Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Lavkarbo blir en belastning ...

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 05-02-10, 19:37   #1
anonymen
Juniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2009
Innlegg: 30
anonymen er på en erverdig vei

Lavkarbo blir en belastning ...

Hei kjære godtfolk!

Jeg føler det å spise lavkarbo har blitt en belastning i det siste. Har lyst å spise mer 'normalt' (unormalt?).
Bakgrunnen er at i jula var jeg i syden, og det var rene karbofesten der nede i solsteiken. Gikk opp 9(!) kg på en uke, men de ramlet av etter 3 uker heldigvis.

Har gått på lavkarbo, med to sifret utskeielser, siden mars i fjor. Ønsker å trappe ned gjevnvis til mars måned, men vet ikke hvordan jeg skal gjøre dette.

Er jo ungdom og har planlagt å feste i en god stund fremover å smake på livet, og vil jo bli meget overvektig om erfaringen fra syden skal slå rot permanent.

Hvordan kan jeg beholde vekta, pluss spise mer normalt? Er innstilt på å trene mer, å ikke spise poteter, ris å hele den stivelse\hvete-mølja der - så karbonivået blir jo lavere enn før jeg begynte på lavkarbo. Finnes det et 'nedtrappingsprogram' som er gratis, og som faktisk fungerer..?

Hilsen studenten

anonymen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 05-02-10, 19:45   #2
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Lavkarbo blir en belastning ...

Hva med å prøve Fedon? Boka/bøkene kan du låne på biblioteket.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 05-02-10, 20:23   #3
Gracella
Seniormedlem
 
Gracella sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Innlegg: 2.881
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: Lavkarbo blir en belastning ...

Det er da ingen problemer med å feste på ketolyse eller lavkarbo??
Velg tørre viner med mindre enn 5 gram restsukker pr liter, rent brennevin blandet med sukkerfri brus eller lavkarboøl....

__________________
”Hvis det ikke er meningen at vi skal spise dyr, hvorfor er de da lagd av kjøtt?”-Homer Simpson

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat
Gammel 05-02-10, 20:29   #4
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Lavkarbo blir en belastning ...

Fedonish er bra Ellers, hvis ikke du har så mye å gå ned, så er det vel ikke noe i veien for å bare ikke spise stivelse i form av poteter osv, få i deg proteiner og en fornuftig menge med fett.

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Blir litt forvirret av det her ... (ikke trening og grønt på lavkarbo?) Anlin Lavkarbo generelt 10 23-11-09 12:38
Blodsukker - blir det påvirket av lavkarbo? kamp Spørsmål og svar 5 14-03-09 21:46
Indre uro av lavkarbo? Blir redd Marsjenta Spørsmål og svar 2 19-12-08 17:04
Blir man mer fruktbar av lavkarbo? Fjonken Fysisk og mental helse 19 21-06-06 10:41
Glykemisk belastning - utregning? Marianne Dr Lindbergs 2 08-03-05 12:32


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:42.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no