Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > PCOS og karbohydratkontroll

PCOS-vennlig nettbutikk

PCOS og karbohydratkontroll Lurer du på om du har rett kost? Et kontrollert karbohydratinntak ser ut til å ha gunstig påvirkning på denne hormonelle lidelsen.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 28-09-10, 21:07   #1
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk
Talking

PCOS-vennlig nettbutikk

Se hva jeg tilfeldigvis kom over på leting etter noe annet!

Fru Skrump Netbutik

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 28-09-10, 21:34   #2
Charlott
Seniormedlem
 
Charlott sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 57
Innlegg: 4.182
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: PCOS- vennelig nettbutikk

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Se hva jeg tilfeldigvis kom over på leting etter noe annet!

Fru Skrump Netbutik

For et herlig navn!

__________________



Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 28-09-10, 22:06   #3
Opheliia
Seniormedlem
 
Opheliia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Trondheim
Alder: 34
Innlegg: 661
Opheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlys

Sv: PCOS- vennelig nettbutikk

Den passer jo alle(som vil ha sukkerfritt godis o.l) og ikke bare dem med pcos^^

__________________
Livet er ikke perfekt, men det er alltid perfekte øyeblikk
Opheliia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Litt av alt og masse vektløfting :D Svar med sitat
Gammel 28-09-10, 22:08   #4
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: PCOS- vennelig nettbutikk

Jeg syns denne boka hadde den mest fantastiske tittelen ever da! http://frkskrump.dk/shop/product.asp...54&navback=his

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 28-09-10, 22:21   #5
Opheliia
Seniormedlem
 
Opheliia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Trondheim
Alder: 34
Innlegg: 661
Opheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlys

Sv: PCOS- vennelig nettbutikk

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Jeg syns denne boka hadde den mest fantastiske tittelen ever da! http://frkskrump.dk/shop/product.asp...54&navback=his

Skrump høres mye bedre ut enn slankingen

__________________
Livet er ikke perfekt, men det er alltid perfekte øyeblikk
Opheliia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Litt av alt og masse vektløfting :D Svar med sitat
Gammel 28-09-10, 22:26   #6
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: PCOS- vennelig nettbutikk

Opprinnelig lagt inn av Opheliia, her.

Den passer jo alle(som vil ha sukkerfritt godis o.l) og ikke bare dem med pcos^^

Det gjør den! Men det er første gang jeg ser noen reklamere for at de er spes PCOS- tilpasset!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 28-09-10, 23:33   #7
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: PCOS- vennlig nettbutikk

Jeg synes faktisk det beste ordet for 'å slanke seg' er det svenske (opprinnelig engelske) 'banta' som kommer av navnet William Banting, en overvektig begravelsesagent som nok er den personen som først gjorde lavkarbodietter populære midt på attenhundretallet, etter å ha sett en spesialist på grunn av et hørselsproblem. Han ble satt på en diett fattig på sukker og stivelse, og var så imponert av resultatet at han skrev et pamflett som ble veldig populært, kalt "A letter of corpulence", som har vært i trykk fram til i dag, og brukt som eksempel av Dr Atkins så vel som Gary Taube!
Dagens historieleksjon

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 29-09-10, 15:17   #8
Opheliia
Seniormedlem
 
Opheliia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Trondheim
Alder: 34
Innlegg: 661
Opheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlys

Sv: PCOS- vennelig nettbutikk

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Det gjør den! Men det er første gang jeg ser noen reklamere for at de er spes PCOS- tilpasset!

Ja, jeg likte butikken veldig godt faktisk. De varene som var tilpassa PCOS inneholdt relativt lite karbiser, men igjen, det var alt der jeg får raufoss av i de tinga Malitol, sorbitol, xylitol - ikke helt mine "kompiser". Var på teater en gang og spiste en hel pose (ok, det var jo faktisk min egen feil..) med gummigodteri som inneholdt blant annet malitol... Å gud så vondt det var i magen underveis i forestillingen

Men er man litt flinkere enn meg, dvs at man klarer å begrense inntaket sitt av dette her så fungerer jo slike ting veldig bra. Klarer man ikke å begrense seg så får man jo igjen for det

__________________
Livet er ikke perfekt, men det er alltid perfekte øyeblikk
Opheliia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Litt av alt og masse vektløfting :D Svar med sitat
Gammel 29-09-10, 15:18   #9
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: PCOS- vennelig nettbutikk

Opprinnelig lagt inn av Opheliia, her.

Skrump høres mye bedre ut enn slankingen

Her hjemme betyr å skrumpe det samme som å skryte...

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 29-09-10, 21:59   #10
Opheliia
Seniormedlem
 
Opheliia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Trondheim
Alder: 34
Innlegg: 661
Opheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlys

Sv: PCOS- vennelig nettbutikk

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Her hjemme betyr å skrumpe det samme som å skryte...

Hm...jeg tror ikke skrump betyr noe spesielt der hvor jeg kommer i fra faktisk

__________________
Livet er ikke perfekt, men det er alltid perfekte øyeblikk
Opheliia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Litt av alt og masse vektløfting :D Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Tips om LCHF-vennlig fastlege i Bærum? krb Spørsmål og svar 0 02-06-10 10:41
Finnes en South Beach-vennlig blomkålsuppe? Kiddo South Beach 3 03-11-09 19:24
Billig, enkel og Atkins-vennlig middag Bubble Middag 3 18-08-09 09:07
Særdeles lavkarbo-vennlig restaurant Carisma Livets lyse side 6 21-06-09 20:42


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:39.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no