Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Dr Lindbergs

Oppskrifter

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 27-09-08, 14:07   #1
vilya
Juniormedlem
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 38
vilya er på en erverdig vei

Oppskrifter

Har fått intrykk av at de fleste på forumet her går på ketolyse, og at de fleste oppskriftene er beregnet for de. Men så mye fett i kosten er vel ikke bra for oss som går på lindberg. Tenkte derfor vi kunne ha en egen samlingstråd for oppskrifter som er ok for oss her.

vilya er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Gammel 27-09-08, 15:29   #2
Gracella
Seniormedlem
 
Gracella sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Innlegg: 2.881
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: Oppskrifter

Opprinnelig lagt inn av vilya, her.

Har fått intrykk av at de fleste på forumet her går på ketolyse, og at de fleste oppskriftene er beregnet for de. Men så mye fett i kosten er vel ikke bra for oss som går på lindberg. Tenkte derfor vi kunne ha en egen samlingstråd for oppskrifter som er ok for oss her.

Det beste ville vel vært at alle som legger inn oppskrifter, skriver i overskriften hvilken filosofi den går best til?? I stedet for masse tråder med oppskrifter?

Uansett synes jeg ikke at det er mest ketolyseoppskrifter, jeg synes at de fleste middagene ser Fedonske ut, he, he.
Uansett er det vel en smal sak å tilpasse en oppskrift, enten ved å kutte ned på fett eller andre ingredienser, eller å legge til fett eller et par velegnede ingredienser??

Det er også kjekt når folk har tatt seg tid til å regne ut karboinnholdet, synes jeg .

__________________
”Hvis det ikke er meningen at vi skal spise dyr, hvorfor er de da lagd av kjøtt?”-Homer Simpson

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Oppskrifter? Linnmk Ketolysekuren 2 15-11-07 22:26
Oppskrifter solsikke Ketolysekuren 4 17-10-07 20:16
Oppskrifter kristweh Ketolysekuren 1 03-09-07 11:30
Oppskrifter wasabi Frokost og kveldsmat 1 09-11-06 10:33
Oppskrifter for hybelkjøkken Sugarpill Lavkarbo generelt 2 11-05-05 21:37


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:17.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no