Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Te-Tråden

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 10-09-06, 16:59   #26
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Te-Tråden ( TeTråden )

Flott anbefaling - og den passer jo godt inn i te-tråden.
Regner med at du er tilknyttet siden på en eller annen måte ?
Om det ønskes ytterligere reklame er det mulig å kjøpe reklameplass.
Kontakt admin eller send PM til HP - så ordes det !

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 11-09-06, 08:32   #27
Smurfine
Medlem
 
Smurfine sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: oslo
Alder: 45
Innlegg: 207
Smurfine er på en erverdig vei

Sv: Te-Tråden ( TeTråden )

Akkurat nå drikker jeg den kinesikske balanse te, synst den er veldig god. Men yogi har mange bra, dra på en alternativ butikke eller helsekost å finn frem hva du tror du liker.

Twinnings har fått mange gode nå, den med eple kanel er god, appelisn og sitron er god. Ja det er masse å velge i, å bor du et sted hvor de har egen tebutikk så kan du nesten gå rundt deg selv av alle de gode luktene

__________________
Jeg er perfekt bortsett fra at jeg er meg selv.
Carpe Diem
Smurfine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkompanert lavkarbo Svar med sitat
Gammel 11-09-06, 12:21   #28
Enid
Seniormedlem
 
Enid sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Alder: 47
Innlegg: 3.583
Enid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressurs

Sv: Te-Tråden ( TeTråden )

Mmmm, te er noe av det beste jeg vet. Og nå som det er høst blir det te hver dag
Hver dag går det med en kopp Twinings Earl Grey med skummet melk og sukkett.

Chai latte er ellers favoritten,men den er ikke alltid å få. Blir utrolig glad når jeg kommer på en café som serverer god chai latte (men pass på: noen serverer den med honning, sirup eller sukker uten å varsle om det på forhånd, man kan da be om å få laget teen kun av krydderblandingen).

Peach fra London Fruit and herb er snop!

På fy-lista mi står kun én type te, og det er Liptons earl grey. Fysj, den er vond!

Enid er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Gammel 13-02-07, 15:46   #29
pjolle
Juniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2007
Alder: 39
Innlegg: 22
pjolle er på en erverdig vei

Sv: Te-Tråden ( TeTråden )

jeg lurte på en ting..
jeg går ketolyse kuren å det står distinktvis at man ikke skal spise frukt.. er det da ett problem å drikke frukt- te... ?

jeg har prøvd å slutte å drikke kaffe å har funnet ut at jeg må nesten ha en erstatning.. så koffeinfri te fra London Fruit&herb company er fantastisk te med mye smak og farge.. med bittelitt kunstigsøtning i form av enten sukett eller strø natreen er den kjempe digg..

men det står ikke varedeklarasjon på pakken.. så jeg har ikke peiling på om det er karber i den.. kan ha maks 15 karber per dag jo.. dritt å bruke dem på ting jeg ikke engang vet at jeg inntar....

ps. jeg er litt ny i gemet her... kanskje det er en anna plass man skal stille spørsmål men jeg prøver meg ihvertfall fremm..

-lilli-

pjolle er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 13-02-07, 17:54   #30
Huldr
Gudinne
 
Huldr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 52
Innlegg: 11.131
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: Te-Tråden ( TeTråden )

Opprinnelig lagt inn av Enid, her.

På fy-lista mi står kun én type te, og det er Liptons earl grey. Fysj, den er vond!

Eeenig!

Her om dagen skulle jeg spise boller () hos en venninne som bor i samme hus, og boller må jeg ha ordentlig te til. Jeg visste hun bare hadde Liptons, i pose, så jeg tok med Twinings-boksen min ned jeg, og lagde i teklype ... Er litt usikker på om jeg fornærmet henne, ihvertfall syntes hun tydeligvis det var litt teit. Men hun er ikke ordentlig tedrikker selv, og da skjønner hun selvsagt ikke hvor viktig det er med god te ...

Men det var Pjolle jeg skulle svare egentlig ...

Fruktte har ikke karber. Nyt med god samvittighet! Og velkommen hit, forresten

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat
Gammel 13-02-07, 18:25   #31
Fridolina
Seniormedlem
 
Fridolina sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2006
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 1.514
Fridolina er en juvelFridolina er en juvelFridolina er en juvel

Sv: Te-Tråden ( TeTråden )

ÅÅÅÅ te!! elsker te jag (skjønner ikke att jag ikke sett denne tråden tidligere)

Min favoritt er drakes grønne te..kjempe god,og fås å kjøpes på helsokosten..Men den er svin-dyr!!!!!

Nå drikker jag Twinings Voyage Brazilian baia nyyydelig med en skvätt fløte og en sukkett...

Annars å drikker jag ofte grønt te med vaniljesmak fra FRIGGS,som jag trur bare finns i sverige

Jasminte er også en favoritt.

__________________
1/6 -5/10 Nådd mitt mål 65 kg

Er på mine siste "ønskekilon" nå Mål: 60 kg
ca 3,5 år senare och uppe i 73 kg igensucks
[/IMG]
Fridolina er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 13-02-07, 19:43   #32
themonk
Medlem
 
themonk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Follo
Alder: 42
Innlegg: 1.087
themonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressurs

Sv: Te-Tråden ( TeTråden )

Jeg vil anbefale alle å prøve ekte grønn te, fersk og direkte fra Kina. Kan bestilles på www.jingteashop.com. Tar cirka en måned i posten. Jeg liker Oolong-teene best. Sånn som denne: Tie Guan Yin. Må prøves!

Enkelt og greit, det går ikke an å få tak i ordentlig grønn te i Norge. Må bestilles fra Kina.

__________________
Power over others is weakness in disguise. True power lies within.
- Eckhart Tolle
themonk er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Personlig tilpasset lavkarbo for optimal helse. Fokus på hel, naturlig og næringsrik mat. Svar med sitat
Gammel 13-02-07, 21:12   #33
Enid
Seniormedlem
 
Enid sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Alder: 47
Innlegg: 3.583
Enid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressurs

Sv: Te-Tråden ( TeTråden )

Opprinnelig lagt inn av Frøy, her.

Eeenig!
Her om dagen skulle jeg spise boller () hos en venninne som bor i samme hus, og boller må jeg ha ordentlig te til. Jeg visste hun bare hadde Liptons, i pose, så jeg tok med Twinings-boksen min ned jeg, og lagde i teklype ... Er litt usikker på om jeg fornærmet henne, ihvertfall syntes hun tydeligvis det var litt teit. Men hun er ikke ordentlig tedrikker selv, og da skjønner hun selvsagt ikke hvor viktig det er med god te ...

Jepp, Lipton går bare ikke, så da må man bare ta med selv

Favorittene mine for tiden er Lidl-te; Peach, og Rooibos med karamell

Enid er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Gammel 13-02-07, 21:23   #34
Enid
Seniormedlem
 
Enid sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Alder: 47
Innlegg: 3.583
Enid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressurs

Sv: Te-Tråden ( TeTråden )

Opprinnelig lagt inn av Fridolina, her.

Nå drikker jag Twinings Voyage Brazilian baia nyyydelig med en skvätt fløte og en sukkett...

Den skal jeg prøve! Jeg er storfan av Twinings Voyage Chai, så gleder meg til å smake

Enid er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Gammel 13-02-07, 21:50   #35
Huldr
Gudinne
 
Huldr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 52
Innlegg: 11.131
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: Te-Tråden ( TeTråden )

Opprinnelig lagt inn av Enid, her.

Jepp, Lipton går bare ikke, så da må man bare ta med selv

Favorittene mine for tiden er Lidl-te; Peach, og Rooibos med karamell

Oi, må ta meg en tur på Lidl! Rooibos er godt

Opprinnelig lagt inn av themonk

Enkelt og greit, det går ikke an å få tak i ordentlig grønn te i Norge. Må bestilles fra Kina.

Det vil jeg sterkt bestride

Opprinnelig lagt inn av Fridolina

Min favoritt er drakes grønne te..kjempe god,og fås å kjøpes på helsokosten..Men den er svin-dyr!!!!!

Drakens grønne te er min nye favoritt også. Jeg har aldri vært så fan av grønn te før, men denne er helt spesiell, med myyye smak. Og den er fra Sør-Amerika, ikke fra Kina. Men kanskje jeg prøver Oolong-te etterhvert også ...

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat
Gammel 13-02-07, 22:13   #36
themonk
Medlem
 
themonk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Follo
Alder: 42
Innlegg: 1.087
themonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressurs

Sv: Te-Tråden ( TeTråden )

Drakens er gammel og smaker bittert. Sorry. Jeg likte den før jeg også, men ikke etter at jeg var på tur til Kina. Det har de faktisk fersk te. Restene blir sendt til oss i Europa.

__________________
Power over others is weakness in disguise. True power lies within.
- Eckhart Tolle
themonk er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Personlig tilpasset lavkarbo for optimal helse. Fokus på hel, naturlig og næringsrik mat. Svar med sitat
Gammel 13-02-07, 23:28   #37
Huldr
Gudinne
 
Huldr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 52
Innlegg: 11.131
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: Te-Tråden ( TeTråden )

Opprinnelig lagt inn av themonk, her.

Drakens er gammel og smaker bittert. Sorry. Jeg likte den før jeg også, men ikke etter at jeg var på tur til Kina. Det har de faktisk fersk te. Restene blir sendt til oss i Europa.

Okay . Jeg er ikke såååå kresen jeg da (og jeg liker bitter smak). Men det kommer selvsagt an på hva man sammenligner med, og det kan godt være jeg får en aha-opplevelse hvis jeg gidder å vente en måned på ekte kinesisk te - og betale for frakt og toll ...

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat
Gammel 14-02-07, 01:21   #38
Huldr
Gudinne
 
Huldr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 52
Innlegg: 11.131
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: Te-Tråden ( TeTråden )

Opprinnelig lagt inn av Frøy, her.

Her om dagen skulle jeg spise boller () hos en venninne som bor i samme hus, og boller må jeg ha ordentlig te til. Jeg visste hun bare hadde Liptons, i pose, så jeg tok med Twinings-boksen min ned jeg, og lagde i teklype ... Er litt usikker på om jeg fornærmet henne, ihvertfall syntes hun tydeligvis det var litt teit. Men hun er ikke ordentlig tedrikker selv, og da skjønner hun selvsagt ikke hvor viktig det er med god te ...

Glemte å si: Den teen jeg vanligvis drikker hos venninnen min (når jeg ikke spiser boller ) er Sweet Chili fra Yogi. Den er også veldig god! Urtete, det da.


Sist redigert av Huldr : 14-02-07 kl 17:46.
Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat
Gammel 14-02-07, 09:13   #39
themonk
Medlem
 
themonk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Follo
Alder: 42
Innlegg: 1.087
themonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressurs

Sv: Te-Tråden ( TeTråden )

Opprinnelig lagt inn av Frøy, her.

frakt og toll ...

Du slipper å betale toll, fordi de sender det som gave. Teen er faktisk ganske billig, i alle fall hvis man tenker pris i forhold til kvalitet. Den kommer rett fra Kina og er i alle fall ikke mer enn et år gammel.

Det skal sies. Jeg er veldig var for bitre smaker. Jeg kan ikke drikke kaffe som ble kvernet for mer enn et døgn siden, for eksempel.

__________________
Power over others is weakness in disguise. True power lies within.
- Eckhart Tolle
themonk er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Personlig tilpasset lavkarbo for optimal helse. Fokus på hel, naturlig og næringsrik mat. Svar med sitat
Gammel 14-02-07, 12:37   #40
Huldr
Gudinne
 
Huldr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 52
Innlegg: 11.131
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: Te-Tråden ( TeTråden )

Opprinnelig lagt inn av themonk, her.

Du slipper å betale toll, fordi de sender det som gave. Teen er faktisk ganske billig, i alle fall hvis man tenker pris i forhold til kvalitet. Den kommer rett fra Kina og er i alle fall ikke mer enn et år gammel.

Kult

Noen er vel mer følsomme for bitter smak enn andre ja

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat
Gammel 14-02-07, 15:34   #41
nomma
Seniormedlem
 
nomma sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Trøndelag
Alder: 51
Innlegg: 1.942
nomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt likt

Sv: Te-Tråden ( TeTråden )

For de som er veldig glad i lakris vil jeg anbefale Yogi lakris-te.. helt utrolig god.. som godteri..den er også bra for de med lavtblodtrykk.

Ellers så er jeg ikke så kresen i mitt te utvalg.. nå for tiden er favoritten Twinings Eple,kanal og rosin.. mmmm god... jeg prøver å få i meg neon kopper med Ajurvedisk Kapha Tea.. synes ikke den er av de beste . men bra for
* forkjølelse og tette bihuler
* vårslapphet
* slim i nese og hals
* overvekt

Den inneholder:
Ingefær, nellik, pepper, kardemomme, gurkemeie, saffran

__________________
Ho Nomma



"her we go again"
nomma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 15-02-07, 14:03   #42
Stella
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2006
Hvor: Aust Agder
Alder: 40
Innlegg: 106
Stella er på en erverdig vei

Sv: Te-Tråden ( TeTråden )

*Løpe, kjøpe te*

Stella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 15-02-07, 16:37   #43
Huldr
Gudinne
 
Huldr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 52
Innlegg: 11.131
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: Te-Tråden ( TeTråden )

Opprinnelig lagt inn av nomma, her.

For de som er veldig glad i lakris vil jeg anbefale Yogi lakris-te.. helt utrolig god.. som godteri..den er også bra for de med lavtblodtrykk.

Den er god

I dag har jeg kjøpt MASSE te! Seks pakker () av yndlingsteen min, Twinings Passion Fruit, Mango & Orange (løsbladte som har gått ut av produksjon, men som de har et parti av på Sultan til nedsatt pris), hvit te fra Celestial Seasonings, Rooibos fra Confecta, samt kamille og lakrisrot.

Nå skal det supes!

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat
Gammel 15-02-07, 17:11   #44
Enid
Seniormedlem
 
Enid sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Alder: 47
Innlegg: 3.583
Enid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressurs

Sv: Te-Tråden ( TeTråden )

Opprinnelig lagt inn av Frøy, her.


I dag har jeg kjøpt MASSE te! Seks pakker () av yndlingsteen min, Twinings Passion Fruit, Mango & Orange (løsbladte som har gått ut av produksjon, men som de har et parti av på Sultan til nedsatt pris), hvit te fra Celestial Seasonings, Rooibos fra Confecta, samt kamille og lakrisrot.

Nå skal det supes!

Ohhh! Misunnelig
Jeg er også veldig glad i mango-te.
Hvordan smaker hvit te? Aldri smakt det.
Og hvilken lakrisrot-te er det du kjøper, er det den fra Yogi? Smaker den lakris?
"nyskjerrig-Enid"

Enid er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Gammel 15-02-07, 20:40   #45
Enid
Seniormedlem
 
Enid sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Alder: 47
Innlegg: 3.583
Enid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressurs

Sv: Te-Tråden ( TeTråden )

Opprinnelig lagt inn av Fridolina, her.

Nå drikker jag Twinings Voyage Brazilian baia nyyydelig med en skvätt fløte og en sukkett...

inspirert av Frøys elleville te-handling i dag så løp jeg ned i sentrum og kjøpte denne. Så god!!!! Nam!
Fikk lyst på den andre de hadde også, Twinings Voyage afrikansk et eller annet med ananas.... Mmmm.

Enid er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Gammel 15-02-07, 23:49   #46
Huldr
Gudinne
 
Huldr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 52
Innlegg: 11.131
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: Te-Tråden ( TeTråden )

Kult å være inspirator!

Opprinnelig lagt inn av Enid, her.

Ohhh! Misunnelig
Jeg er også veldig glad i mango-te.
Hvordan smaker hvit te? Aldri smakt det.
Og hvilken lakrisrot-te er det du kjøper, er det den fra Yogi? Smaker den lakris?
"nyskjerrig-Enid"

Kan kjøpe med til deg hvis jeg skal til Bergen . Mulig jeg skal dit i løpet av våren nemlig!

Hadde aldri smakt hvit te før jeg heller, men den var god, litt sånn mildt fruktaktig ...? Greier ikke helt å beskrive det, må smake en gang til først tror jeg.

Kjøpte lakrisrot i tørket form, som urt. Veldig søt, god, spesielt blandet med Yogi-lakristeen faktisk, som jeg prøvde i dag. Smaker lakris

Moro å snakke te!

(Bortsett fra at opplevelsen min av Drakes nå er forandret fra "oppkvikkende og deilig, dagens lille høydepunkt" til "gammel og bitter" . Må få den plata ut av hodet ... )

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat
Gammel 16-02-07, 00:43   #47
Enid
Seniormedlem
 
Enid sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Alder: 47
Innlegg: 3.583
Enid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressurs

Sv: Te-Tråden ( TeTråden )

Opprinnelig lagt inn av Frøy, her.

Kult å være inspirator! Kan kjøpe med til deg hvis jeg skal til Bergen . Mulig jeg skal dit i løpet av våren nemlig!

Jaaa! Komme til Bergen! Og ta med te, hurra! Det er supert

Enid er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Gammel 16-02-07, 00:49   #48
Hyper
Seniormedlem
 
Hyper sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2006
Hvor: Kristiansand
Alder: 41
Innlegg: 6.709
Hyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressurs

Sv: Te-Tråden ( TeTråden )

Den yogi teen har de på Kinsarvik tror jeg....

__________________

Hyper er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 16-02-07, 01:00   #49
Huldr
Gudinne
 
Huldr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 52
Innlegg: 11.131
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: Te-Tråden ( TeTråden )

Opprinnelig lagt inn av Hyper, her.

Den yogi teen har de på Kinsarvik tror jeg....

Det er mangoteen jeg mener - den har de bare her

(Yogi-lakristeen alene smaker forresten ikke så mye lakris ... det var derfor vi puttet i lakrisrota )

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat
Gammel 16-02-07, 11:57   #50
Hyper
Seniormedlem
 
Hyper sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2006
Hvor: Kristiansand
Alder: 41
Innlegg: 6.709
Hyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressurs

Sv: Te-Tråden ( TeTråden )

Jeg har den lakris teen til yogi..smaker mer krydder synes jeg da..
Hvor får man tak i den lakrisrota da?

__________________

Hyper er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Svar

Emneord
te


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
1000 tråden!!! HP Livets lyse side 1036 23-05-06 13:44
Stressmestringsråd tråden Summer Fysisk og mental helse 9 14-03-05 16:43
Den store tråden for fest, lek og moro guro Generell diskusjon 2 02-02-05 15:17
Tips/ønske til tråden om bøker Fedonisten Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger 1 17-06-04 00:01


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:09.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no