Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Helserelatert > Trening

Treningstråd for januar 2013

Trening Forumet for tips, diskusjoner og spørsmål angående trening og lavkarbokosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 02-01-13, 10:13   #1
gamlebyen
Seniormedlem
 
gamlebyen sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 958
gamlebyen er et fyrlysgamlebyen er et fyrlysgamlebyen er et fyrlysgamlebyen er et fyrlysgamlebyen er et fyrlys

Treningstråd for januar 2013

You know the drill;
Her kan du logge/skryte av treningen din, enten du trener styrke, løper, zumba, eller noe annet.
Varighet, belastning, observasjoner (var det lett/tungt), etc, etc.

gamlebyen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 02-01-13, 13:44   #2
VSB
Seniormedlem
 
VSB sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.160
VSB er en juvelVSB er en juvelVSB er en juvel

Sv: Treningstråd for januar 2013

Jeg er i gang. 2x10min jogg på mølle, 8km/t. Avsluttet med 20sec X8, 12km/t og økte litt for hver intervall til 13,4. Løp i vibrams 5-fingers og det føltes bra

__________________




Min journal
VSB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF 20-50KH Svar med sitat
Gammel 02-01-13, 17:22   #3
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Treningstråd for januar 2013

Ble null trening i jula, vanskelig å kombinere med influensa, men jeg begynte på igjen med godt mot i dag med en økt styrketrening i heimen. Økten ble ikke så utmattende som fryktet og godt var det! Deilig å være i gang igjen.

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 02-01-13, 17:45   #4
Lich
Seniormedlem
 
Lich sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Innlegg: 607
Lich er virkelig snillLich er virkelig snillLich er virkelig snillLich er virkelig snill

Sv: Treningstråd for januar 2013

Løp 10 km på mølle,tid 62 min,noen spurter på slutten,synes det var litt tungt.
Markløft fem sett a 40 kg *10, to sett a 50 kg *7.Så var det ikke tid til mer for jobben ropte på meg.

Lich er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 02-01-13, 17:48   #5
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Treningstråd for januar 2013

En forsiktig start her. 25 minutter på mølla med jogg og 2x3minuttersintervaller på 11km/t. Ikke le, jeg klarer ikke å løpe stort raskere enn det. Vet ikke hva jeg er bygd for, men fart var det ikke. Jeg elsker også bikila 5finger-sene. Har ikke hatt vondt i føttene (bortsett fra tåa jeg slapp et stolsete i tre på) siden jeg begynte å bruke dem... (Ønsker meg et par litt grovere 5-fingers som er bedre til våte grusveier også etter hvert.)

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere. Svar med sitat
Gammel 02-01-13, 17:51   #6
Lich
Seniormedlem
 
Lich sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Innlegg: 607
Lich er virkelig snillLich er virkelig snillLich er virkelig snillLich er virkelig snill

Sv: Treningstråd for januar 2013

Opprinnelig lagt inn av smgj, her.

En forsiktig start her. 25 minutter på mølla med jogg og 2x3minuttersintervaller på 11km/t. Ikke le, jeg klarer ikke å løpe stort raskere enn det. Vet ikke hva jeg er bygd for, men fart var det ikke.

Ler ikke i det hele tatt,all løping er bra,alle intervaller er supert

Lich er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 02-01-13, 18:13   #7
VSB
Seniormedlem
 
VSB sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.160
VSB er en juvelVSB er en juvelVSB er en juvel

Sv: Treningstråd for januar 2013

Opprinnelig lagt inn av smgj, her.

En forsiktig start her. 25 minutter på mølla med jogg og 2x3minuttersintervaller på 11km/t. Ikke le, jeg klarer ikke å løpe stort raskere enn det. Vet ikke hva jeg er bygd for, men fart var det ikke. Jeg elsker også bikila 5finger-sene. Har ikke hatt vondt i føttene (bortsett fra tåa jeg slapp et stolsete i tre på) siden jeg begynte å bruke dem... (Ønsker meg et par litt grovere 5-fingers som er bedre til våte grusveier også etter hvert.)

Over 3 minutters intervaller hadde ikke jeg hatt stort raskere heller, så ingen latter her. Godt jobbet!

Vibramsene mine er ganske nye, men liker de. Tungt da, men det er vel en overgang...

__________________




Min journal
VSB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF 20-50KH Svar med sitat
Gammel 02-01-13, 18:26   #8
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Treningstråd for januar 2013

Jeg har vel hatt mine i ca et år nå og har ikke brukt andre joggesko mer enn 2-3 ganger siden jeg kjøpte dem. Liker ikke "vanlige" joggesko lenger. Kan bruke dem til gåturer, men ikke til jogging... De første 3-5 ukene (husk at jeg ikke trener "jevnt" ) så kjentes det tyngre ut, men siden så kjennes det bare "riktig" ut og andre sko kjennes bare tunge, feil og hemmende.

Men jeg måtte kjøpe med tåsokker før jeg ble helt fornøyd. Kjøpte de tynneste injiinji-sokkene og slipper nå vannblemme etter sømmen i skoen...

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint

Sist redigert av smgj : 02-01-13 kl 19:35.
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere. Svar med sitat
Gammel 02-01-13, 19:10   #9
gamlebyen
Seniormedlem
 
gamlebyen sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 958
gamlebyen er et fyrlysgamlebyen er et fyrlysgamlebyen er et fyrlysgamlebyen er et fyrlysgamlebyen er et fyrlys

Sv: Treningstråd for januar 2013

Årets første trening. Gjort litt justering på programmet, og kjører en to-splitt med fire treningsdager i uka, kontra fire-splitt, så får vi se om resultatene kommer.
Kjørte 20 sek hvile mellom settene.

Wide Grip Lat Pulldown
Set 1: 45.5x8
Set 2: 45.5x8
Set 3: 45.5x8
Set 4: 45.5x8
Set 5: 45.5x8
Set 6: 45.5x8
Set 7: 45.0x8
Set 8: 45.5x8


Dumbbell Bench Press
Set 1: 20.0x8
Set 2: 20.0x8
Set 3: 20.0x8
Set 4: 20.0x8
Set 5: 20.0x8
Set 6: 20.0x5
Set 7: 20.0x5
Set 8: 20.0x5

Dumbbell Standing Triceps Extension
Set 1: 20.0x8
Set 2: 20.0x8
Set 3: 20.0x8
Set 4: 20.0x8
Set 5: 20.0x8
Set 6: 20.0x8
Set 7: 20.0x8
Set 8: 20.0x8

Dumbbell Zottman Curl
Set 1: 10.0x8
Set 2: 10.0x8
Set 3: 10.0x8
Set 4: 10.0x8
Set 5: 10.0x8
Set 6: 10.0x8
Set 7: 10.0x8
Set 8: 10.0x8

Standing Arnold Press
Set 1: 6.0x8
Set 2: 6.0x8
Set 3: 6.0x8
Set 4: 6.0x8
Set 5: 6.0x8
Set 6: 6.0x8
Set 7: 6.0x8
Set 8: 6.0x8

gamlebyen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 02-01-13, 21:10   #10
VSB
Seniormedlem
 
VSB sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.160
VSB er en juvelVSB er en juvelVSB er en juvel

Sv: Treningstråd for januar 2013

Opprinnelig lagt inn av smgj, her.

Jeg har vel hatt mine i ca et år nå og har ikke brukt andre joggesko mer enn 2-3 ganger siden jeg kjøpte dem. Liker ikke "vanlige" joggesko lenger. Kan bruke dem til gåturer, men ikke til jogging... De første 3-5 ukene (husk at jeg ikke trener "jevnt" ) så kjentes det tyngre ut, men siden så kjennes det bare "riktig" ut og andre sko kjennes bare tunge, feil og hemmende.

Men jeg måtte kjøpe med tåsokker før jeg ble helt fornøyd. Kjøpte de tynneste injiinji-sokkene og slipper nå vannblemme etter sømmen i skoen...

Jeg fikk med tynne tåsokker, men følte det var ekkelt, så jeg løper barbeint. Bare brukt de 2 eller 3 ganger.

__________________




Min journal
VSB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF 20-50KH Svar med sitat
Gammel 02-01-13, 22:44   #11
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Treningstråd for januar 2013

Opprinnelig lagt inn av VSB, her.

Jeg fikk med tynne tåsokker, men følte det var ekkelt, så jeg løper barbeint. Bare brukt de 2 eller 3 ganger.

Whatever works... Jeg fikk vannblemme på innsiden av den ene fotbuen uten sokker så jeg liker sokker. Men jeg kjøpte opprinnelig et par litt tykkere med skoen som jeg aldri likte.

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere. Svar med sitat
Gammel 02-01-13, 23:09   #12
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: Treningstråd for januar 2013

Trener på her, og jeg elsker det
Har trent hele jula, jeg er helt hekta

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 03-01-13, 18:30   #13
gamlebyen
Seniormedlem
 
gamlebyen sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 958
gamlebyen er et fyrlysgamlebyen er et fyrlysgamlebyen er et fyrlysgamlebyen er et fyrlysgamlebyen er et fyrlys

Sv: Treningstråd for januar 2013

Årets første beinøkt.10 sek mellom settene. Funka som f...
Vel, nesten alle. Måtte vente litt mellom sittende tåhev og beinpressen, ettersom sistnevnte var opptatt.
Brukte ventetiden på kettlebell squats (12 kg) med tabata, pluss litt kukerundt 3*10 bein curl, ca 55 kg.
Ballet ble avslutta med planketabata og 10 minutter på ellipsen.

Hack Squat
Set 1: 70.0x8
Set 2: 70.0x8
Set 3: 70.0x8
Set 4: 70.0x8
Set 5: 70.0x8
Set 6: 70.0x8
Set 7: 70.0x8
Set 8: 70.0x8

Standing Calf Raises
Set 1: 260.0x15
Set 2: 260.0x15
Set 3: 260.0x15
Set 4: 260.0x15
Set 5: 260.0x15
Set 6: 260.0x15
Set 7: 260.0x15
Set 8: 260.0x15

reverse hack squat
Set 1: 70.0x8
Set 2: 70.0x8
Set 3: 70.0x8
Set 4: 70.0x8
Set 5: 70.0x8
Set 6: 70.0x8
Set 7: 70.0x8
Set 8: 70.0x8

Seated Calf Raise
Set 1: 50.0x15
Set 2: 50.0x15
Set 3: 50.0x15
Set 4: 50.0x15
Set 5: 50.0x15
Set 6: 50.0x15
Set 7: 50.0x15
Set 8: 50.0x15

Leg Press
Set 1: 136.0x8
Set 2: 136.0x8
Set 3: 133.0x8
Set 4: 136.0x8
Set 5: 136.0x8
Set 6: 136.0x8
Set 7: 136.0x8
Set 8: 136.0x8

gamlebyen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 03-01-13, 21:22   #14
Daisy72
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Nov 2012
Alder: 51
Innlegg: 5
Daisy72 er på en erverdig vei

Sv: Treningstråd for januar 2013

Zumba:O)

Daisy72 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ned med god mat Svar med sitat
Gammel 03-01-13, 21:31   #15
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: Treningstråd for januar 2013

Trener tung styrke hver dag, skulle egentlig ha en hviledag, men jeg er hekta Har fått godt synlige muskler Herlig og føle seg sterk!!

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 03-01-13, 21:49   #16
gamlebyen
Seniormedlem
 
gamlebyen sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 958
gamlebyen er et fyrlysgamlebyen er et fyrlysgamlebyen er et fyrlysgamlebyen er et fyrlysgamlebyen er et fyrlys

Sv: Treningstråd for januar 2013

Opprinnelig lagt inn av langaard, her.

Trener tung styrke hver dag, skulle egentlig ha en hviledag, men jeg er hekta Har fått godt synlige muskler Herlig og føle seg sterk!!

så bra du har blitt hekta, og ikke minst at du ser og kjenner endringene.
bare pass på å hvile, det er tross alt da musklene bygges opp.

gamlebyen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 03-01-13, 21:51   #17
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: Treningstråd for januar 2013

Opprinnelig lagt inn av gamlebyen, her.

så bra du har blitt hekta, og ikke minst at du ser og kjenner endringene.
bare pass på å hvile, det er tross alt da musklene bygges opp.

Ja, jeg vet det

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 04-01-13, 22:16   #18
stinei
Seniormedlem
 
stinei sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Østlandet
Innlegg: 696
stinei har en fantastisk aura rundt segstinei har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Treningstråd for januar 2013

4.januar, og jeg har allerede trent zumba to økter i år, så hvis jeg bare fortsetter slik så blir det bra :-)

__________________
Min journal -velkommen inn!
stinei er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - ketolyse - Svar med sitat
Gammel 04-01-13, 22:50   #19
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Treningstråd for januar 2013

Gikk en time i dag istedenfor å ta bussen.

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 05-01-13, 14:46   #20
VSB
Seniormedlem
 
VSB sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.160
VSB er en juvelVSB er en juvelVSB er en juvel

Sv: Treningstråd for januar 2013

Ca 35 min på tredemølle. Tenkte 4x5min løping, men det ble litt rotete... Ikke helt i form, så det ble som det ble...

Kanskje sette et mål for måneden? Løpe 50km (forsiktig for å bygge opp knær) og 8 styrkeøkter.

Så langt: styrke 0/8




__________________




Min journal

Sist redigert av VSB : 05-01-13 kl 14:55.
VSB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF 20-50KH Svar med sitat
Gammel 05-01-13, 16:39   #21
Pearl
Seniormedlem
 
Pearl sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Stavanger
Alder: 66
Innlegg: 3.622
Pearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt av

Sv: Treningstråd for januar 2013

Rakk bare 1/2 time på Elexia før de stengte. 5 minutt oppvarming på tredemølle. Styrketrening 25 minutt på apparater. Kjernemuskulatur og skuldre.

__________________
Min Journal
Pearl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 05-01-13, 16:41   #22
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Treningstråd for januar 2013

Det eneste jeg har fått trena dette året er sutrefoten og snytearmen.
Men på mandag er jeg i gang med treningsprogram. Gleder meg!

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 05-01-13, 16:53   #23
Lich
Seniormedlem
 
Lich sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Innlegg: 607
Lich er virkelig snillLich er virkelig snillLich er virkelig snillLich er virkelig snill

Sv: Treningstråd for januar 2013

Løp 7,5 km,rolig ,greit nok,tre intervaller a 3 min på slutten fart 11,5 km/t.
Løpe økten ble litt kortere en vanlig,ønsket å ha litt krefter igjen til løfting.
Løfting går bra,kommet litt inn i det igjen og synes det er morsomt,husket til og med å strekke ut,det glemmer jeg ofte.

Lich er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 05-01-13, 21:17   #24
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Treningstråd for januar 2013

En god styrkeøkt (for meg!) i ettermiddag, gjorde flere reps på flere av øvelsene og skal legge mer vekt på stanga så snart jeg får "ommøblert" litt på vektskivene som oppbevares på to bosteder. Men veldig fornøyd i dag!

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 06-01-13, 15:14   #25
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Treningstråd for januar 2013

60 min / 23 km på trimsykkel (mens jeg så Tora Berger skyte seg helt bort!). Ved 15, 30 og 45 min la jeg inn intervaller hvor jeg skrudde opp motstanden ett hakk i 2 min, ett hakk til i 1 min, så ned ett hakk i 2 min og så ned til den motstanden jeg bruker til vanlig igjen i 10 min. Og det kjentes!!! De siste 5-10 min var tuuuunge for å si det sånn, men jeg var veldig fornøyd etterpå da.

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Treningstråd for april 2012 nellie Trening 160 23-05-12 13:20
Treningstråd for mars 2012 nellie Trening 196 01-04-12 19:05
nellie sin lille mat og treningstråd nellie Åpne dagbøker 17 22-02-08 10:47


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:11.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no