Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Helserelatert > Trening

Så bra trim, enkelt og gratis!

Trening Forumet for tips, diskusjoner og spørsmål angående trening og lavkarbokosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 29-09-04, 09:45   #1
elian
Stressa 4-barns mor
 
elian sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2004
Hvor: Sarpsborg
Alder: 45
Innlegg: 2.216
elian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastisk
Thumbs up

Så bra trim, enkelt og gratis!

Jeg kjøpte meg en sånn "aerobic-strikk" forrige uke. En helt enkel strikk, rett og slett!


Trente med den i går, og i dag er jeg så støl, at jeg nesten ikke kan gå!!! Tydelig at dette tok skikkelig tak i muskler som ikke har vært brukt på lenge ja...

Jeg satt begge beina inni strikken, stod støtt på det ene beinet, mens jeg dro det andre enten bakover, så det tok i rompa, eller til siden så det tok låret.

Trente også armene ved å sette strikken under kneet, og holde begge hendene på strikken, overarmene intill kroppen, og dra hendene mot brystet...

Også "lata jeg som" jeg tok nedtrekk ved å holde strikken over hodet, litt langt bak og trekke ned til hver side...

Sikkert kjempe klønete forklart... Men jeg er så glad for at det var så enkelt å få trent litt skikkelig styrketrening hjemme i min egen stue

__________________

elian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon (frem til p-hormonene har forlatt kroppen) Svar med sitat
Gammel 29-09-04, 09:50   #2
Fedonisten
Supermoderator
 
Fedonisten sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 53
Innlegg: 6.447
Fedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastisk

Flott at du forteller om din erfaring med dette her! Og det er som du sier; kjempebra at det kan gjøre så enkelt! Jeg har strikker selv også, men en litt annen type kanskje - men enkelt uansett.

Kjempebra tiltak - og veldig god idé!

__________________
Etter en rask titt i speilet ser jeg at jeg har kropp som en gud!!
Riktignok en Buddah, men likevel en gud...

Fedonisten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 29-09-04, 10:01   #3
Marianne
Livsdesigner
 
Marianne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 4.596
Marianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastisk
Wink

Stram og sterk

Så flink du er som får gjort sånt hjemme...

Hørtes nesten gøy ut, det jo. Jeg sliter med senebetennelse, jeg - tror ikke det er noe for meg. har vært på "strikk-timer" på aerobic'en, og da fikk jeg betennelse, da. Bare ennå et bevis på at det er utrolig effektivt det, ikke sant

Du kan jo allikevel fortsette i dag, selv om du er støl, bare du bruke andre muskler. Det er bare en fordel å trene ulike deler av kroppen på ulike dager og så la musklene få et par dager på å bygge seg opp igjen (sterkere og større, altså )

Ha en sterk dag!
marianne

__________________
Marianne

I expand my life to include the possibilities of miracles!
Marianne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg m/egne tilpasninger Svar med sitat
Gammel 29-09-04, 10:53   #4
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Jeg har en sånn strikk liggende her på kontoret Kanskje jeg skal finne den frem og ta tre øvelser. i dag. Glemmer det. Burde jo gjøre det iom jeg rører meg så lite her. Sitter pal bortsett fra når jeg henter lunsj

Tatt ut av posen, nå ligger den og roper på meg.....Skal titte på instruksjonsboken nå.....Burde gjøre det for armenes skyld. sitter jo i ensom majestet her inne og ingen ser meg. Ikke at det hadde gjort noe, tror de to andre hadde hatt godt av å røre på seg også

Oi....

__________________
2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP Svar med sitat
Gammel 29-09-04, 11:09   #5
Billa
Juniormedlem
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 43
Billa er ny på veien

Å ja, slike strikk er effektivt. Har brukt det en del i aerobicen, og dagen derpå har jeg krysset det som krysses kan for at jeg ikke må bære yngstemann.

Lurer litt på hvor man får kjøpt disse strikkene jeg? Får man tak i dem på en vanlig sportsbutikk?
Skal avgårde til butikkheaven om en stund, så da kan jeg jo kanskje bli strikkeier jeg også.

__________________
-Billa.
Billa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 29-09-04, 11:14   #6
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Jeg har kjøpt mine i sportsbutikk, helt vanlig.

__________________
2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP Svar med sitat
Gammel 29-09-04, 11:28   #7
Billa
Juniormedlem
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 43
Billa er ny på veien

Thanks!

__________________
-Billa.
Billa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 29-09-04, 12:31   #8
elian
Stressa 4-barns mor
 
elian sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2004
Hvor: Sarpsborg
Alder: 45
Innlegg: 2.216
elian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastisk

Ja, jeg tror de fleste sportsbutikker har sånne. Intersport og G-sport i hvert fall





Opprinnelig lagt inn av Billa

Å ja, slike strikk er effektivt. Har brukt det en del i aerobicen, og dagen derpå har jeg krysset det som krysses kan for at jeg ikke må bære yngstemann.

Lurer litt på hvor man får kjøpt disse strikkene jeg? Får man tak i dem på en vanlig sportsbutikk?
Skal avgårde til butikkheaven om en stund, så da kan jeg jo kanskje bli strikkeier jeg også.

__________________

elian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon (frem til p-hormonene har forlatt kroppen) Svar med sitat
Gammel 29-09-04, 13:34   #9
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Jeg kjøpte den nyeste Kari Jaquesson-videoen for et par år siden, da fulgte det med 3 sånne strikker, en grønn for nybegynnere, en rosa for viderekomne og en lilla for veltrente. Det er veldig effektivt ja.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:41.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no