Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Trenger *venninner* å gå ned 20 kg med

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 17-07-11, 23:40   #51
Chalos
Medlem
 
Chalos sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Trodheim
Innlegg: 141
Chalos er på en erverdig vei

Sv: Trenger *venninner* å gå ned 20 kg med

Opprinnelig lagt inn av jegviljegskaljegmå, her.

hei. kan jeg oxo henge meg på her el?
har levd i ketolyse i 4 uker nå og godt ned 5 kg. kjempe motiverende. gøy og lese om hvordan andre kommer seg gjennom dagene da :0) og få et spark i ræva innimellom er nok ikke dumt...hehe...

Klart du kan henge deg på Jo flere jo bedre

Nei, et spark i ræva kan være veldig lurt innimellom det, iallfall om motivasjonen daler

__________________



.:Ting Tar Tid - Håper Og Nå Målet:.
Chalos er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 17-07-11, 23:40   #52
dreamo
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Jul 2011
Hvor: Stavanger
Innlegg: 1
dreamo er på en erverdig vei

Sv: Trenger *venninner* å gå ned 20 kg med

Hei!

Henger meg gjerne på her. Vil ned ca 25 kilo. Har gått litt over en uke på en blanding av nutrilett, noka og allevo, og har da spist litt salat og slikt innimellom. Mest for å få en kick-start. Planen til uken er at siden det er Gladmat festival her i helgen så blir det nok kanskje litt utskeielser, for så å gå kun på pulver-shakes i en uke, og så ketose.

dreamo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Litt blandet i startfasen Svar med sitat
Gammel 17-07-11, 23:44   #53
jegviljegskaljegmå
Medlem
 
jegviljegskaljegmå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Hvor: fredrikstad
Innlegg: 94
jegviljegskaljegmå er ny på veien

Sv: Trenger *venninner* å gå ned 20 kg med

Opprinnelig lagt inn av Plinoto, her.

Heisann.

Jeg tror jeg får i meg litt lite fett, men tar et par ts med Cocosa i løpet av dagen, og håper det hjelper. Veier meg har jeg gjort bare når jeg startet, så kanskje jeg bør veie meg igjen snart. Har holdt på i 3 uker og har sjelden vært sulten.

er det ikke deilig og få lovt til og spise god mat og være mett? første gang i livet jeg har klart og holde meg til noe i 4uker . og tro meg har prøvd alt før. piller. suppekurer ol.
veldig fornøyd med lav karbo

__________________
en dag av gangen
jegviljegskaljegmå er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lav karbo generelt Svar med sitat
Gammel 17-07-11, 23:44   #54
Chalos
Medlem
 
Chalos sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Trodheim
Innlegg: 141
Chalos er på en erverdig vei

Sv: Trenger *venninner* å gå ned 20 kg med

Opprinnelig lagt inn av Plinoto, her.

Heisann. Håper alle har hatt en strålende helg. Jeg har spist deilig mat og skeiet ut med en cider. I dag har det vært reste/krisemiddag, men det var kjempegodt og jeg har middag i morgen også. (Det hadde blitt lunch hvis jeg skulle på jobb)

Jeg tror jeg får i meg litt lite fett, men tar et par ts med Cocosa i løpet av dagen, og håper det hjelper. Veier meg har jeg gjort bare når jeg startet, så kanskje jeg bør veie meg igjen snart. Har holdt på i 3 uker og har sjelden vært sulten.

Heisann Helgen har vert flott den, men lurer på om jeg har spist litt lite iløpet av helgen. Men men, kunne vert verre

Om du er "redd" for at du får i deg for lite fett, så kan du jo øke litt på Cocosan? Jeg har en dersj cocosa i hver kopp kaffe og te jeg drikker iløpet av dagen, mulig jeg får i meg for masse fett men, da jeg spiser en del rømme/fløte også!.

Jeg syns veiedager alltid er spennende jeg!. Gøy å se resultater

__________________



.:Ting Tar Tid - Håper Og Nå Målet:.
Chalos er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 17-07-11, 23:46   #55
jegviljegskaljegmå
Medlem
 
jegviljegskaljegmå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Hvor: fredrikstad
Innlegg: 94
jegviljegskaljegmå er ny på veien

Sv: Trenger *venninner* å gå ned 20 kg med

er det noen som kan formelen på hvordan man regner ut bmi?

__________________
en dag av gangen
jegviljegskaljegmå er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lav karbo generelt Svar med sitat
Gammel 17-07-11, 23:48   #56
Chalos
Medlem
 
Chalos sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Trodheim
Innlegg: 141
Chalos er på en erverdig vei

Sv: Trenger *venninner* å gå ned 20 kg med

Opprinnelig lagt inn av jegviljegskaljegmå, her.

er det noen som kan formelen på hvordan man regner ut bmi?

Du kan prøve denne da: http://www.bmi-kalkulator.no/

__________________



.:Ting Tar Tid - Håper Og Nå Målet:.
Chalos er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 17-07-11, 23:50   #57
kajabaja
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Jul 2011
Alder: 37
Innlegg: 4
kajabaja er på en erverdig vei

Sv: Trenger *venninner* å gå ned 20 kg med

Jeg vil også være med!!! Startet forrige uke, så er heeelt fersk i dette! Merker resultater allerede Jeg skal gå ned 12 kilo.

__________________
Fersking på dette, men er overbevist om at lavkarbo er tingen
kajabaja er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo ketolyse Svar med sitat
Gammel 17-07-11, 23:52   #58
Chalos
Medlem
 
Chalos sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Trodheim
Innlegg: 141
Chalos er på en erverdig vei

Sv: Trenger *venninner* å gå ned 20 kg med

Opprinnelig lagt inn av kajabaja, her.

Jeg vil også være med!!! Startet forrige uke, så er heeelt fersk i dette! Merker resultater allerede Jeg skal gå ned 12 kilo.

Ja, sleng deg med
Kjempebra, ikke verst å merke resultater allerede etter 1 uke

__________________



.:Ting Tar Tid - Håper Og Nå Målet:.
Chalos er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 17-07-11, 23:57   #59
Plinoto
Juniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 33
Plinoto er på en erverdig vei

Sv: Trenger *venninner* å gå ned 20 kg med

Opprinnelig lagt inn av jegviljegskaljegmå, her.

er det ikke deilig og få lovt til og spise god mat og være mett? første gang i livet jeg har klart og holde meg til noe i 4uker . og tro meg har prøvd alt før. piller. suppekurer ol.
veldig fornøyd med lav karbo

Jo, det er helt herlig. Jeg bør så absolutt gå ned noen (les: mange kilo), men hovedfokuset nå er å få i meg riktig mat og nok fett, så kanskje jeg blir kvitt eksemen.

Er det noen av dere som trener mye?

Plinoto er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf Svar med sitat
Gammel 17-07-11, 23:59   #60
Plinoto
Juniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 33
Plinoto er på en erverdig vei

Sv: Trenger *venninner* å gå ned 20 kg med

Opprinnelig lagt inn av Chalos, her.

Heisann Helgen har vert flott den, men lurer på om jeg har spist litt lite iløpet av helgen. Men men, kunne vert verre

Om du er "redd" for at du får i deg for lite fett, så kan du jo øke litt på Cocosan? Jeg har en dersj cocosa i hver kopp kaffe og te jeg drikker iløpet av dagen, mulig jeg får i meg for masse fett men, da jeg spiser en del rømme/fløte også!.

Jeg syns veiedager alltid er spennende jeg!. Gøy å se resultater

Skal veie meg i morgen og oppdatere. Har nok ikke gått ned så mye, men en kilo her og en kilo der...
Fløte er godt, spesielt sammen med jordbær eller bringebær.

Plinoto er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf Svar med sitat
Gammel 18-07-11, 00:01   #61
Chalos
Medlem
 
Chalos sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Trodheim
Innlegg: 141
Chalos er på en erverdig vei

Sv: Trenger *venninner* å gå ned 20 kg med

Opprinnelig lagt inn av Plinoto, her.


Er det noen av dere som trener mye?

Nei, jeg trener ikke så veldig mye (skulle sikkert trent mere men), det meste av treningen får jeg gjennom turer med hundene Ser ikke på det som trening da, mere "kosetid" med dem

__________________



.:Ting Tar Tid - Håper Og Nå Målet:.
Chalos er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 18-07-11, 00:01   #62
jegviljegskaljegmå
Medlem
 
jegviljegskaljegmå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Hvor: fredrikstad
Innlegg: 94
jegviljegskaljegmå er ny på veien

Sv: Trenger *venninner* å gå ned 20 kg med

Opprinnelig lagt inn av Plinoto, her.

Jo, det er helt herlig. Jeg bør så absolutt gå ned noen (les: mange kilo), men hovedfokuset nå er å få i meg riktig mat og nok fett, så kanskje jeg blir kvitt eksemen.

Er det noen av dere som trener mye?


blir alt for lite trening her...sukk..men har lovet meg selv og ta maten først og så komme igang med trening når høsten kommer

__________________
en dag av gangen
jegviljegskaljegmå er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lav karbo generelt Svar med sitat
Gammel 18-07-11, 00:03   #63
Chalos
Medlem
 
Chalos sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Trodheim
Innlegg: 141
Chalos er på en erverdig vei

Sv: Trenger *venninner* å gå ned 20 kg med

Opprinnelig lagt inn av Plinoto, her.

Skal veie meg i morgen og oppdatere. Har nok ikke gått ned så mye, men en kilo her og en kilo der...
Fløte er godt, spesielt sammen med jordbær eller bringebær.

Ja, du må oppdatere ja Jeg har veiedag på onsdag, men bruker å lureveie meg litt innimellom

Mhm, det er veldig godt Nå har jeg blitt helt hekta på rømme og fløtesaus. Lager det til omtrent ALLE middager.. hehe

__________________



.:Ting Tar Tid - Håper Og Nå Målet:.
Chalos er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 18-07-11, 00:06   #64
Lindemor
Seniormedlem
 
Lindemor sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 2.412
Lindemor er en juvelLindemor er en juvelLindemor er en juvel

Sv: Trenger *venninner* å gå ned 20 kg med

Opprinnelig lagt inn av Plinoto, her.

Er det noen av dere som trener mye?

Ja. Normalt trener jeg 5-6 dager i uken. Det var ihvertfall det jeg gjorde da jeg startet opp for fire uker siden. Så kom svimmelhet og en svært nedsatt allmenntilstand og satte stopper for treningen i noen dager. Jeg kom meg etterhvert ut på gå-turer, men det var alt. Så kom en uke i sydenland hvor trening kun ble lange gåturer.

Nå har jeg vært hjemme i en uke og brukt noe tid til å få denne kroppen til å omstille seg fra varme til svært vekslende vær. (Sliter med smerteproblematikk som blir mer aggressiv ved værforandring). Det ble kun to økter med kondisjonstrening forrige uke i tillegg til to økter med lett styrke.

Jeg opplevde at jeg ble helt helt tom på trening da jeg hadde spist ketogent i tre dager. Trening sist uke gikk veldig bra.

Lindemor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 18-07-11, 00:07   #65
Lindemor
Seniormedlem
 
Lindemor sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 2.412
Lindemor er en juvelLindemor er en juvelLindemor er en juvel

Sv: Trenger *venninner* å gå ned 20 kg med

Hilser pent på alle nye og synes det er hyggelig at flere finner veien!

Lykke til med veiedag til dere som har dette i morgen. Onsdager er min dag og jeg gleder meg!

Lindemor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 18-07-11, 09:22   #66
LadyLike
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Trenger *venninner* å gå ned 20 kg med

God morgen

I dag har jeg veiet meg og gleden var stor da vekta viste -300gram. Det er ikke mye, men jeg har faktisk i løpet av kun 3 uker gått ned 2.5kg. Hvis jeg ser på alle anbefalinger så sier de jo ca 500gram i uka er bra. Jeg har gått ned 833gram per uke hvis jeg deler de 2.5kg på 3! Kjempe fornøyd! (ja jeg måtte dele det opp slik for å overbevise meg selv om at det var bra).

Jeg trener ca 2 ganger i uka. Helst 1 dag styrke og 1 dag Zumba, men det er ikke noe Zumba over ferien. Så da blir det styrke 2 ganger i uka. Jeg fokuserer på kjerne muskulaturen

Hvordan har det gått med dere?

  Svar med sitat
Gammel 18-07-11, 09:39   #67
Naxos70
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 19
Naxos70 er på en erverdig vei
Smile

Sv: Trenger *venninner* å gå ned 20 kg med

Hei igjen!

Nei, det er lite trening på meg for tiden, blir mest nattlige aktiviteter.. :-) Må prøve å komme meg ut mer på kveldene, men det er så mye annet som skal gjøres, og jeg har lange dager på jobb (pendler). Så tiden strekker ikke helt til. Er imponert over de som uansett tidsnød greier å finne tid til trening. Nå har vi heller ikke vært så heldige med været i sommer, og det frister ikke noe særlig med fjelltur i øsende regn.

Nå er det tid for frokost, og jeg lurer på hva jeg skal finne på... Har tatt med meg brødskiver hjemmefra (ettersom jeg startet med dette i går så var ikke valgmulighetene så mange akkurat), men jeg skal se hva de har på butikken. Greidde oss rimelig bra i går (hipp hurra for at samboeren er med på dette også), ble bare litt plommegrøt som kanskje ødela litt... Men jeg hadde laga den kvelden før (da hadde vi ikke planlagt lavkarbo) så da måtte vi nesten spise litt. Ha en fin dag alle sammen!

Naxos70 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 18-07-11, 10:02   #68
LadyLike
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Trenger *venninner* å gå ned 20 kg med

Opprinnelig lagt inn av Naxos70, her.

Hei igjen!

Nei, det er lite trening på meg for tiden, blir mest nattlige aktiviteter.. :-) Må prøve å komme meg ut mer på kveldene, men det er så mye annet som skal gjøres, og jeg har lange dager på jobb (pendler). Så tiden strekker ikke helt til. Er imponert over de som uansett tidsnød greier å finne tid til trening. Nå har vi heller ikke vært så heldige med været i sommer, og det frister ikke noe særlig med fjelltur i øsende regn.

Nå er det tid for frokost, og jeg lurer på hva jeg skal finne på... Har tatt med meg brødskiver hjemmefra (ettersom jeg startet med dette i går så var ikke valgmulighetene så mange akkurat), men jeg skal se hva de har på butikken. Greidde oss rimelig bra i går (hipp hurra for at samboeren er med på dette også), ble bare litt plommegrøt som kanskje ødela litt... Men jeg hadde laga den kvelden før (da hadde vi ikke planlagt lavkarbo) så da måtte vi nesten spise litt. Ha en fin dag alle sammen!

Nå vet jeg ikke hva du liker, men jeg liker å spise følgende til frokost på jobben (hvis jeg ikke rekker frokost hjemme):

1/2 boks tunfisk i olje
salt/pepper
sitron
majones
10skiver agurk(nei jeg teller dem ikke, men sånn ca 10 skiver pleier det å bli).
en dæsj rømme

Har altså salt/pepper og sitron over tunfisken før jeg tar majones på toppen
legger agurkskivene ved siden av sammen med en dæsj rømme. Blir god og mett helt til kokka 12 og vi skal spise lunsj.

Prøv å tenke mye fett og spis sakte, slik rekker kroppen å bli mett selv om du spiser mindre i mengde.

Ellers pleier jeg å lage en shake om morran av følgende:

1/3 boks creme fraish
(2ss tyrkisk yoghurt hvis du vil, jeg pleier å droppe dette)
1dl fløte ( eventuelt mer/mindre alt hva du liker)
2 ss av (linfrø, solsikkekjærner)
liten håndfull frosne bringebær
1 egg (ukokt, det smaker du ikke)
1 ss cocosa
10 stk valnøtter
(noen har også 2 ss Udos Choise inni blandingen, jeg tar den heller utenom).

Miks godt sammen (jeg bruker en stavmikser) og drikk. Jeg pleier å være mett til klokka 14 på dette (hvis jeg spiser det kl 7). Det er litt spesielt i starten, men det funker!

  Svar med sitat
Gammel 18-07-11, 10:12   #69
Naxos70
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 19
Naxos70 er på en erverdig vei

Sv: Trenger *venninner* å gå ned 20 kg med

Takk for tips! Tunfisk frister ikke noe særlig... Skal prøve å bake knekkebrød i kveld så da vil jeg tro jeg er reddet fremover. Spiser sjelden frokost før jeg drar på jobb, er så trøtt på morran og tar meg heller fem minutter ekstra i armkroken til min kjære... :-) Men hva drikker dere? Jeg er vant til å drikke juice og skummet melk til frokost/lunsj. Jeg drikker ikke kaffe og ikke noe særlig te... tips?

Naxos70 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 18-07-11, 10:22   #70
Chalos
Medlem
 
Chalos sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Trodheim
Innlegg: 141
Chalos er på en erverdig vei

Sv: Trenger *venninner* å gå ned 20 kg med

Opprinnelig lagt inn av Naxos70, her.

Takk for tips! Tunfisk frister ikke noe særlig... Skal prøve å bake knekkebrød i kveld så da vil jeg tro jeg er reddet fremover. Spiser sjelden frokost før jeg drar på jobb, er så trøtt på morran og tar meg heller fem minutter ekstra i armkroken til min kjære... :-) Men hva drikker dere? Jeg er vant til å drikke juice og skummet melk til frokost/lunsj. Jeg drikker ikke kaffe og ikke noe særlig te... tips?

Nei, da ser jeg ingen annen grunn enn at du må lære deg å drikke kaffe. hehe

Jeg drikker masse vann + masse kaffe
Ellers så unner jeg meg et gladd Pepsi Max innimellom (kansje ikke så bra, men man må unne seg noe godt innimellom)

__________________



.:Ting Tar Tid - Håper Og Nå Målet:.
Chalos er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 18-07-11, 10:24   #71
LadyLike
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Trenger *venninner* å gå ned 20 kg med

Opprinnelig lagt inn av Naxos70, her.

Takk for tips! Tunfisk frister ikke noe særlig... Skal prøve å bake knekkebrød i kveld så da vil jeg tro jeg er reddet fremover. Spiser sjelden frokost før jeg drar på jobb, er så trøtt på morran og tar meg heller fem minutter ekstra i armkroken til min kjære... :-) Men hva drikker dere? Jeg er vant til å drikke juice og skummet melk til frokost/lunsj. Jeg drikker ikke kaffe og ikke noe særlig te... tips?

vann, eventuelt hvis du MÅ drikke melk er det anbefalt å drikke H-melk. Det er "sukker" i melk, derfor må man ikke drikke lettmelk, skummet melk osv. Det sies at siden det er såpass mye fett i H-melk blir karboinnholdet "nullet ut". Men det anbefales ikke å drikke flere liter melk fordet...

Juice inneholder også masse karber, men vann i alle former er lov og viktig!

Har du hørt om proteinbrødet som mange baker? Det er faktisk godt, lett å lage og fint å ha med seg på jobb hvis man trenger brødet sitt om morran

  Svar med sitat
Gammel 18-07-11, 10:36   #72
Naxos70
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 19
Naxos70 er på en erverdig vei

Sv: Trenger *venninner* å gå ned 20 kg med

ja jeg har hørt om at det bakes et brød, men det er litt forvirrende å finne frem her inne enda, så jeg vet ikke helt hvor jeg skal evt. finne oppskrift. Noen skriver at de bruker fiberrik, men jeg finner ikke noe sted hvor mye kh det er i de. Og hva med havregrøt?? Havregryn har jo i utgangspunktet mye kh?

Naxos70 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 18-07-11, 11:08   #73
LadyLike
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Trenger *venninner* å gå ned 20 kg med

Opprinnelig lagt inn av Naxos70, her.

ja jeg har hørt om at det bakes et brød, men det er litt forvirrende å finne frem her inne enda, så jeg vet ikke helt hvor jeg skal evt. finne oppskrift. Noen skriver at de bruker fiberrik, men jeg finner ikke noe sted hvor mye kh det er i de. Og hva med havregrøt?? Havregryn har jo i utgangspunktet mye kh?

Proteinbrød
4 egg
½ boks med Kesam/Creme Fraiche
1,5 ss bakepulver
4 ss linfrø
60 gram kruskakli
50 gram sesamfrø
45 gram solsikkekjerner
3 ss olje

Pisk eggene lett og bland inn Creme Fraiche eller kesam + olje.
Tilsett de tørre ingrediensene.
Deigen skal ha en "kladdete" konsistens.
Ha bakepapir i en vanlig brødform og stek brødet i 180 grader i 55 min.

Ønsker du et brød med mer smak kan du tilsette oliven, timian, tørkede tomater, biter av ost, biter av stekt bacon eller skinke.

Fått av en venninne

  Svar med sitat
Gammel 18-07-11, 11:31   #74
Pernella
Juniormedlem
 
Pernella sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 16
Pernella er på en erverdig vei
Red face

Sv: Trenger *venninner* å gå ned 20 kg med

Hei alle sammen
Så gøy å se at det er så mange som har hengt seg på!

Jeg for min del har på en måte begynt litt på scratch igjen da min kjære søster giftet seg i helgen Ble litt kake og diverse, men er vel ølen som ødela alt

Begynner på ny frisk i dag og er kjempe motivert til å fortsette.

Det deilige er hvordan fordøyelsen og humøret jobber på lag
Blir ikke like "slitenmett" lengere og holder på energien hele dagen.

Har skapet fullt av klær som passet for 10 kg siden så motivasjonen henger der inne

I kveld blir det laksemiddag med brunet smør, feta ost og stor salat. Deilig!!

Hva skal dere ha til middag i dag?

__________________


Pernella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 18-07-11, 11:38   #75
Chalos
Medlem
 
Chalos sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Trodheim
Innlegg: 141
Chalos er på en erverdig vei

Sv: Trenger *venninner* å gå ned 20 kg med

Opprinnelig lagt inn av Pernella, her.

Hva skal dere ha til middag i dag?

Idag blir det så avansert som kjøttdeig, agurk og rømme hehe..
Eller jeg har jo litt kylling i kjøleskapet, så kan hende det blir det også

__________________



.:Ting Tar Tid - Håper Og Nå Målet:.
Chalos er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Venninner på besøk Henriksen Spørsmål og svar 5 03-09-10 20:54


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:00.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no