Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Generell ernæringsdebatt > Nyheter / media

Du blir glemsk av lavkarbo

Nyheter / media Her kan du dele og diskutere siste nytt fra media! :)

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 02-12-10, 22:41   #51
Kari Marita
Seniormedlem
 
Kari Marita sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Nord-Trøndelag.
Innlegg: 883
Kari Marita er en juvelKari Marita er en juvelKari Marita er en juvel

Sv: Du blir glemsk av lavkarbo

Opprinnelig lagt inn av senorita, her.

http://www.treningsforum.no/php/art.php?id=1043 psmf ... lite fett, lite karber.. lite kalorier... lite bra for kroppen.. men man går ned i vekt.. bør ikke gjøres i lengre perioder av gangen.. 4 uker syns jeg er litt mye, spesielt når man ikke er så veldig overvektig..

Ja det er lenge,men har gått ned 5 kilo på 4 uker å daSkal over på ala Lindberg snart nå.

Kari Marita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo. :) Svar med sitat
Gammel 02-12-10, 22:42   #52
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: du blir glemsk av lavkarbo

Opprinnelig lagt inn av Kari Marita, her.

Ja at forskning underbygger det er sikkert riktig,men det er andre som har motsatt forskning om dette med høyfett og ekstremt lite karber.Så en må vel tro hva man vil.

Jeg utfordrer deg til å vise meg henvisninger til forsking som sier at høyfett og lite karber gir hjerteproblemer! Gjør det, så skal jeg gjøre det motsatte med forskning som sier at lavkarbohøyfett ikke er årsaken til HKS!

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 02-12-10, 22:42   #53
Kula
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 1.389
Kula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastisk

Sv: du blir glemsk av lavkarbo

Opprinnelig lagt inn av Kari Marita, her.

Ja at forskning underbygger det er sikkert riktig,men det er andre som har motsatt forskning om dette med høyfett og ekstremt lite karber.Så en må vel tro hva man vil.


Hvis du på død og liv ikke ønsker å få ny kunnskap, er det ingen her på forumet som kan tvinge deg. Lykke til!


-

Kula er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 02-12-10, 22:47   #54
Kari Marita
Seniormedlem
 
Kari Marita sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Nord-Trøndelag.
Innlegg: 883
Kari Marita er en juvelKari Marita er en juvelKari Marita er en juvel

Sv: du blir glemsk av lavkarbo

Opprinnelig lagt inn av Kula, her.

Hvis du på død og liv ikke ønsker å få ny kunnskap, er det ingen her på forumet som kan tvinge deg. Lykke til!


-

Jeg har min mening om dette,det betyr ikke at jeg ikke ønsker kunnskap.Syns man bør tåle at det er forskjellige meninger,men nei da blir det fresing med en gang ja,he he.Jeg syns Fedon Lindberg har et fornuftig forhold til lavkarbo

Kari Marita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo. :) Svar med sitat
Gammel 02-12-10, 22:49   #55
senorita
Seniormedlem
 
senorita sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 39
Innlegg: 1.907
senorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt likt

Sv: Du blir glemsk av lavkarbo

Opprinnelig lagt inn av Kari Marita, her.

Ja det er lenge,men har gått ned 5 kilo på 4 uker å daSkal over på ala Lindberg snart nå.

jeg har gått ned 6 kg på 4 uker uten psmf.. jeg gikk 1 uke på psmf og gikk ikke ned mer enn på vanlig lavkarbo som jeg går på nå..

__________________
Nytt mål fra 30.07.13:

senorita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo ala EAT Svar med sitat
Gammel 02-12-10, 22:50   #56
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Du blir glemsk av lavkarbo

Opprinnelig lagt inn av Kari Marita, her.

Det er lite karber ,lite fett og høyt proteinntak.Virker bra på vektnedgang,men ikke særlig sunt i lengden nei.

Høres ut som en perfekt måte å sette kroppen sparemodus på?

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 02-12-10, 22:50   #57
Kari Marita
Seniormedlem
 
Kari Marita sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Nord-Trøndelag.
Innlegg: 883
Kari Marita er en juvelKari Marita er en juvelKari Marita er en juvel

Sv: du blir glemsk av lavkarbo

Opprinnelig lagt inn av Nerthus, her.

Jeg utfordrer deg til å vise meg henvisninger til forsking som sier at høyfett og lite karber gir hjerteproblemer! Gjør det, så skal jeg gjøre det motsatte med forskning som sier at lavkarbohøyfett ikke er årsaken til HKS!

Jeg har ingen henvisninger om det ,men har jo fått med meg at det er forskjellige meninger om dette da.Jeg har min oppfatning av dette og du kan ha din.Enkelt og greit.Foresten har jeg ikke påstatt at hverken jeg eller du har riktig.Men jeg føler det jeg har sagt er best for meg ihvertfall.

Kari Marita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo. :) Svar med sitat
Gammel 02-12-10, 22:53   #58
Kari Marita
Seniormedlem
 
Kari Marita sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Nord-Trøndelag.
Innlegg: 883
Kari Marita er en juvelKari Marita er en juvelKari Marita er en juvel

Sv: Du blir glemsk av lavkarbo

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Høres ut som en perfekt måte å sette kroppen sparemodus på?

Det er noen på forumet her som har prøvd dette.Du kan jo lese om det da.Jeg har ikke gått i sparemodus for jeg har gått ned 5 kilo.Men direkte sunt er det jo ikke,enig i det.Men så er det en ekstremdiett å da.

Kari Marita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo. :) Svar med sitat
Gammel 02-12-10, 22:55   #59
Kari Marita
Seniormedlem
 
Kari Marita sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Nord-Trøndelag.
Innlegg: 883
Kari Marita er en juvelKari Marita er en juvelKari Marita er en juvel

Sv: Du blir glemsk av lavkarbo

Opprinnelig lagt inn av senorita, her.

jeg har gått ned 6 kg på 4 uker uten psmf.. jeg gikk 1 uke på psmf og gikk ikke ned mer enn på vanlig lavkarbo som jeg går på nå..

Bra det,men jeg gikk ikke ned med så stort fettinntak,heller opp faktisk.Har det virket på meg har jeg foretrukket det jeg også,men er ikke så heldig,må rekne kalorier også.

Kari Marita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo. :) Svar med sitat
Gammel 02-12-10, 23:10   #60
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Du blir glemsk av lavkarbo

Opprinnelig lagt inn av Kari Marita, her.

Jeg har ikke gått i sparemodus for jeg har gått ned 5 kilo.

Man går alltid ned i starten på slike ekstremdietter. Men desverre, så fort man forsøker seg på mer normal mat vil kroppen karre til seg alt den får, og tvilholde på det. Som igjen gjør det enda vasneligere å gå ned neste gang. Jeg kan selv linke minst 20 av kiloene direkte til ettervikningene av slike dietter, i mange forskjellige varianter.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 02-12-10, 23:19   #61
Kari Marita
Seniormedlem
 
Kari Marita sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Nord-Trøndelag.
Innlegg: 883
Kari Marita er en juvelKari Marita er en juvelKari Marita er en juvel

Sv: Du blir glemsk av lavkarbo

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Man går alltid ned i starten på slike ekstremdietter. Men desverre, så fort man forsøker seg på mer normal mat vil kroppen karre til seg alt den får, og tvilholde på det. Som igjen gjør det enda vasneligere å gå ned neste gang. Jeg kan selv linke minst 20 av kiloene direkte til ettervikningene av slike dietter, i mange forskjellige varianter.

Nå har det seg sånn at jeg skal ikke ned mere,og er glad jeg har klart å gått ned 5 kg.Jeg har erfaring med ekstremdietter fra før og har holdt vekta jeg.Så slanka jeg meg på Ingers rugbrød for 6 år siden og gikk ned 40 kg,det er en sunn kur.Så at det er vannskeligere å gå ned en senere gang er det ikke,ihvertfall ikke på meg.

Kari Marita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo. :) Svar med sitat
Gammel 02-12-10, 23:21   #62
Kari Marita
Seniormedlem
 
Kari Marita sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Nord-Trøndelag.
Innlegg: 883
Kari Marita er en juvelKari Marita er en juvelKari Marita er en juvel

Sv: Du blir glemsk av lavkarbo

Opprinnelig lagt inn av Kari Marita, her.

Nå har det seg sånn at jeg skal ikke ned mere,og er glad jeg har klart å gått ned 5 kg.Jeg har erfaring med ekstremdietter fra før og har holdt vekta jeg.Så slanka jeg meg på Ingers rugbrød for 6 år siden og gikk ned 40 kg,det er en sunn kur.Så at det er vannskeligere å gå ned en senere gang er det ikke,ihvertfall ikke på meg.

Men har man mange kilo å ned er hurtigkurer ikke å annbefale,da lønner det seg å gå ned sakte.

Kari Marita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo. :) Svar med sitat
Gammel 02-12-10, 23:53   #63
Bombus
Medlem
 
Bombus sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Trondheim
Alder: 74
Innlegg: 179
Bombus har en fantastisk aura rundt segBombus har en fantastisk aura rundt seg

Sv: du blir glemsk av lavkarbo

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Jeg tenkte litt på dette i dag, om jeg har blitt mer glemsk. Innimellom følger jeg at hodet er "tommere". Da gikk det opp for meg at det rett og slett var ryddigere! Jeg har ikke den summinga av tusen tanker som jeg har på karbokost, nesten som hyperaktivitet. Jeg lå alltid 2-3 steg foran de andre, og hadde trang til å "styre" samtaler. Det har jeg ikke lenger, for jeg klarer å slappe av og fokusere på tanker/prat på en helt annen måte.

Hmmm. Interessant. Det siste om å styre samtaler minner om noen jeg kjenner. Bør jeg vurdere å anbefale vedkommende å senke karboinntaket, tro?

Jeg for min del har en økende tendens til å dette ut når jeg lytter til andre, og må ofte spørre "hva var det du sa nettopp", når hjernen kobler inn igjen. Om jeg trodde det har med dietten å gjøre skulle jeg være glad, for da kan jeg bare legge om kostholdet og få tilbake hjernen. Men dessverre - tror nok ikke det, nei.

__________________


Bombus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert, på en måte Svar med sitat
Gammel 03-12-10, 00:08   #64
Supera
Seniormedlem
 
Supera sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 39
Innlegg: 4.053
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: du blir glemsk av lavkarbo

Opprinnelig lagt inn av Kari Marita, her.

eg har min oppfatning av dette og du kan ha din.Enkelt og greit.Foresten har jeg ikke påstatt at hverken jeg eller du har riktig.Men jeg føler det jeg har sagt er best for meg ihvertfall.

Du påstår ikke noe, sier du?

Opprinnelig lagt inn av Kari Marita, her.

Så slanka jeg meg på Ingers rugbrød for 6 år siden og gikk ned 40 kg,det er en sunn kur.

Oh boy... Ingers rugbrød er en sunn kur? Lena Beatrice gikk gjennom oppskriften. Ingers rugbrød er ikke noe sunt brød, du... Joda, bedre enn loff, men ikke stort bedre enn kneip.

Og du virker ikke så interessert i å lære mer om lavkarbo... Du har allerede bestemt deg for at fett er usunt og sukker er usunt mens andre karbohydrater er sunne. Synd for deg, men som andre sier, ingen kan tvinge deg til å tro noe annet. Er jorda flat, så er jorda flat. Eller er det livsløgnen du tviholder på?

Men hvis man MÅ ha 50-100g karbohydrater, så kan du jo gjerne nevne ett essensielt karbohydrat for meg. (Essensielle stoffer er stoffer som ikke kroppen lager selv og som vi MÅ få i oss for å overleve)

Essensielle fettsyrer: 2 stk. Omega-3 og omega-6
Essensielle aminosyrer (proteiner): 8 stk. Valin, leucin, isoleucin, phenylalanin, methionin, tryptophan, threonin, lysin, arginin
Essensielle karbohydrater?

__________________
-smileyen er snill, ikke sarkastisk! Nemlig!

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC Svar med sitat
Gammel 03-12-10, 00:17   #65
Vegard L
Medlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 407
Vegard L er veldig godt liktVegard L er veldig godt liktVegard L er veldig godt liktVegard L er veldig godt liktVegard L er veldig godt liktVegard L er veldig godt liktVegard L er veldig godt likt

Sv: Du blir glemsk av lavkarbo

Aeryth: Arginin er ikke en essensiell aminosyre...

Vegard L er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo, uprossesert mat... Svar med sitat
Gammel 03-12-10, 00:38   #66
Kari Marita
Seniormedlem
 
Kari Marita sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Nord-Trøndelag.
Innlegg: 883
Kari Marita er en juvelKari Marita er en juvelKari Marita er en juvel

Sv: du blir glemsk av lavkarbo

Opprinnelig lagt inn av Aeryth, her.

Du påstår ikke noe, sier du?

Oh boy... Ingers rugbrød er en sunn kur? Lena Beatrice gikk gjennom oppskriften. Ingers rugbrød er ikke noe sunt brød, du... Joda, bedre enn loff, men ikke stort bedre enn kneip.

Og du virker ikke så interessert i å lære mer om lavkarbo... Du har allerede bestemt deg for at fett er usunt og sukker er usunt mens andre karbohydrater er sunne. Synd for deg, men som andre sier, ingen kan tvinge deg til å tro noe annet. Er jorda flat, så er jorda flat. Eller er det livsløgnen du tviholder på
Men hvis man MÅ ha 50-100g karbohydrater, så kan du jo gjerne nevne ett essensielt karbohydrat for meg. (Essensielle stoffer er stoffer som ikke kroppen lager selv og som vi MÅ få i oss for å overleve)

Essensielle fettsyrer: 2 stk. Omega-3 og omega-6
Essensielle aminosyrer (proteiner): 8 stk. Valin, leucin, isoleucin, phenylalanin, methionin, tryptophan, threonin, lysin, arginin
Essensielle karbohydrater?

Ingers Rugbrød er et sundt brød ja!!Snakk ikke stygt om det brødet til meg NEI!!!!Jeg spiste det brødet i 2 år og gikk ned 40 kg.Trena og var i kjempe form under hele vekttapet.Var mett hele tida også!!Det er ikke bare lavkarbo som funker!!Når det gjelder min mening om lavkarbo,så sier jeg at jeg går for Fedon Lindberg.Hva er galt med det!!!!!!??

Kari Marita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo. :) Svar med sitat
Gammel 03-12-10, 00:45   #67
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Du blir glemsk av lavkarbo

Er det i denne tråden prisen for mest hovne tone skal deles ut?

__________________

Sist redigert av nellie : 03-12-10 kl 01:10.
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 03-12-10, 00:50   #68
Kari Marita
Seniormedlem
 
Kari Marita sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Nord-Trøndelag.
Innlegg: 883
Kari Marita er en juvelKari Marita er en juvelKari Marita er en juvel

Sv: du blir glemsk av lavkarbo

Opprinnelig lagt inn av Aeryth, her.

Du påstår ikke noe, sier du?

Oh boy... Ingers rugbrød er en sunn kur? Lena Beatrice gikk gjennom oppskriften. Ingers rugbrød er ikke noe sunt brød, du... Joda, bedre enn loff, men ikke stort bedre enn kneip.

Og du virker ikke så interessert i å lære mer om lavkarbo... Du har allerede bestemt deg for at fett er usunt og sukker er usunt mens andre karbohydrater er sunne. Synd for deg, men som andre sier, ingen kan tvinge deg til å tro noe annet. Er jorda flat, så er jorda flat. Eller er det livsløgnen du tviholder på?

Men hvis man MÅ ha 50-100g karbohydrater, så kan du jo gjerne nevne ett essensielt karbohydrat for meg. (Essensielle stoffer er stoffer som ikke kroppen lager selv og som vi MÅ få i oss for å overleve)

Essensielle fettsyrer: 2 stk. Omega-3 og omega-6
Essensielle aminosyrer (proteiner): 8 stk. Valin, leucin, isoleucin, phenylalanin, methionin, tryptophan, threonin, lysin, arginin
Essensielle karbohydrater?

Å foresten hva er galt med at jeg vil spise 50-100 karber,det er jo vanlig lavkarbo det.Ikke alle føler seg vel med 10-20 karber og mye fett,fordi om du gjør det!!Jorda flat og livsløgn?Patetisk!

Kari Marita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo. :) Svar med sitat
Gammel 03-12-10, 00:53   #69
Brimstone
Seniormedlem
 
Brimstone sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 767
Brimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt av

Sv: Du blir glemsk av lavkarbo

Skulle skrive et lurt svar, men har glemt det. Der ser dere hva 3 år med lavkarbo gjør med en stakkar

__________________
Det er min legg, og jeg driter når jeg vil!
Brimstone er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman light Svar med sitat
Gammel 03-12-10, 01:01   #70
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Du blir glemsk av lavkarbo

Høykarberen meg, som lever i livsløgnen om at 50-100 karber om dagen er bra for meg, mister bare fler og fler hjerneceller, så tipper det er individuelt
Men jeg har det hvertfall topp da! Yter maks på trening.. Føler meg bra.. Går ned i vekt og greier og greier.
Ignorance ER tydeligvis bliss

__________________

Sist redigert av nellie : 03-12-10 kl 01:11.
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 03-12-10, 01:11   #71
Jarrasann
Medlem
 
Medlem siden: Oct 2010
Innlegg: 349
Jarrasann er på en erverdig vei

Sv: Du blir glemsk av lavkarbo

- tiltredes!

__________________


Jarrasann er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogen kost så langt det går og gode porsjoner trim på lav intensitet! Svar med sitat
Gammel 03-12-10, 01:12   #72
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Du blir glemsk av lavkarbo

Opprinnelig lagt inn av Jarrasann, her.

- tiltredes!

Hva tiltrer du?

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 03-12-10, 01:13   #73
Brimstone
Seniormedlem
 
Brimstone sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 767
Brimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt av

Sv: Du blir glemsk av lavkarbo

Hun har sikkert glemt det

__________________
Det er min legg, og jeg driter når jeg vil!
Brimstone er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman light Svar med sitat
Gammel 03-12-10, 01:14   #74
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Du blir glemsk av lavkarbo

Opprinnelig lagt inn av Brimstone, her.

Hun har sikkert glemt det

Antakeligvis. Ellers så kan det jo hende h*n ved et uhell har fått i seg 21 karber i dag = blitt høykarber og da er jo hjernekapasiteten fullt tilbake!

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 03-12-10, 01:17   #75
PrøveKanin
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 195
PrøveKanin er ny på veien

Sv: Du blir glemsk av lavkarbo

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

Høykarberen meg, som lever i livsløgnen om at 50-100 karber om dagen er bra for meg, mister bare fler og fler hjerneceller, så tipper det er individuelt
Men jeg har det hvertfall topp da! Yter maks på trening.. Føler meg bra.. Går ned i vekt og greier og greier.
Ignorance ER tydeligvis bliss

Er litt usikker på om innlegget er ment som en spøk, men om du trener og spiser 50-100 g karbohydrat per dag (vanlig norsk kosthold gir 300g) så vil jeg tro du likevell greier å forbrenne såpass iløpet av en dag ? Man forbrenner jo ganske mye karbo på en del treningsmetoder ?

Wolfgang lutz anbefaler færre enn 70g per dag.

PrøveKanin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo.no - Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Lavkarbo.no blir utilgjengelig fra i kveld kl 22:15 til i morgen kl 07:30 HP Informasjon 9 11-05-10 08:34
Lavkarbo blir en belastning ... anonymen Spørsmål og svar 3 05-02-10 20:29
Blodsukker - blir det påvirket av lavkarbo? kamp Spørsmål og svar 5 14-03-09 21:46
Indre uro av lavkarbo? Blir redd Marsjenta Spørsmål og svar 2 19-12-08 17:04
Blir man mer fruktbar av lavkarbo? Fjonken Fysisk og mental helse 19 21-06-06 10:41


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:03.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no