Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Helserelatert > Stoffskifte / hormonproblemer

Spermier

Stoffskifte / hormonproblemer Har du problemer med hormoner eller stoffskiftet? Her kan du snakke med likesinnede og dele erfaringer.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 03-01-12, 17:24   #26
Tårnet
Juniormedlem
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 29
Tårnet har en fantastisk aura rundt segTårnet har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Spermier

Hei! Skal jeg bringe inn en sak til om dårlig sæd kvalitet? Det har mye å gjøre med jentenes bruk av hormonprevensjon.
Forklare mer?
JS

Tårnet er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 03-01-12, 17:45   #27
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Spermier

Opprinnelig lagt inn av Tårnet, her.

Hei! Skal jeg bringe inn en sak til om dårlig sæd kvalitet? Det har mye å gjøre med jentenes bruk av hormonprevensjon.
Forklare mer?
JS

Gjerne det!

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 04-01-12, 00:06   #28
Tårnet
Juniormedlem
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 29
Tårnet har en fantastisk aura rundt segTårnet har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Spermier

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Gjerne det!

Jeg har nettopp laget en dokumentarfilm ( filmpraksis.no )om hormonprevensjon og har intervjuet noen leger og homeopater om det som står i pakningsvedlegget. De sier det østrogenliknende stoffet i P-pillene går ut i urinen og brytes ikke ned i kloakkrenseanleggene. Så har det gått i næringskjeden nå i mange år og fisk får forplantningsproblemer, det samme med menn som blir påvirket - sæd kvaliteten blir langsomt dårligere. En mann på 65 år som har vokst opp på landet i Norge har 3 ganger så mange levende spermier som en 25-åring i Norge i dag.
Infertiliteten er også stor på grunn av ubalanse i kvinnekroppen og for noen tar det år før man blir gravid etter pilleslutt. Noen blir aldri gravide.
Nå skal det legges til at pillene er ikke ensidig tilbringer av østrogenlignende stoffer til naturen. Stoffene får celler til å gro fortere så det benyttes i mange andre produkter også - i matproduksjonen for eks.
Beste hilsen JS

Tårnet er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 04-01-12, 01:06   #29
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Spermier

Opprinnelig lagt inn av Tårnet, her.

Jeg har nettopp laget en dokumentarfilm ( filmpraksis.no )om hormonprevensjon og har intervjuet noen leger og homeopater om det som står i pakningsvedlegget. De sier det østrogenliknende stoffet i P-pillene går ut i urinen og brytes ikke ned i kloakkrenseanleggene. Så har det gått i næringskjeden nå i mange år og fisk får forplantningsproblemer, det samme med menn som blir påvirket - sæd kvaliteten blir langsomt dårligere. En mann på 65 år som har vokst opp på landet i Norge har 3 ganger så mange levende spermier som en 25-åring i Norge i dag.
Infertiliteten er også stor på grunn av ubalanse i kvinnekroppen og for noen tar det år før man blir gravid etter pilleslutt. Noen blir aldri gravide.
Nå skal det legges til at pillene er ikke ensidig tilbringer av østrogenlignende stoffer til naturen. Stoffene får celler til å gro fortere så det benyttes i mange andre produkter også - i matproduksjonen for eks.
Beste hilsen JS

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 25-01-12, 15:08   #30
fridr
Medlem
 
fridr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Alder: 37
Innlegg: 217
fridr er på en erverdig vei

Sv: Spermier

Ja, dette er skremmende lesning...
Jeg skal på fredag og få fjernet p-staven min. Aldri mer tilsatte hormoner...
Har også lest en plass at soya og dette med p-hormoner i vann/mat er med på å gi mennene såkalte "man boobs".
Jeg blir lettere hysterisk når jeg leser om slike ting... Vi mennesker bare ødelegger denne verden og oss selv med all mulig dritt for å tjene penger...

__________________



fridr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Uten sukker og gluten Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:36.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no