Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

"Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Lukket tråd
 
Trådverktøy
Gammel 25-09-10, 00:43   #3626
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Svære lunger?

Kan hende det! Da jeg holdt på med dykkinga fikk jeg i allefall beskjed om at jeg hadde stooooore lunger... Jeg velger å tro på den forklaringen..

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥
Gammel 25-09-10, 01:06   #3627
Ina64
Medlem
 
Ina64 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Alder: 59
Innlegg: 116
Ina64 er på en erverdig vei

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Cupstørrelsen følger omkretsen, og sier egentlig ganske lite om størrelsen på selve brystene . Jeg har venninner som er supersmale om ryggen som kanskje bruker tre fire cupstørrelser mer enn meg, men som definitivt ikke har større pupper.

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Jeg tror du må lese det jeg skrev igjen . Omkretsen FØLGER cupstørrelsen! Om du har gått ned i cupstørrelse, men ikke i omkrets er det selvfølgelig snakk om brystene dine, har du derimot gått ned både i omkrets og cup, så er det ikke sikkert at akkurat det er tilfelle. Det jeg prøver å si er at en 70C ikke er like stor i cupen som en 90C, f.eks.

Det stemmer det. Jeg pleide å bruke 75C, men dama på butikken sa det var feil str for meg, så da ble det 70 D (E).

Nå har de krympet, så nå vet jeg ikke hva jeg bruker (har enda ikke fått kjøpt nye).

Men noen som kan hjelpe meg med et spørsmål? Jeg begynte med lavkarbo (kuttet ut poteter, pasta, ris og brød) i hovedsak for å ta av 4-5 kilo. Det å redusere inntaket av karbohydrater har hatt en særdeles gunstig effekt på magen min, så jeg kommer definitivt til å fortsette med det. Men de første tre kiloene tok 3-4 måneder å få av, og så plutselig bare løsnet det. Nå har jeg tatt av 8 kilo, og det er egentlig for mye. Har har øket inntaket av karbohydrater, men må innrømme at det i hovedsak er via potetgull og smågodt. Men jeg fortsetter bare å gå ned i vekt.
En vanlig dag ser slik ut:

Frokost: I ss (av hver) av linfrø, havregryn, solsikkekjerner, havrekli og hasselnøtter. Heller biola over.
Lunsj; 2 brødskiver (Fedonbrødet) med smør og hvitost. (eller skinke/makrell etc)
Mellommåltid; En neve mandler eller en Nutrilett bar.
Middag; Enten fisk/egg/kylling etc + masse grønnsaker og saus.
Småspiser gjerne litt nøtter.
Kvelds; Hannahs knekkebrød stort sett med smør og peanøttsmør
En frukt
Alle ketolysetablettene.

Jeg trener spinning en time i uka, styrke en time og jogger/går "hardt" ca 1 time. + går til og fra jobb etc.

Noen synspunkter på dette?

Ina64 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert
Gammel 25-09-10, 13:13   #3628
Zillah
Seniormedlem
 
Zillah sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: sånn omtrent 62°47'7.85"N 7°31'26.92"Ø
Innlegg: 1.365
Zillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt likt
Question

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar


Eg treng litt hjelp med TVen min. Eg fikk ein liten reise-tv av foreldra mine som dei ikkje lenger hadde bruk for, da gemalen flytta og tok med seg TVen vår. Grei liten sak, av typen Sanyo CEP3024.

Eg klarer å søke etter kanalar, men klarer ikkje å lagre dei. Finn ingen manualar på nettet (som er gratis eller på språk eg forstår i alle fall). Hjelp?

Kontrollane på sjølve TVen er slik:

__________________

Zillah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mitt ideal: jeger- og sankerlivsstil. I praksis: det eg har råd til på butikken for å overleve.
Gammel 25-09-10, 13:59   #3629
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jeg ville forsøkt å søke opp kanal for kanal og holde memo eller preset knappen inn i ca 10 sek

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 25-09-10, 14:19   #3630
Zillah
Seniormedlem
 
Zillah sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: sånn omtrent 62°47'7.85"N 7°31'26.92"Ø
Innlegg: 1.365
Zillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt likt

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Ah. Eg hadde ikkje tenkt på at en kanskje måtte holde inn knappen en halv evighet. Det hjalp. Takk, Carisma!

__________________

Zillah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mitt ideal: jeger- og sankerlivsstil. I praksis: det eg har råd til på butikken for å overleve.
Gammel 25-09-10, 17:06   #3631
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Noen som vet hvordan jeg kan fremprovosere et nys??? Bihulene er pottetette og den kuren jeg fikk i forrige uke hjalp ikke det spøtt... Jeg er IKKE forkjøla, ikke spes tett i nesa heller, men tett i panna og i kinnene . Jeg har SÅÅÅ lyst til å nyse for da får jeg liksom utligna litt av trykket samt fått ut litt gørr, men man kan liksom ikke bare bestemme seg for at NÅ vil jeg nyse...

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥
Gammel 25-09-10, 17:11   #3632
Tunrida
Medlem
 
Tunrida sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Trondheim
Alder: 37
Innlegg: 302
Tunrida er på en erverdig vei

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Lukt på pepper

__________________


Tunrida er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo
Gammel 25-09-10, 17:12   #3633
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Tunrida, her.

Lukt på pepper

Lurt!!! Skal teste!!

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥
Gammel 25-09-10, 17:14   #3634
Furine
Supermoderator
 
Furine sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Heime på berget, ved havet
Innlegg: 4.044
Furine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressurs

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Lukte på hjortetakk/hornsalt?

Furine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 25-09-10, 17:16   #3635
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Furine, her.

Lukte på hjortetakk/hornsalt?

Har det i skapet.... Kan jeg ta litt på fingern og dytte det i nesa?? Er redd for å snuse inn for mye av det.. Har nemlig gjort det en gang og da nøs jeg til gangs!

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥
Gammel 25-09-10, 17:20   #3636
Furine
Supermoderator
 
Furine sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Heime på berget, ved havet
Innlegg: 4.044
Furine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressurs

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Hehe, høyrest ut som det perfekte middelet då, mao!

Furine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 25-09-10, 18:01   #3637
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Furine, her.

Hehe, høyrest ut som det perfekte middelet då, mao!

Ingen tips for å framprovosere et nys - men jeg har god hjelp av rinexin som er "slimhinneavsvellende" tabletter. Tar de hvis jeg er litt tett og skal ut å fly for det pleier å bli smertefullt ellers... resept fra legen

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/
Gammel 25-09-10, 18:06   #3638
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Nerthus, her.

Ingen tips for å framprovosere et nys - men jeg har god hjelp av rinexin som er "slimhinneavsvellende" tabletter. Tar de hvis jeg er litt tett og skal ut å fly for det pleier å bli smertefullt ellers... resept fra legen

Jeg bruker nå en nesespray jeg fikk hos legen som heter Avamys... Mine slimhinner i nesen er nok dessverre døde etter 20 år med daglig storforbruk av Otrivin... Kan hende at trøbbelet med bihulene bare er en bivirkning av at jeg sluttet med otrivin i sommer....

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥
Gammel 25-09-10, 18:56   #3639
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jeg pleier å se rett inn i et sterkt lys, det hjelper for å framprovosere nys for min del i alle fall, eller i kile meg selv ytterst i neseboret med treenden av en fyrstikk, pepper er litt brutalt synes jeg . Ellers har jeg selv vært litt plaget med bihuler nå og da, noe som gjerne letter på trykket er å holde for ett og ett nesebor og dra inn luft i det andre så hardt og lenge du kan, ofte renner noe av slimet eller hva det nå er ned halsen, og så slipper trykket litt.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 26-09-10, 01:36   #3640
Lava
Seniormedlem
 
Lava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Filleby
Innlegg: 19.762
Lava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jeg lurer på å


Sist redigert av Lava : 26-09-10 kl 07:26.
Lava er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver noe annet...
Gammel 26-09-10, 01:44   #3641
Anarko
Seniormedlem
 
Anarko sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 2.981
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Ved bihulebetennelse, som jeg dessverre har et par ganger i året, så pleier jeg å koke opp vann, noen bruker litt urter i, eller kanskje har litt mentolatum i. Så setter jeg kasserollen på bordet (med noe under så det ikke svir seg), tar et håndkle over hodet og setter meg til å puste dypt inn av dampen. Det hjelper veldig. Men vet at man egentlig skal ha diverse oljer og sånt oppi for at det skal bli optimalt. Husker bare ikke hvor man får tak i de.

Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo
Gammel 26-09-10, 05:11   #3642
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Anarko, her.

Ved bihulebetennelse, som jeg dessverre har et par ganger i året, så pleier jeg å koke opp vann, noen bruker litt urter i, eller kanskje har litt mentolatum i. Så setter jeg kasserollen på bordet (med noe under så det ikke svir seg), tar et håndkle over hodet og setter meg til å puste dypt inn av dampen. Det hjelper veldig. Men vet at man egentlig skal ha diverse oljer og sånt oppi for at det skal bli optimalt. Husker bare ikke hvor man får tak i de.

Dette har jeg gjort med peppermynteolje. Det tror jeg man får kjøpt i daglivarehandler. Det gir en veldig god midlertidig lindring, også bare på vanlig tett nese ved forkjølelse, lærte det av mamma .

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 26-09-10, 18:22   #3643
Timona
Medlem
 
Timona sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Innlegg: 245
Timona er på en erverdig vei

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Når man klorer et hvitt plagg pga flekk som ikke går av i vask, så har plagget/duken lett for å gulne etterpå. Er det noen lurt man kan gjøre for å unngå at det gulner?

Timona er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
Gammel 26-09-10, 18:25   #3644
Anarko
Seniormedlem
 
Anarko sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 2.981
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jeg har en hvit overmadrass som har fått litt blod på seg (fikk plutselig og litt uventet mensen), kan jeg ta klor på det?

Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo
Gammel 26-09-10, 18:27   #3645
Timona
Medlem
 
Timona sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Innlegg: 245
Timona er på en erverdig vei

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Anarko, her.

Jeg har en hvit overmadrass som har fått litt blod på seg (fikk plutselig og litt uventet mensen), kan jeg ta klor på det?

Er det trekk til å ta av? Blodflekker skylles først i kaldt vann og deretter vaskes det i maskin. Eventuelt klorin som nødløsning (om overmadrassen er hvit, klor tar alt av farger

Timona er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
Gammel 26-09-10, 18:38   #3646
Anarko
Seniormedlem
 
Anarko sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 2.981
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Den er hvit, så klor blir nok løsningen her Takk for svar!

Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo
Gammel 26-09-10, 18:47   #3647
Supera
Seniormedlem
 
Supera sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 39
Innlegg: 4.053
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Noen stoffer tåler bleking, andre gjør ikke. Det står på vaskelappen.
<-- dette symbolet betyr "tåler ikke klorbleking".
<-- dette symbolet betyr "tåler klorbleking". Det er ikke alltid det symbolet står selv om det kan klorblekes.

__________________
-smileyen er snill, ikke sarkastisk! Nemlig!

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC
Gammel 26-09-10, 19:25   #3648
Anarko
Seniormedlem
 
Anarko sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 2.981
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Takk for tips jeg har til i morgen å finne ut av det. Fant ut at jeg er tom for klor.

Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo
Gammel 26-09-10, 21:12   #3649
Wannabislim
Juniormedlem
 
Wannabislim sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 13
Wannabislim er på en erverdig vei
Question

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Hvordan får man lagt inn en sånn tickerfactory-linjal i profilen sin? Jeg får laget den på tickerfactory, men hvordan får jeg den inn i profilen min...
Det er jo viss motivasjon i å se på den...

__________________


Motivasjonen på topp - karbonivå på bånn
Wannabislim er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Atkinsinspirert
Gammel 26-09-10, 21:18   #3650
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Wannabislim, her.

Hvordan får man lagt inn en sånn tickerfactory-linjal i profilen sin? Jeg får laget den på tickerfactory, men hvordan får jeg den inn i profilen min...
Det er jo viss motivasjon i å se på den...

Her er en flott bruksanvisning!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;)
Lukket tråd


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Enkle middager psilocybe Lavkarbo generelt 14 30-08-09 13:28
Noen som har vært på korte eller lange interaillturer? mofe Generell diskusjon 2 14-03-09 00:56
Enkle middagstips limala Oppskrifter 2 18-02-09 19:39
Korte treningsøkter er bra? Marianne Trening 14 30-01-05 18:34


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:58.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no