Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Livets lyse side

Takknemlighetsdagbok

Livets lyse side Har du en suksesshistorie, nådd et delmål, gått ned et kilo eller to? Føler du for å dele suksess og glede, så er dette stedet.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 25-04-08, 08:34   #301
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Takknemlighetsdagbok

Jeg er kjempeglad og takknemlig for:

  1. At jeg kan få starte dagen med å småprate med dere fantastiske, nydelige mennesker
  2. For vennen min Kristoffer, som blir 25 år i dag. Supergutt. Og Distreasupra da!!
  3. For frihet til å ta på meg skoene om et kvarters tid og tusle en tur i butikken og på posten. Deilig
  4. For alle mine styrker
  5. For veiedagen i dag, som blir en suksess Gleder meg til å finne ut i hvilken grad!
ha en vakker dag alle sammen!

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 25-04-08, 09:59   #302
Eilan
Seniormedlem
 
Eilan sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 1.593
Eilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt av

Sv: Takknemlighetsdagbok

En vakker dag til deg nelliesøtings!

1: At det regner idag så hele verden lukter vår
2: At det finnes så mange gøye folk!
3: Den fantastiske følelsen av bare å FINNES
4: Gud. Gud er ganske kul!
5: Kaffe

__________________
Be still now
Eilan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ren mat, the lavkarbo way Svar med sitat
Gammel 25-04-08, 10:38   #303
Charmtassen
Seniormedlem
 
Charmtassen sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2006
Hvor: Hedmark
Alder: 63
Innlegg: 7.717
Charmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastisk

Sv: Takknemlighetsdagbok

I dag er jeg takknemlig for:

1) Hodepinen - som ble borte!
2) Vekta - som går nedover
3) Vaffelen - som jeg skal ha med til lunsj.
4) Gode venner - som bryr seg om en.
5) Denne tråden - og Nellie som startet den!

__________________
Sneglen kommer også frem!


Charmtassen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 25-04-08, 11:34   #304
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Sv: Takknemlighetsdagbok

I dag er jeg takknemlig for..

1. At Nellie snudde en "grå dag" til en flott dag for meg
2. At jeg fikk skiftet dekk på bilen
3. At jeg traff datter to på butikken i går og vi tok en kopp kaffe(halvtimes kos er ekstra kos)
4. At jeg følte meg "levende"
5. At kjærsten ringte i går kveld

Takk!

__________________
2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP Svar med sitat
Gammel 25-04-08, 20:59   #305
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Takknemlighetsdagbok

  1. Håp og drømmer
  2. Nytt på nytt på NRK. I LOVE it
  3. Laks fyyyyyyyyy søren, finnes det noe godere?? mmmm
  4. Det ordner seg
  5. Kjærlighet Rett rundt hjørnet

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 25-04-08, 23:46   #306
Zincite
Seniormedlem
 
Zincite sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 1.098
Zincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastisk

Sv: Takknemlighetsdagbok

  • ærlige mennesker som gir klare og omtenksomme tilbakemeldinger på det jeg spør om
  • framtidstroen er styrket
  • jeg kjenner lettere og oftere på gleden
  • jeg har tatt en viktig avgjørelse, og vet at det blir tøft, men at jeg vokser på det
  • jeg har fått en venn jeg stoler på

Zincite er avlogget   Min kostholdsfilosofi: litt egenkomponert Svar med sitat
Gammel 26-04-08, 10:41   #307
Eilan
Seniormedlem
 
Eilan sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 1.593
Eilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt av

Sv: Takknemlighetsdagbok

1: Livet
2: Verden
3: Kjærligheten
4: At vi har uendelig potensiale for glede HER og NÅ!
5: Morgenkaffe

__________________
Be still now
Eilan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ren mat, the lavkarbo way Svar med sitat
Gammel 27-04-08, 07:44   #308
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Takknemlighetsdagbok

  1. Jeg får virkelig alt som er ment for meg. Gutten som er ment for meg, utdannelsen som er ment for meg, jobben som er ment for meg. Dagene går sånn som det er ment at de skal gå
  2. Min vakre kollega Y som jeg skal kose meg sammen med i dag. Egg og baconfrokost siden han deffer Og i samme slengen så må jeg si at jeg er innmari takknemlig for at kroppen min er så snill og sier hade til noen kilo fett om dagen!!
  3. Emil som leker rundt her nå. Og som LØPER uansett hvor han skal om dagen *løøøøøøøp en meter STOPP. løøøøøøpe en meter til. stopp*
  4. Håret mitt vokser som bare det om dagen
  5. søndag, søndag, søndag, jeg ELSKER søndag!!!

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 27-04-08, 10:08   #309
Charmtassen
Seniormedlem
 
Charmtassen sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2006
Hvor: Hedmark
Alder: 63
Innlegg: 7.717
Charmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastisk

Sv: Takknemlighetsdagbok

Takk, takk, takk for:

1) At det gikk så bra med hunden til søstra mi på utstilling i går.
2) At det gikk så fint med valpen min når vi "tørrtrente" på å være på utstilling i går.
3) At hundene mine er så kjærlige og kosete.
4) At det er en herlig søndag morgen, selv med litt duskregn.
5) At jeg gleder meg til veiedag i morgen!

__________________
Sneglen kommer også frem!


Charmtassen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 27-04-08, 10:47   #310
Eilan
Seniormedlem
 
Eilan sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 1.593
Eilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt av

Sv: Takknemlighetsdagbok

1: Kule snekkere som lager det jeg tenker ut i hodet mitt!
2: At verden er så utrolig kul og at det finnes så mange gøye folk!
3: Venner
4: Skjønnhet
5: At jeg skal på Ikea imorgen og det er så morro!

__________________
Be still now
Eilan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ren mat, the lavkarbo way Svar med sitat
Gammel 27-04-08, 11:40   #311
Eva
Seniormedlem
 
Eva sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Hvor: Oslo
Alder: 65
Innlegg: 769
Eva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt likt

Sv: Takknemlighetsdagbok

I dag er jeg takknemlig for:

  • At jeg har ligget i sengen helt til nå
  • At jeg har fått gjort noe som var litt tiltak
  • At jeg har fri 2. mai
  • At jeg har deilige venner
  • At jeg er så heldig på så mange måter

__________________
Eva

Minus 13 kg i 2010. Droppet melk, sukker og gluten, i tillegg til karber selvfølgelig!

www.livsmagasinet.no/13-kg-forsvant
Eva er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-veganer :D Svar med sitat
Gammel 27-04-08, 18:08   #312
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Takknemlighetsdagbok

Lenge siden, as usual

Jeg er nå glad jeg da, for at:

1: Jeg spiste en grønn kylling i går , men ble tydeligvis ikke matforgiftet, for jeg føler meg ok i dag, DET er jeg glad for, matforgifting er ikke kult
2: For at vi klarte oss over dårlig-råd-kneika!
3: At jeg hadde det KJEMPESTAS på fotojobb i går, lover godt for å komme meg opp av foto-kneika, og jobbe videre med en mulig karriere
4: At det muligens er den dustete Cloettaen som har skylden for at jeg står stille denne uka
5: At søte mannen min og jeg klarer å le av dustete krangler...til slutt! : "Cottage cheese er en ost", "nei, det er det vel ikke, det er jo nesten det samme som rømme!". Hahaha. Teit.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 28-04-08, 07:44   #313
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Sv: Takknemlighetsdagbok

Jeg er takknemlig i dag og, for..

1. At til tross for sykdom så hadde vi en koselig helg.
2. At jeg sto opp til en fin og "sommerkledd" veranda i morges
3. At jeg hadde en "forsonende" samtale med en gammel bekjent i går
4. At vekta bare hadde gått opp 300 gr til tross for betennelsesdempende medisiner denne uka
5. At det er siste dagen på medisiner i dag, og kneet kjennes litt bedre ut

Takk!

__________________
2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP Svar med sitat
Gammel 28-04-08, 09:01   #314
Eilan
Seniormedlem
 
Eilan sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 1.593
Eilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt av

Sv: Takknemlighetsdagbok

1: Nydelige mennesker!
2: Nydelige menn ()
3: At det skjer magiske fantastiske ting!
4: Liiiivet som er så kuuuuult!
5: Kaffe

__________________
Be still now
Eilan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ren mat, the lavkarbo way Svar med sitat
Gammel 28-04-08, 09:16   #315
alva
Juniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2008
Alder: 35
Innlegg: 16
alva er på en erverdig vei

Sv: Takknemlighetsdagbok

1. La vie! og alt det har å tilby =)
2. familie og venner, livet uten hadde vært som å være en fugl uten vinger!
3. musikk, for det er føde for sjelen....
4. naturen, verden, himmelen, universet......
5. størst og viktigst av alt KJÆRLIGHETEN, for uten forvitrer både sjel og legeme, og etterlater bare et tomt skall, en drøm som kunne ha vært....

alva er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo, renest mulig mat =) Svar med sitat
Gammel 28-04-08, 09:36   #316
JenJen
Seniormedlem
 
JenJen sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Alder: 38
Innlegg: 2.608
JenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressurs

Sv: Takknemlighetsdagbok

Jeg er så utrolig takknemlig for
- at jeg føler meg trygg uansett hva jeg gjør og hvor jeg er
- dagen jeg hadde sammen med lillesøstra i går
- kroppen min, som tar vare på meg
- sommeren som er rett rundt hjørnet
- alle vennene mine, både her inne og i den virkelige verden

__________________


Rest if you must, but don't you quit.


JenJen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lytter til kroppen Svar med sitat
Gammel 28-04-08, 10:16   #317
Charmtassen
Seniormedlem
 
Charmtassen sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2006
Hvor: Hedmark
Alder: 63
Innlegg: 7.717
Charmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastisk

Sv: Takknemlighetsdagbok

I dag er jeg takknemlig for:

1) Vekta - som viste minus igjen.
2) Hundene - som viser meg glede og kjærlighet.
3) Jobben min!
4) At jeg lagde fløtegratinert blomkål i går kveld, og har med til lunsj i dag!
5) Mitt gode humør!

__________________
Sneglen kommer også frem!


Charmtassen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 28-04-08, 13:44   #318
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Takknemlighetsdagbok

  1. Jobben min. Viktig å huske på i disse hektiske dager. Har hatt en kjempefin jobbehelg!
  2. Maaaat Dagens høydepunkt innimellom!
  3. Søte folk. Gutter, jenter, damer, menn.
  4. Våren! Våren er jo kjeeeempeherlig!! Takk for den.
  5. Håp og drømmer De er vel supre å ha
dagen!

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 29-04-08, 01:15   #319
Zincite
Seniormedlem
 
Zincite sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 1.098
Zincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastisk

Sv: Takknemlighetsdagbok

  • de gode følelsene jeg får kjenne på om dagen
  • forståelsen jeg får, som jeg trodde ingen kunne gi meg
  • å få lov å kjenne på at jeg er mer enn bra nok som jeg er
  • troen på en god fremtid
  • en hånd jeg har å holde i

Zincite er avlogget   Min kostholdsfilosofi: litt egenkomponert Svar med sitat
Gammel 29-04-08, 09:03   #320
Eilan
Seniormedlem
 
Eilan sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 1.593
Eilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt av

Sv: Takknemlighetsdagbok

1: Soooolen som er her igjen!
2: Bakgården her jeg bor som er verdens mest trivelige og romantiske og søreuropeiskherlige
3: Livet, som er så magisk!
4: Våren
5: Stillheten

__________________
Be still now
Eilan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ren mat, the lavkarbo way Svar med sitat
Gammel 29-04-08, 09:11   #321
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Sv: Takknemlighetsdagbok

I dag er jeg takknemlig for

1. At jeg følte jeg hadde det så godt i går..lykke?
2. At jeg føler meg rolig og fornøyd
3. At jeg koste meg med fotbad i går
4. At jeg kan tillate meg å være hjemme fra jobb en dag ekstra når formen er i grenseland (Stille periode-litt lettere da-ta det viktigste hjemmefra)
5. At jeg sover godt om natten

Takk!

__________________
2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP Svar med sitat
Gammel 30-04-08, 08:55   #322
SusieBlues
Seniormedlem
 
SusieBlues sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Bislett
Alder: 46
Innlegg: 3.854
SusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressurs

Sv: Takknemlighetsdagbok

Takk for:

*at cruise-turen var så fin!
*at jeg har blitt så flink til å vente
*at jeg fikk sett Oprah i går, som handlet om noe som interesserte meg
*at jeg fikk sett "How to look good naked", som jeg følte var en fin inspirasjon
*at jeg skal ha rømmegrøt til lunsj!

__________________
________________


Min journal: http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=15258
SusieBlues er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 30-04-08, 09:12   #323
Eilan
Seniormedlem
 
Eilan sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 1.593
Eilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt av

Sv: Takknemlighetsdagbok

1: At det går an å slippe tak i smerte
2: At svarene finnes inne i meg, det er bare å lytte
3: At jeg kommer nærmere og nærmere meg selv
4: At Stillheten fremdeles finnes der selv om ting føles vondt
5: Gud, som bærer meg på dager som denne http://www.barefootsworld.net/footprints.html

__________________
Be still now
Eilan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ren mat, the lavkarbo way Svar med sitat
Gammel 30-04-08, 10:19   #324
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Takknemlighetsdagbok

  1. Fremskritt og forhåpninger. De er gode å ha, de!
  2. Emilpjus som har prøvd alle tenkelige fremgangsmåter og vinkler på å få litt kos her nå på morgenen
  3. Mat. Gleeeder meg til frokost TACO
  4. Jobben min. I love it
  5. Marenmus, som betyr så mye for meg.

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 01-05-08, 08:42   #325
SusieBlues
Seniormedlem
 
SusieBlues sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Bislett
Alder: 46
Innlegg: 3.854
SusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressurs

Sv: Takknemlighetsdagbok

Takknemlig for:
* at Frøken 17 ble kjørt hjem i natt, så jeg slapp ut å kjøre
* at 13-åringen fikk skremt meg i dag tidlig uten at jeg ble irritert
* at vi skal hjelpe til med flyttelass og jeg faktisk gleder meg til å være behjelpelig
* at vi skal ha felles kosefrokost med masse god mat!
* at det første mannen min gjespet ut av munnen i dag tidlig var at han var glad i meg

__________________
________________


Min journal: http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=15258
SusieBlues er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:16.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no