Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > South Beach

SB Fase 1 og trening

South Beach - Legens diett

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 20-11-07, 11:24   #1
Cyan
Supermoderator
 
Cyan sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 3.060
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk
Question

SB Fase 1 og trening

Heisann!
Jeg er relativt ny her inne. Til nå har jeg levd på et allment akseptert "sunt" kosthold ala Grete Roede. Det er tydeligvis ikke min greie, for vekttapet mitt går uhorvelig sakte, og de siste par månedene har jeg omtrent ikke gått ned noe. Jeg går til en ernæringskonsulent som mener at et mer proteinrikt og karbohydratfattig kosthold kunne være noe for meg, og jeg har da kikket litt på SB dietten og syns den virker grei.

Foreløpig har jeg holdt meg sånn nogenlunde til fase 2 et par uker uten å merke den helt store forskjellen. Jeg har derfor lyst til å prøve å holde meg litt mer strikt til dietten, og vurderer å starte opp med 14 dager i fase 1, men jeg lurer på hvordan det er å trene i denne fasen. Jeg trener ca 4 dager i uken, både styrke og kondisjon (hovedsaklig spinning, høy intensitet). Hvordan er deres erfaring med trening i den første fasen, blir dere svimle, kvalme etc (pga lite karboinntak)? Er det noe spesielt jeg bør tenke på (intensitet, type trening, trening i det helet att?) eller er det bare å kjøre på med trening som normalt og føle på formen

Ellers er jeg takknemlig for alle tips dere har å gi meg angående SB Fase 1

Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening Svar med sitat
Gammel 23-01-08, 15:39   #2
Snillgutt30
Juniormedlem
 
Snillgutt30 sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Alder: 45
Innlegg: 11
Snillgutt30 er på en erverdig vei

Sv: SB Fase 1 og trening

Hei.
Har akkurat begynt på fase en og trener ca 5 dager i uken. for det meste høyintensitet(Spinning, løping, squash og innebandy).
Har ikke lagt merke til at jeg har blitt uvel. Føler meg faktisk lettere etter et par dager med fase 1 og føler derfor at jeg beveger meg lettere.
Så mitt forslag er at du bare fortsetter med den samme treningen, med mindre du begynner å bli svimmel eller kvalm.

Skrive gjerne tilbake om dine erfaringer med trening og South Beach.

Lykke til.

__________________
Snillgutt.



Snillgutt30 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach/Generellt lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
4x4 intervalltrening Begod Trening 75 03-05-10 18:53
Fase 2 mabe Vedvarende vekttap 3 21-01-07 22:25
Proteiner ikke nyttig rett etter trening ?? Nille Trening 33 21-10-05 13:01
Fettforbrennende treningstips mofe Trening 4 28-04-05 20:18
Vanskelige fase 4 Maria Eurodiett 2 15-01-05 00:51


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:38.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no