Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Helserelatert > Kosttilskudd

ASEA Redox signal molekyler

Kosttilskudd Spørsmål, tips og anbefalinger av vitaminer, mineraler og andre kosttilskudd.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 30-10-12, 10:24   #1
fjordtroll
Juniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 24
fjordtroll er ny på veien

ASEA Redox signal molekyler

Noen her som vil mene noe om dette? Altså dette "fantastiske" nye og banebrytende kosttilskuddet ASEA REDOX SIGNALMOLEKYLER.

fjordtroll er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 18-12-12, 20:17   #2
fjordtroll
Juniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 24
fjordtroll er ny på veien

Sv: ASEA Redox signal molekyler

Opp.

fjordtroll er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 18-12-12, 20:21   #3
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: ASEA Redox signal molekyler

Noen spesiell grunn til at du skriver det MED STORE BOKSTAVER?

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 18-12-12, 20:29   #4
fjordtroll
Juniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 24
fjordtroll er ny på veien

Sv: ASEA Redox signal molekyler

Nå har vel ikke skriftstørrelsen noen betydning, men det ble slik ved klipping og liming. Tusen takk for utfyllende svar.

fjordtroll er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 18-12-12, 20:30   #5
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: ASEA Redox signal molekyler

Opprinnelig lagt inn av fjordtroll, her.

Nå har vel ikke skriftstørrelsen noen betydning, men det ble slik ved klipping og liming. Tusen takk for utfyllende svar.

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 18-12-12, 20:30   #6
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: ASEA Redox signal molekyler

Har vel ikke noen mening da.

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 18-12-12, 20:38   #7
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: ASEA Redox signal molekyler

Minner mest om noe ala Xocai. Grisedyr Hallelulja i fast eller flytende form. Også pyramidepreget selgeopplegg da, selvfølgelig. Noen tjener fett med penger på saltvann tilsatt molekyler.. Mye mulig det er den nye mirakelkuren, men da ser jeg ikke hvorfor det selges på den måten det selges på.

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 29-12-12, 23:02   #8
tangomagnus
Nytt Medlem
 
tangomagnus sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2012
Hvor: Oslo
Alder: 49
Innlegg: 1
tangomagnus er på en erverdig vei

Sv: ASEA Redox signal molekyler

Kostdoktorn.se kaller det for ”Världens dyraste saltvatten!” og artikkelen er i skrevet i kategorien ”Hälsobluffar”. Les om det her: http://www.kostdoktorn.se/asea-varld...te-saltvatten/ Sjekk også: http://www.kostdoktorn.se/mats-reimer-om-asea-vattnet/

tangomagnus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 29-12-12, 23:13   #9
Dilly
Seniormedlem
 
Dilly sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 1.886
Dilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressurs

Sv: ASEA Redox signal molekyler

Dette har jeg ingen tro på. Spørs hva man ønsker å oppnå da, men leve sundt og spise ordentlig mat er nok best.

__________________

Dilly er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:26.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no