Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Eurodiett

Hva skal jeg gjøre

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 16-06-11, 21:37   #1
hegemjos
Nytt Medlem
 
hegemjos sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 5
hegemjos er på en erverdig vei

Hva skal jeg gjøre

Hei

Jeg begynnte på Eurodietten for tre dager siden. Har fått i meg 4,5 produkter i løpet av disse dagene!! Klarer ikke få ned noe som helst, bare brekker meg! Er så sykt dårlig at jeg har vært sengeliggende side første kveld
Nå skal det jo sies at jeg bare har fått i hus sjokoladebar, sjokoladekjeks og soyanøtter. Sjokoladebaren er helt grusom, brekker meg bare jeg åpner pakken og kjenner lukta. Kjeksen vokser i munnen og vil ikke ned. Soyanøttene får jeg heller ikke ned. !!! Er så fortvilet og vet ikke hva jeg skal gjøre
I dag måtte jeg lage meg en kyllingfilet med salat ( brokkoli,salat,paprika,fetaost,sukkererter) så hadde jeg en lavkarbolasange til middag( kjøttdeig dolmiopasatasaus med parmesaonst, kavliost m baconbiter som mellomlag og ost på toppen sammen med en salat.
Da ble jeg heldigvis bedre.
Men alt jeg vil er å gå på eurodietten for å komme meg ned i vekt. skal ned 40-45 kg
Jeg er utrolig kresen og har angst for mat men trodde ikke det skulle bli så fælt som dette!!!
Er det noen som har tips om hva som er godt i fase 1??? Trenger sårt litt hjelp.. ellers tror jeg at jeg kanskje prøve meg på en ketolysediett, der jeg ihvertfall får spist kjøtt og kylling!!

Det eneste postive er at jeg som suuuuper sjokoman ( spiste sjokolade hver dag og masse) ikke har spist sjokolade på 3 dager!! det har ikke skjedd på sikkert 12 år!!!!

Er det noen her som har noen tips til meg??

hegemjos er avlogget   Min kostholdsfilosofi: eurodiett - ketolyse Svar med sitat
Gammel 20-06-11, 02:45   #2
LibraGirl
Seniormedlem
 
LibraGirl sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Bodø
Alder: 35
Innlegg: 688
LibraGirl er ny på veien

Sv: Hva skal jeg gjøre

Dytter i tråden slik at kansje noen med erfaring kan svare

Håper foresten at det går bedre med deg

__________________


LibraGirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ca 50-60gkh pr dag Svar med sitat
Gammel 20-06-11, 07:26   #3
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Hva skal jeg gjøre

Du må jo vente til du har fått i hus de produktene du trenger for å begynne! Man kan ikke leve på sjokoladebarer og soyanøtter.

Det er vel mange her inne som har gode resultater og erfaringer med eurodietten? Lykke til videre!

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 20-06-11, 08:46   #4
Engledans
Seniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Hedmark
Innlegg: 1.141
Engledans har en fantastisk aura rundt segEngledans har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hva skal jeg gjøre

Huff, ikke bra. tror og du bør vente til du får de orntlige rettene i hus.Håper det går greit da. Ellers får du begynne på ketolyse, der er det ihvertfall orntli mat. Jeg skal og ned 40-50 kilo, har gått ned 8 nå, men bruker den tida jeg trenger.

__________________
Me myself and I
Engledans er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 05-08-11, 14:20   #5
Viktualia
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 1
Viktualia er på en erverdig vei

Sv: Hva skal jeg gjøre

Opprinnelig lagt inn av hegemjos, her.

Jeg er utrolig kresen og har angst for mat men trodde ikke det skulle bli så fælt som dette!!!

Har du snakket med legen/ernæringsfysiologen om dette? Hvis du sliter sånn med mat er det ikke sikkert Eurodiett er noe for deg, for produktene er dessverre ikke uendelig gode, og mange av dem har litt uvant konsistens.

Viktualia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo/Lindberg Svar med sitat
Gammel 30-09-11, 22:32   #6
ulvi
Juniormedlem
 
Medlem siden: May 2011
Alder: 34
Innlegg: 20
ulvi er på en erverdig vei

Sv: Hva skal jeg gjøre

Jeg hadde det litt som deg, bortsett fra at jeg bare spiste barer og kjeks de første dagene. Prøv å spise lavkarboknekkebrød med masse pålegg. Og mye salater og sånt. Jeg fikk lov å spise litt kjøtt innimellom i fase 1 fordi jeg slet veldig med å holde meg bare til ED-produktene. Eventuellt ville jeg bedt om å få et annet opplegg av legen din. Jeg begynte på ED og det har gått sånn bob-bob. Jeg har gode perioder, og dårlige. Ønsker deg lykke til allefall Jeg har lært det at man klarer det man vil. Jeg klarte å gå ned 10 kilo, og nå har jeg stått fast en periode. Så jeg må virkelig skjerpe meg, hehe

ulvi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet Svar med sitat
Gammel 04-10-11, 10:46   #7
Bæstemor
Juniormedlem
 
Bæstemor sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Nord-Trøndelag
Innlegg: 48
Bæstemor er på en erverdig vei

Sv: Hva skal jeg gjøre

Heisann.
Dette hørtes ikke bra ut. Jeg synes de aller fleste produktene er gode jeg. Personlig synes jeg muslibarene er bedre enn sjokoladebarene. Når jeg spiser suppe prøver jeg å tilsette litt paprikaterninger, purreløk, stekt sopp, persille osv. Husk krydder og salt. Soyanøttene er kjempegode å strø over en salat.

Håper du finner produkter du liker. Lykke til.

__________________
Livet er ikke for amatører.










Bæstemor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hva skal jeg gjøre? Fruktis Spørsmål og svar 11 21-02-11 17:59
Når vi skal på påskeferie, hva skal jeg gjøre da? Seba-stina Lavkarbo generelt 15 26-02-10 19:17
Jeg skal avslutte ketolyse. Men hvordan skal jeg gjøre videre ifht mat? *pippi m gutt og jente* Lavkarbo generelt 7 31-05-09 12:26


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:23.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no