Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Helserelatert > Trening

Å komme i form

Trening Forumet for tips, diskusjoner og spørsmål angående trening og lavkarbokosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 12-09-04, 17:18   #1
Sexy Sadie
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 6
Sexy Sadie er på en erverdig vei

Å komme i form

Jeg må komme i form igjen etter mange års stillesitting.
Spilte aktivt hånball i mange år, men det er ikke noe jeg kan drive på med nu.
Har noen forslag?

Sexy Sadie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 12-09-04, 19:34   #2
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Alt mulig kan jeg anbefale, men hva liker du å drive med?

Hva var det med håndballen du likte? Lek med ball? Lagspill? Eller begge deler..og hvorfor kan du ikke spille mer?

Vil du trene alene eller sammen med noen?
Selv har jeg nettopp begynt på treningsstudio. Der er det jo mange ulike aktiviteter å være med på, både alene og i grupper.

Svømming kan du gjøre hele året og uten alt for stror belastning på kroppen, hvis det er det som er grunnen til at du ikke kan spille håndball mer.

Spesifiser litt mer hva du liker å drive med da.....

__________________
2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP Svar med sitat
Gammel 12-09-04, 20:41   #3
Sexy Sadie
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 6
Sexy Sadie er på en erverdig vei

Jeg bør ikke løpe så mye, dårlig akillessener.

Sexy Sadie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 12-09-04, 23:13   #4
guro
Sterk og fri!
 
guro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Alder: 58
Innlegg: 9.453
guro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastisk

Jge er kjempe fornøyd med min 'trenings-mix' fortiden. Den består i stavgang i skogen, styrketrening i studio, svømming og yoga. Deilig og variert blanding som kan anbefalles - ikke noe løping på meg heller. Ellers skulle jeg gjerne ha syklet i tillegg men ryggen er ikke godt nok. Dessuten liker (likte?) jeg å danse.

Hva har du gjort før da? Hva liker du? Hva vil du med treningen din?

__________________
-lig hilsen Guro
guro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Rent og naturlig, uten melk, hvete, sukker, gjær, svin og sånt Svar med sitat
Gammel 13-09-04, 15:10   #5
måneravn
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Aug 2004
Alder: 44
Innlegg: 1
måneravn er på en erverdig vei

Etter mange års stillesitting er det vanskelig å komme i gang. Og kommer man igang, er det ofte vanskelig å fortsette.

Jeg var også stillesittende i noen år pga rygg, men tok meg selv i nakken og sa at nå må noe gjøres.

Det var HARDT, og jeg var lei av trenings studioet etter bare 1 mnd.

Det første jeg gjorde var å legge inn en rutine i hverdagen min....begynte i det små.

Så hver dag før frokost, går jeg meg en tur i skogen eller rundt nabolaget.

Når jeg tar husarbeide, setter jeg på litt musikk med fart i og danser, hopper og spretter meg gjennom hele vaska

Dette gjør at jeg får mer energi, og derfor får mere lyst til å trene på treningsstudio.

måneravn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Min egen Svar med sitat
Gammel 13-09-04, 15:56   #6
Begod
Seniormedlem
 
Begod sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Nordland
Alder: 55
Innlegg: 1.900
Begod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastisk

Styrketrening på treningssenter er nærmest et must for de som vil forandre kroppen sin. ( Mer muskler / mindre fett).

__________________
Hvis du vet at noe ikke er bra for deg, så ikke spis det.
Begod er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eat + DVP og egne erfaringer Svar med sitat
Gammel 13-09-04, 22:43   #7
Sexy Sadie
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 6
Sexy Sadie er på en erverdig vei

Nå er de brede skuldrene og kraften den samme jeg har bare lagt på meg 15 kilo på 7 år og det er litt vel mye.

Sexy Sadie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hvor lang tid bruker kroppen på å komme i ketose? turid Lavkarbo generelt 5 21-07-04 21:38
hva skal jeg gjøre for å komme igang? Lissa Lavkarbo generelt 7 24-05-04 17:52
Nå skal jeg komme sterkere tilbake Maz Generell diskusjon 5 28-04-04 15:35


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:53.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no