Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Oppskrifter > Smoothies / drikke

Krydret kokosmelk-kaffe

Smoothies / drikke Her kan du dele dine opprkrifter på drikker som er gode å drikke på et lavkarbokosthold. Har du funnet den optimale smoothie?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 26-01-11, 10:31   #1
Rin
Seniormedlem
 
Rin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 6.608
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Krydret kokosmelk-kaffe

Jeg vil dele denne med dere som er glad i diverse kaffedrikker, men styrer unna melk/fløte.

  • Varm opp litt kokosmelk sammen med krydder - jeg brukte bittelitt stevia, chili, vaniljepulver, og masse kanel.
  • Ha ønsket mengde krydret og varm kokosmelk i bunnen av kaffekruset. (Jeg bruker ca to puslete fingerhøyder)
  • Fyll på med kaffe. Jeg lager den ganske kraftig så ikke smaken skal forsvinne i kokosmelken.
  • Nyt og bli varm i vinterkulden!

__________________
Min krympedagbok & Lavkarbosaurus!
-33 kg med ketogen LCHF. Vedlikeholder normalvekta.


Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat
Gammel 26-01-11, 13:28   #2
Charlott
Seniormedlem
 
Charlott sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 56
Innlegg: 4.182
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: Krydret kokosmelk-kaffe

DEN skal testes! Hørtes helt lekkert ut

__________________



Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 26-01-11, 13:30   #3
lifejack
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 968
lifejack er en juvellifejack er en juvellifejack er en juvel

Sv: Krydret kokosmelk-kaffe

Hm, blir dette godt altså? Jeg bare husker den gangen jeg prøvde å putte litt kokosmelk i espresso'n, GRØSS! Men får se om jeg tør å eksperimentere litt med dette

lifejack er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Dag Viljen Poleszynski er en bra mann:) Svar med sitat
Gammel 26-01-11, 16:21   #4
Rin
Seniormedlem
 
Rin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 6.608
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: Krydret kokosmelk-kaffe

Opprinnelig lagt inn av lifejack, her.

Hm, blir dette godt altså? Jeg bare husker den gangen jeg prøvde å putte litt kokosmelk i espresso'n, GRØSS! Men får se om jeg tør å eksperimentere litt med dette

Det er jo dessverre ikke så mye å gjøre med om kokosmelk-smaken ikke er tiltalende, men jeg mener dette ble mye mer velsmakende enn å bare ta et par skjeer plain kald kokosmelk i kaffen. Det liker ikke jeg heller

__________________
Min krympedagbok & Lavkarbosaurus!
-33 kg med ketogen LCHF. Vedlikeholder normalvekta.


Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat
Gammel 26-01-11, 18:10   #5
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Krydret kokosmelk-kaffe

Ai, interessant!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 26-01-11, 19:08   #6
lifejack
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 968
lifejack er en juvellifejack er en juvellifejack er en juvel

Sv: Krydret kokosmelk-kaffe

Opprinnelig lagt inn av 157cm, her.

Det er jo dessverre ikke så mye å gjøre med om kokosmelk-smaken ikke er tiltalende, men jeg mener dette ble mye mer velsmakende enn å bare ta et par skjeer plain kald kokosmelk i kaffen. Det liker ikke jeg heller

Hehe, ser at jeg glemte å skrive hvorfor det ble "grøss" Vel, jeg puttet litt oppi i steden for fløte på en måte, men det smakte kjempesurt! Og generelt ekkelt. Ble liggende og flyte rundt i klumper. Er forøvrig glad i kokosmelk og bruker det omtrengt daglig

lifejack er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Dag Viljen Poleszynski er en bra mann:) Svar med sitat
Svar

Emneord
kaffe, kanel, kokosmelk, krydder, meieriproduktfritt


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Kokosmelk SjokoMons Generell diskusjon 5 05-11-11 03:52
Lettvint krydret kyllinggryte med sjampinjong! Julie Middag 2 10-11-10 00:28
Krydret grillribbe Amagetha Atkins kosthold 6 02-05-06 18:53
Krydret blomkål Marianne Middag 0 07-02-05 20:32
Marokkanske kjøttboller i krydret tomatsaus Carbokiller Middag 5 25-07-04 00:40


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:14.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no