Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Grønnsaker og frukt

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 25-08-08, 15:32   #1
anca-77
Juniormedlem
 
Medlem siden: Aug 2008
Alder: 46
Innlegg: 23
anca-77 er på en erverdig vei

Grønnsaker og frukt

Jeg lurer på hva man kan spise av frukt og grønnsaker hvis man skal unngå karbohydratene.
Er det noen som vet hva som inneholder minst/mest karbohydrater?
Hva spiser dere?

anca-77 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Litt av alt, mest lite karbohydrater Svar med sitat
Gammel 25-08-08, 15:51   #2
Fungirl
Supermoderator
 
Fungirl sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Alder: 43
Innlegg: 3.021
Fungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressurs

Sv: Grønnsaker og frukt

Generelt så er det masse karbs i frukt og bær. Går selv å ketolysekuren og der er det ikke lov å spise frukt i det hele tatt, bær kan spises av og til.
Når det gjelder grønnsaker så er regelen at de skal vokse over jorda, altså ikke gulrot og poteter bl annet. Det er fy fy

Fungirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Gastric Bypass utført 07.02.11 Svar med sitat
Gammel 25-08-08, 16:33   #3
Karbosara
Seniormedlem
 
Karbosara sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Fjerdingby
Alder: 57
Innlegg: 7.302
Karbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastisk

Sv: Grønnsaker og frukt

Det finnes en oversikt over verdier i diverse matvarer på forsiden...en matvaretabell...

Lykke til!

__________________
fra Karbosara... vei mot lettere
tider!
Den siste nedtur-Velkommen hjem til meg! Blogg


Karbosara er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren, startet 1.nov, 2007 Svar med sitat
Gammel 25-08-08, 16:35   #4
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Grønnsaker og frukt

Her finner du oversikt over karber i frukt: http://www.matvareguiden.no/sokemask...=Karbohydrater

grønnsaker: http://www.matvareguiden.no/sokemask...=Karbohydrater

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Mye mindre næring i frukt og grønnsaker nå enn før Iset Lavkarbo generelt 16 06-12-10 18:38
Info om diverse grønnsaker og frukt mofe Generell ernæringsdebatt 16 22-12-09 01:54
Frukt Mita Ketolysekuren 1 19-04-07 22:36
Oppbevaring av grønnsaker og frukt Fedonisten Generell ernæringsdebatt 43 18-05-05 08:43


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:29.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no