Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Eurodiett

starter eurodiett

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 07-12-05, 01:12   #1
serafina
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Oct 2005
Alder: 61
Innlegg: 4
serafina er på en erverdig vei

starter eurodiett

Heisann

Jeg meldte meg i høst på kost i balanse kurs. Der gikk jeg nesten ikke ned noe...1-2 kg på 8 uker gjorde at jeg helt mistet motivasjonen. jeg har lavt stoffskifte og sliter med en del smerter i kroppen og er lei av å veie 30 kg for mye!!!! Så noe må skje. Noen på kurset hadde gått på eurodiett og anbefalte det, så jeg troppet opp hos legen på klinikken. Ganske riktig ;insulinresistens, høyt kolesterol, mangel på endel vitaminer, undermedisinert lavt stoffskifte...you name it! Jeg er i gang tenker jeg. Er super optimist og er super motivert. Starter eurodiet slik at jeg faktisk er i fase 1 også i julen. Litt tøft ....men det går nok bra likevel. Fase 1 3 uker, Fase 2 i 2 uker.

prøver å se hvor mye dere har gått ned ved hjelp av denne dietten, er kanskje overoptimist når jeg tenker at jeg skal ned 30 kg fram til sommeren??? Hyggelig om dere skriver noen ord om erfaringene deres også i et lengre perspektiv, noen av dere gikk jo på eurodiett for ett år siden, hvordan går det egentlig med dere?

__________________
serafina er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Gammel 07-12-05, 01:28   #2
Mila
:)
 
Mila sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Innlegg: 4.592
Mila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastisk

Sv: starter eurodiett

Hei.. gikk på eurodietten fra januar i fjor til april eller noe... gikk ned 19 kilo de måndene, men har nok lagt på meg noe igjen nå desverre... men har planer om en ny runde med eurodiett en eller annen gang... må bare finne motivasjon og lyst først... visst ikke det er på plass så er det igrunnen bortkastet...¨

Uansett, lykke til synes det gikk bra da jeg gikk på eurodietten egentli, ikke noe problemer med å holde seg unna søtsaker eller noe..

Lykke til

__________________
Hilsen Mila
Mila er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo generelt Svar med sitat
Gammel 07-12-05, 01:41   #3
serafina
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Oct 2005
Alder: 61
Innlegg: 4
serafina er på en erverdig vei

Sv: starter eurodiett

Håper du finner motivasjonen igjen den har sikkert bare gjemt seg litt, men bare vent...den dukker nok opp igjen. Har du masse kilo å ta av?
takker for raskt svar...

Serafina

__________________
serafina er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Gammel 07-12-05, 01:44   #4
Mila
:)
 
Mila sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Innlegg: 4.592
Mila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastisk

Sv: starter eurodiett

Har endel kilo som skal av.. grunnen til att jeg slutta i april var fordi jeg ville ha en "normal" russetid... så har jeg liksom aldri funnet motivasjonen til og begynne igjen. men får se etter jul vil nok ned hvertfall 30 kilo til jeg også, nå i første omgang

__________________
Hilsen Mila
Mila er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo generelt Svar med sitat
Gammel 07-12-05, 17:17   #5
anniejahren
Medlem
 
anniejahren sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Hvor: Oslo
Innlegg: 133
anniejahren har en fantastisk aura rundt seganniejahren har en fantastisk aura rundt seg

Sv: starter eurodiett

Hei hei!!
jeg gikk på eurodiet fra februar til mai og gikk ned ca 20 kilo. Har nok lagt på meg ca 5-6 kilo siden da, men det er min egen feil....lever jo ikke sånn som jeg skal.
Jeg syns det var deilig å gå på eurodiet, klarte å holde fokuset, holde meg unna søtt og usunne ting. Selvfølgelig er ikke maten noen kulinarisk opplevelse, men med litt oppfinnsomhet kommer man langt!!

Har som Mila, begynt å tenke på å ta en runde til for å bli ferdig, og kanskje jeg blir mer motivert til å opprettholde ett sunt kosthold.
Er vanskelig når du skal ned ca 15-20 kilo til, når alt går treigt.....
Ønsker deg ihvertfall lykke til=)

anniejahren er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Fullført eurodiett!?! anniejahren Eurodiett 7 05-06-06 02:37
Kvalme i forbindelse med Eurodiett OBERTH Spørsmål og svar 5 26-09-05 12:54
Hva går nå egentlig Eurodiett ut på? Kalorine Eurodiett 3 29-05-05 18:34
Oppstart eurodiett? turid Eurodiett 5 11-07-04 22:09


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:15.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no