Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Bøker > Lavkarbobøker

Mat for Sjelens Fristende Middagsretter

Lavkarbobøker Bøker som omhandler de ulike lavkarbokostholdene. Enten direkte eller indirekte. Fakta, oppskrifter, lister og personlige erfaringer...

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 01-11-13, 11:08   #1
Mat for sjelen
Medlem
 
Mat for sjelen sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2012
Innlegg: 371
Mat for sjelen er virkelig snillMat for sjelen er virkelig snillMat for sjelen er virkelig snillMat for sjelen er virkelig snill

Mat for Sjelens Fristende Middagsretter

Endelig er bok nr 2 ferdig!

Etter å ha utgitt den første boken min, "Mat for Sjelens Søte Fristelser", fikk jeg mange forespørsler om å gi ut en bok med middagsretter også. Derfor satte jeg igang med et nytt prosjekt...
Den nye boken har fått navnet "Mat for Sjelens Fristende Middagsretter", og er som dere skjønner en bok med middagsretter.

I boken vil du finne alle de beste middagsoppskriftene mine, samlet på et sted.
Noen har tidligere vært publisert på bloggen, andre er helt nye...

Her er oppskrifter på både enkle og velsmakende hverdagsretter, så vel som på festmiddager.
Alle rettene er selvsagt glutenfrie, og lavkarbo.

Totalt er det over 80 oppskrifter i boken!
Boken er på 215 sider, og er inndelt i tre deler:
- Fisk og skalldyr
- Kjøtt og fugl
- Tilbehør

Alle oppskriftene er utarbeidet av meg, og jeg har gjort alt arbeidet med boken selv - bilder, tekst, redigering og layout... Som dere skjønner har det vært en kjempejobb, som har tatt mye tid, men som samtidig har vært kjempeartig!

Jeg håper oppskriftene i boken kan inspirere og gi matglede. Selv om man velger å spise mat som inneholder lite karbohydrater, er ikke det ensbetydende med at det ikke skal være lov å kose seg. Jeg er opptatt av at mat skal nytes, og være en kilde til glede. Matglede og livsglede henger tett sammen...

Boken koster 179,- og kan kjøpes HER

Velbekomme!

♥ Tove

Vedlagte bilder
Filtype: jpg Forside_test1_1_tekst_mini.jpg (220,2 KB, 16 visninger)
__________________
Tove

Ta en titt innom bloggen min for flere bilder, oppskrifter og kanskje litt matinspirasjon - og kikk gjerne også på boken min...
http://sjelemat.blogspot.com/
Mat for sjelen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo/LCHF Svar med sitat
Gammel 03-11-13, 13:49   #2
Vibeke-67
Seniormedlem
 
Vibeke-67 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bergen
Alder: 56
Innlegg: 1.934
Vibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastisk

Sv: Mat for Sjelens Fristende Middagsretter

har en plan om å kjøpe denne

Vibeke-67 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LowFODMAP/Fedon Svar med sitat
Svar

Emneord
bok, oppskriftsbok


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
E-BOK - Mat for Sjelens Søte Fristelser Mat for sjelen Lavkarbobøker 20 21-03-13 13:42
Ny e-bok: Mat for Sjelens Søte Fristelser Vibeke-67 Lavkarbobøker 2 02-03-13 10:58
Mat for sjelens klippfiskgryte Mat for sjelen Middag 3 13-03-12 09:24
Fristende muffins Simpfan Spørsmål om matvarer og oppskrifter 2 13-03-11 15:10
Middagsretter som også andre kan spise? Mimosaen Ketolysekuren 8 11-03-10 10:35


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:42.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no