Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Har dere noen "gulrot" i enden når dere har nådd målet deres?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 05-11-10, 13:32   #1
Helene M
Medlem
 
Helene M sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 37
Innlegg: 421
Helene M har en fantastisk aura rundt segHelene M har en fantastisk aura rundt seg

Har dere noen "gulrot" i enden når dere har nådd målet deres?

Noen som skal gjøre noe spesielt for seg selv når dere har nådd den vekta dere vil ned til?

Sydentur, nye klær (må vel de fleste ha uansett), smykker og juveler?

__________________
Min ticker

Samboeren sin ticker


Helene M er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Gammel 05-11-10, 14:17   #2
Ivett
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2010
Alder: 42
Innlegg: 112
Ivett er ny på veien

Sv: Har dere noen "gulrot" i enden når dere har nådd målet deres?

Masse nye klœr!!
Spesielt bukser, men det må skje etter bukplastikk.
Har gått ned rundt 35 kg til nå (usikker på hvor mye jeg veier idag fordi jeg har ikke veid meg på 3-4 uker nå) men magen er i veien når det gjelder bukser.
Så det er den store greia for meg når jeg har nådd vekta mi
BUKSER!!!!!

__________________
Ketolyse start - 7 januar 2010
Første delmål, -25,5 kg i boks 31/07/10

Ny MÅL:
Ivett er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 05-11-10, 14:43   #3
Helene M
Medlem
 
Helene M sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 37
Innlegg: 421
Helene M har en fantastisk aura rundt segHelene M har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Har dere noen "gulrot" i enden når dere har nådd målet deres?

Wow, for et vekttap!

Men bukser er en fin ting å handle! Spesielt når man endelig kommer seg inn i normale størrelser

__________________
Min ticker

Samboeren sin ticker


Helene M er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Gammel 05-11-10, 14:49   #4
Pruttilutt
Seniormedlem
 
Pruttilutt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bodø
Alder: 35
Innlegg: 1.485
Pruttilutt har en fantastisk aura rundt segPruttilutt har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Har dere noen "gulrot" i enden når dere har nådd målet deres?

Gulrot #1: Siden start med ketolyse satte jeg mål om sydentur i desember HVIS jeg klarte holde kuren gående (jeg har alltid gitt lett opp).
Kan trygt si at dette er min gulrot

Gulrot #2: Brystløft når jeg når 85 kg. Dette er avtalt med min arb.giver (plastikkirurg).

Gulrot #3: Ev. bukplastikk, men får vurdering.

Gulrot #4: Flotte helsegevinster!!!

Gulrot #5: Kanskje man får det bedre med seg selv?

__________________
Mål til minstenotering:


Pruttilutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Streng ketogen livsstil Svar med sitat
Gammel 05-11-10, 17:48   #5
Mammaannmari
Juniormedlem
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 25
Mammaannmari er på en erverdig vei

Sv: Har dere noen "gulrot" i enden når dere har nådd målet deres?

Etter graviditeten har jeg ganske mye overflødig hud, når jeg har nådd målet mitt er det nok blitt litt mer. Så jeg skal ha bukplastikk når målet er nådd. Åhh som jeg gleder meg. Kan hende jeg vil ha nye pupper også, vi får se. Etter amming og slanking så tror jeg at jeg kan trenge det.

Ellers så er det vel som alle andre, bedre helse, bedre liv, bedre selvtillit og masse nye klær

__________________
Mammaannmari er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 05-11-10, 18:03   #6
Zillah
Seniormedlem
 
Zillah sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: sånn omtrent 62°47'7.85"N 7°31'26.92"Ø
Innlegg: 1.365
Zillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt likt

Sv: Har dere noen "gulrot" i enden når dere har nådd målet deres?

Eg treng eigentleg ikkje noko gulrot for å halde dette, eg føler at dette held seg gåande mykje sjølv utan at det krev så mykje innsats frå meg. Men da eg begynte på eit nytt og betre liv i fjor på seinvinteren så hadde eg ei belønning å jobbe fram mot og delbelønningar underveis som heilt klart motiverte meg på dagane der viljen og orken var heilt på topp. Eg har ikkje "tatt ut" belønninga mi enda, men veit eg kan om eg har lyst kanskje neste år. (Det er ei reise.)

Det eg har som belønning når eg når målet mitt, er masse herleg lekkert snacksy undertøy av ymse slag (burde sikkert sette av pengar til det alt no, lol)... Og så skal eg til fotograf

__________________

Zillah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mitt ideal: jeger- og sankerlivsstil. I praksis: det eg har råd til på butikken for å overleve. Svar med sitat
Gammel 05-11-10, 18:28   #7
Refrag
Juniormedlem
 
Refrag sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Bergen
Alder: 66
Innlegg: 23
Refrag er på en erverdig vei

Sv: Har dere noen "gulrot" i enden når dere har nådd målet deres?

Når jeg målet mitt før sommeren skal jeg ha trange sommerklær.

__________________



Refrag er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse/Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 05-11-10, 18:37   #8
Tusta85
Seniormedlem
 
Tusta85 sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Alder: 38
Innlegg: 2.811
Tusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastisk

Sv: Har dere noen "gulrot" i enden når dere har nådd målet deres?

Gulroten er å minke på blyet på dykkeutstyret mitt.
Nå er det så innmari mye bly å bære på, og det er så tungt....

Tusta85 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 05-11-10, 18:42   #9
Rin
Seniormedlem
 
Rin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 6.608
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: Har dere noen "gulrot" i enden når dere har nådd målet deres?

Opprinnelig lagt inn av Refrag, her.

Når jeg målet mitt før sommeren skal jeg ha trange sommerklær.

Hah, ja. Tørre å gå i singlet og kjoler og shorts! Jeg har også lyst til å klippe håret kort-kort, men føler det må vente til haka evt krymper litt...

__________________
Min krympedagbok & Lavkarbosaurus!
-33 kg med ketogen LCHF. Vedlikeholder normalvekta.


Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat
Gammel 05-11-10, 18:58   #10
sigboh
Medlem
 
sigboh sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Moss
Alder: 31
Innlegg: 281
sigboh er ny på veien

Sv: Har dere noen "gulrot" i enden når dere har nådd målet deres?

Selve gulroten er jo at jeg når trivselsvekta mi! Men har også tenkt til og ta brystløft når jeg blir 18 og da må jeg gå ned litt i vekt før jeg får gjort det.

__________________


sigboh er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert, tar det litt "på sparket". Svar med sitat
Gammel 05-11-10, 19:16   #11
mindreogmindre
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 61
mindreogmindre er på en erverdig vei

Sv: Har dere noen "gulrot" i enden når dere har nådd målet deres?

Kjøpte meg fine dyre klær i størrelse 42...og de kom jeg i denne sommeren...så nå må jeg kjøpe meg noe nytt i mindre størrelse så jeg har en ny gulrot

mindreogmindre er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 05-11-10, 19:55   #12
senorita
Seniormedlem
 
senorita sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 39
Innlegg: 1.907
senorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt likt

Sv: Har dere noen "gulrot" i enden når dere har nådd målet deres?

jeg håper bare jeg slipper brystløft og bukplastikk.. for det er ikke noe jeg ville gitt meg selv eller hadde gledet meg til.. operasjon med masse arr og kan bli komplikasjoner?? hvordan kan man glede seg til noe sånt, hehe :P Skumle saker... Kanskje bare jeg som er pinglete..Håper ikke jeg får veldig mye overflødig hud..

Har ingen annen gulrot enn at jeg kan gå i vanlige klær og vise meg i bikini på ferie uten å skjemmes :P

__________________
Nytt mål fra 30.07.13:

senorita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo ala EAT Svar med sitat
Gammel 05-11-10, 20:05   #13
Mellon
Seniormedlem
 
Mellon sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Jæren
Innlegg: 925
Mellon har en fantastisk aura rundt segMellon har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Har dere noen "gulrot" i enden når dere har nådd målet deres?

Tattoveringer, masse tattoveringer. Eller, kanskje det blir bare en da egentlig- vet ikke hvor mye mannen kommer til å akseptere. Har nettopp tatt en ny, og kjenner jeg er veldig glad i å dekorer kroppen min

__________________



Startvekt
76,7- 15.08.13 Første delmål: 70 kg Endelig mål: 65 kg
Min journal Min mat
Mellon er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 05-11-10, 20:08   #14
Mammaannmari
Juniormedlem
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 25
Mammaannmari er på en erverdig vei

Sv: Har dere noen "gulrot" i enden når dere har nådd målet deres?

Gleder meg jo ikke til selve opr. da Gleder meg til å se meg i speilet uten å gremmes over at magen henger slapt. Gleder meg til å kunne kle av meg foran kjæresten igjen uten å føle ubehag.
Vil egentlig ikke opr, men har desverre ikke noe valg om jeg skal ha ett bra liv. Har all respekt og ville ikke gjort det om et ikke var nødvendig.

__________________
Mammaannmari er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 05-11-10, 20:11   #15
Tropika
Medlem
 
Tropika sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 316
Tropika er ny på veien

Sv: Har dere noen "gulrot" i enden når dere har nådd målet deres?



En nydelig brudekjole alà denne.. Slipper å være redd for å se ut som en stappet marengs..

Og så klart, mange mange nye klær.. Kanskje jeg skal lære meg å gå med høye hæler også?

__________________


Tropika er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 05-11-10, 20:15   #16
Ivett
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2010
Alder: 42
Innlegg: 112
Ivett er ny på veien

Sv: Har dere noen "gulrot" i enden når dere har nådd målet deres?

Når enkelte sliter med selvtilliten slik jeg selv gjør så er det ikke rart man gleder seg til den type operasjon. Jeg synes jeg kan se helt grei ut med klœr på, noen ganger, men uten klœr så føler jeg meg like stor som da jeg veide rundt 125 kg.+++ da ser jeg ikke noe forskjell på i dag og da jeg var større.
Hver gang jeg ser meg i speilet etter at jeg har dusja så blir jeg rett og slett deprimert og hele dagen er ødelagt.
Heller ingen bukser ser bra ut pga. magen, jeg eiger ikke busker lenger, har ikke brukt det på over 1 år. Alle jeg hadde er for store og jeg vil ikke kjøpe nye fordi ingen ser bra ut på meg.

Kommer kanskje litt an på hvor mye du veier og skal ned.
Men når man har vœrt stor hele livet og så skal ned rundt 50 kg. så tror jeg man må vœre veldig heldig for at man skal slippe unna en bukplastikk for å få en flat mage
Kan ikke si jeg direkte gleder meg til den operasjonen, men ser veldig frem til å slippe den stygge magen som ødelegger selvtilliten og hverdagen min.

Ja, brystløft og fyll er noe jeg tror jeg kommer til å spandere på meg med tiden også.

Jeg har alltid vœrt stor og aldri hatt en "normal" kropp slik de fleste andre jenter på min alder, så derfor vil jeg ta disse operasjonene om jeg har muligheten til det.

Alltid vœrt stor med store pupper som har pekt nedover så lenge jeg kan huske.
Og vil heller ikke ende opp som tynn med masse overflødig hud på magen og lange tomme hengepupper.

Men jeg respekterer andre sitt syn på dette.

__________________
Ketolyse start - 7 januar 2010
Første delmål, -25,5 kg i boks 31/07/10

Ny MÅL:
Ivett er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 05-11-10, 20:47   #17
senorita
Seniormedlem
 
senorita sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 39
Innlegg: 1.907
senorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt likt

Sv: Har dere noen "gulrot" i enden når dere har nådd målet deres?

nei så klart. får jeg hengehud og hengepupper som er plagsomt så må jeg jo bare få det vekk... Men jeg har 28 kg til jeg skal ned så jeg håper at jeg slipper... for jeg har helt skrekken for operasjoner.. Sett litt for mye bilder av sånne ting, hehe.. jeg skjønner godt at folk gjør det, man kan jo ikke gå rundt med så mye løshud..huff

bare veldig skremmende om jeg må gjøre noe sånt..jeg vet rett og slett ikke om jeg tør, hehe.. men legene er jo veldig flinke idag så.. burde jo gå greit

__________________
Nytt mål fra 30.07.13:

senorita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo ala EAT Svar med sitat
Gammel 05-11-10, 21:03   #18
Zillah
Seniormedlem
 
Zillah sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: sånn omtrent 62°47'7.85"N 7°31'26.92"Ø
Innlegg: 1.365
Zillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt likt

Sv: Har dere noen "gulrot" i enden når dere har nådd målet deres?

Håper eg blir OK utan å operere, eg. Har slett ikkje lyst.
Men det skal vel noko til, da. Gammal dame og 60+ kilo å fjerne, liksom...

__________________

Zillah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mitt ideal: jeger- og sankerlivsstil. I praksis: det eg har råd til på butikken for å overleve. Svar med sitat
Gammel 05-11-10, 21:08   #19
Helene M
Medlem
 
Helene M sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 37
Innlegg: 421
Helene M har en fantastisk aura rundt segHelene M har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Har dere noen "gulrot" i enden når dere har nådd målet deres?

Jeg vil også løfte og fylle puppene. Nå slenger de som to tomme majonesposer nedpå navlen....

Men det tror jeg ikke jeg har råd til. Kan jo sjekke om jeg kan få det dekket....

Men, min gulrot blir en romantisk ferie bare meg og kjæresten.. Også skal jeg se LEKKER ut i bikini Ikke griselekker, for strekkmerkene ødelegger for det

__________________
Min ticker

Samboeren sin ticker


Helene M er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Gammel 05-11-10, 23:32   #20
Fjasnissen
Supermoderator
 
Fjasnissen sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Alder: 48
Innlegg: 1.264
Fjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt likt

Sv: Har dere noen "gulrot" i enden når dere har nådd målet deres?

Jeg har ikke tenkt til å fylle på puppene mine... har jo nettopp nesten blitt kvitt dem

Men ellers så unner jeg meg "små" ting underveis..... turer til utlandet og sånt. Kanskje jeg skal vise meg halvnaken når jeg er i mål

__________________
I know that I'm born and I know that I'll die. The inbetween is mine.


Fjasnissen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert lavkarbo med ketogent underlag Svar med sitat
Gammel 05-11-10, 23:41   #21
senorita
Seniormedlem
 
senorita sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 39
Innlegg: 1.907
senorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt likt

Sv: Har dere noen "gulrot" i enden når dere har nådd målet deres?

jeg lover jeg skal legge ut før/etterbilde her når jeg er ferdig.. gulroten min, hehe å få se den forskjellen :P

__________________
Nytt mål fra 30.07.13:

senorita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo ala EAT Svar med sitat
Gammel 06-11-10, 09:14   #22
Tiilda 24
Juniormedlem
 
Medlem siden: Dec 2009
Innlegg: 25
Tiilda 24 er på en erverdig vei

Sv: Har dere noen "gulrot" i enden når dere har nådd målet deres?

Jeg frykter at jeg må ha bukplastikk osv når jeg er ferdig Har allerede mye løshud på magen etter graviditet i tenårene.

Men min største gulrot er å føle seg vel i egen kropp, finne klær som sitter som dem skal og være LEKKER Så fotografering, nye klær, bedre helse osv.
Jeg reiser ganske mye så bedre plass i flysete vil gjøre livet mer behagelig

Tiilda 24 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 06-11-10, 09:17   #23
senorita
Seniormedlem
 
senorita sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 39
Innlegg: 1.907
senorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt likt

Sv: Har dere noen "gulrot" i enden når dere har nådd målet deres?

ja fint å slippe å måtte ha flybeltet helt på ytterste, hehe :P OG kunne kle seg litt SEXY!!

__________________
Nytt mål fra 30.07.13:

senorita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo ala EAT Svar med sitat
Gammel 06-11-10, 14:18   #24
Lindaplinda
Medlem
 
Lindaplinda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Mysen
Alder: 43
Innlegg: 270
Lindaplinda er på en erverdig vei

Sv: Har dere noen "gulrot" i enden når dere har nådd målet deres?

Hmm.. det har jeg igrunn ikke tenkt på jeg.. bare drømmer om å kunne ta på hva jeg vil uten å se ut som en stappa pølse, så det er belønning nok i seg selv for meg.. kjenner jo selvtilliten har vokst med bare de 5 kg som har blitt borte

__________________


Lindaplinda er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 06-11-10, 15:20   #25
Heaven
Seniormedlem
 
Heaven sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I enden av Norge
Alder: 46
Innlegg: 863
Heaven har en fantastisk aura rundt segHeaven har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Har dere noen "gulrot" i enden når dere har nådd målet deres?

Målet er overhodet ikke nådd, men i dag kostet jeg på meg mitt aller første par med skikkelig ekte skinn høye støvletter. Er så stolt og glad at jeg er helt rørt.
Har alltid ønsker meg dette, det ser så feminint og flott ut! Og ENDELIG passer det!!! Hurra!!

__________________
Min journal * Maitrening: 300/800 minutter
*Apriltrening: 405 minutter* Marstrening: 1000/1000 minutter*Februartrening:885 / 750 minutter *Januartrening: 710/500 minutter * Desembertrening: 840/ 800 minutter
Heaven er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo etter eget hode Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Ketolysere, hvordan satte dere målet deres? Lykkelig Ketolysekuren 26 18-09-08 23:28
Dere som har nådd målet! tullann Ketolysekuren 16 01-09-07 19:42
Dere som har nådd målet.... (eller tanker om å nå målet...) LilleVille Lavkarbo generelt 13 17-09-06 02:37


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:16.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no