Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Velkommen til Karbojunkie > Informasjon > Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger

Te og Fun Light-saft

Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger Hvordan er forumet? Noe som kan bli bedre? Noe du lurer på? Her er plassen! :)

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 20-09-10, 12:32   #26
Pearl
Seniormedlem
 
Pearl sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Stavanger
Alder: 66
Innlegg: 3.622
Pearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt av

Sv: Te og Fun Light-saft

Jeg tror det må variere litt fra person til person. Jeg har gått ned selv om jeg relativt ofte har laget med gele av Fun light.

__________________
Min Journal
Pearl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 20-09-10, 13:34   #27
katten
Medlem
 
katten sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Hordaland
Innlegg: 467
katten har en fantastisk aura rundt segkatten har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Te og Fun Light-saft

Opprinnelig lagt inn av Pearl, her.

Jeg tror det må variere litt fra person til person. Jeg har gått ned selv om jeg relativt ofte har laget med gele av Fun light.

Samme her. Eg laga av og te brus av farris og fun light saft. Har likevel gått ned 6,3 kg i løpet av ein mnd
Så det er nok forskjellig frå kropp til kropp koss den reagerer

__________________


Aim with your heart, adjust with your head, and always, always, always, do all you can
katten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins og Hexeberg i skjønn forening Svar med sitat
Gammel 20-09-10, 15:27   #28
line76
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 1
line76 er på en erverdig vei

Sv: Te og Fun Light-saft

hei.
Har hørt at cola light er den eneste brusen uten sukker man kan drikke for den inneholder ikke det samme som feks pepsi max.. flere som har hørt dette?

line76 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: atkins Svar med sitat
Gammel 20-09-10, 16:04   #29
ada-emilie
Sperret
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.076
ada-emilie har en fantastisk aura rundt segada-emilie har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Te og Fun Light-saft

Det var før det, da cola light var søtet med sukralose.

ada-emilie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 20-09-10, 18:28   #30
Dollsine
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Te og Fun Light-saft

Opprinnelig lagt inn av Fofa, her.

Er det sånn at om lett-brus er partystopper for et menneske, så er også suketter det(for samme person!)? Jeg vet jeg drikker ALTFOR mye Cola Zero, og skal kutte det ut...Den kalde drikken skal jeg forsøke å erstatte med vann..liker ikke Farris..

MEN, på jobb drikker jeg én kopp pulverkaffe med en skvett fløte og 3 suketter, pluss ihvertfall 3 kopper te med ca 4 suketter i hver.. Det må sies at koppen min er stor!! den rommer 5 dl

SÅ, om jeg ikke kan drikke kaffe/te med suketter på jobb(nattevakt) hva skal jeg da drikke? Jeg klarer ikke å drikke noen av delene uten suketter..Men skal fra idag av prøve å tilsette 1 sukett mindre pr kopp...

Start med Zero'n og den ene suketten; så kan du gå på det andre etterhvert. Greit å ta ting trappevis, i allefall når det er noe du føler du absolutt må ha. Og legg gjerne igjen dine erfaringer her inne slik at andre kan støtte deg - og gjøre seg sine erfaringer. Lykke til!!

  Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Fun light saft whynn Spørsmål om matvarer og oppskrifter 6 03-06-10 10:26
Nam nam nam (Gelé av Fun light-saft) siri0109 Ketolysekuren 8 02-06-10 23:46
FUN-light saft Tonemi Ketolysekuren 7 08-06-09 21:09
fun light saft ann74 Ketolysekuren 4 21-01-07 12:43
Rå-saft av bær guro Annen mat 0 29-08-05 11:49


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:07.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no