Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

"Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Lukket tråd
 
Trådverktøy
Gammel 05-08-10, 00:50   #2776
Supera
Seniormedlem
 
Supera sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 39
Innlegg: 4.053
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av bjørnemor, her.

hva slags smør er det man bør spise? er ikke glad i meierismør.

Spørs jo hva du skal bruke det til. Margarin er kreft og allergi på boks. Bare smør er smør! Men hvis du skal steke så kan du f.eks. steke i cocosa, så lenge du steker på lav varme.

__________________
-smileyen er snill, ikke sarkastisk! Nemlig!

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC
Gammel 05-08-10, 01:11   #2777
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Aeryth, her.

Spørs jo hva du skal bruke det til. Margarin er kreft og allergi på boks. Bare smør er smør! Men hvis du skal steke så kan du f.eks. steke i cocosa, så lenge du steker på lav varme.

Lav varme? Jeg trodde kokosfett tålte ganske høye temperaturer jeg?

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo
Gammel 05-08-10, 01:14   #2778
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av vaskeklut, her.

Lav varme? Jeg trodde kokosfett tålte ganske høye temperaturer jeg?

Jeg også!
Trodde faktisk at det var det som tålte mest varme!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;)
Gammel 05-08-10, 02:25   #2779
bjørnemor
Medlem
 
bjørnemor sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 66
bjørnemor er på en erverdig vei

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jeg har tenkt å bruke det på karins lavkarbo brød.. vil ikke ha noe kreft på boks hehe

__________________
Min store inspirasjon digger bloggen hennes http://lavkarbotips.blogg.no/
bjørnemor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo
Gammel 05-08-10, 02:41   #2780
Supera
Seniormedlem
 
Supera sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 39
Innlegg: 4.053
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av vaskeklut, her.

Lav varme? Jeg trodde kokosfett tålte ganske høye temperaturer jeg?

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Jeg også!
Trodde faktisk at det var det som tålte mest varme!

Hm... Mulig jeg husker feil, men jeg mener å ha lest en plass at det tåler steking, men ikke på høy temperatur. Men så var det å finne noe info om det igjen da...

EDIT: Det eneste jeg finner er at pure er beregnet for steking. Hm, ser ut til at jeg har blandet litt. Sorry! Godt med folk som følger med da! Jeg shotter bare cocosa extra virgin av og til om morgenen, jeg. Jeg har ikke pure en gang... Burde kanskje skaffe meg noen glass.

__________________
-smileyen er snill, ikke sarkastisk! Nemlig!

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:

Sist redigert av Supera : 05-08-10 kl 05:05.
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC
Gammel 05-08-10, 11:34   #2781
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av bjørnemor, her.

hva slags smør er det man bør spise? er ikke glad i meierismør.

Meierismør eller Bremykt, som består av 70% meierismør og 30% rapsolje. Alt annet, bortsett fra cocosa, er fullt av ting du helst ikke vil vite noe om. Sånn er det bare.

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :)
Gammel 05-08-10, 15:03   #2782
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av TrillTrall, her.

Meierismør eller Bremykt, som består av 70% meierismør og 30% rapsolje. Alt annet, bortsett fra cocosa, er fullt av ting du helst ikke vil vite noe om. Sånn er det bare.

Hørhør!

Jeg liker ikke meierismør til annet enn steking, så jeg bruker bremykt om jeg skal ha smør på noe annet, f.eks kalde kjøttkaker

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo
Gammel 06-08-10, 00:00   #2783
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Noen som kjenner til ei god dagslyslampe?? Jeg bor oppi nord-norge og normalt skulle jeg ha hatt midnattsola inn i stua mi ca 40 netter i sommer.. I sommer hadde vi ikke såpass godt vær at vi fikk se midnattsola ei eneste natt. Gjennomsnittstemperaturen har vært på ca 12 grader. Blomstrene har knapt begynt å blomstre i hagen! Alt ute agerer som om det er tidlig vår ennå... Jeg kommer ikke til å overleve vinteren og mørketiden uten å få påfyll av lys... Så derfor, noen gode tips om ei lampe tas imot med stor takk!!

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥
Gammel 06-08-10, 00:02   #2784
Anarko
Seniormedlem
 
Anarko sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 2.981
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Har hørt solarium skal hjelpe. Vet om mange med vinterdepresjoner som tar solarium 1-2 ganger i uka og føler det hjelper mye.

Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo
Gammel 06-08-10, 01:13   #2785
Gracella
Seniormedlem
 
Gracella sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Innlegg: 2.881
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Noen som kjenner til ei god dagslyslampe?? Jeg bor oppi nord-norge og normalt skulle jeg ha hatt midnattsola inn i stua mi ca 40 netter i sommer.. I sommer hadde vi ikke såpass godt vær at vi fikk se midnattsola ei eneste natt. Gjennomsnittstemperaturen har vært på ca 12 grader. Blomstrene har knapt begynt å blomstre i hagen! Alt ute agerer som om det er tidlig vår ennå... Jeg kommer ikke til å overleve vinteren og mørketiden uten å få påfyll av lys... Så derfor, noen gode tips om ei lampe tas imot med stor takk!!

HAr ikke noen konkrete lampeforslag, men jeg ville heller kjøpt en slik kunstig sol-lampe enn å tatt solarium 1-2 ggr i uka....
Har selv brukt en slik lampe mot søvnforstyrrelser ifm mørketid og det virket bra.

__________________
”Hvis det ikke er meningen at vi skal spise dyr, hvorfor er de da lagd av kjøtt?”-Homer Simpson

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold
Gammel 06-08-10, 01:47   #2786
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Gracella, her.

HAr ikke noen konkrete lampeforslag, men jeg ville heller kjøpt en slik kunstig sol-lampe enn å tatt solarium 1-2 ggr i uka....
Har selv brukt en slik lampe mot søvnforstyrrelser ifm mørketid og det virket bra.

Enig med du.. For det er ikke bare meg.. Vi er 5 stk hjemme som trenger lys... Samt at solarium ikke har de beste strålene... tror jeg..

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥
Gammel 06-08-10, 02:21   #2787
Lava
Seniormedlem
 
Lava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Filleby
Innlegg: 19.762
Lava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Noen som kjenner til ei god dagslyslampe?? Jeg bor oppi nord-norge og normalt skulle jeg ha hatt midnattsola inn i stua mi ca 40 netter i sommer.. I sommer hadde vi ikke såpass godt vær at vi fikk se midnattsola ei eneste natt. Gjennomsnittstemperaturen har vært på ca 12 grader. Blomstrene har knapt begynt å blomstre i hagen! Alt ute agerer som om det er tidlig vår ennå... Jeg kommer ikke til å overleve vinteren og mørketiden uten å få påfyll av lys... Så derfor, noen gode tips om ei lampe tas imot med stor takk!!

Tror en slik lampe er bra!

Men du.. jeg har hatt masse sol og "sommer" her, men mine planter er ikke frodige og fine likevel.. mangel på sol og regn på rett tid er nok avgjørende..
Vi får satse på koselys og peisvarme i tiden som kommer

Lava er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver noe annet...
Gammel 06-08-10, 06:02   #2788
Supera
Seniormedlem
 
Supera sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 39
Innlegg: 4.053
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jeg lurer på om man må ha diabetes for å få resept på blodsukkerstiks? Eller kanskje insulinresistent? Jeg er interessert i å måle blodsukkeret oftere enn jeg gjør nå, men det er ganske stiv pris uten resept. 6 kr per stiks...

__________________
-smileyen er snill, ikke sarkastisk! Nemlig!

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC
Gammel 06-08-10, 07:38   #2789
Kolve
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Bergen
Innlegg: 140
Kolve er på en erverdig vei

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Aeryth, her.

Jeg lurer på om man må ha diabetes for å få resept på blodsukkerstiks? Eller kanskje insulinresistent? Jeg er interessert i å måle blodsukkeret oftere enn jeg gjør nå, men det er ganske stiv pris uten resept. 6 kr per stiks...

Om legen din kan begrunne at dette er noe du må ha for å "leve", så er det mulig å få det på blå resept som da gir en lavere pris. (er ikke helt sikker på lovteksten her)
Om ikke må du betale den stive prisen, om du ikke kan finne dem billigere på net.

__________________
Tror jeg har en litt rar måte å se ting på, men sånn går no dagene
Kolve er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman
Gammel 06-08-10, 07:44   #2790
Supera
Seniormedlem
 
Supera sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 39
Innlegg: 4.053
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kolve, her.

Om legen din kan begrunne at dette er noe du må ha for å "leve", så er det mulig å få det på blå resept som da gir en lavere pris. (er ikke helt sikker på lovteksten her)
Om ikke må du betale den stive prisen, om du ikke kan finne dem billigere på net.

OK, takk. Jeg skal til legen nå snart og overbevise henne om at jeg har insulinresistens. Og hvis jeg får til det, så har jeg jo en relatert sykdom.

__________________
-smileyen er snill, ikke sarkastisk! Nemlig!

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC
Gammel 06-08-10, 14:57   #2791
Flippy
Medlem
 
Flippy sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Oppland
Alder: 52
Innlegg: 231
Flippy er på en erverdig vei

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Cherry, her.

Helt normalt 2-5 mnd etter påbegynt slanking. Kalles telogen effluvium.

Hmmm, jeg har ikke mistet mer hår enn vanlig, verken på ketolyse eller etter fødsler Mitt hår er blankt, tykt og fint - får skryt av frisører hver gang jeg er hos en, ikke at det er mer enn et par ganger i året da.....og jeg bruker billigshampo/balsam fra Firstprice, Euroshopper osv og har gjort det i mange år

__________________
Start 14/4-2010


Flippy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Har nådd målet, så det vil tiden vise :)
Gammel 06-08-10, 15:09   #2792
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Flippy, her.

Hmmm, jeg har ikke mistet mer hår enn vanlig, verken på ketolyse eller etter fødsler Mitt hår er blankt, tykt og fint - får skryt av frisører hver gang jeg er hos en, ikke at det er mer enn et par ganger i året da.....og jeg bruker billigshampo/balsam fra Firstprice, Euroshopper osv og har gjort det i mange år

Det finnes nok noen hederlige unntak. Din heldiggris!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 06-08-10, 15:51   #2793
Flippy
Medlem
 
Flippy sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Oppland
Alder: 52
Innlegg: 231
Flippy er på en erverdig vei

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Det finnes nok noen hederlige unntak. Din heldiggris!

Takk

__________________
Start 14/4-2010


Flippy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Har nådd målet, så det vil tiden vise :)
Gammel 06-08-10, 17:30   #2794
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Aeryth, her.

Jeg lurer på om man må ha diabetes for å få resept på blodsukkerstiks? Eller kanskje insulinresistent? Jeg er interessert i å måle blodsukkeret oftere enn jeg gjør nå, men det er ganske stiv pris uten resept. 6 kr per stiks...

Hva vil du oppnå med å måle oftere?

På min blå resept på måleutstyr står det

Jeg attesterer at pasienten har behov for langvarig behandling. Sykdom og preparat oppfyller vilkår for refusjon etter §5 punkt 4

om du vil lese lovteksten!

Jeg har dia2 og har til nå målt en gang i uken! Fordi metformin ikke gir mulighet for føling, har jeg etter de første 2-3 ukene ikke hatt behov for å måle så ofte. Langtidsblodsukkeret målt hos legen hver 3-6 måned har vært en mye viktigere indikator!

Nå ha rjeg begynt med et nytt preparat i tillegg fordi metformin og lavkaro alene ikke klarte å holde blodsukkeret nede. Nå må jeg måle ofte i starten fordi den nye medisinen kan gi for lavt blodsukker!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;)
Gammel 06-08-10, 19:39   #2795
Cherry
Seniormedlem
 
Cherry sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.828
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Flippy, her.

Hmmm, jeg har ikke mistet mer hår enn vanlig, verken på ketolyse eller etter fødsler Mitt hår er blankt, tykt og fint - får skryt av frisører hver gang jeg er hos en, ikke at det er mer enn et par ganger i året da.....og jeg bruker billigshampo/balsam fra Firstprice, Euroshopper osv og har gjort det i mange år

Du hører sikkert til den prosentandelen som ikke får det. Så heldig var ikke jeg .

...så dersom jeg blir gravid skal jeg allerede i svangerskapet begynne med nisim så jeg slipper å bli helt skalla...liksom

__________________

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that
Gammel 06-08-10, 21:10   #2796
kennygirl
Seniormedlem
 
kennygirl sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Nordmøre
Alder: 37
Innlegg: 946
kennygirl er ny på veien

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Noen som kjenner til ei god dagslyslampe?? Jeg bor oppi nord-norge og normalt skulle jeg ha hatt midnattsola inn i stua mi ca 40 netter i sommer.. I sommer hadde vi ikke såpass godt vær at vi fikk se midnattsola ei eneste natt. Gjennomsnittstemperaturen har vært på ca 12 grader. Blomstrene har knapt begynt å blomstre i hagen! Alt ute agerer som om det er tidlig vår ennå... Jeg kommer ikke til å overleve vinteren og mørketiden uten å få påfyll av lys... Så derfor, noen gode tips om ei lampe tas imot med stor takk!!

Jeg har ei jeg kjøpte på life for 2-3 år siden. Den er veldig bra

__________________


kennygirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mellom 100-150 kh uten mel, melk og egg
Gammel 06-08-10, 21:14   #2797
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av kennygirl, her.

Jeg har ei jeg kjøpte på life for 2-3 år siden. Den er veldig bra

Merket du stor forandring? Ble mer våken og tiltakslysten?

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥
Gammel 06-08-10, 21:19   #2798
kennygirl
Seniormedlem
 
kennygirl sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Nordmøre
Alder: 37
Innlegg: 946
kennygirl er ny på veien

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Merket du stor forandring? Ble mer våken og tiltakslysten?

Absolutt! Tidligere har jeg vært sur og gretten, trøtt og lei heeele vinteren, men med dagslyslampen kommer humøret og energien tilbake Har funnet ut at det er lurt å begynne på høsten med lampen, for å forebygge...

__________________


kennygirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mellom 100-150 kh uten mel, melk og egg
Gammel 06-08-10, 21:23   #2799
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av kennygirl, her.

Absolutt! Tidligere har jeg vært sur og gretten, trøtt og lei heeele vinteren, men med dagslyslampen kommer humøret og energien tilbake Har funnet ut at det er lurt å begynne på høsten med lampen, for å forebygge...

Takker! Da skal jeg sjekke om de har på Life.no!

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥
Gammel 06-08-10, 22:18   #2800
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Da var denne bestilt på Enklereliv.no.

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥
Lukket tråd


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Enkle middager psilocybe Lavkarbo generelt 14 30-08-09 12:28
Noen som har vært på korte eller lange interaillturer? mofe Generell diskusjon 2 13-03-09 23:56
Enkle middagstips limala Oppskrifter 2 18-02-09 18:39
Korte treningsøkter er bra? Marianne Trening 14 30-01-05 17:34


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:23.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no