har jo forsåvidt ikke treng uten ketose på en stund, men det gir seg liksom ikke. Jaja, gjennomførte i alle fall, kanskje ikke 20 i stil, men danker ut alle sofasliterne uansett

Jeg syns ofte det er litt tyngre når jeg er i ketose. Men samtidig så øker jo fettforbrenningen, så du får jo gode resultater uansett! Erfaringen min er at det blir bedre, etterhvert som kroppen tilpasser seg det også

__________________


Nutta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 17-01-14, 15:00   #278
Nupsida
Seniormedlem
 
Nupsida sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Hamar
Alder: 31
Innlegg: 1.449
Nupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlys

Sv: Oktoberstarterne!

Nå har jeg ikke begynt med styrketrening enda, men kondisjonsøkter og gåturene er ikke tyngre!

__________________


Nupsida er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 17-01-14, 20:59   #279
pådetfjerde
Medlem
 
Medlem siden: Oct 2013
Innlegg: 201
pådetfjerde er på en erverdig vei

Sv: Oktoberstarterne!

Opprinnelig lagt inn av Nutta, her.

Jeg syns ofte det er litt tyngre når jeg er i ketose. Men samtidig så øker jo fettforbrenningen, så du får jo gode resultater uansett! Erfaringen min er at det blir bedre, etterhvert som kroppen tilpasser seg det også

Ja, jeg håper at jeg ser resultater. Den største motivasjonen er mitt håp om å ikke få så altfor mye løshud og slaps i fisken.. Jeg trener kun styrke, jeg hater kondisjonstrening... Kanskje jeg kommer til å like det etterhvert?
Gåturer og livet forøvrig er bare lettere, heldigvis og hurra

__________________


Kone og mamma til 2, skaper en bedre hverdag for hele familien

Min journal, velkommen innom
pådetfjerde er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo... Svar med sitat
Gammel 17-01-14, 22:24   #280
Nutta
Medlem
 
Nutta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Innlegg: 447
Nutta er ny på veien

Sv: Oktoberstarterne!

Opprinnelig lagt inn av pådetfjerde, her.

Ja, jeg håper at jeg ser resultater. Den største motivasjonen er mitt håp om å ikke få så altfor mye løshud og slaps i fisken.. Jeg trener kun styrke, jeg hater kondisjonstrening... Kanskje jeg kommer til å like det etterhvert?
Gåturer og livet forøvrig er bare lettere, heldigvis og hurra

Det kommer du til å gjøre og heldigvis så finnes det hjelp om du skulle få problemer med løs hud. Jeg lærte av en fysioterapaut at kondisjonstrening ikke er det viktigste, men at man trener styrke og balanse. Da får man en god bevegelighet, og da vil også resten komme av seg selv. Så vær fornøyd med det du har oppnådd. Du gjør en god jobb!

__________________


Nutta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 19-01-14, 20:44   #281
pådetfjerde
Medlem
 
Medlem siden: Oct 2013
Innlegg: 201
pådetfjerde er på en erverdig vei

Sv: Oktoberstarterne!

Opprinnelig lagt inn av Nutta, her.

Det kommer du til å gjøre og heldigvis så finnes det hjelp om du skulle få problemer med løs hud. Jeg lærte av en fysioterapaut at kondisjonstrening ikke er det viktigste, men at man trener styrke og balanse. Da får man en god bevegelighet, og da vil også resten komme av seg selv. Så vær fornøyd med det du har oppnådd. Du gjør en god jobb!

Takk for oppmuntrende ord

__________________


Kone og mamma til 2, skaper en bedre hverdag for hele familien

Min journal, velkommen innom
pådetfjerde er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo... Svar med sitat
Gammel 19-01-14, 20:48   #282
pådetfjerde
Medlem
 
Medlem siden: Oct 2013
Innlegg: 201
pådetfjerde er på en erverdig vei

Sv: Oktoberstarterne!

Hjelpe meg, så mange fristelser som finnes! på fredag sto det en skål med kjeks på treningssenteret, på ettermiddagen var vi i middagsselskap med dessert og kaker, på lørdag hadde vi besøk og det kom selvsagt godteri på bordet etter maten, i dag vafler, gele, vaniljesaus, ris, brus og saft.. Jeg smakte på en liiiten bit vaffelkake, og den var S Å GOD!!! Jeg hadde mest lyst å kaste ungene fra bordet og spise alt selv Men vi står han a´

__________________


Kone og mamma til 2, skaper en bedre hverdag for hele familien

Min journal, velkommen innom
pådetfjerde er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo... Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hvordan går det med oktoberstarterne? Gladlaksen Spørsmål og svar 4 08-03-10 13:22
Resultater på oktoberstarterne? Gladlaksen Ketolysekuren 24 05-12-08 12:21


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:46.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no