Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Oppskrifter > Spørsmål om matvarer og oppskrifter

Kyllingpostei?

Spørsmål om matvarer og oppskrifter Her kan du stille og finne svar på spørsmål om matvarer, produkter og oppskrifter.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 15-01-12, 23:32   #1
anett21
Juniormedlem
 
Medlem siden: Oct 2011
Innlegg: 16
anett21 er på en erverdig vei

Kyllingpostei?

kan eg spise priors ovnsbakte kyllingpostei? det er jo bare 6g karb i denn..

anett21 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 15-01-12, 23:53   #2
Sanney
Seniormedlem
 
Sanney sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Horten
Alder: 40
Innlegg: 1.220
Sanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlys

Sv: kyllingpostei

det bestemmer du vel selv? de færreste spiser vel en hekto postei av gangen uansett...

__________________

Sanney er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf Svar med sitat
Gammel 15-01-12, 23:54   #3
Yrla
Seniormedlem
 
Yrla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 4.612
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: kyllingpostei

Ovnsbakt Kyllingpostei

Ingredienser:

Kyllinglever (37%), skummet melk, maskinelt utbeinet kyllingkjøtt (15%), kalkunkjøtt (13%), hvetestivelse, rapsolje, salt(1,8%), ketchup, stabilisator E407, E410, E412, E415, E1411, glukose, krydder (inkl. sennep, paprika), gjærekstrakt, vanilljesukker, løk, antioksydant E315, konserveringsmiddel E250, ansjos. Glutenfri. Allergener:

Paprika*|Sennep|Melkeprot. inkl laktose|FiskNæringsinnhold pr. 100 gram:

Energi 639 kJ/153 kcal, protein 12,0 g, karbohydrat 6,0 g hvorav: sukkerarter 2,4 g, fett 9,0 g hvorav: mettede fettsyrer 2 g, enumettede fettsyrer 4 g, flerumettede fettsyrer 2 g, omega-3-fettsyrer 0,4 g, kostfiber 0,2 g, natrium 0,7 g, jern 5 g (tilsvarer 35,7 % av referanseverdi)

Du bestemmer Selv spiser jeg av prinsipp ikke mat tilsatt sukker/vaniljesukker. Men det er meg.

__________________
Do what you like!
Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:03.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no