Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Liten matlyst i varmen

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 06-06-07, 22:53   #1
mam
Seniormedlem
 
mam sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2004
Innlegg: 794
mam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjent

Liten matlyst i varmen

Det er vel ikke bare meg som spiser lite?

Jeg har spist 1 egg, 1/2 boks tunfisk og blandet salat, kansje en dyptallerken til sammen. Hjertesalat, rosso, rå løk, paprika.

Så spiste jeg ikke mere før 1 1/2 bit laksefilet med seterrømme, blomkålbuketter med smør og et par salatblad. Når jeg sier biter, så mener jeg av de som selges i 4-pack fra frysedisken.

Det er dagens mat, og jeg har ikke spesielt lyst på mer mat. Har syklet til barnehagen med to barn i tilhenger, og gått 2,5 km til byen. Mange kilometer til med all traskingen rundt i timesvis. Og klipt litt plen.

Lurer på om dette er positivt eller negativt for vekta?

mam er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 07-06-07, 09:23   #2
xtra
Medlem
 
xtra sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Trondheim
Alder: 58
Innlegg: 325
xtra har en fantastisk aura rundt segxtra har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Liten matlyst i varmen

Jeg er aldri plaget med dårlig matlyst

Men du kan jo regne sammen og se hvor lavt du kommer i kalorier med det matinntaket du har nå. Du vet sikkert selv hvor lavinntaksgrensa di er?

__________________
xtra
xtra er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 07-06-07, 09:28   #3
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Liten matlyst i varmen

Det store poenget her er om du har gått noe sulten? Har du det, så er det ikke bra..! Men om du ikke har opplevd sult, så tror jeg du går klar. Det er liksom det det hele handler om. Ikke alltid lett å vurdere hvor mye eller lite folk skal spise, så det generelle mantraet her er å spise til du er behgalig mett, spise når du begynner å bli sulten og drikke masse vann
Da har det lite for seg å telle kalorier. Noe mat er mer energirik enn andre.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 07-06-07, 12:03   #4
mam
Seniormedlem
 
mam sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2004
Innlegg: 794
mam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjent

Sv: Liten matlyst i varmen

Nei, jeg er mest sånn blæ når jeg tenker på mat. Vil bare bade i et basseng med yoghurt! Både for avkjølingen (solbrent rygg) og for den friske smaken. Tror pinadø jeg tar meg en Yoplait 0,1 i dag.

Jeg orker bare ikke å regne ut hverken kalorier eller karbo. Tror jeg spiser under 15 g karbo og litt lite kalorier. Men det var mye olje i tunfisken da, det må vel mette endel. Får vel se om vekta står i ro eller om det krymper en magisk cm fra magen.

mam er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Mageknip, kvalme og dårlig matlyst Gladimat Spis deg ned i vekt med Skaldeman 9 13-09-07 10:45
Liten matlyst utover dagen. Fjonken Spørsmål og svar 4 09-02-06 09:54


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:46.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no