Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Eurodiett

Flere som har startet direkte i fase 2 i stedet for i fase 1?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 21-09-10, 20:59   #1
Troll-I-Ord
Juniormedlem
 
Troll-I-Ord sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Alder: 44
Innlegg: 42
Troll-I-Ord er på en erverdig vei

Flere som har startet direkte i fase 2 i stedet for i fase 1?

Overskriften sier vel sitt : Er det flere enn meg som har begynt direkte i fase 2?

Har til nå gått på ED i 3,5 uker og har gått ned ca 7,5 kg. Første gang jeg prøver ED. Er fornøyd så langt, håper bare det fortsetter i samme tempo.

Dere andre, hvor lenge gikk dere på fase 2, og hvor mye gikk dere ned?

Siden jeg hoppet direkte på fase 2 tenker jeg å holde meg i denne fasen i 60 dager. 26 dager er allerede unnagjort, 34 igjen! Virker plutselig veldig lite!!

__________________



Troll-I-Ord er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo fra 01.01.12! Svar med sitat
Gammel 21-09-10, 21:09   #2
arkine
Seniormedlem
 
arkine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: vestfold
Alder: 70
Innlegg: 1.154
arkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snill

Sv: Flere som har startet direkte i fase 2 i stedet for i fase 1?

gratulerer med flott vektap

jeg har nå gått en uke på fase 1 (ikke det du spør om ,men)

jeg lurer nå på hva du spiser av vanlig mat og hvor mange produkter ,og hva slags produkter du vanligvis spiser om dagen

__________________
start 18.01.2016

arkine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: røykfri,og snart slank,,håper jeg Svar med sitat
Gammel 21-09-10, 21:34   #3
Troll-I-Ord
Juniormedlem
 
Troll-I-Ord sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Alder: 44
Innlegg: 42
Troll-I-Ord er på en erverdig vei

Sv: Flere som har startet direkte i fase 2 i stedet for i fase 1?

Opprinnelig lagt inn av arkine, her.

gratulerer med flott vektap

jeg har nå gått en uke på fase 1 (ikke det du spør om ,men)

jeg lurer nå på hva du spiser av vanlig mat og hvor mange produkter ,og hva slags produkter du vanligvis spiser om dagen

Takk for det!

Planen min var også å begynne i fase 1 i 30 dager med 5 måltider pr dag. Rigget meg første dagen med en kopp sjokofrokost, og allerede da skjønte jeg at dette kom til å by på problemer... Fikk den ikke i meg om jeg holdt meg for nesa en gang. Så jeg holdt ut 2 dager i fase 1. Da var det hakket(!!!) før jeg sprakk. Men den gang ei! Så på dag 3 kokte jeg meg 2 egg til frokost, og det har jeg fortsatt med siden.

Kosten min er nokså ensformig da jeg dessverre kun har funnet noen få produkter jeg liker.

Dagene mine ser slik ut:
Frokost: 2 kokte egg med masse salt, gjerne sammen med masse agurk.
Lunsj: en pk kjeks
Middag: omelett stekt i litt meierismør, masse squash og paprika (max 250gr pr dag), 2 skiver kokt skinke eller kalkunpålegg i biter oppi, og litt Norvegia over. Salt og pepper.
Mellommåltid: kjeks, eller evt en vanilje/karamell bar
Kvelds: brownies (2 søte små brownies i muffinsformer, laget på skummet melk)

Drikker masse vann, og "skeier ut" med fun light til omeletten og browniesene.

Det jeg spiser av "vanlig" mat er altså kokte egg. Har vært ute å spist èn gang på restaurant, fikk da bestilt lavkarbo fiskesuppe med lavkarbo "brød" til. Smakte nydelig, og vekta gikk fortsatt nedover dagen etter!

Burde helt sikkert spist mere grønnsaker, men men... Innimellom koker/steker jeg meg blomkål/brokkoli og har dette til ett av måltidene.

Har prøvd masse kurer, kurs, egenopplegg for å gå ned i vekt tidligere uten hell. Så derfor er det veldig morro at ED ser ut til å fungere fint for meg!

Spør gjerne om du lurer på noe annet, skal prøve å svare etter beste evne ut fra min erfaring basert på 26 dager på ED.

__________________




Sist redigert av Troll-I-Ord : 21-09-10 kl 23:05.
Troll-I-Ord er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo fra 01.01.12! Svar med sitat
Gammel 21-09-10, 22:28   #4
arkine
Seniormedlem
 
arkine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: vestfold
Alder: 70
Innlegg: 1.154
arkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snill

Sv: Flere som har startet direkte i fase 2 i stedet for i fase 1?

da er du som meg da når det gjelder grønnsaker ,,prøver og få i meg litt blomkål og sopp en gang pr dag,, de kutter jeg i småbiter og med litt smør over og baker i ovnen
jeg er også sær med Edproduktene går nå mest i kjeks pannekake og sjokofrokost,og en caramellbar denne uka har jeg nå tvinga i meg kylllingsuppe

jeg har nå gått på ED før ca 4 år siden,,gikk ned 22 kilo, kom aldri lenger enn fase to og da spiste jeg tre ED og enten et kyllinglår eller laksefile,

så tok høykarbokjøret over ,så nå er jeg her igjen
så denne gangen håper jeg på mer struktur fra min side med og følge alle faser

__________________
start 18.01.2016

arkine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: røykfri,og snart slank,,håper jeg Svar med sitat
Gammel 21-09-10, 22:51   #5
Troll-I-Ord
Juniormedlem
 
Troll-I-Ord sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Alder: 44
Innlegg: 42
Troll-I-Ord er på en erverdig vei

Sv: Flere som har startet direkte i fase 2 i stedet for i fase 1?

Opprinnelig lagt inn av arkine, her.

jeg har nå gått på ED før ca 4 år siden,,gikk ned 22 kilo, kom aldri lenger enn fase to og da spiste jeg tre ED og enten et kyllinglår eller laksefile,

så tok høykarbokjøret over ,så nå er jeg her igjen
så denne gangen håper jeg på mer struktur fra min side med og følge alle faser

22kg er jo kjempebra!!! Håper jeg også klarer tilsvarende, og gjerne litt til så jeg når målet mitt.

Rart det der med motivasjonen... Men til nå har det gått kjempefint! Jeg har innsett hvor mye en sjokolade (min stooore svakhet) ødelegger, så derfor har det vært helt ok å kutte det tvert etter at jeg begynte på ED. Selvsagt er det dager innimellom som jeg kjenner at jeg har lyst på noe, men da har det stort sett vært "skikkelig" mat jeg har hatt lyst på.

Er også spent på hvordan det vil gå etter at ED er avsluttet, men nå er første målet mitt å få bort kiloene, så får jeg legge en slagplan i fht vedlikeholdet etterhvert.

Masse lykke til i alle fall!

__________________



Troll-I-Ord er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo fra 01.01.12! Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Der har man startet opp på nytt med fase 1 Lavapia South Beach 12 23-08-10 14:43
Nybegynner,startet fase 1 7mars. fornebu Fase I 0 18-03-10 13:31
Matlisten for fase 2 (og fase 3) Vektplatå Fase II 0 14-02-10 21:11
Starter Fase 1 i morgen. Noen flere? Cyan South Beach 11 07-09-08 07:12
Nå har jeg startet på fase 1 Donkea Fase I 32 08-11-04 20:13


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:50.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no