Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Lege i Bergen

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 28-07-13, 20:59   #1
Brødmat
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Jul 2013
Innlegg: 4
Brødmat er på en erverdig vei

Lege i Bergen

Hei.



Jeg har nå bestemt meg for å bytte fastlege fordi min tidligere fastlege ikke tok nok hensyn at jeg har en skade som gjør at jeg ikke kan jobbe 100%. Fordi legen ikke tok hensyn til dette så ble skaden verre. Noen her som har tips til en lege som tar sykdom og skader på alvor i forhold til en jobbsituasjon? Det hadde vært veldig praktisk om legen holdt til i bergensområdet.



Takk for svar.

Brødmat er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 29-07-13, 16:17   #2
Festina lente
Seniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Bergen
Alder: 54
Innlegg: 736
Festina lente er virkelig snillFestina lente er virkelig snillFestina lente er virkelig snillFestina lente er virkelig snill

Sv: Lege i Bergen

Kan dessverre ikke hjelpe deg, men jeg er også på jakt etter ny fastlege så jeg abonnerer på denne tråden. (Nåværende fastlege har vært sykemeldt i maaaange år, og jeg begynner å bli mektig lei å utenlandske leger som snakker dårlig norsk )

__________________


Festina lente er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jobber meg sakte men sikkert inn i ketose etter Ketolysefilosofien :-) Svar med sitat
Gammel 05-08-13, 09:25   #3
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Lege i Bergen

Har dere sjekket legelisten.no? Ta den med litt salt, men samtidig så kan den gi grei informasjon om hvor tilgjengelig legen er, åpningstider, telefontid, det å få svar osv.

Så selv om den er subjektivt farget er den ok å sjekke før man selv gjør seg opp en mening om hva som er viktig for en selv?

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere. Svar med sitat
Gammel 05-08-13, 15:25   #4
Festina lente
Seniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Bergen
Alder: 54
Innlegg: 736
Festina lente er virkelig snillFestina lente er virkelig snillFestina lente er virkelig snillFestina lente er virkelig snill

Sv: Lege i Bergen

Takk for tips, smgj, skal prøve å få sjekket ut den
(Jeg er imidlertid så sjelden til legen at jeg glemmer meg ut for hvert år....)

__________________


Festina lente er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jobber meg sakte men sikkert inn i ketose etter Ketolysefilosofien :-) Svar med sitat
Gammel 05-08-13, 18:10   #5
Vibeke-67
Seniormedlem
 
Vibeke-67 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bergen
Alder: 56
Innlegg: 1.934
Vibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastisk

Sv: Lege i Bergen

Jeg byttet lege for ett år siden, valgte en som heter Niclas Øyane (tror jeg) og han holder til i sentrum hos Legene på Høyden.
Jeg er fornøyd med han, gikk faktisk hos han før da han jobbet hos Trude Hetland på Fedonklinikken her i Bergen. Så han forstår jo lavkarbo også. Er ekspert på søvnvansker. Jeg opplever han som lyttende og seriøs

Vibeke-67 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LowFODMAP/Fedon Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Lege i Bergen? Gladibrus Fysisk og mental helse 2 13-08-11 23:09
Bytt lege Sincity Stoffskifte / hormonproblemer 10 27-10-10 16:44
Lege Anwell Spørsmål og svar 1 09-09-10 19:55
lege?? m@nisha Induksjonen 9 26-10-04 23:44


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:48.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no