Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > PCOS og karbohydratkontroll

Hvor lavkarbo?

PCOS og karbohydratkontroll Lurer du på om du har rett kost? Et kontrollert karbohydratinntak ser ut til å ha gunstig påvirkning på denne hormonelle lidelsen.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 20-08-10, 20:23   #1
karbogirl
Juniormedlem
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Bergen
Innlegg: 10
karbogirl er på en erverdig vei

Hvor lavkarbo?

Hei.

Jeg er ei normalvekig jente i midten av 20 åra som har PCOS. Jeg har ikke så mange bivirkninger. 2-3 hår for mange på "veiviseren" og får fort urein hud. Men har egentlig ingen kviser. Prøveresultatene mine var ganske gode. Men jeg får ikke mensen eller eggløsning av meg selv. Eggstokkene mine ser ut som 2 drueklaser....
Jeg begynte på pergotime i dag. Men lurer på om noen har det på samme måte? Jeg vet det skal hjelpe å gå ned i vekt. Og å gå på lavkarbo. Men jeg har ikke hatt spesielt god effekt på noen av delene. Ok, har kanskje ikke verdens beste lavkarbo kosthold. Men prøver og det går bedre og bedre.

Tips eller erfaringer noen?
Håper på svar

karbogirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 20-08-10, 21:52   #2
Megvel
Seniormedlem
 
Megvel sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Alder: 51
Innlegg: 2.547
Megvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt av

Sv: Hvor lavkarbo?

Les hele denne. Så snakkes vi

__________________
Nyttårsforsett: Å spise kun god mat som er bra for meg. Nå konvertert Atkins-spiser!!! Min journal-velkommen inn! Jeg er bestandig frisk, sånn er det! Ammehjelpen

Megvel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: AIBTB Svar med sitat
Gammel 21-08-10, 03:00   #3
unaturligslank
Medlem
 
unaturligslank sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 428
unaturligslank er på en erverdig vei

Sv: Hvor lavkarbo?

Google "PCOS lavkarbo" så kommer det opp flere tråder med dette temaet.
Jeg snublet over en slik tråd i går, og jeg mener å huske at det sto at vektnedgangen gikk litt saktere ved denne tilstanden. Men det virket som det var flere søte damer inne på tråden, og de kan sikkert hjelpe deg masse.
Jeg har forresten en bekjent med PSOS, hun gikk ikke på lavkarbo, men la om kostholdet, trente og gikk ned kjempeMYE, så jeg har sett med egne øyne at det går an. Lykke til!

__________________
Dag 0 dager uten sprekk!!


unaturligslank er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse/Skaldeman 50+ Svar med sitat
Gammel 22-08-10, 22:19   #4
mariana
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 80
mariana er på en erverdig vei

Sv: Hvor lavkarbo?

hei jeg har pcos, med overvekt, fått svarte hår på haka og uten mens leeenge (noen år)
i morgen har jeg gått på lavkarbo i 4 uker, og har gått ned rundt 7-8 kg, og mensen er på vei allerede.. hårene på haka tror jeg vokser saktere? (eller er det innbilling)

jeg spiser skaldemaninspirert ketose kosthold.

__________________
igang igjen etter svangerskap og ammetid
mariana er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo, egenkomponert Svar med sitat
Svar

Emneord
pcos


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hvor kjøper dere lavkarbo? SivPiv Spørsmål og svar 16 16-03-08 03:38
Hvor mye kan man gå ned på lavkarbo? manesh Lavkarbo generelt 7 28-01-08 23:40
Hvor lavkarbo? Fibrilla Lavkarbo generelt 1 21-01-08 18:50
Hvor mange karbohydrater er lavkarbo? HP Spørsmål og svar 11 19-09-05 16:09


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:59.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no