Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Maks 1-3 matvarer, hvilke skulle det vært?

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 15-10-13, 18:31   #1
rst024
Juniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Innlegg: 19
rst024 er på en erverdig vei

Maks 1-3 matvarer, hvilke skulle det vært?

Jeg har et litt rart spørsmål. Dersom jeg skulle holdt meg til 1-3 matvarer en stund, hva skulle det vært? Det bør helst være matvarer som ikke trenger/trenger liten tilbereding, da jeg er student og i en veldig travel periode. Jeg vil gjerne ligge lavt på karbohydratene, men tidspresset "tvinger" meg til litt feile valg, da jeg ikke har tid eller ork til å planlegge. Så har dere noen tips?

rst024 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo/ketolyse Svar med sitat
Gammel 15-10-13, 18:33   #2
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Maks 1-3 matvarer, hvilke skulle det vært?

Opprinnelig lagt inn av rst024, her.

Jeg har et litt rart spørsmål. Dersom jeg skulle holdt meg til 1-3 matvarer en stund, hva skulle det vært? Det bør helst være matvarer som ikke trenger/trenger liten tilbereding, da jeg er student og i en veldig travel periode. Jeg vil gjerne ligge lavt på karbohydratene, men tidspresset "tvinger" meg til litt feile valg, da jeg ikke har tid eller ork til å planlegge. Så har dere noen tips?

Brokkoli, egg og smør.

__________________
Æ står han a!