Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Mer enn 30 kg overvekt

Flere som skal ned 30 kg?

Mer enn 30 kg overvekt Vi som trenger å ta av 30 kilo eller mer står gjerne overfor ekstra store utfordringer. Her deler vi erfaringer, gir gode råd og støtter hverandre.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 07-02-11, 02:24   #26
Malla2
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Oppland
Alder: 62
Innlegg: 7
Malla2 er på en erverdig vei

Sv: Flere som skal ned 30 kg?

Hei! Jeg er 170 cm. Startet å slanke meg i mars 2010. Da viste vekten 100,4kg
I august hadde jeg gått ned 29. Så stoppet det opp. Gikk nok litt opp i jula. Ca 1,5 kg. Jeg har enormt liten forbrenning tross stor aktivitetsnivå. Går mye lange raske turer med litt intervall med jogging. Så har jeg nyss startet på treningssenter. Prøve å få til 2 kvelder i uken. Langt å kjøre dit, så det tar for lang tid med mere. Jeg spiser lavkarbo og syns det går bra. Familien spiser stort sett det samme til middag. Har ikke veiet meg i det siste, men må prøve å få moet meg til det. Om ikke vekten har gått ned så mye har kroppen fått en fin fasong i det siste. Sikkert musklene som trer frem isteden for fettet Jeg har stor angst for å legge på meg igjen og føler at maten og trening har blitt en besettelse. Det er ikke bra, men slapper jeg av går det ille igjen. Jeg har heller ingen venner som er i den samme situasjonen og å diskutere med, men er dårlig å forstå det her forumet så har ikke vært her noe særlig. Ønsker venner å snakke med. Lykke til!

Malla2 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo helt for meg selv:) Svar med sitat
Gammel 07-02-11, 03:55   #27
Filosofina
Juniormedlem
 
Filosofina sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Drammensområdet
Innlegg: 11
Filosofina er på en erverdig vei

Sv: Flere som skal ned 30 kg?

Hei hei! Jeg skal gå ned 20-25 kg i første omgang, men håpet er at jeg en dag har mistet alle de 30 kg jeg har pådratt meg de siste årene.

Jeg er 170 høy og veier 91 kg (per i dag). Min trivselsvekt ligger på rundt 59-63 kg.
(Jeg var alltid "den tynne" på mellom 45 og 55 kg i en alder av 16-19, og hadde nok litt "omvendt anoreksi" for jeg fortsatte å se den tynne jenta i speilet selv når jeg begynte å legge på meg, og innså ikke at utsendet mitt hadde forandret seg før jeg var blitt rundt 75 kg, og likevel fortsatte jeg å være ignorant).

Jeg innser at jeg burde være storfornøyd med å komme ned i 65-70, eller t.o.m. 75. Jeg har født et barn nå, og kroppen har endret seg.
Jeg har ingen forestillinger om at jeg kommer til å se ut som jeg gjorde før, men jeg har et ønske om å miste inntil 30 kg. Da veier jeg 61 kg.

Filosofina er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert, mindre sukker - mere sunt. Svar med sitat
Gammel 07-02-11, 08:55   #28
sjokolademomsen
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Vestlandet
Innlegg: 81
sjokolademomsen er på en erverdig vei

Sv: Flere som skal ned 30 kg?

Dette skal me klare alle saman

Ha ei super veke alle saman. Ny veke nye moglegheitar

__________________


Sankthans mål:
sjokolademomsen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 07-02-11, 11:16   #29
Tirililltove
Medlem
 
Tirililltove sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 169
Tirililltove er ny på veien
Thumbs up

Sv: Flere som skal ned 30 kg?

Jeg bruker Hexebergs oppskriftsbok, for å få variasjon i maten.
Det er mange oppskrifter her inne også, men liker kokebøker

Har bl.a. Laget lavkarbo knekkebrød, så kan jeg legge pålegget på noe.
Og proteinbrød, en liten skive av den så holder det for kvelden, og jeg gikk bananas med brødspising før!
og middagene er kjempegode, mer smak i maten enn før
Og jeg blir mett og går ned!

Hva spiser dere?

__________________


Tirililltove er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 07-02-11, 11:19   #30
Tirililltove
Medlem
 
Tirililltove sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 169
Tirililltove er ny på veien
Thumbs up

Sv: Flere som skal ned 30 kg?

Jeg bruker Hexebergs oppskriftsbok, for å få variasjon i maten.
Det er mange oppskrifter her inne også, men liker kokebøker

Foreløpige favoritter, har jo bare noen uker bak meg:

Lavkarbomuffins, blir nesten omelett i muffinsformer,med litt grønt og kjøtt i.

Har bl.a. Laget lavkarbo knekkebrød, så kan jeg legge pålegget på noe.

Og proteinbrød, en liten skive av den så holder det for kvelden, og jeg gikk bananas med brødspising før!

og middagene er kjempegode, mer smak i maten enn før
Og jeg blir mett og går ned!

Hva spiser dere?

__________________


Tirililltove er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 07-02-11, 12:25   #31
ekenna
Seniormedlem
 
ekenna sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Vestlandet
Innlegg: 1.106
ekenna har en fantastisk aura rundt segekenna har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Flere som skal ned 30 kg?

Jeg liker også Hexeberg sin oppskriftsbok. Kom i posten for en liten uke siden. Til frokost går det i enten eggerøre, salat og litt lavkarbobrød med masse smør og kaffe med fløte og cocosa. I dag varierte vi faktisk, (kan jo ikke bli lei eggerøren heller), lavkarbobrød, kokt egg, gjestekaviar og majones, samt kaffe med fløte og cocosa (jeg lurte også til meg en bitteliten cherrytomat ). Har dere noen gode middagsforslag for i dag da? (kan ikke blande kjøtt og melk, og vil ikke ha noe med svinekjøtt altså )

__________________
Oppstart: 22. mai 2020 - Startvekt: 125,5 kg - Resultat: -5,6 kg Vekt nå: 119,9 kg
ekenna er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 07-02-11, 16:16   #32
Tirililltove
Medlem
 
Tirililltove sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 169
Tirililltove er ny på veien

Sv: Flere som skal ned 30 kg?

Cocosa i kaffen?
Sliter litt med å svelge 2 ss Cocosa ordinert av legen, kanskje jeg skal prøve den kaffevariantwn din

Idag har jeg blandet Cocosa med kokosmasse laget kjeksaktig som jeg har lagt i frysen, spent på de. Fant de i en treningstråd her inne

Kan du blande fisk og melk,
Dagens middag er laksefilet med sitron imellom, sitronpepper, og kesam på hver skive. Stekes i ovn, med blomkål/ brokkoli til

__________________


Tirililltove er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 07-02-11, 17:47   #33
ekenna
Seniormedlem
 
ekenna sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Vestlandet
Innlegg: 1.106
ekenna har en fantastisk aura rundt segekenna har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Flere som skal ned 30 kg?

Opprinnelig lagt inn av Tirililltove, her.

Cocosa i kaffen?
Sliter litt med å svelge 2 ss Cocosa ordinert av legen, kanskje jeg skal prøve den kaffevariantwn din

Idag har jeg blandet Cocosa med kokosmasse laget kjeksaktig som jeg har lagt i frysen, spent på de. Fant de i en treningstråd her inne

Kan du blande fisk og melk,
Dagens middag er laksefilet med sitron imellom, sitronpepper, og kesam på hver skive. Stekes i ovn, med blomkål/ brokkoli til

Tror jeg også hadde slitt med det. Må gjøre det best mulig. Ganske godt med cocosa i kaffen. Bruker den uten smak jeg da. Vet ikke hva som er vanlig..? Åsså har jeg en god desj fløte i tillegg. hehe. Min mor klarer ikke tanken på cocosa i kaffen. Tror hun prøvde det en gang(om det var med eller uten fløte vet jeg ikke) men det var visst ikke noe for henne.

Cocosa og kokosmasse, og bare det..? Hvordan laget du dem? Er vel en god måte å få fett i seg på det. Hvordan smakte de?

Jepp, laks og meieriprodukter kan jeg blande vet du Og det hørtes jysla godt ut

__________________
Oppstart: 22. mai 2020 - Startvekt: 125,5 kg - Resultat: -5,6 kg Vekt nå: 119,9 kg
ekenna er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 07-02-11, 18:08   #34
avokado
Medlem
 
avokado sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Århus
Alder: 35
Innlegg: 60
avokado er på en erverdig vei

Sv: Flere som skal ned 30 kg?

Hei og velkommen til dere nye :-) Imponert over at du har greid å gå ned 29 kg malla2! Fortsett bare slik du har gjort til nå, så oppnår du det du vil skal du se :-)
Jeg hadde veldig lyst på noe "mer" etter middagen i dag (dårlig vane, men så lenge jeg holder meg til lovlig mat, så er det greit for meg) så jeg laget den svenske kladdekaken fra kokeboken bakeglede uten sukker. Men jeg har laget den før, og synes konsistensen blir for svampete (utbredt konsistensproblem på lavkarbo..) så jeg stekte den ikke. Når jeg lot fiberhusken virke litt, så ble den såpass stiv at det funket som moussé, VELDIG mektig, men det er bra! Og egentlig veldig lite karber i den, så jeg tenker at det blir en grei nødting å ha om søthungeren kommer en sjelden gang (vet jo at jeg kan få den til å forsvinne helt, om jeg slutter å spise søtt, men liker å unne meg noe sånt av og til).
I dag var vekten på 91,0 kg igjen, slik som på fredag. Men det kan jo være mange grunner for det, så jeg skal vente til fredag da jeg har veiedag til å begynne å analysere det mer detaljert.
Ellers så har jeg virkelig blitt hekta på kylling og CF med tzatzikikrydder! Men i dag kjøpte jeg CF med bare 18% fett, i motsetning til den vanlige med 38%. Her i danmark er det bare på sjeldne og veldig store butikker de selger den med mest fett (siden "alle" vil jo ha de med laveste %) pluss at den med 18% kosten mindre enn halvparten så mye som den andre, og med min studentlommebok passer det bedre til mitt budsjett. Men derfor blir jeg litt i tvil om jeg får i meg nok fett. Men på samme tid, spiser jeg veldig mye brokkoli og løk, så da øker jo karbomengden, så jeg er litt redd for at jeg skal ha for høyt av begge. Men om jeg ligger på max 30 karber om dagen (må kanskje blir flinkere til å regne ut nøyaktig), så bør jeg jo vel greie å gå ned for det? Hm, ja, tiden vil vel vise det...
God mandag folkens!! :-)

__________________
avokado er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman 50+ Svar med sitat
Gammel 07-02-11, 18:23   #35
Tirililltove
Medlem
 
Tirililltove sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 169
Tirililltove er ny på veien

Sv: Flere som skal ned 30 kg?

tror jeg venter til imorgen med Cocosa kjeksen, så kommer tilbake til det.

Hva er CF

__________________


Tirililltove er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 07-02-11, 18:58   #36
ekenna
Seniormedlem
 
ekenna sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Vestlandet
Innlegg: 1.106
ekenna har en fantastisk aura rundt segekenna har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Flere som skal ned 30 kg?

CF= Creme Fraiche

__________________
Oppstart: 22. mai 2020 - Startvekt: 125,5 kg - Resultat: -5,6 kg Vekt nå: 119,9 kg
ekenna er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 08-02-11, 20:49   #37
avokado
Medlem
 
avokado sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Århus
Alder: 35
Innlegg: 60
avokado er på en erverdig vei

Sv: Flere som skal ned 30 kg?

Hvordan smakte kjeksene Tirililltove? :-)
Har drukket et lite glass vin etter middagen i dag. Greier ikke å finne noe næringsinnhold på den, men jeg vet at den er tørr, så da håper jeg på at sukkerinnholdet ikke er så alt for høyt.
Hvordan går det med dere andre? Jeg merker hvor godt magen min har av dette. Når jeg tenker tilvake på den oppblåste følelsen jeg pleide å ha før, er dette SÅ mye bedre. Håper bare på at vekten går ned, så er alt perfekt.
Sliter med å komme meg over 2 liter vann om dagen, men jeg får satse på at det er nok foreløbig, så skal jeg heller øke til 2,5 - 3 liter når det har blitt en god og inngrodd vane!
Er det mange av dere som hadde veiedag i går? Gikk det bra? Jeg er veldig spent på hva fredagsvekten sier, dette blir min første uke uten lavkarbobrød, så jeg er spent på resultatet.
Ha en god kveld dere!

__________________
avokado er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman 50+ Svar med sitat
Gammel 08-02-11, 20:55   #38
utolmodig
Seniormedlem
 
utolmodig sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Alder: 51
Innlegg: 1.432
utolmodig er virkelig snillutolmodig er virkelig snillutolmodig er virkelig snillutolmodig er virkelig snill

Sv: Flere som skal ned 30 kg?

Jeg hadde veiedag igår og er rimelig fornøyd! Nå er det lille-lørdag med tv-kveld snart. O glede Ha en fin kveld du også

__________________




min journal Kunsten å glede andre, krever bare et ønske om å gjøre det ♥
utolmodig er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 08-02-11, 20:56   #39
Tirililltove
Medlem
 
Tirililltove sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 169
Tirililltove er ny på veien

Sv: Flere som skal ned 30 kg?

Cocosa kjeks var bedre enn og svelge olje, så det blir nok de istedet.

Jeg har veiedag hver dag, og det går ned 100 -200 gram hver dag nå så da er det jo bare stas.

__________________


Tirililltove er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 08-02-11, 21:25   #40
ned35
Juniormedlem
 
ned35 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 33
ned35 er på en erverdig vei

Sv: Flere som skal ned 30 kg?

hei igjen ! hatt veie dag idag,har gått ned 1.3 kg siden sist tirsdag, så dette går veldig bra

__________________




Dette skal jeg klare
ned35 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 09-02-11, 00:00   #41
Sviremoren
Nytt Medlem
 
Sviremoren sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Innlegg: 1
Sviremoren er på en erverdig vei

Sv: Flere som skal ned 30 kg?

Hei dere....sent, men hiver meg med - skal ned fra 105 til 65 kg. Har bare holdt på i ca 1 uke, men vet at det virker!
Akkurat nå sliter jeg litt med hodepine....synes å huske at det kan komme, det også....!

Sviremoren er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 09-02-11, 00:28   #42
solsikke123
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Innlegg: 74
solsikke123 er på en erverdig vei

Sv: Flere som skal ned 30 kg?

Jeg skal ned 30 kg.
PÅ en særdeles langsom måte, kan det virke som...sukk (må lese meg opp på hva som er greit/ ikke greit)
Jeg er 165 og veier 92 kg.
Jeg blir gjerne med i dette fellesskapet

solsikke123 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: atkins Svar med sitat
Gammel 09-02-11, 06:33   #43
LanoGakkGakk
Medlem
 
LanoGakkGakk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 430
LanoGakkGakk er en juvelLanoGakkGakk er en juvelLanoGakkGakk er en juvel

Sv: Flere som skal ned 30 kg?

Veide meg på mandag og hadde ikke gått ned, men i dag kom mensen så det var nok grunnen. Syklusen min har endret seg etter at jeg begynte på lavkarbo, i tillegg til at jeg ikke får kviser som før og er heller ikke like mye/lenge ømme bryster. Trodde nemlig ikke den kom før neste uke.... Var litt nedstemt i humøret i helgen også, men ikke nok til at jeg tok hintet på hva som var i vente.

Jeg må si jeg gleder meg veldig til bilringen på magen begynner å minke. Satt og så på den i går. Blir ikke noe lei meg om den forsvinner, nei...

__________________

PÅSKEUTFORDRINGEN
Jillian Michaels 30 day Shred skal jeg ihvertfall ikke skryte på meg!
LanoGakkGakk er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Det som passer for meg Svar med sitat
Gammel 09-02-11, 07:28   #44
sjokolademomsen
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Vestlandet
Innlegg: 81
sjokolademomsen er på en erverdig vei

Sv: Flere som skal ned 30 kg?

Eg har veie dag på fredag. Venter mensen i desse dager, så er veldig spent på om vekta har gått ned.
Var å handla lørdag, og det er lenge sidan eg kunne gå ut i fra ein butikk med eit smil om munnen, men det kunne eg lørdag. Har gått ned i størrelse i kle, og figuren begynner å ta form. Gleda meg til å djå utviklinga. Har fortsatt att ein del kilo til målet, men 16 kilo er allerede vekke, så er godt i gang.
Er det nokon som kan fortelle meg korleis eg får til tickeren nederst? Som de ser så har eg ikkje fått det heilt til

Ha ein super dag folkens

__________________


Sankthans mål:
sjokolademomsen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 09-02-11, 11:18   #45
Savagedlight
Medlem
 
Savagedlight sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 74
Savagedlight er på en erverdig vei

Re: Flere som skal ned 30 kg?

Selv har jeg veiedag på søndag; Føles rettere, syns jeg, da det er ukesslutt.
Har gått ned 21kg, har 22kg igjen... Håper det fortsetter å gå nedover.

sjokolademomsen:
[img]http://tickers.tickerfactory.com/ezt/t/wLmBYHR/weight.png[/img]

__________________
Start: 17. Oktober, 2010.
Savagedlight er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 09-02-11, 11:27   #46
LanoGakkGakk
Medlem
 
LanoGakkGakk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 430
LanoGakkGakk er en juvelLanoGakkGakk er en juvelLanoGakkGakk er en juvel

Sv: Flere som skal ned 30 kg?

Opprinnelig lagt inn av sjokolademomsen, her.

Eg har veie dag på fredag. Venter mensen i desse dager, så er veldig spent på om vekta har gått ned.
Var å handla lørdag, og det er lenge sidan eg kunne gå ut i fra ein butikk med eit smil om munnen, men det kunne eg lørdag. Har gått ned i størrelse i kle, og figuren begynner å ta form. Gleda meg til å djå utviklinga. Har fortsatt att ein del kilo til målet, men 16 kilo er allerede vekke, så er godt i gang.
Er det nokon som kan fortelle meg korleis eg får til tickeren nederst? Som de ser så har eg ikkje fått det heilt til

Ha ein super dag folkens

Her er oppskriften for å få til Tickeren, sjokolademomsen

Høres ut som du fikk deg en skikkelig hyggelig handletur, ja... Gleder meg til det samme - om noen kilo

__________________

PÅSKEUTFORDRINGEN
Jillian Michaels 30 day Shred skal jeg ihvertfall ikke skryte på meg!
LanoGakkGakk er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Det som passer for meg Svar med sitat
Gammel 09-02-11, 13:09   #47
utolmodig
Seniormedlem
 
utolmodig sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Alder: 51
Innlegg: 1.432
utolmodig er virkelig snillutolmodig er virkelig snillutolmodig er virkelig snillutolmodig er virkelig snill

Sv: Flere som skal ned 30 kg?

Opprinnelig lagt inn av LanoGakkGakk, her.

Jeg må si jeg gleder meg veldig til bilringen på magen begynner å minke. Satt og så på den i går. Blir ikke noe lei meg om den forsvinner, nei...


he he samme gjorde jeg igår, dvs jeg knadde den....som en deig. Skal bli saker å ikke ha noe å ta i der......Men det er en del kilo fram gitt..

__________________




min journal Kunsten å glede andre, krever bare et ønske om å gjøre det ♥
utolmodig er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 09-02-11, 13:14   #48
LanoGakkGakk
Medlem
 
LanoGakkGakk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 430
LanoGakkGakk er en juvelLanoGakkGakk er en juvelLanoGakkGakk er en juvel

Sv: Flere som skal ned 30 kg?

I dag har gitt den (bilringen) en kraftig omgang med hampvotter, en vott på hver hånd. Så fikk den litt bodylotion på seg til slutt for å ha noe ekstra å bryne seg på. Den skal ikke tro at den bare får henge der og gjøre livet mitt surt, nei jeg skal gjøre livet dens enda surere... hehe....

__________________

PÅSKEUTFORDRINGEN
Jillian Michaels 30 day Shred skal jeg ihvertfall ikke skryte på meg!
LanoGakkGakk er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Det som passer for meg Svar med sitat
Gammel 09-02-11, 13:18   #49
utolmodig
Seniormedlem
 
utolmodig sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Alder: 51
Innlegg: 1.432
utolmodig er virkelig snillutolmodig er virkelig snillutolmodig er virkelig snillutolmodig er virkelig snill

Sv: Flere som skal ned 30 kg?

bra innstilling!!!! Det skal jammen jeg gjøre og, får vel igang blodomløpet der da. Vi er omtrent lik, vekt og bmi

__________________




min journal Kunsten å glede andre, krever bare et ønske om å gjøre det ♥
utolmodig er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 09-02-11, 13:19   #50
LanoGakkGakk
Medlem
 
LanoGakkGakk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 430
LanoGakkGakk er en juvelLanoGakkGakk er en juvelLanoGakkGakk er en juvel

Sv: Flere som skal ned 30 kg?

Ja, magen min ble ihvertfall veldig fin sist jeg gikk ned 20 kg.. Så håper jo at samme metode skal gi uttelling denne gangen også

__________________

PÅSKEUTFORDRINGEN
Jillian Michaels 30 day Shred skal jeg ihvertfall ikke skryte på meg!
LanoGakkGakk er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Det som passer for meg Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Flere i 20-årene som skal ned 15 kg? Elanessë Spørsmål og svar 47 13-02-11 23:16
Flere som skal ned ca 15-18 kg, og vil "følge" meg på veien? Fofa Generell diskusjon 29 02-12-10 10:55
Er det flere enn meg som går på vekta flere ganger om dagen? marjusen Ketolysekuren 15 08-09-10 11:34


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:12.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no