Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Oppskrifter > Spørsmål om matvarer og oppskrifter

Tyrkisk Yoghurt

Spørsmål om matvarer og oppskrifter Her kan du stille og finne svar på spørsmål om matvarer, produkter og oppskrifter.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 17-11-10, 06:41   #1
mam
Seniormedlem
 
mam sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2004
Innlegg: 794
mam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjent

Tyrkisk Yoghurt

Hvor kjøper dere den? Innvandrerbutikker? Selges den på noen vanlige matkjeder? Finnes det annen norsk yoghurt med høy fett innhold?

mam er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 17-11-10, 07:16   #2
grotingeling
Seniormedlem
 
grotingeling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 51
Innlegg: 5.300
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: Tyrkisk Yoghurt

Meny har den gjerne, men har også sett den på Coop Obs!, Safari og Ultra.
Du kan også se etter gresk yoghurt, den er også god og har en relativt høy fett%.
Er forøvrig samme produsent (Lindahl) som lager begge typene så vidt jeg vet,i alle fall har det vært denne produsenter på de jeg har funnet i butikkene rundt om

__________________
"The past is history, the future is a mystery, but today is a gift — that’s why they call it ‘the present’"


grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat
Gammel 17-11-10, 08:17   #3
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Tyrkisk Yoghurt

Min Rema har både gresk og tyrkisk, så om du har en Rema i nærheten kan du prøve der. Har de ikke, kan du be dem ta inn!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 17-11-10, 08:33   #4
mam
Seniormedlem
 
mam sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2004
Innlegg: 794
mam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjent

Sv: Tyrkisk Yoghurt

Å, nå ble jeg glad... Jeg rekker Rema etter jobben, ikke Meny eller noen av de andre butikkene.

mam er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 17-11-10, 08:53   #5
Charlott
Seniormedlem
 
Charlott sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 57
Innlegg: 4.182
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: Tyrkisk Yoghurt

Her finner jeg det på ICA

__________________



Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 18-11-10, 22:29   #6
Clockwork
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Drammen
Innlegg: 103
Clockwork er på en erverdig vei

Sv: Tyrkisk Yoghurt

Har lett, men har ikke funnet hverken Gresk eller Tyrkisk på hverken Ica, Rema eller Meny i her i byen. Får ta dem i øra og dem ta det inn da tenker jeg.

Clockwork er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF / Generell Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 18-11-10, 22:54   #7
Julie
Seniormedlem
 
Julie sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Trondheim
Alder: 29
Innlegg: 1.629
Julie er virkelig snillJulie er virkelig snillJulie er virkelig snillJulie er virkelig snillJulie er virkelig snill

Sv: Tyrkisk Yoghurt

De har det på Bunnprisen her!

__________________

Julie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo for life! ♥ Svar med sitat
Gammel 18-11-10, 23:36   #8
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Tyrkisk Yoghurt

Opprinnelig lagt inn av Clockwork, her.

Har lett, men har ikke funnet hverken Gresk eller Tyrkisk på hverken Ica, Rema eller Meny i her i byen. Får ta dem i øra og dem ta det inn da tenker jeg.

De fleste steder står den ikke sammen med yoghurt, men sammen med rømme etc!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 19-11-10, 11:06   #9
mam
Seniormedlem
 
mam sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2004
Innlegg: 794
mam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjent

Sv: Tyrkisk Yoghurt

Jeg fant det heller ikke i Trondheim sentrum. For dårlig.... hvis jeg må på Ultra eller Mega blir det kun helgene jeg kan handle. Og det er så mye annet en skal gjøre i helgene. Jeg får ta og klage.

mam er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 19-11-10, 11:32   #10
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Tyrkisk Yoghurt

Klag i vei! Eller rettere sagt, forlang at nærmeste Rema tar det inn!
Det er i sortimentet, så det skal de gjøre for kundene, sier "min" butikksjef!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 19-11-10, 11:43   #11
knh
Seniormedlem
 
knh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Drammen
Alder: 37
Innlegg: 1.152
knh er en juvelknh er en juvelknh er en juvel

Sv: Tyrkisk Yoghurt

Opprinnelig lagt inn av Julie-x, her.

De har det på Bunnprisen her!

Hvilken Bunnpris? Har ikke sett det på den jalla-bunnprisen ved meg :P hehe.... Men stoor forskjell på bunnprisbutikkene i trheim da:P

knh er avlogget   Min kostholdsfilosofi: "Bedre uten brød" Svar med sitat
Gammel 19-11-10, 11:56   #12
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Tyrkisk Yoghurt

Tine har vel matyoghurt, og den har vel høy fettprosent. Jeg har ikke undersøkt så nøye, for det er mye billigere å bruke 25kr pr liter på grensebutikken her, og dit er det ikke like langt som inn til sentrum. På mega koster det jo en hel formue for et lite spann med Lindals tyrkisk yoghurt. Den er dyrere enn det vi betaler for en liter i sverige i allefall.

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Gammel 19-11-10, 14:10   #13
Julie
Seniormedlem
 
Julie sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Trondheim
Alder: 29
Innlegg: 1.629
Julie er virkelig snillJulie er virkelig snillJulie er virkelig snillJulie er virkelig snillJulie er virkelig snill

Sv: Tyrkisk Yoghurt

Opprinnelig lagt inn av knh, her.

Hvilken Bunnpris? Har ikke sett det på den jalla-bunnprisen ved meg :P hehe.... Men stoor forskjell på bunnprisbutikkene i trheim da:P

De har det på den Bunnprisen som er like ved Olavshospitalet, retning Tiller/Oppdal fra Samfundet. Når man kommer til kjøledisken så er det to hyller i nittigraders-vinkel til hverandre, og i det hjørnet må man se øverst rett til venstre for hjørnet. Det pleier å være en stor pappboks like til venstre for dem (tyrkisk yoghurt boksene), så det er litt vanskelig å se om man ikke vet hvor de er/er på utkikk etter det.

Off-topic: Mandelmel er 2 kroner billigere på Life-butikken på Trondheim Torg enn på Helios'en like ved Jernia (90 kroner mot 92 ). Alle monner drar, ikke sant?

Men i alle fall så slipper jeg jo å dra på Meny på Solsiden for å skaffe tyrkisk yoghurt nå, i og med at jeg fant det på Bunnpris. Praktisk.

__________________

Julie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo for life! ♥ Svar med sitat
Gammel 19-11-10, 15:20   #14
knh
Seniormedlem
 
knh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Drammen
Alder: 37
Innlegg: 1.152
knh er en juvelknh er en juvelknh er en juvel

Sv: Tyrkisk Yoghurt

aaaaha, men den er jo ikke så langt unna

knh er avlogget   Min kostholdsfilosofi: "Bedre uten brød" Svar med sitat
Gammel 19-11-10, 16:51   #15
Julie
Seniormedlem
 
Julie sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Trondheim
Alder: 29
Innlegg: 1.629
Julie er virkelig snillJulie er virkelig snillJulie er virkelig snillJulie er virkelig snillJulie er virkelig snill

Sv: Tyrkisk Yoghurt

Opprinnelig lagt inn av knh, her.

aaaaha, men den er jo ikke så langt unna

Nei, det er jo ikke det. Og var der i dag for å handle inn bakevarer, og de hadde det - så det er ikke utsolgt ihvertfall!

__________________

Julie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo for life! ♥ Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Tyrkisk yoghurt sara Spørsmål og svar 34 14-09-12 23:16
Tyrkisk yoghurt på tur ut av kjøleskapet.. pheona Spørsmål og svar 14 28-05-10 21:31
Tyrkisk yoghurt - kh-forskjeller Chiquita Spørsmål om matvarer og oppskrifter 20 17-04-10 11:32
Tyrkisk yoghurt! ned10kg:) Ketolysekuren 10 08-02-10 22:27
Tyrkisk yoghurt Camz Spørsmål og svar 26 27-05-09 23:57


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:46.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no