Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Easy Slim reklame

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 29-11-05, 12:47   #1
Ruska
Medlem
 
Ruska sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2004
Hvor: Oslo
Alder: 52
Innlegg: 426
Ruska er virkelig snillRuska er virkelig snillRuska er virkelig snillRuska er virkelig snill

Easy Slim reklame

Hei,

Er inne her igjen og snuser litt rundt - må oppdatere dagboken en del ser jeg , men det jeg nå ville spørre dere om er denne reklamen som er inne på lavkarbo.

Easy slim - jeg måtte selvsagt inn å titte og se at dette var enda et firma som lover kjempestor vektnedgang ved å ta noen piller daglig.

Mitt spørsmål er for det første: hvis dette funket, da hadde vel alle brukt det !! Eller ?
Mitt andre og viktige spørsmål er: hvis dette egentlig ikke fungerer men er enda en såkalt "vidunderkur", hvorfor legger lavkarbo den inn på sine sider da ?? Skal ikke dette være et seriøst nettsted for oss med tro på lavkarbo ?

Passer det seg da med slik reklame ?

Jeg bare lurer...

__________________
Start Eurodiett 04.02.08: 47 kg skal vekk
23 kg av og nå er 20 av dem tilbake....
2010 skal bli mitt år!!!!! Skjerpings
Ruska er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 29-11-05, 13:22   #2
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Sv: Easy Slim reklame

Jeg har maaange ganger tenkt det samme, Ruska..

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 29-11-05, 13:44   #3
HP
Systemutvikler
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Bergen
Alder: 47
Innlegg: 7.502
HP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastisk

Sv: Easy Slim reklame

Det er google som serverer reklame som er relatert til innholdet - ordene som er brukt på sidene, og hvor i verden du kommer ifra. Jeg har ikke kontroll med hva som kommer av reklame.

Det den enkelte kan gjøre er å rapportere (klikk "annonser fra gooogle" lenken under annonsene) en annonse som upassende til google, slik at de kansje skjerper seg - eller dere kan rapporterer domenet annonsen peker til til meg slik at jeg kan legge det til i sperrelisten.

Jeg kommer til å gjøre endel endringer i annonseoppsettet nå før jul, men annonsene blir fortsatt innholdsrelaterte basert på google sin søkemotor. Det er disse annonsene som nå betaler for utgiftene relatert til driften av lavkarbo.no.

__________________
Noe du lurer på? Sjekk FAQen."Kommunikasjon har ikke bare med offentlig transport å gjøre".
HP er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto Svar med sitat
Gammel 29-11-05, 14:28   #4
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Sv: Easy Slim reklame

Jeg foreslår at nedenstående link lese:
http://forum.lavkarbo.no/showthread....324#post131324

__________________
2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Her kommer litt reklame... HP Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger 2 22-01-04 09:38


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:46.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no