Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Mer enn 30 kg overvekt

Vi som ikke går ned i vekt ...

Mer enn 30 kg overvekt Vi som trenger å ta av 30 kilo eller mer står gjerne overfor ekstra store utfordringer. Her deler vi erfaringer, gir gode råd og støtter hverandre.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 20-03-10, 22:14   #26
Katteeier
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Kristiansand
Alder: 61
Innlegg: 68
Katteeier er på en erverdig vei

Sv: Vi som ikke går ned i vekt ...

Hos meg er det som hos flere andre her inne: jeg er gjerne lettest på mandager når jeg veier meg offisielt. Så kan jeg gjerne være en kilo tyngre på onsdag (ja, jeg er avhengig av vekta....). Så går det litt sånn opp og ned i løpet av uka.
Kanskje kommer det av at jeg er flinkest til å gjennomføre "alt" i helga når jeg har bedre tid? Til hverdags skipper jeg gjerne frokosten, og det blir litt sånn hipp som happ med skikkelig middag etc.
Men nå er det jo sånn at jeg totalt går nedover, og om det ikke går så fort så kan jeg leve med det!

__________________



Katteeier er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 20-03-10, 22:28   #27
Bulldog
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Vi som ikke går ned i vekt ...

Opprinnelig lagt inn av ada-emilie, her.

Jeg har litt tro på effekten av flerumettet fett fra frø og planter i denne sammenheng,jeg.

Hvorfor?

  Svar med sitat
Gammel 20-03-10, 23:48   #28
ada-emilie
Sperret
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.076
ada-emilie har en fantastisk aura rundt segada-emilie har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Vi som ikke går ned i vekt ...

Fordi jeg har lært at fiskefett ( men også kokosolje)fører til at vi forbrenner eget fett, og at det er viktig å få i seg både omega 3 og 6 fordi kroppen ikke kan produsere det selv. Derfor kalles de også for essensielle. Mettet fett derimot kan det produsere selv av umettet og flerumettet om man ikke tilfører mettet i det hele tatt. Det spalter bare fettsyrene.

ada-emilie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 21-03-10, 03:52   #29
hernon
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 109
hernon har en fantastisk aura rundt seghernon har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Vi som ikke går ned i vekt ...

En annen innfallsvinkel til manglende vekttap kan være vår emosjonelle tilstand.
Jeg ser at stress ofte blir nevnt på forumet som en partystopper. Men det behøver ikke være bare stress som vi er bevisst. En gnagende bekymring som vi stort sett klarer å skyve ut av bevisstheten utløser også stresshormoner. Vantrivsel i en lang vinter ( med mindre man virkelig liker snø, kulde og annen elendighet) kan også påvirke vekten.

Det går ikke an å benekte at hverdagen for de fleste mennesker faktisk er svært stressende, selv om vi anser det for å være helt normale hverdager.
Og alle som i tillegg har ulike helseplager og må kjempe mot NAV ol må jo nødvendigvis komme i alarmberedskap gang på gang.
Jeg har ikke vitenskapelige henvisninger, men jeg har selv i min praksis opplevet at overvektige mennesker opplever et betydelig vektap i løpet av en psykoterapi.( Det er her snakk om angst og depresjoner.)

hernon er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 21-03-10, 07:05   #30
Bulldog
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Vi som ikke går ned i vekt ...

Opprinnelig lagt inn av ada-emilie, her.

Fordi jeg har lært at fiskefett ( men også kokosolje)...

Så fisk er en type frø?

Kokosfett er forøvrig omtrent like mettet som smør, så jeg vet ikke om det var et godt eksempel.

  Svar med sitat
Gammel 21-03-10, 07:06   #31
Bulldog
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Vi som ikke går ned i vekt ...

Opprinnelig lagt inn av hernon, her.

En annen innfallsvinkel til manglende vekttap kan være vår emosjonelle tilstand.
Jeg ser at stress ofte blir nevnt på forumet som en partystopper. Men det behøver ikke være bare stress som vi er bevisst. En gnagende bekymring som vi stort sett klarer å skyve ut av bevisstheten utløser også stresshormoner. Vantrivsel i en lang vinter ( med mindre man virkelig liker snø, kulde og annen elendighet) kan også påvirke vekten.

Det går ikke an å benekte at hverdagen for de fleste mennesker faktisk er svært stressende, selv om vi anser det for å være helt normale hverdager.
Og alle som i tillegg har ulike helseplager og må kjempe mot NAV ol må jo nødvendigvis komme i alarmberedskap gang på gang.
Jeg har ikke vitenskapelige henvisninger, men jeg har selv i min praksis opplevet at overvektige mennesker opplever et betydelig vektap i løpet av en psykoterapi.( Det er her snakk om angst og depresjoner.)

Godt poeng.

  Svar med sitat
Gammel 21-03-10, 10:41   #32
ada-emilie
Sperret
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.076
ada-emilie har en fantastisk aura rundt segada-emilie har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Vi som ikke går ned i vekt ...

Jeg vet det, bulldog, det var grunnen til at jeg satte det i parantes.

ada-emilie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 21-03-10, 12:39   #33
herregud
Medlem
 
herregud sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Sarpsborg
Innlegg: 227
herregud er en juvelherregud er en juvelherregud er en juvel

Sv: Vi som ikke går ned i vekt ...

Yeh... Bevegelse på vekta. 2 kg på en uke Deilig etter flere mnd på samme vekt. Aner ikke hva som har utløst det, fordi jeg har gjort så mange forandringer i det siste, men dette kan være en god begynnelse.

herregud er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ren/naturlig mat Svar med sitat
Gammel 21-03-10, 13:40   #34
Karbosara
Seniormedlem
 
Karbosara sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Fjerdingby
Alder: 57
Innlegg: 7.302
Karbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastisk

Sv: Vi som ikke går ned i vekt ...

Jeg stod stille vektmessig i et halvt år før den begynte å bevege seg nedover. Fulgte ketolysekuren, og opplevde at kroppen min hadde det bra på det kostholdet, så jeg bare holdt meg til den kosten selv om jeg ikke gikk ned i vekt. Var nok frustrert over at det ikke skjedde noe, men etter hvert roet jeg meg med at jeg uansett ikke ville hatt det bedre på det gamle kostholdet mitt, så det var lliksom ikke noe poeng å "gi opp kuren" for min del.

Kolesterolet mitt normaliserte seg, jeg kunne kutte ned på astmamedisinen, og huden min ble mykere, bl.a...så begynte jeg å gå ned i vekt...da gikk jeg ned mine 22kg i løpet av 8 mnd. Nå har jeg holdt vekten i ett år, og har det kjempefint...(beveger meg opp og ned 1 kg)

Håper på å gå ned 5-10 kg til, men er veldig fornøyd med at jeg for første gang i mitt liv har greid å holde vekten såpass lenge...

Ser du har begynt å gå ned i vekt, så da er jo kanskje ting på vei til å løse seg for deg

Ville nå likevel fortelle om min stillstand, i tilfelle det kunne motivere deg litt.
Ser for meg at kroppen måtte "reparere" seg litt først med dette kostholdet, før den gav vektnedgang...nå har jeg både bedre helse og lettere kropp.

Lykke til!

__________________
fra Karbosara... vei mot lettere
tider!
Den siste nedtur-Velkommen hjem til meg! Blogg


Karbosara er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren, startet 1.nov, 2007 Svar med sitat
Gammel 21-03-10, 13:59   #35
herregud
Medlem
 
herregud sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Sarpsborg
Innlegg: 227
herregud er en juvelherregud er en juvelherregud er en juvel

Sv: Vi som ikke går ned i vekt ...

Et halvt år uten å gå ned noe, og allikevel fortsetter med dietten er beundringsverdig. Godt at du fikk belønningen din Jeg håper jeg er like tålmodig som deg hvis jeg ikke går ned noe før sommeren.

Jeg har en følelse av at det stresset som hernon skriver om også har vært en faktor i mitt tilfelle.

herregud er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ren/naturlig mat Svar med sitat
Gammel 21-03-10, 20:28   #36
Karbosara
Seniormedlem
 
Karbosara sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Fjerdingby
Alder: 57
Innlegg: 7.302
Karbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastisk

Sv: Vi som ikke går ned i vekt ...

Tror nok ikke jeg hadde vært så tålmodig hvis jeg ikke hadde kjent på kroppen hvor godt det nye kostholdet var for kroppen min...trivdes veldig godt med det...så det hjalp jo en del...

Ikke godt å ha stress i kroppen...får håpe det retter seg.

__________________
fra Karbosara... vei mot lettere
tider!
Den siste nedtur-Velkommen hjem til meg! Blogg


Karbosara er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren, startet 1.nov, 2007 Svar med sitat
Gammel 22-03-10, 09:56   #37
ada-emilie
Sperret
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.076
ada-emilie har en fantastisk aura rundt segada-emilie har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Vi som ikke går ned i vekt ...

Vil du si hvilke forandringer du gjorde,trådstarter?

ada-emilie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 22-03-10, 10:11   #38
frifuggel
Seniormedlem
 
frifuggel sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 60
Innlegg: 2.081
frifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjent

Sv: Vi som ikke går ned i vekt ...

Opprinnelig lagt inn av ada-emilie, her.

Vil du si hvilke forandringer du gjorde,trådstarter?

Drister meg til å minne deg på at dette er en tråd i forumet "30+", er rimelig sikker på at råd vi gir hverandre her ikke så "lett" vil fungere på deg..

__________________
Storkoser meg med verdens fineste lille gutt, en uventet og utrolig premie for riktig mat i 10 måneder..
frifuggel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tilpasset Fedonistisk :)) Svar med sitat
Gammel 22-03-10, 10:15   #39
ada-emilie
Sperret
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.076
ada-emilie har en fantastisk aura rundt segada-emilie har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Vi som ikke går ned i vekt ...

Jeg spør ikke bare for egen del.

ada-emilie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 22-03-10, 10:20   #40
frifuggel
Seniormedlem
 
frifuggel sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 60
Innlegg: 2.081
frifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjent

Sv: Vi som ikke går ned i vekt ...

Opprinnelig lagt inn av herregud, her.

Det med insulinressistent høres logisk ut. Jeg er absolutt i faresonen der. Og med den mengden kylling og reker jeg spiser blir det jo veldig mye protein. Skal gjøre et forsøk med å kutte i proteinene og øke fettintaket.

Ostene har jeg spist mye av pga det store fettinholdet (50%), men hvis jeg reagerer negativt på melkeproteinet så skal de bort. Takk for tipset

Jeg økte også vannintaket for noen dager siden, og vekten har allerede begynt å gå riktig vei

Jepp, Oliven og kokosolje skal inn.. Skal lage masse majones til rekene
Nå bør vekta rase nedover.. hehe 20-03-10 09:20

Såvidt jeg kan se, så har hun (?) jo skrevet svar på det du spør om..

__________________
Storkoser meg med verdens fineste lille gutt, en uventet og utrolig premie for riktig mat i 10 måneder..
frifuggel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tilpasset Fedonistisk :)) Svar med sitat
Gammel 22-03-10, 10:22   #41
ada-emilie
Sperret
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.076
ada-emilie har en fantastisk aura rundt segada-emilie har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Vi som ikke går ned i vekt ...

Tusen takk.

ada-emilie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 23-03-10, 08:17   #42
Coockie
Medlem
 
Coockie sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 146
Coockie har en fantastisk aura rundt segCoockie har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Vi som ikke går ned i vekt ...

Jeg har stått mer eller mindre stille i tre uker nå. Etter å ha rast ned ca 1,5 kg i uka de 3 første ukene, sa det stopp, og jeg har nå gått ned 500 g på 3 uker.

Jeg mistenker at dette er på grunn av søtstoffene i såkalte «sukkerfrie» pastiller, tyggis osv. Det går en del av dette daglig. I tilegg bruker jeg sukrin i noe av maten jeg spiser (men det er slett ikke mye). Mitt problem ligger ved min kroniske dårlige ånde, som forverret seg kraftig etter etter jeg startet på lavkarbo. Og eneste måten å holde det i sjakk er ved å konstant ha noe som frisker opp i munnen.

Jeg har forsøkt det aller meste av munnskyllemidler og tannkremer uten hell. Det funker i alt fra 10 min til mot en time, men etter det stiger djevlen opp i halsen min igjen.

Er det noen som vet om noen søtstofffrie midler for å kvitte seg med dette illeluktende problemet?

__________________
Livet er en dans på roser, men hvem sa at dansing på roser var lett?
Leter du etter noe? Det er ikke noe her. Hvorfor titter du her egentlig?.
Startvekt: 103,6 kg – Mål: -32 kg – Fremgang: -16 kg
Coockie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Det meste med måte Svar med sitat
Gammel 23-03-10, 08:34   #43
frifuggel
Seniormedlem
 
frifuggel sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 60
Innlegg: 2.081
frifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjent

Sv: Vi som ikke går ned i vekt ...

Sukkerfrie pastiller og tyggis, spesielt de siste, inneholder ofte xylitol. Da kan du like gjerne stygge de med sukker, med tanke på blodsukkeret ditt.. STORE Ifa kan du spise litt av (de i pose). Fribol drops får du kjøpt på apoteket, de er uten både karber og kalorier. "Spejder" er min favoritt, de har berget noen sosiale situasjoner.. hehe

__________________
Storkoser meg med verdens fineste lille gutt, en uventet og utrolig premie for riktig mat i 10 måneder..
frifuggel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tilpasset Fedonistisk :)) Svar med sitat
Gammel 23-03-10, 10:21   #44
Karbosara
Seniormedlem
 
Karbosara sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Fjerdingby
Alder: 57
Innlegg: 7.302
Karbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastisk

Sv: Vi som ikke går ned i vekt ...

Opprinnelig lagt inn av Coockie, her.

Jeg har stått mer eller mindre stille i tre uker nå. Etter å ha rast ned ca 1,5 kg i uka de 3 første ukene, sa det stopp, og jeg har nå gått ned 500 g på 3 uker.

Jeg mistenker at dette er på grunn av søtstoffene i såkalte «sukkerfrie» pastiller, tyggis osv. Det går en del av dette daglig. I tilegg bruker jeg sukrin i noe av maten jeg spiser (men det er slett ikke mye). Mitt problem ligger ved min kroniske dårlige ånde, som forverret seg kraftig etter etter jeg startet på lavkarbo. Og eneste måten å holde det i sjakk er ved å konstant ha noe som frisker opp i munnen.

Jeg har forsøkt det aller meste av munnskyllemidler og tannkremer uten hell. Det funker i alt fra 10 min til mot en time, men etter det stiger djevlen opp i halsen min igjen.

Er det noen som vet om noen søtstofffrie midler for å kvitte seg med dette illeluktende problemet?

Opprinnelig lagt inn av frifuggel, her.

Sukkerfrie pastiller og tyggis, spesielt de siste, inneholder ofte xylitol. Da kan du like gjerne stygge de med sukker, med tanke på blodsukkeret ditt.. STORE Ifa kan du spise litt av (de i pose). Fribol drops får du kjøpt på apoteket, de er uten både karber og kalorier. "Spejder" er min favoritt, de har berget noen sosiale situasjoner.. hehe

Lurt! Og kanskje "spare" på inntaket, slik at du har en å putte i munnen når du skjønner du må utsette noen for pusten din...for det gjør du jo ikke hele tiden......kanskje?

__________________
fra Karbosara... vei mot lettere
tider!
Den siste nedtur-Velkommen hjem til meg! Blogg


Karbosara er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren, startet 1.nov, 2007 Svar med sitat
Gammel 23-03-10, 12:59   #45
Coockie
Medlem
 
Coockie sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 146
Coockie har en fantastisk aura rundt segCoockie har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Vi som ikke går ned i vekt ...

Opprinnelig lagt inn av Karbosara, her.

Lurt! Og kanskje "spare" på inntaket, slik at du har en å putte i munnen når du skjønner du må utsette noen for pusten din...for det gjør du jo ikke hele tiden......kanskje?

Men jeg utsetter jo meg selv hele dagen
Det blir nok bedre til sommeren når jeg får fiksa litt opp i mandlene mine.

frifuggel: Takk for tips Lurer på en ting dog. Er Xylitol så ille? Har ikke den en GI på kun 8?

__________________
Livet er en dans på roser, men hvem sa at dansing på roser var lett?
Leter du etter noe? Det er ikke noe her. Hvorfor titter du her egentlig?.
Startvekt: 103,6 kg – Mål: -32 kg – Fremgang: -16 kg
Coockie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Det meste med måte Svar med sitat
Gammel 23-03-10, 13:03   #46
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Vi som ikke går ned i vekt ...

Dette skriver Torkil i en annen tråd:

Opprinnelig lagt inn av Torkil, her.

Hei

Bare en liten, akademisk korreksjon: Sorbitol omdannes til sukker i kroppen, gir energi, og er derfor ugunstig i store mengder. Det samme gjelder: xylitol, mannitol og maltitol i varierende grad.


Vennlig Hilsen
Torkil

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 23-03-10, 17:33   #47
Vettel
Seniormedlem
 
Vettel sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Fra Oslo, men bor i Gøteborg for tiden.
Innlegg: 1.333
Vettel er virkelig snillVettel er virkelig snillVettel er virkelig snillVettel er virkelig snill

Sv: Vi som ikke går ned i vekt ...

Ah...jeg som var så lykkelig over mine malitol innholdige sugetabletter... Det er vel forklaringen på både matsug og vektoppgang. Ikke for at jeg spiser mer enn en om dagen da.

__________________
FAILURE IS NOT AN OPTION!



Vettel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Less carbs, better carbs. Svar med sitat
Gammel 23-03-10, 22:08   #48
herregud
Medlem
 
herregud sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Sarpsborg
Innlegg: 227
herregud er en juvelherregud er en juvelherregud er en juvel

Sv: Vi som ikke går ned i vekt ...

Jepp. 1/2 kilo til "Nå raser det" Hehe..
Jeg vet ikke om det er de forandringene jeg gjorde eller om det var at det endelig løsnet etter flere mnd ada-emilie. Det kan jo også ha med at vi har kommet inn i litt lysere tider nå..?
Men de største endringene var vel at jeg begynte å drikke mere vann, og spise smør med kniv og gaffel.. Snart slank og brun..

herregud er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ren/naturlig mat Svar med sitat
Gammel 23-03-10, 22:20   #49
herregud
Medlem
 
herregud sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Sarpsborg
Innlegg: 227
herregud er en juvelherregud er en juvelherregud er en juvel

Sv: Vi som ikke går ned i vekt ...

Det er en han frifuggel

herregud er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ren/naturlig mat Svar med sitat
Gammel 24-03-10, 09:14   #50
frifuggel
Seniormedlem
 
frifuggel sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 60
Innlegg: 2.081
frifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjent

Sv: Vi som ikke går ned i vekt ...

Godt å få det avklart, var litt usikker Nå vet jeg det

__________________
Storkoser meg med verdens fineste lille gutt, en uventet og utrolig premie for riktig mat i 10 måneder..
frifuggel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tilpasset Fedonistisk :)) Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Når man ikke går ned i vekt ... grønn Ketolysekuren 31 03-04-10 09:36
Går ikke ned i vekt ...? bojo Spørsmål og svar 10 14-03-10 23:15
Help! (Går ikke ned i vekt) Lil G Generell diskusjon 23 10-03-10 13:41
Går ikke ned i vekt RoNoHa Spørsmål og svar 9 09-02-10 22:51
Jeg går ikke ned i vekt "minsten" Ketolysekuren 37 01-09-09 21:08


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:09.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no