Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Mer enn 30 kg overvekt

Easy living

Mer enn 30 kg overvekt Vi som trenger å ta av 30 kilo eller mer står gjerne overfor ekstra store utfordringer. Her deler vi erfaringer, gir gode råd og støtter hverandre.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 09-10-12, 13:57   #51
Therese89
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Oct 2012
Innlegg: 1
Therese89 er på en erverdig vei
Smile

Sv: Easy living

eg begynte på easy living produkter i går..
av det eg har prøvd er eg ikke inponert, men eg er da veldig kresen såå!!

PANNEKAKENE var veldig gode
SJOKOLADE SHAKEN var IKKE god
BRØDET var ikke noe godt men presser det i meg
KNEKKEBRØDENE var OK
SJOKOLADE OG KRYDDERKAKEN smakte eg på obs og det var helt greit

Skal prøve JORDBÆR SHAKEN seiner og gruer meg, brakk meg og holdt på å spy av SJOKOLADEN så

MEN hva gjør man ikke for å prøve å bli kvitt MANGEN kilo

Therese89 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 09-10-12, 17:48   #52
Lillemy71
Seniormedlem
 
Lillemy71 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.372
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: Easy living

Opprinnelig lagt inn av Therese89, her.


MEN hva gjør man ikke for å prøve å bli kvitt MANGEN kilo

Ehhhh, spiser normal, ren uprosessert mat som smaker godt og gir skikkelig næring?

__________________
Easy isn't always simple
Keep an open mind, but not so open that your brain falls out



Sist redigert av Lillemy71 : 09-10-12 kl 17:53.
Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 09-10-12, 17:52   #53
Becky
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 149
Becky er på en erverdig vei

Sv: Easy living

Nå har jeg bakt sjokoladekaka med sjokoladeglasuren til og den var virkelig god! Datteren min har ikke likt en eneste av lavkarbokakene/søtsakene jeg har laget, men dette syns hun var kjempegodt!
Smaker ordentlig langpannesjokoladekake med glasur
Anbefales!

__________________


Becky er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 09-10-12, 18:21   #54
Blåbærpiken
Medlem
 
Blåbærpiken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2012
Hvor: Akershus
Innlegg: 90
Blåbærpiken er på en erverdig vei

Sv: Easy living

Opprinnelig lagt inn av Therese89, her.

eg begynte på easy living produkter i går..
av det eg har prøvd er eg ikke inponert, men eg er da veldig kresen såå!!

PANNEKAKENE var veldig gode
SJOKOLADE SHAKEN var IKKE god
BRØDET var ikke noe godt men presser det i meg
KNEKKEBRØDENE var OK
SJOKOLADE OG KRYDDERKAKEN smakte eg på obs og det var helt greit

Skal prøve JORDBÆR SHAKEN seiner og gruer meg, brakk meg og holdt på å spy av SJOKOLADEN så

MEN hva gjør man ikke for å prøve å bli kvitt MANGEN kilo

Jeg syns brødet var godt, jeg

__________________
Blåbærpiken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 09-10-12, 19:04   #55
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Easy living

Opprinnelig lagt inn av Therese89, her.

eg begynte på easy living produkter i går..
av det eg har prøvd er eg ikke inponert, men eg er da veldig kresen såå!!

PANNEKAKENE var veldig gode
SJOKOLADE SHAKEN var IKKE god
BRØDET var ikke noe godt men presser det i meg
KNEKKEBRØDENE var OK
SJOKOLADE OG KRYDDERKAKEN smakte eg på obs og det var helt greit

Skal prøve JORDBÆR SHAKEN seiner og gruer meg, brakk meg og holdt på å spy av SJOKOLADEN så

MEN hva gjør man ikke for å prøve å bli kvitt MANGEN kilo

Jøsses, kan du ikke spise skikkelig mat da? Som grønnsaker kjøtt, fløte, smør, kokosmelk osv?
Shake lager du selv av 1egg, 1-2dl fet kokosmelk og 50-100g frosne bringebær, litt søtning og evt vann.

Skal man gå ned mye, så er det lurt å spise skikkelig og ikke slike "liksommat" produkter. De er greie innimellom, men ikke til daglig bruk. Du skal jo leve med et sånt kosthold lenge, og da blir det fort dyrt å basere det på slike produkter.

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Gammel 09-10-12, 19:33   #56
Blåbærpiken
Medlem
 
Blåbærpiken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2012
Hvor: Akershus
Innlegg: 90
Blåbærpiken er på en erverdig vei

Sv: Easy living

Den sjokolade kaken er forresten genial den ene uken i måneden hvor jeg bare MÅ ha sjokolade.
Forhindrer at man sprekker

__________________
Blåbærpiken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 09-10-12, 21:57   #57
Sugarpill
Pauset
 
Sugarpill sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Bergen
Alder: 40
Innlegg: 1.436
Sugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastisk

Re: Sv: Easy living

Opprinnelig lagt inn av Therese89, her.

eg begynte på easy living produkter i går..
av det eg har prøvd er eg ikke inponert, men eg er da veldig kresen såå!!

PANNEKAKENE var veldig gode
SJOKOLADE SHAKEN var IKKE god
BRØDET var ikke noe godt men presser det i meg
KNEKKEBRØDENE var OK
SJOKOLADE OG KRYDDERKAKEN smakte eg på obs og det var helt greit

Skal prøve JORDBÆR SHAKEN seiner og gruer meg, brakk meg og holdt på å spy av SJOKOLADEN så

MEN hva gjør man ikke for å prøve å bli kvitt MANGEN kilo

1. Som de andre her sier, det går an å spise ordentlig mat. Sånne produkter som de fra Easy Living bør være kosemat, ikke det du basererer kostholdet på.

2. Pannekakene er ikke spesielt lavkarbo, les på pakken.

Sugarpill er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat ikke-fanatisk lavkarbo med masse grønnsaker og trening Svar med sitat
Gammel 10-10-12, 12:22   #58
Lillemy71
Seniormedlem
 
Lillemy71 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.372
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: Easy living

Opprinnelig lagt inn av Imse, her.

Jøsses, kan du ikke spise skikkelig mat da? Som grønnsaker kjøtt, fløte, smør, kokosmelk osv?
Shake lager du selv av 1egg, 1-2dl fet kokosmelk og 50-100g frosne bringebær, litt søtning og evt vann.

Skal man gå ned mye, så er det lurt å spise skikkelig og ikke slike "liksommat" produkter. De er greie innimellom, men ikke til daglig bruk. Du skal jo leve med et sånt kosthold lenge, og da blir det fort dyrt å basere det på slike produkter.



I tillegg kan man lage "kosemat" selv som er mye bedre og sunnere enn disse produktene. Jeg bruker bare slikt i de tilfeller hvor jeg trenger en enkel, rask løsning og ikke gidder å lage fra bunn av selv, svært sjelden.

Nå skal det være sagt at jeg forstår at er man ny ifht lavkarbo så er det mye og sette seg inn i og det kan være detmotiverende for mange. Er man da i tilleggg vant til å bruke mye ferdigprodukter, ikke liker å lage mat, har liten tid og lyst til å lage mat osv, blir det enda verre. Derfor brukte jeg selv en del lavkarbo ferdigprodukter da jeg begynte for å komme i gang, inntil jeg så fordelene med dette og lærte om kostholdet. men jeg brukte utelukkende spisdegslank sine produkter siden de er fri for gluten og soya og er de "reneste" ferdigproduktene jeg har klart å finne så langt. Men nå er det ren, minst mulig prossesert mat som gjelder og slike ferdigprodukter er kos en sjelden gang.

__________________
Easy isn't always simple
Keep an open mind, but not so open that your brain falls out


Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 10-10-12, 13:11   #59
Jabba
Seniormedlem
 
Jabba sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Rogaland
Innlegg: 3.348
Jabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlys

Sv: Easy living

Dette gir meg lyst til å prøve krydderkake mixen....er veldig glad i gulrotkake!

__________________
<A href="http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wqoHp4L/" target=_blank>

Jabba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 10-10-12, 20:04   #60
Sugarpill
Pauset
 
Sugarpill sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Bergen
Alder: 40
Innlegg: 1.436
Sugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastisk

Re: Easy living

Er det noen som har lagt inn pizzabunnen i diett.no eller lignende programmer og fått rett energiprosent? I mitt program (Fitday blir energiprosenten 37-37-10?

Sugarpill er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat ikke-fanatisk lavkarbo med masse grønnsaker og trening Svar med sitat
Gammel 10-10-12, 22:22   #61
Lillemy71
Seniormedlem
 
Lillemy71 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.372
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: Re: Easy living

Opprinnelig lagt inn av Sugarpill, her.

Er det noen som har lagt inn pizzabunnen i diett.no eller lignende programmer og fått rett energiprosent? I mitt program (Fitday blir energiprosenten 37-37-10?

Jeg gikk inn i diett og en bruker har lagt inn næringsinnh på pizzabunn, så med forbehold at det er rett frå jeg følgende prosent tall for kalorier per 100g:

Porsjon:100g Kalorier:230 kcal Fett:9.5 g (44% )
Protein:21.6 g (45%)
Karbohydrat:5.4 g (11%)

Ehh var det forresten dette du spurte om, kjenner jeg begynner å bli litt surrete i hue nå

__________________
Easy isn't always simple
Keep an open mind, but not so open that your brain falls out


Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 10-10-12, 23:20   #62
Sugarpill
Pauset
 
Sugarpill sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Bergen
Alder: 40
Innlegg: 1.436
Sugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastisk

Re: Sv: Re: Easy living

Opprinnelig lagt inn av Lillemy71, her.

Jeg gikk inn i diett og en bruker har lagt inn næringsinnh på pizzabunn, så med forbehold at det er rett frå jeg følgende prosent tall for kalorier per 100g:

Porsjon:100g Kalorier:230 kcal Fett:9.5 g (44% )
Protein:21.6 g (45%)
Karbohydrat:5.4 g (11%)

Ehh var det forresten dette du spurte om, kjenner jeg begynner å bli litt surrete i hue nå


Æææhh! (ja, var det jeg spurte om)

Prøvde først å legge inn pr. pizzabunn, og trodde utregningene mine var feil, men nå la jeg inn pr. 100 gram, med de tallene (som er samme som på pakken OG nettsiden, har dobbeltsjekket) og får 37-38-11!

Hva er gærent med Fitday i kveld? Det er jo alltid 100% nøyaktig!

Sugarpill er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat ikke-fanatisk lavkarbo med masse grønnsaker og trening Svar med sitat
Gammel 10-10-12, 23:22   #63
Lillemy71
Seniormedlem
 
Lillemy71 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.372
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: Easy living

Er ikke sikkert at diett.no er riktig heller da, mye feil der også gitt

__________________
Easy isn't always simple
Keep an open mind, but not so open that your brain falls out


Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 10-10-12, 23:29   #64
Sugarpill
Pauset
 
Sugarpill sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Bergen
Alder: 40
Innlegg: 1.436
Sugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastisk

Re: Sv: Easy living

Opprinnelig lagt inn av Lillemy71, her.

Er ikke sikkert at diett.no er riktig heller da, mye feil der også gitt

Jammen...nå forsøker jeg meg med kalkulator, men hjernen er for død i kveld til at jeg tror jeg bør stole på den...

Når dere legger inn ting på diett.no som ikke stemmer med kcal og makronæringsstoffer i forhold energiprosent (som produkter med sukkeralkoholer), får dere likevel et korrekt kakediagram?

Sugarpill er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat ikke-fanatisk lavkarbo med masse grønnsaker og trening Svar med sitat
Gammel 11-10-12, 18:29   #65
jannesnuppa
Seniormedlem
 
jannesnuppa sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Hvor: Kristiansand
Innlegg: 556
jannesnuppa er ny på veien

Sv: Easy living

Prøvde den nøytrale kakebunnen og lagde bløtkake, og det var også nam nam kan virkelig anbefales

__________________
Min journal
jannesnuppa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 18-10-12, 21:07   #66
manebane
Seniormedlem
 
manebane sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Hvor: der ingen skulle tru...
Innlegg: 559
manebane er ny på veien

Sv: Easy living

Har prøvd sjokoladekaka. Den var vel helt grei men frister ikke til gjentakelse. Litt rar, kunstig smak kanskje. Nå tror jeg at jeg burde valgt en litt større form. Jeg bakte den i en 20cm rund form og deler av den ble rå og det var ikke godt!
Hvis jeg hadde valgt en større form hadde kaka blitt lavere og dermed gjennomstekt.

__________________
Min dagbok.



manebane er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lchf Svar med sitat
Gammel 20-10-12, 21:09   #67
Benzo
Seniormedlem
 
Medlem siden: Sep 2005
Hvor: Oslo
Alder: 52
Innlegg: 649
Benzo er en juvelBenzo er en juvelBenzo er en juvel

Sv: Easy living

Krydderkaken smaker høykarbo gulrotkake, helt nydelig og ble først borte av alle kakenei selskapet. Stort pluss at kaken er glutenfri. Jeg lagde glasur av kun 1/2 boks Mascarponeost og et par ss med Tagatose syltetøy.

Benzo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tja.... Svar med sitat
Gammel 20-10-12, 21:49   #68
milena
Seniormedlem
 
milena sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 1.712
milena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt av

Sv: Easy living

Ja, og vafflene er helt utrolig gode. Lagde først halve posen. Ble utrolig bra.

Og så lagte jeg resten dagen etterpå... Glemte å bare ha i halvparten av de våte inngrediensene og glemte eggene helt. Skjønte ikke hvorfor de ikke ville bli bra... Så gikk det opp for meg. Hadde i egg og det gikk ok, de ble litt tynne men ok.

__________________
milena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver meg på Eurodiet Svar med sitat
Gammel 04-12-12, 03:44   #69
thessis
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2012
Hvor: Oslo
Innlegg: 53
thessis er på en erverdig vei

Sv: Easy living

Jeg har prøvd krydderkaken, den sytes jeg var veldig god!

Sjokoladekaken var jeg ikke så fornøyd med, syntes ikke den smakte så godt. Jeg synes Karbolett (Mors hjemmebakte) Brownie, fra Idun, er mye, mye bedre.

Når det gjelder selve konsistensen på kakene ble den veldig bra, akkurat som ”vanlige” kaker men magen blir helt gal etter inntaket av disse kakene…..oppblåst og ja…. Kan derfor, for min del, bare nytes i små mengder

thessis er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 09-12-12, 22:17   #70
Supera
Seniormedlem
 
Supera sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 39
Innlegg: 4.053
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: Easy living

Jeg lagde sjokoladekaka med sjokoladekremen til en venninnekveld. Vi syntes den smakte akkurat som en vanlig kake, vi! Vi forsynte oss to og tre og fire ganger.

__________________
-smileyen er snill, ikke sarkastisk! Nemlig!

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC Svar med sitat
Gammel 27-03-13, 21:22   #71
paxifaxi
Juniormedlem
 
paxifaxi sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Innlegg: 45
paxifaxi er på en erverdig vei

Sv: Easy living

Drar opp denne siden jeg akkurat har testet nøytral kakemix.

Lagde gulrotkakemuffins ved å tilsette smør i stedet for olje, revet gulrot, blendet/knust blanding av valnøtter og mandler (må være litt crunsj i en god gulrotkake etter min mening) pluss krydder (kanel og kardemomme). Tilsatte selvfølgelig egg og vann som det står på pakken i tillegg.

Konklusjonen er at den var nydelig!! Nesten litt for god til å være sann, så jeg ble litt skeptisk til om dette kan være noe sunt...

Lagde ikke gulrotkake-fyll på toppen, men har tenkt til å prøve det til helga når jeg skal i selskap og må ha med meg noe søtt å spise på til meg selv.

Samboer som spise høykarbo synes også den var veldig god, og kunne ikke kjenne noen bismak.

__________________


paxifaxi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 28-03-13, 10:25   #72
Wonder woman
Medlem
 
Wonder woman sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Uti havgapet
Alder: 49
Innlegg: 447
Wonder woman er ny på veien

Sv: Easy living

Jeg har prøvd sjokoladekaken, den nøytrale kaken, pannekakene og pizzabunn. Tilberedning er gjort som anvist på pakken. Jeg synes det smaker funky - mildt sagt. Mannen likte de overhodet ikke. For oss var det ikke noen suksess så det skal ikke gjentas.

__________________
Wonder woman er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 31-03-13, 20:46   #73
Lillemy71
Seniormedlem
 
Lillemy71 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.372
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: Easy living

Jeg prøvde knekkebrødmixen og har bare en ting og si: URK!!

Det hang ikke skikkelig sammen, lukta rart og hadde en underfundig bismak. Gikk rett i søpla, holder meg til de knekkebrødene jeg lager selv gitt.

__________________
Easy isn't always simple
Keep an open mind, but not so open that your brain falls out


Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Easy living fra lavkarboonline, reklame på tv nå Ninasju Andre dietter 0 20-09-12 16:13
LC Foods For Low Carb Living siljohns Spørsmål og svar 0 26-03-12 10:20
Easy-Life Carisma Lavkarbo generelt 1 11-09-06 23:24


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:38.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no