Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Mer enn 30 kg overvekt

Oktoberskravletråden til 30+

Mer enn 30 kg overvekt Vi som trenger å ta av 30 kilo eller mer står gjerne overfor ekstra store utfordringer. Her deler vi erfaringer, gir gode råd og støtter hverandre.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 28-10-09, 16:07   #301
lillemor88
Medlem
 
lillemor88 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 36
Innlegg: 87
lillemor88 er på en erverdig vei

Sv: Oktoberskravletråden til 30+

hei alven her skal du nok få mange gode støttespillere

jeg har gått ¨på ketolysekuren siden slutten av august og har gått ned 14kg. syntes det er fin livstil, en man kan venne seg til da=)

er fortsatt syk jeg da. har ikke fått svar ¨på nøff prøvene , men virker jo som det er det jeg har.. snart på bedringens vei håper jeg.. snufs

vekta har i alle fall vert på min side under sykdommen. da jeg i dag veide 105,1 får se i morgen på den offisielle veiedagen om vekta er der fortsatt(krysse fingre og tær)

nå skal jeg slenge meg ut på sofaen igjenn, den har nå formet kroppen min greit ved tanke på at jeg har nærmest bodd i den de siste 4 dagene...

håper og kunne gjøre små fornuftige ting i morgen men må vel bare ta tiden til hjelp?

carisma: håper du finner ut hva du gjør med dine trivligenaboer som slenger driten sin rundt... fysj! ser ikke andre måter enn å be dem til Hæ***ete fjerne det... så må man bare leve videre med at ikek alle kan være like gode venner?

ha en fin kveld..

host og hark og hade bra så lenge

__________________




lillemor88 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 29-10-09, 10:52   #302
alven85
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 7
alven85 er på en erverdig vei

Sv: Oktoberskravletråden til 30+

Lillemor88, 14 kilo siden slutten på aug er jo råbra!! Hvor fort begynte du å gå ned etter du begynte? Kjempegla for å ha funnet dette forumet. Tror det dessuten kan være en avleder når jeg får lyst på noe som jeg ikke burde ha lyst på.. Blir motivert av å lese om alle innpå her!! Og ikke minst kjenne på det at man ikke er alene.. For hvertfall jeg føler meg ganske ofte helt alene. Selv om jeg har verdens beste samboer og gode venner (de fleste venninnene mine er tynne og flotte, og har aldri kjent på hvordan det er å drasse på mange kilo ekstra, selv om det kanskje tror det selv...) Så jeg bærer ofte tankene mine helt for meg selv, det har jeg alltid gjort, og nå føles det godt å kunne dele noen av disse følelsene og tankene...

alven85 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo! Ketolyse..? Veldig sannsynlig! Svar med sitat
Gammel 29-10-09, 11:02   #303
alven85
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 7
alven85 er på en erverdig vei

Sv: Oktoberskravletråden til 30+

Og god bedring forresten lillemor88, håper formen har blitt bedre

alven85 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo! Ketolyse..? Veldig sannsynlig! Svar med sitat
Gammel 29-10-09, 11:11   #304
lillemor88
Medlem
 
lillemor88 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 36
Innlegg: 87
lillemor88 er på en erverdig vei

Sv: Oktoberskravletråden til 30+

Opprinnelig lagt inn av alven85, her.

Lillemor88, 14 kilo siden slutten på aug er jo råbra!! Hvor fort begynte du å gå ned etter du begynte? Kjempegla for å ha funnet dette forumet. Tror det dessuten kan være en avleder når jeg får lyst på noe som jeg ikke burde ha lyst på.. Blir motivert av å lese om alle innpå her!! Og ikke minst kjenne på det at man ikke er alene.. For hvertfall jeg føler meg ganske ofte helt alene. Selv om jeg har verdens beste samboer og gode venner (de fleste venninnene mine er tynne og flotte, og har aldri kjent på hvordan det er å drasse på mange kilo ekstra, selv om det kanskje tror det selv...) Så jeg bærer ofte tankene mine helt for meg selv, det har jeg alltid gjort, og nå føles det godt å kunne dele noen av disse følelsene og tankene...

er veldig fornøyd med resultatene
kjenner meg veldig igjenn på hvordan du har det...
det er det som er så greit med dette forumet: har du en bra dag, skriv det! å du vil få flotte tilbake meldinger som vil hjelpe deg.. har du en dårlig dag , skriv det! du vil få trøst og støtte

samboeren min har heldighvis blitt med meg på denne ferden, han hår gått ned 18 kg siden vi startet og er blitt en kjekk kjekk mann

man vil gå ned mer den første tiden.. jeg lå på 1-3 kg i uken de første ukene men så har jeg hatt et vektad på 0-2 i uken...

har ikke skeiet ut en eneste gang.( 0 godis på snart 11 uker) hihi...
trur det er mye av grunnen til at det har gått så bra også.
i mitt tilfelle kunne og kan jeg ikke skeie ut, for da er jeg redd for at jeg jeg ikke kommer meg på sporet igjenn. ( har prøvd å lage lavkarb: gele og vaffler og is)

skal ha 3 utskjeielser dette året: julebord i nov, julaften og første juledag.. men dette er planlagt så da regner jeg med det går bra

men det vil også bli tøft, det gjelder og holde seg laaangt unna vekta den første uka etter utskeingen.. da vil man knapt merke det...
men greier man ikke det vil man mest sannsynlig få et lite sjokk=)hehe

i dag var det veie dag, jeg trudde ikke mine egene øyne og måtte gå på vekta fler ganger: 4 tallet har kommet jippiiiiiiii.. dette er ganske stort for meg da

stå på! ha en god dag

__________________




lillemor88 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 29-10-09, 19:09   #305
Lurer*
Medlem
 
Lurer* sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Buskerud
Innlegg: 412
Lurer* er på en erverdig vei

Sv: Oktoberskravletråden til 30+

Hei Alven85, velkommen til oss.

Her er det mye støtte og koslige mennesker så du kommer til å trives. Men gjør som Imse skrive, start en dagbok/min journal, så skal du se at vi kommer å kommentere dt du driver med

I dag skal vi rydde huset, men først skal jeg lese bok for guttungen. Kommer nok tilbake i løpet av kvelden.

__________________
29.11.09 minus 15kg.
Delmål 2: minus 15 kg til.
Min journal
Lurer* er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 30-10-09, 20:33   #306
mokki
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2006
Innlegg: 335
mokki er ny på veien

Sv: Oktoberskravletråden til 30+

Jeg lever....
Ikke akkurat lavkarbo kan man si.
Jeg vet ikke helt hvorfor ting går så galt nå. Jeg er jo forsåvidt motivert. Jeg har tusen dårlige unskyldninger men ingen gode....
Jeg håper jeg kommer meg på sporet igjen.
En av unskyldningene er at jeg ikke er i form for tiden. Ikke noe fysisk egentlig tror jeg, men jeg er ufattelig sliten, og orker ikke styre med å lage mat og tar den lettvinte løsningen med brødskiver..
Og jeg er bortimot blakk for tiden og dermed blir det til at jeg spiser det vi har i hus i stedet for å handle inn nytt til meg..
Jeg har slitt veldig med søthunger etter denne eggløsningen. Nå er mensen like rundt hjørnet og besettelsen slipper forhåpentligvis taket. Jeg vil videre nedover og ikke ødelegge det flotte jeg alt har klart...

Så nå vet dere hvorfor jeg ikke har vært her på lenge..

__________________
Les gjerne i min Journal




mokki er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet Svar med sitat
Gammel 01-11-09, 18:18   #307
frifuggel
Seniormedlem
 
frifuggel sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 60
Innlegg: 2.081
frifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjent

Sv: Oktoberskravletråden til 30+

viljen er halve jobben, virker jo som om du enda har den i behold. Få "ryddet" rundt deg, så blir det gjerne litt overskudd og tid til å pleie seg selv, også. Du er "bare" et menneske, og vi har alle våre begrensninger på hvor mye vi takler av gangen..

__________________
Storkoser meg med verdens fineste lille gutt, en uventet og utrolig premie for riktig mat i 10 måneder..
frifuggel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tilpasset Fedonistisk :)) Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:39.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no