Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Oppskrifter > Festmat

"Verdens beste pizza" (NB: med vanlig deig)

Festmat Fest og høytid er en del av livene våre, og her kan vi poste og finne oppskrifter som kan gjøre disse dagene til gode opplevelser for oss som spiser etter en lavkarbofilosofi.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 18-03-10, 15:34   #26
Amereta
Medlem
 
Amereta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 53
Amereta er på en erverdig vei

Sv: "Verdens beste pizza" (NB: med vanlig deig)

Takk for oppskriften. Denne høres helt himmelsk ut Jeg tar i mot alle tips på oppskrifter med glede. Man kan selv gjøre den mer lavkarbo vennlig. Eller hvis man har en dag inn i mellom hvor man skjeier ut med litt mer karber. Gleder meg til å teste denne ut. Må bare en tur over grensa først

Amereta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 18-03-10, 16:08   #27
Impulsiw
Seniormedlem
 
Impulsiw sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Øvre romerike
Alder: 57
Innlegg: 12.140
Impulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastisk

Sv: "Verdens beste pizza" (NB: med vanlig deig)


Ja den er veeeldig god Jeg skeier ut en gang i blandt. Bunnen er tynn, så mye karber får man ikke i seg hvis man spiser en par tre biter Siden de reklamerer for Grete Roede her, så tenkte jeg at det går greit å legge den ut

__________________
[IMG]file:///C:/DOCUME%7E1/Turid/LOKALE%7E1/Temp/moz-screenshot.png[/IMG][IMG]file:///C:/DOCUME%7E1/Turid/LOKALE%7E1/Temp/moz-screenshot-1.png[/IMG]
Filmsnutter av snuppen Min journal Pommehagen
Operert med gastric bypas ved Asker og bærum sykehus 10 mai 2010

Impulsiw er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedonaktig Svar med sitat
Gammel 18-03-10, 18:38   #28
Areola
Supermoderator
 
Areola sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2005
Innlegg: 2.025
Areola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt av

Sv: "Verdens beste pizza" (NB: med vanlig deig)

Ærlig talt..
De fleste som har noe som helst kjennskap til google-annonser forstår at lavkarbo.no ikke velger ut disse annonsene selv.

Og jeg mener fortsatt det er undøvendig med slike oppskrifter her.

__________________
Vil du ha en ticker? Les her
Areola er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lchf Svar med sitat
Gammel 19-03-10, 09:31   #29
Impulsiw
Seniormedlem
 
Impulsiw sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Øvre romerike
Alder: 57
Innlegg: 12.140
Impulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastisk

Sv: "Verdens beste pizza" (NB: med vanlig deig)


Jeg ser ikke forskjellen. Men du får mene hva du vil. Jeg står for det jeg mener. Da kan vi være enige om å være uenig.

Og du behøver ikke lese eller skrive på denne tråden hvis du synes det er så dumt.

__________________
[IMG]file:///C:/DOCUME%7E1/Turid/LOKALE%7E1/Temp/moz-screenshot.png[/IMG][IMG]file:///C:/DOCUME%7E1/Turid/LOKALE%7E1/Temp/moz-screenshot-1.png[/IMG]
Filmsnutter av snuppen Min journal Pommehagen
Operert med gastric bypas ved Asker og bærum sykehus 10 mai 2010

Impulsiw er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedonaktig Svar med sitat
Gammel 01-05-10, 07:32   #30
Sweet Pink Kitty
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 246
Sweet Pink Kitty er ny på veien

Sv: "Verdens beste pizza" (NB: med vanlig deig)

Takk for oppskrift, og jeg skjønner ærlig talt ikke problemet. Uansett, det er vel mulighet å bytte ut hvetemelet med f.eks quinoa-mel eller mandelmel?

Sweet Pink Kitty er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 01-06-10, 15:45   #31
Impulsiw
Seniormedlem
 
Impulsiw sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Øvre romerike
Alder: 57
Innlegg: 12.140
Impulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastisk

Sv: "Verdens beste pizza" (NB: med vanlig deig)

Ja jøss.man kan da lage lavkarbo bunn også Jeg pleier å lage vanlig til de andre og gjestene..så lager jeg en liten bunn til meg selv i en rund kakeform

__________________
[IMG]file:///C:/DOCUME%7E1/Turid/LOKALE%7E1/Temp/moz-screenshot.png[/IMG][IMG]file:///C:/DOCUME%7E1/Turid/LOKALE%7E1/Temp/moz-screenshot-1.png[/IMG]
Filmsnutter av snuppen Min journal Pommehagen
Operert med gastric bypas ved Asker og bærum sykehus 10 mai 2010

Impulsiw er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedonaktig Svar med sitat
Gammel 04-06-10, 16:13   #32
Morbeline
Juniormedlem
 
Morbeline sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trondheim
Innlegg: 27
Morbeline er på en erverdig vei

Sv: "Verdens beste pizza" (NB: med vanlig deig)

Opprinnelig lagt inn av Sweet Pink Kitty, her.

Takk for oppskrift, og jeg skjønner ærlig talt ikke problemet. Uansett, det er vel mulighet å bytte ut hvetemelet med f.eks quinoa-mel eller mandelmel?

Tenkte å lage pizza i kveld - og har bare mandelmel. Blir det da samme mengde?

__________________
morbeline.com
Morbeline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert lavkarbo Svar med sitat
Gammel 04-06-10, 16:18   #33
Sweet Pink Kitty
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 246
Sweet Pink Kitty er ny på veien

Sv: "Verdens beste pizza" (NB: med vanlig deig)

Ja, jeg har brukt samme mengde, men se det litt an.

Sweet Pink Kitty er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 05-06-10, 22:40   #34
Sugarpill
Pauset
 
Sugarpill sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Bergen
Alder: 40
Innlegg: 1.436
Sugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastisk

Sv: "Verdens beste pizza" (NB: med vanlig deig)

Opprinnelig lagt inn av Impulsiw, her.




Men det finnes folk her som ikke er "nazikarbere", men som feks lever under 120 karber per dag. De kan selvfølgelig unne seg en pizzabit med vanlig hvetedeig på en lørdagskveld.


Uhhhm...selv vi som tillater oss mer karber enn de på ketogene dietter gjør holder oss unna hvetemel, vi må passe på GI/GB.

Sugarpill er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat ikke-fanatisk lavkarbo med masse grønnsaker og trening Svar med sitat
Gammel 07-06-10, 22:02   #35
Impulsiw
Seniormedlem
 
Impulsiw sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Øvre romerike
Alder: 57
Innlegg: 12.140
Impulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastisk

Sv: "Verdens beste pizza" (NB: med vanlig deig)


Sikkert noen som tar seg en bit eller to på lørdagen likevel

__________________
[IMG]file:///C:/DOCUME%7E1/Turid/LOKALE%7E1/Temp/moz-screenshot.png[/IMG][IMG]file:///C:/DOCUME%7E1/Turid/LOKALE%7E1/Temp/moz-screenshot-1.png[/IMG]
Filmsnutter av snuppen Min journal Pommehagen
Operert med gastric bypas ved Asker og bærum sykehus 10 mai 2010

Impulsiw er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedonaktig Svar med sitat
Gammel 13-12-10, 21:53   #36
kjegro
Juniormedlem
 
kjegro sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 34
kjegro er på en erverdig vei

Sv: "Verdens beste pizza" (NB: med vanlig deig)

Opprinnelig lagt inn av Nannah, her.

Selvfølgelig er det ikke forbundt med oppskrifter som ikke er lavkarbo...men personlig ser jeg ikke hensikten i å legge inn de her. De finnes hundrevis av andre forum til det formålet...Og når du hevder du har verdens beste pizza og oppskrifta ikke er lavkarbo(det er jo alltiid bunnen vi vill ha oppskrift på) Så ble jeg ganske skuffa jeg da

Jeg må si meg enig her. Dette er et forum for lavkarbo. Da jeg var ny i "gamet" leste jeg en masse her inne og lette etter oppskrifter. Dersom "vanlige" oppskrifter legges inn her, kunne det kanskje vært en idé og lage en egen plass for dette? Vi som er her inne er mest opptatt av oppskrifter på lavkarbo mat, alt annet kan vi finne andre steder.

__________________


kjegro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 13-12-10, 22:09   #37
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: "Verdens beste pizza" (NB: med vanlig deig)

Det er mange her som legger inn oppskriften på yndligskaken, brødet etc og ber noen omgjøre den til lavkarbo. Det ER ikke værre med denne oppskriften. Det er jo bare omgjøre den til lavkarbo! Hvis måten man ordlegger seg på skal avgjøre om en oppskrift skal være velkommen her eller ikke, ja da blir det rett og slett for teit. Vær heller imøtekommende og hjelp til med å finne en lavkarbobunn som kan vær god under dette gode fyllet de fleste skryter av!

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Jeg trenger en deig som blir "deigete" og ikke flytende. Hjelp? miss_chica Spørsmål om matvarer og oppskrifter 26 13-07-10 17:16
Mulig å spise ketogent OG "vanlig" med noen timers mellomrom..? glitre Andre dietter 7 10-10-09 12:42
Hvor mange karber innholder et "vanlig" kosthold Gabben Spørsmål og svar 7 15-05-09 16:36
Verdens? ledende fett"guru" kommer til norge i November. topinvestor Spørsmål og svar 12 04-11-06 18:48


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:00.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no