Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Tanita-vekt

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 28-02-10, 20:43   #1
Søster
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2008
Alder: 47
Innlegg: 145
Søster er ny på veien

Tanita-vekt

Jeg vurderer å kjøpe meg en tanita vekt. Har funnet en på xxl.no, tanita bc 532 til 949,-. Er det noen som har erfaring med akkurat denne vekten? Og er det en grei pris? Vet dere om denne type vekt selges i vanlige el-butikker? Fant den ikke på Elkjøp sine nettsider i allefall.

Søster er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver meg på ketolyse :-) Svar med sitat
Gammel 28-02-10, 20:45   #2
Fungirl
Supermoderator
 
Fungirl sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Alder: 43
Innlegg: 3.021
Fungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressurs

Sv: Tanita vekt

Denne kan være fin å se på og så sjekke priser eventuelt andre steder:

http://engros.nordicfitness.no/tanita

Fungirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Gastric Bypass utført 07.02.11 Svar med sitat
Gammel 28-02-10, 20:59   #3
Søster
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2008
Alder: 47
Innlegg: 145
Søster er ny på veien

Sv: Tanita vekt

Takk Fungirl Ser ut til at tanita bc 532 er ganske bra utstyrt. Det var på en sammenligning av priser på tanitavekter jeg fant ut at den var billigst på xxl.no Men for alt jeg vet så kan jo dette også være for dyrt og vekten for dårlig Har ikke greie på det i det hele tatt.

Søster er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver meg på ketolyse :-) Svar med sitat
Gammel 28-02-10, 21:23   #4
Fungirl
Supermoderator
 
Fungirl sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Alder: 43
Innlegg: 3.021
Fungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressurs

Sv: Tanita vekt

Tror de tre vektene som er på den siden er veldig gode vekter

Så finner du samme vektene til en billigere penge ville jeg slått til

Fungirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Gastric Bypass utført 07.02.11 Svar med sitat
Gammel 28-02-10, 21:36   #5
Gracella
Seniormedlem
 
Gracella sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Innlegg: 2.881
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: Tanita vekt

Jeg ville gått for BC-545 siden den har håndtak.
De vektene som man bare står på, analyserer kun kroppen fra fotsålen til underlivet. Strømmen sendes fra ene fotsålen til den andre og så beregnes et snitt av kroppen din på grunnlag av det.
Med håndtak, sendes strømmen fra fotsåle til håndflate og vil gi et mer riktig bilde av kroppen.

Akkurat nå husker jeg ikke hvor jeg har lest dette, men tror det var på en hjemmeside til de som selger slike vekter. Mener også at de sa noe slikt på treningssenteret.

__________________
”Hvis det ikke er meningen at vi skal spise dyr, hvorfor er de da lagd av kjøtt?”-Homer Simpson

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat
Gammel 05-03-10, 17:15   #6
scara
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Sep 2005
Hvor: Ålesund
Alder: 49
Innlegg: 7
scara er på en erverdig vei

Sv: Tanita-vekt

Jeg kjøpte Tanita vekt i julegave til meg selv sist jul, mener den samme koster 1099,- i norske "butikker"
Jeg betalte 558,-

Du finner den her: http://www.pixmania.com/no/no/534646...mpedansem.html

scara er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Veiing med Tanita vekt Jonblund Fysisk og mental helse 1 27-07-09 17:27
Tanita vekt Inanna Generell ernæringsdebatt 4 28-08-08 13:02
Tanita-vekt Tidligere bruker Generell diskusjon 5 04-01-05 10:26
Tanita vekt Carisma Generell diskusjon 3 02-11-04 15:33


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:32.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no