Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Utenfor tema - hjelp til mailkontoer Outlook

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 12-03-04, 13:39   #1
Mocca
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Østlandet
Alder: 43
Innlegg: 24
Mocca er på en erverdig vei

Utenfor tema - hjelp til mailkontoer Outlook

Hei!

JEg trenger hjelp, samboern har nemlig Outlook med sin online adresse, mens jeg logger meg inn på online.no tungvint.

Og jeg tenker at det må da være mulig å kunne switche mellom to forskjellige mailkontoer?

Det vel sikker noen av dere ? Og kan dere isåfall hjelpe meg gjennom det?

Mocca er avlogget   Svar med sitat
Gammel 12-03-04, 14:00   #2
HP
Systemutvikler
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Bergen
Alder: 47
Innlegg: 7.502
HP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastisk

I Outlook Express velger du slik:

Verktøy --> Kontoer --> Så E-post/post --> klikk knappen legg til --> så fyller du inn dine data (Du får dem på www.online.no)

Hvis mannen din bruker outlook og ikke outlook express, så setter du din opp i express, så har dere hver sin...

Bruker dere ekspress begge så kan det være lurt at du lager en egen mappe til dine e-poster og så setter opp en sortering slik at alt som kommer til din adresse kommer der:

Verktøy --> Meldingsregler --> E-post/post --> så klikker du ny --> haker av i ruten "der til eller cc feltet inneholder personer" og hake av i boksen foran "flytt til en spesifisert mappe" så klikker du på de to lenkene i boksen under og skriver inn din e-post adresse og mappen du vil sende dem til.

Lykke til!

__________________
Noe du lurer på? Sjekk FAQen."Kommunikasjon har ikke bare med offentlig transport å gjøre".
HP er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto Svar med sitat
Gammel 12-03-04, 16:35   #3
Skorpia
Seniormedlem
 
Skorpia sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Drammen
Alder: 64
Innlegg: 1.424
Skorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt av

Du kan også bytte identitet.
I Outlook ekspress er det en hoveidentitet,men du kan legge til flere.
Du kan også ha flere adresser inn på hver konto,dersom du og sambo gjerne vil ha litt privat post:-)
Jeg og yngstedattern har det slik,mens min eldste velger å ha adressen sin på nettet:-)

Da velger du under fil i outlook ekspress: Identiteter
legg til identitet. Osv. regner med at du har servernavn og slike ting klart fra før,hvis ikke skriv dem ned.

Skorpia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo for det meste Svar med sitat
Gammel 12-03-04, 18:53   #4
Mocca
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Østlandet
Alder: 43
Innlegg: 24
Mocca er på en erverdig vei

takk, da er det ordnet, jeg i express og samboern fortsetter med sin vanlige....

Mocca er avlogget   Svar med sitat
Gammel 12-03-04, 18:56   #5
Skorpia
Seniormedlem
 
Skorpia sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Drammen
Alder: 64
Innlegg: 1.424
Skorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt av

Så det gikk greit,flott.

Jeg tror ikke jeg fikk med meg at dere ikke brukte outlook ekspress i det hele tatt

__________________
Skorpia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo for det meste Svar med sitat
Gammel 13-03-04, 01:17   #6
HP
Systemutvikler
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Bergen
Alder: 47
Innlegg: 7.502
HP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Skorpia

Jeg tror ikke jeg fikk med meg at dere ikke brukte outlook ekspress i det hele tatt

Viktig å lese mellom linjene her...


Kjekt du fikk det til å virke Mocca!

__________________
Noe du lurer på? Sjekk FAQen."Kommunikasjon har ikke bare med offentlig transport å gjøre".
HP er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto Svar med sitat
Gammel 14-03-04, 09:50   #7
Mocca
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Østlandet
Alder: 43
Innlegg: 24
Mocca er på en erverdig vei

Men det er en ting som ikke virker!


JEg kan motta mail, men får ikke sendt mail....

oppga pop.online.no som ene serveren, men skal pop3 være med også?
Får hvertfall ikke sendt mail.... det må jeg gjøre på gamlemetoden!

Mocca er avlogget   Svar med sitat
Gammel 14-03-04, 11:31   #8
HP
Systemutvikler
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Bergen
Alder: 47
Innlegg: 7.502
HP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastisk

Du må oppgi 2. En for inngående og en for utgående.

Inngående pleier å være pop.onli..... Utgående pleier å være smtp.online.no

Du finner dette på www.online.no, de har sikkert en full veiledning der også...

__________________
Noe du lurer på? Sjekk FAQen."Kommunikasjon har ikke bare med offentlig transport å gjøre".
HP er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto Svar med sitat
Gammel 14-03-04, 12:34   #9
Mocca
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Østlandet
Alder: 43
Innlegg: 24
Mocca er på en erverdig vei

igjen tror jeg at jeg har klart det!

Håper det stemmer denne gangen da!

Tusen takk for all hjelp!

Mocca er avlogget   Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Mål! HP Generell diskusjon 44 12-12-09 16:00
Sukker - en ulv i fåreklær HP Artikler 15 03-04-09 10:23
PCO noen med erfaring eller kunnskap? Maz PCOS og karbohydratkontroll 10 08-04-08 12:34
Hvordan følge fase 2 - vedvarende vekttap HP Vedvarende vekttap 0 29-02-04 22:31
Vårt kosthold ser ut til å bli mer anerkjent Skorpia Lavkarbo generelt 3 23-02-04 22:09


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:28.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no