Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Slankere med tå-ring av silikon? Noen som har testa?

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 05-09-13, 01:04   #1
Tetra
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2013
Hvor: Med kjæresten <3
Alder: 38
Innlegg: 138
Tetra er på en erverdig vei

Slankere med tå-ring av silikon? Noen som har testa?

Jeg kom over noe merkelig i dag...
En tåring som skal hjelpe en ned i vekt. Dette synes jeg høres veldig lureri ut. Men lurer allikevel på om det er noen som har testa?

Bilde her:
http://image.trendsales.dk/magazine/71179.jpg

__________________



Tetra er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 05-09-13, 02:19   #2
sylwester
Seniormedlem
 
sylwester sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 719
sylwester er virkelig snillsylwester er virkelig snillsylwester er virkelig snillsylwester er virkelig snillsylwester er virkelig snill

Sv: Slankere med tå-ring av silikon? Noen som har testa?

Jeg skal vedde på at du går ned i vekt 10 ganger fortere med 10 par tåringer og har de på alle fingre og tær istedenfor bare et par

Det er dog ikke fullt så populært her i huset da mesteparten av vekta taes fra regionen mellom ørene og ikke vomma

__________________
Normalvektig siden 22.06.21
sylwester er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Statens (LCHF før det) Svar med sitat
Gammel 05-09-13, 07:44   #3
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Slankere med tå-ring av silikon? Noen som har testa?

Opprinnelig lagt inn av Tetra, her.

Jeg kom over noe merkelig i dag...
En tåring som skal hjelpe en ned i vekt. Dette synes jeg høres veldig lureri ut. Men lurer allikevel på om det er noen som har testa?

Bilde her:
http://image.trendsales.dk/magazine/71179.jpg

Det er vel som med de sagnomsuste slankesålene som ble lansert for mange år siden - de funket de, man måtte bare gå flere km om dagen med dem i skoene!

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 09-09-13, 13:14   #4
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Slankere med tå-ring av silikon? Noen som har testa?

Haha, jeg leste først "tiåring".
Nå er det jo en del punkter under føttene som er knyttet til kroppsfunksjoner, dersom man følger tankegangen bak akupunktur, uten at jeg vet om det er det som ligger til grunn for denne oppfinnelsen. Selv om det vel er godt for mye, tviler jeg på at dét alene er nok til å slanke seg. Jeg tror nok jeg fortsetter å holde på tankegangen om at det eneste som virkelig hjelper på vekta, er varige endringer i kosthold og livsstil.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 09-09-13, 20:19   #5
Gracella
Seniormedlem
 
Gracella sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Innlegg: 2.881
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: Slankere med tå-ring av silikon? Noen som har testa?

Haha, jeg viste jeg hadde sett de før: på deal extreme får du to stk for $2.40

Her er det som står om de:

These rings stimulate the acupressure points on your big and second toe thus curbing your appetite in a safe and natural way based upon ancient Chinese medicine, so fatty acids are flushed through the system rather than being deposited; Each ring is fitted with 2 powerful magnets which provide a magnetic field of 1100 gauss strong to stimulate the acupoints on your feet; At the same time, the rings make you use your abdominal and femoral muscles more effectively, thus enhancing your physical fitness even more; For best results wear the rings throughout the day; Furthermore, the Magnetic Rings also benefit your health and well-being by helping to increase your metabolism and improving your blood circulation; When fitted, the rings are comfortable to wear due to them being made from soft silicone causing no harm to your skin; Improve body circulation.

Jeg tror på dette, like mye som jeg tror på julenissen!!

Men hvis du skal ha et par, så tror jeg heller ikke at du får det billigere andre plasser...

__________________
”Hvis det ikke er meningen at vi skal spise dyr, hvorfor er de da lagd av kjøtt?”-Homer Simpson

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat
Gammel 09-09-13, 20:36   #6
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Slankere med tå-ring av silikon? Noen som har testa?

Det er like billig å trykke på disse punktene selv, funker det, så funker det med selvmassasje.

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Gammel 09-09-13, 22:08   #7
Gracella
Seniormedlem
 
Gracella sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Innlegg: 2.881
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: Slankere med tå-ring av silikon? Noen som har testa?

Opprinnelig lagt inn av Imse, her.

Det er like billig å trykke på disse punktene selv, funker det, så funker det med selvmassasje.

Vel, hvis man setter seg ned og masserer tærne hver gang man får lyst på noe godt, så får man vel ikke spist så mye usunt, hehe

__________________
”Hvis det ikke er meningen at vi skal spise dyr, hvorfor er de da lagd av kjøtt?”-Homer Simpson

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Noen som har testa Panduras næringsmiddelaromaer? Yrla Spørsmål om matvarer og oppskrifter 0 25-04-12 22:20
Kan noen Atkins-slankere hjelpe litt? mor til to tette Atkins kosthold 25 15-10-09 09:50
Evomine -x (Synepherine) noen som har testa? turbokano Kosttilskudd 2 10-05-09 15:59


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:02.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no