Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Oppskrifter > Spørsmål om matvarer og oppskrifter

Fiberrik - ikke lav GI lenger?

Spørsmål om matvarer og oppskrifter Her kan du stille og finne svar på spørsmål om matvarer, produkter og oppskrifter.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 21-03-11, 17:47   #1
Starry Eyes
Medlem
 
Starry Eyes sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Bergen
Alder: 48
Innlegg: 118
Starry Eyes er ny på veien

Fiberrik - ikke lav GI lenger?

Jeg ser at etter at Fiberrik (solsikke) har skiftet innpakning så sier de ingenting om Lav GI lenger, slik de gjorde før. Noen som vet noe om de fremdeles er 'lovlige' når man kjører Lindberg?

__________________
Starry Eyes
Life is a shipwreck, but we must not forget to sing in the lifeboats. - Voltaire







Starry Eyes er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet Svar med sitat
Gammel 21-03-11, 17:57   #2
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Fiberrik - ikke lav GI lenger?

Så lenge du har på rikelig med pålegg så er nok ikke det noe å tenke på De inneholder jo type ikke noe av noenting, siden de er så små.

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 21-03-11, 18:27   #3
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Fiberrik - ikke lav GI lenger?

Jeg kjøper heller Scandinavian Breads (eller hva det heter) på helsekosten. De inneholder omtrent det samme som fiberrik, men de er større og tynnere og lettere å spise. Dessuten inneholder de ikke nøtter eller frø... Jeg har funnet ut at nøtter og frø er fy for meg, men rent fiber går.

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Tenker ikke så mye på mat lenger ... mamz Ketolysekuren 5 05-10-10 15:41
Går ikke ned ... Har Fiberrik skylden? Hulder Spørsmål og svar 26 29-08-10 02:31
Går ikke ned lenger VioLETTa Ketolysekuren 5 06-11-07 08:02
Ikke lenger i ketose nita58 Ketolysekuren 2 22-10-06 22:00


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:01.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no